Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 352 worden weergegeven.

Discussie: Rambo Trilogy

  1. #51
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er was ook een hele mooie R1-box, maar die is inmiddels OOP...


    Deze heb ik ook. Gelukkig is er nog wel via Amazon aan gebruikte exemplaren tekomen.


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Als je de specificaties bij EzyDVD en DeVoteD naast mekaar legt, krijg je 't volgende:

    Ezy: Region 4, Languages: English
    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227359

    DeVoteD: Region 2/4, Subtitles Dutch
    http://www.devoteddvd.com.au/shop/pr...ducts_id=12700

    Wie geloven we nu???
    Allebei! :wink: Ezy heeft de specificaties aangepast. Bij regio staat er echter alleen 4, maar op DeVoteD en www.michaeldvd.com.au staat er 2 en 4.

  3. #53

    Standaard

    Goed nieuws!!!

    Volgens de R2 Database op DVD-Home komt de Rambo Trilogy uit op DVD in Nederland op 1 november a.s. Universal brengt de trilogie uit.

    1 november is trouwens een maandag, niet een dag waarop DVD's worden uitgebracht, maar hij staat op de releaselijst, dus er zijn plannen om de trilogie rond die datum uit te brengen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Goed nieuws!!!

    Volgens de R2 Database op DVD-Home komt de Rambo Trilogy uit op DVD in Nederland op 1 november a.s. Universal brengt de trilogie uit.

    1 november is trouwens een maandag, niet een dag waarop DVD's worden uitgebracht, maar hij staat op de releaselijst, dus er zijn plannen om de trilogie rond die datum uit te brengen.
    Ja, dat zal wel dezelfde versie zijn als die uit Australië en op 28 juli as. uitkomt. Voor €35 incl. verzendkosten ga ik niet tot 1 november wachten. :P

  5. #55

    Standaard

    €35 waar? Zou die ook dan daar kopen. kan niet meer wachten voor deze box

  6. #56

    Standaard RAMBO-TRILOGIE MÉT NEDERLANDSE ONDERTITELING

    Eindelijk!

  7. #57
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Die rambo R1 box is nog gewoon te koop. Volgens mij zag ik hem op DVDpacific staan voor 30 dollar ofzo.

    Ik heb alleen de R1 gekocht van First Blood: die heeft tenminste DTS geluid itt de R2 UK uitgave

  8. #58

    Standaard

    Eindelijk weer 1 die op dvd verschijnt met Ned. sub. op dvd.

    Nu nog TMNT De film.
    Gremlings 2.

  9. #59

    Standaard

    EINDELIJK!!!

    Is voor mij toch wel sentiment!

  10. #60
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Eindelijk weer 1 die op dvd verschijnt met Ned. sub. op dvd.

    Nu nog TMNT De film.
    Gremlins 2.
    DH staat toevallig toch niet voor Den Helder he?

    Overigens ben ik in het bezit van beide DVD die jij opnoemt. Het zijn in beide gevallen goede uitgaves in Amerika. Gremlins 2 heeft zelfs geen regiobeveiliging. Ook als ondertitels je niet uitmaken zou ik voor de SE van Gremlins 1 gaan...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Eindelijk weer 1 die op dvd verschijnt met Ned. sub. op dvd.

    Nu nog TMNT De film.
    Gremlins 2.
    DH staat toevallig toch niet voor Den Helder he?

    Overigens ben ik in het bezit van beide DVD die jij opnoemt. Het zijn in beide gevallen goede uitgaves in Amerika. Gremlins 2 heeft zelfs geen regiobeveiliging. Ook als ondertitels je niet uitmaken zou ik voor de SE van Gremlins 1 gaan...
    Ik woon in Den Haag :wink:

  12. #62
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Eindelijk weer 1 die op dvd verschijnt met Ned. sub. op dvd.

    Nu nog TMNT De film.
    Gremlins 2.
    DH staat toevallig toch niet voor Den Helder he?

    Overigens ben ik in het bezit van beide DVD die jij opnoemt. Het zijn in beide gevallen goede uitgaves in Amerika. Gremlins 2 heeft zelfs geen regiobeveiliging. Ook als ondertitels je niet uitmaken zou ik voor de SE van Gremlins 1 gaan...
    Ik woon in Den Haag :wink:
    ok, ik hoop dat je nog wat hebt aan mijn tips

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Eindelijk weer 1 die op dvd verschijnt met Ned. sub. op dvd.

    Nu nog TMNT De film.
    Gremlins 2.
    DH staat toevallig toch niet voor Den Helder he?

    Overigens ben ik in het bezit van beide DVD die jij opnoemt. Het zijn in beide gevallen goede uitgaves in Amerika. Gremlins 2 heeft zelfs geen regiobeveiliging. Ook als ondertitels je niet uitmaken zou ik voor de SE van Gremlins 1 gaan...
    Ik woon in Den Haag :wink:
    ok, ik hoop dat je nog wat hebt aan mijn tips
    Ik wil graag wel Ned. sub. hebben.

    En hoop dat ie ook hier komt (Alleen het duurt net zoals altijd mega lang )

  14. #64
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeDH
    Ik wil graag wel Ned. sub. hebben.

    En hoop dat ie ook hier komt (Alleen het duurt net zoals altijd mega lang )
    Met Turtles is het afwachten. Deel 1 is uitgebracht door Carolco vroeger en de rechten liggen iig in Amerika bij New Line Cinema. Het probleem met New Line Cinema is dat ze geen distributie van hun films buiten Amerika hebben. In Engeland worden hun films veelal door EIV uitgebracht, hier in Nederland vaak door RCV, Paradiso, A-Film en soms een andere grote maatschappij zoals Universal.

    Gremlins 2, hij zou ooit moeten komen lijkt me. Waarom WB die niet gewoon destijds in een keer heeft uitgebracht toen ze een lading best buy titels op de markt gooiden is mij ook een raadsel. Ik hoop dat ze voor de nederlandse verzamelaar ook gewoon netjes de extra's insluiten. Ik denk zelfs dat het een verstandige set voor ze is om de Gremlins SE hier ook nog eens uit te brengen. Of een Gremlins boxset, dat is natuurlijk helemaal slim en easy money

  15. #65
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    er is zowaar een r2 versie uit van TMNT 1: http://www12.cd-wow.com/detail_resul...uct_code=10364

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    er is zowaar een r2 versie uit van TMNT 1: http://www12.cd-wow.com/detail_resul...uct_code=10364
    Bedankt voor de informatie.

    maar TMNT 1 regio 2 das mooi alleen ik denk dat jammer genoeg ik de UK versie geen Ned sub. zit

  17. #67

    Standaard

    Om maar even ontopic te gaan...

    Die NL subs Rambo box ga ik dus zeker kopen. Misschien komt er bij de extra features wel een ode aan Jerry Goldsmith, die overleed. Ik zou dat wel heel gepast vinden, aangezien de muziek zeer overheersend is in de films.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Goed nieuws, komt deze dan eigenlijk ook in de Nederlandse winkels te liggen of bijvoorbeeld bij Bol?
    Universal NL gaat komen met Rambo Trilogy op 4 november! Oftewel hij komt dus zowat overal te liggen!

    Check out:
    http://www.vanleest.nl/search/defaul...x=67&zoek.y=10

    De Engelse zijn trouwens nu maar 7.99 p/s bij van Leest!
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  19. #69

    Standaard

    http://www.dvd-home.nl
    01-11-2004 Rambo Trilogy (3 disc's) Actie Universal

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rcl2000
    http://www.dvd-home.nl
    01-11-2004 Rambo Trilogy (3 disc's) Actie Universal
    1 november moet 4 november zijn. Op maandag worden er door Universal geen DVD's uitgebracht.

  21. #71

    Standaard

    Na lang wachten komt hij dan toch eindelijk
    BD (1243) What i Watch

  22. #72

    Standaard

    Heeft er toevallig al iemand deze box besteld ?
    BD (1243) What i Watch

  23. #73

    Standaard

    Vraagjes:

    Bij het aanschaffen van de Rambo Trilogy regio 2 twijfel ik op dit moment tussen de NL versie die in november gaat verschijnen en de Franse versie -en dan bedoel ik de tin case versie DD 5.1 met als extra een dog-tag.

    Bij dvd-compare twijfelden ze eraan of de Franse subs mischien "ingebakken" zouden zitten in de Engels gesproken versie.
    Kan iemand dit bevestigen of ontkennen, die de box heeft/kent??

    Natuurlijk zijn NL subs bij de NL versie meegenomen, maar ik zou ook benieuwd zijn naar de overige specs. Is hierover al iets meer bekend.
    Tracks / Extra's / Uitvoering? - zal wel geen tin worden

    Wie maakt me wijzer
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Natuurlijk zijn NL subs bij de NL versie meegenomen, maar ik zou ook benieuwd zijn naar de overige specs. Is hierover al iets meer bekend.
    Tracks / Extra's / Uitvoering? - zal wel geen tin worden

    Wie maakt me wijzer
    De specificaties zijn als volgt (deze zijn identiek aan de Australische release).

    Geluid: Engels Dolby Digital 5.1
    Beeld: 2.30:1 anamorf
    Ondertiteling: Nederlands
    Extra's: Geen

    Bovenstaande specificaties gelden voor alle drie de films. Het hoofdmenu en de scène-selectie menu's zijn geanimeerd en hebben achtergrondgeluid. En er is een geanimeerde introductie met achtergrondgeluid bij het opstarten van de discs.

    Hoe de verpakking is weet ik niet. Ik denk drie keepcases in een kartonnetje.

  25. #75

    Standaard

    Ik ga hem wel kopen daar niet van hoor,maar had het wel fijn gevonden als er wat extra,s bij hadden gezeten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •