Pagina 28 van 40 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bij mijn lokale MM (Zwolle) worden nieuwe 3D-blu-rays nu standaard 35 euro geprijst. Ik weet nog niet zeker of de verkoop van media bij MM op z'n einde loopt of de verkoop in Nederland van 3D Blu-ray's maar ik denk beiden.
    Gevalletje vraag en aanbod. Aanbod is kleiner qua winkels en vraag hetzelfde dus prijs omhoog. Dat merkte je al na het einde van V&D. Toen gingen nieuwe serie's bij MM meteen omhoog qua prijs en vind je dat niet meer onder de € 30. Zo draaien ze zichzelf de nek om. Prijs het gewoon en de mensen komen vanzelf.

  2. #677

    Standaard

    Geen idee wat ze met de filmafdeling van plan zijn in Hoog Catharijne Utrecht, maar het lijkt er verdacht veel op dat ze de voorraad aan het uitfaseren zijn. Er was nog maar een kwart van wat er voorheen stond. Daardoor hebben ze wel weer wat leuke aanbiedingen voor een zacht prijsje.

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Geen idee wat ze met de filmafdeling van plan zijn in Hoog Catharijne Utrecht, maar het lijkt er verdacht veel op dat ze de voorraad aan het uitfaseren zijn. Er was nog maar een kwart van wat er voorheen stond. Daardoor hebben ze wel weer wat leuke aanbiedingen voor een zacht prijsje.
    En met voorheen bedoel je een paar maanden geleden of langer?

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    En met voorheen bedoel je een paar maanden geleden of langer?
    De laatste keer dat ik er was, dus dat is idd een paar maanden terug. Vandaag waren ze bezig met leegruimen.

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik er was, dus dat is idd een paar maanden terug. Vandaag waren ze bezig met leegruimen.
    Als ze inderdaad ermee zouden stoppen dan is MM voor mij ook afgelopen. Dan koop ik mijn spullen wel online. Voor de prijs van de electronica hoef je daar niet te zijn. En qua dvd's/BR heb ik na de verhoging van de prijzen niet veel meer gekocht. Alleen nog een keer 4K-titels maar kwam door een gewonnen cadeaukaart. Ik kijk zaterdag a.s. wel eens bij Saturn Osnabrück. Op de 1 of andere manier vind ik de Duitse winkels beter dan in Nederland.

    De laatste keer dat ik er was liep er zelfs geen verkoper rond om iets te kunnen vragen. Voor hun prijsverhoging waren er nog veel mensen die keken erna is het zo goed als uitgestorven. Ze draaien dus zelf hun nek om.

    En als je merkt dat de top van de moedermij opstapt dan gaat het niet goed met ze.
    Laatst aangepast door martwout : 16-10-2018 om 09:17

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als ze inderdaad ermee zouden stoppen dan is MM voor mij ook afgelopen. Dan koop ik mijn spullen wel online. Voor de prijs van de electronica hoef je daar niet te zijn. En qua dvd's/BR heb ik na de verhoging van de prijzen niet veel meer gekocht. Alleen nog een keer 4K-titels maar kwam door een gewonnen cadeaukaart. Ik kijk zaterdag a.s. wel eens bij Saturn Osnabrück. Op de 1 of andere manier vind ik de Duitse winkels beter dan in Nederland.

    De laatste keer dat ik er was liep er zelfs geen verkoper rond om iets te kunnen vragen. Voor hun prijsverhoging waren er nog veel mensen die keken erna is het zo goed als uitgestorven. Ze draaien dus zelf hun nek om.

    En als je merkt dat de top van de moedermij opstapt dan gaat het niet goed met ze.
    Dat vind ik echt een van de enorme nadelen van de digitale streams.......Ik vind het zijn charme hebben om films en games in mijn handen te kunnen houden en door de schappen te neuzen naar nieuwe films / games en aanbiedingen.

    Helaas denken veel mensen er blijkbaar niet zo over. Leg iemand maar eens uit dat een 4K Disc een betere kwaliteit heeft dan Netflix 4K streams. "maar 4K is toch 4K" of "Via mijn soundbar hoor ik het audio verschil toch niet"

    waar zijn de tijden dat iedereen wel een leuke stereotoren in huis had.....en goede audio wilde...


    tegenwoordig nemen mensen genoegen met een 4k tv van 500 euro en een soundbar van 150
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Dat vind ik echt een van de enorme nadelen van de digitale streams.......Ik vind het zijn charme hebben om films en games in mijn handen te kunnen houden en door de schappen te neuzen naar nieuwe films / games en aanbiedingen.
    Ik denk ook met weemoed terug aan de tijd van V&D, FRS, etc. En als ik in Duitsland of elders ben, kijk ik graag bij de dvd-schappen of er toch iets bij zit. Ik moet wel zeggen dat ik graag een dvd, BR of 4K kijk maar voor een klein deel als toevoeging voor gewone tv ook on demand kijk. Inmiddels heb ik naast Netflix ook Videoland erbij en overweeg Amazon nog. Maar het snuffelen naar dvd's zal niet stoppen. Mijn collectie zal blijven groeien. Is het niet via MM NL dan via buitenland of via webshops.

  8. #683

    Standaard

    In Nederland brengen ze vaak films die ik zoek niet eens meer uit op blu-ray, dus dan ben ik al gebonden aan importeren.

    De Media Markt is een grote winkel, dus een filmsectie hebben ze in principe niet nodig. Er zijn genoeg andere zaken waar winst te behalen valt voor ze en volgens mij, gezien het regelmatig inkrimpen van de filmafdeling, behalen ze daar dan ook (te) weinig winst mee.

    In Duitsland is het filmklimaat heel anders. Daar heb je nog schappen vol films als je een Media Markt binnenstapt.

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    In Duitsland is het filmklimaat heel anders. Daar heb je nog schappen vol films als je een Media Markt binnenstapt.
    Klopt. Tot nu toe vond ik die in Düsseldorf de grootste.

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Gevalletje vraag en aanbod.
    Probleem daarbij is dat er in dit geval ook aanbod is uit (buitenlandse) webshops. Ik heb daarom een aantal titels (Avengers en Solo) dan ook gewoon bij Amazon.co.uk besteld voor significant minder.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Probleem daarbij is dat er in dit geval ook aanbod is uit (buitenlandse) webshops. Ik heb daarom een aantal titels (Avengers en Solo) dan ook gewoon bij Amazon.co.uk besteld voor significant minder.
    Alleen qua winkels met dvd's is MM zo'n beetje de enige als je Boekenvoordeel nog meerekent. En als de vraag hetzelfde is en aanbod qua winkels minder gaat de prijs omhoog. Alleen zijn ze nu gewoon te duur. Ik ben zelf al een paar keer zonder aankoop weggegaan. Is er dan niemand daar in de top die dat doorheeft.

  12. #687

    Standaard

    De meeste mensen kopen gewoon geen films meer als je ze legaal (of illegaal) op andere manieren kunt bekijken. De meesten kijken films toch maar één keer, zijn geen filmliefhebbers en zeker geen verzamelaars. En als een winkel als Media Markt te weinig DVD's en Blu-rays verkoopt, dan is dat niet meer rendabel en stopt men ermee. Dat is vervelend voor ons, maar wel de realiteit. Niet alle ontwikkelingen van de laatste decennia zijn namelijk een verbetering. Filmkijkend Nederland geeft minder om kwaliteit en meer om kwantiteit. En je hebt gelijk: te hoge prijzen helpt ook niet echt. Gelukkig hebben we bol.com nog en nog een aantal webwinkels en in het buitenland kun je ook nog prima terecht voor films en TV-series op fysieke media. En ja, de top van Media Markt zal er schouderophalend op reageren als jij zonder DVD of Blu-ray te kopen de winkel uitloopt. Op die producten verdienen ze namelijk niet zo veel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Geen idee wat ze met de filmafdeling van plan zijn in Hoog Catharijne Utrecht, maar het lijkt er verdacht veel op dat ze de voorraad aan het uitfaseren zijn. Er was nog maar een kwart van wat er voorheen stond. Daardoor hebben ze wel weer wat leuke aanbiedingen voor een zacht prijsje.
    Ik was er vandaag maar de afdeling bied nog voldoende keuze. Ze hebben het anders neergezet ivm een verbouwing. De muur aan de achterzijde was over de gehele lengte van die zijde van de winkel nu een melding voor de verbouwing.

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik was er vandaag maar de afdeling bied nog voldoende keuze. Ze hebben het anders neergezet ivm een verbouwing. De muur aan de achterzijde was over de gehele lengte van die zijde van de winkel nu een melding voor de verbouwing.
    Ik was er van het weekend en de selectie is toch wel gehalveerd ten opzichte van wat ze eerst hadden.

  15. #690

    Standaard

    I.v.m. Black Friday in de winkels van Media Markt 50% korting op boxen met de groene kado sticker (Warner titels).

    In Zwolle hadden ze helaas maar ca. 10 boxen, waarvan ook maar 3 Blu-ray. Teleurstellend. Niet de titels die momenteel goedkoop zijn bij bol.com.

    Hopelijk binnen nu en twee weken een 3=2 betalen actie.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 23-11-2018 om 11:08

  16. #691

    Standaard

    Media Markt Utrecht had eenvoudigweg geen Black Friday - aanbiedingen, maar hanteerde de adviesprijzen.

  17. #692

    Standaard

    14 t/m 24 december 3=2 bij Fame. Of dat ook bij andere Media Markts is weet ik niet.

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    14 t/m 24 december 3=2 bij Fame. Of dat ook bij andere Media Markts is weet ik niet.
    Landelijke actie.

  19. #694

    Standaard

    Ik was vandaag bij MM Rotterdam maar ik schrok van de lege plekken tussen de dvd. Vooral de aanbiedingenhoek en bij de tv-series waren veel lege plekken. Is er een koopjesorkaan geweest?

  20. #695

    Standaard

    Iets soortgelijks was er onlangs gaande in Hoofddorp. Veel - ook recente - Blu-rays lagen in een grote grabbelbak voor 7,50 per stuk. Ben er sindsdien niet meer geweest, maar ik vrees voor het voortbestaan van de filmafdeling.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #696

    Standaard

    Je neemt dezelfde serie en seizoen met Nederlandse ondertiteling en dan betaal je in Duitsland bij Saturn 13 euro minder dan bij MM hier. Dat prijsverschil slaat nergens op.

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Je neemt dezelfde serie en seizoen met Nederlandse ondertiteling en dan betaal je in Duitsland bij Saturn 13 euro minder dan bij MM hier. Dat prijsverschil slaat nergens op.
    Nee, maar dat geldt wel voor meer producten. Vergelijk maar eens de prijzen van nieuwe auto's in Duitsland met die in Nederland. Geen wonder dat je daar zoveel BMW's, Audi's en dure Volkswagens ziet rijden. Dat scheelt duizenden tot soms wel tienduizenden euro's met de prijzen hier. Bovendien - en ik weet niet hoe dat in Duitsland is - mogen hier de Media Markt-vestigingen hun eigen prijsbeleid voeren, waardoor landelijk prijzen voor hetzelfde product per vestiging kunnen verschillen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #698

    Standaard

    Vanaf vandaag weer een 3=2 actie.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vanaf vandaag weer een 3=2 actie.
    heeft niet zoveel zin met de prijzen die ze hanteren!

  25. #700

    Standaard

    Als ik op Mediamarkt.nl kijk zie ik die actie niet. Vreemd....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Pagina 28 van 40 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •