Pagina 34 van 40 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    een beter beleid voeren in Eindhoven
    Geldt dat niet standaard voor de hele stad?

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Geldt dat niet standaard voor de hele stad?
    Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze in Eindhoven bij de MM tenminste hart voor de afdeling hebben. En dat blijft hopelijk nog lang zo.

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Utrecht ook? Dat is wel heel erg achteruit gegaan hoor, vraag hier maar rond aan de mensen.
    Het is minder dan voorheen, klopt, maar als je het vergelijkt met veel andere filialen is er nog wel nog een redelijke afdeling. Het is 1 van de weinige MM's die nog wat heeft. Eindhoven was vroeger veel beter (meer keuze). Tegenwoordig loop ik er vaak met lege handen weg (Utrecht ook trouwens).

  4. #829

    Standaard

    Als je het vergelijkt met hoe het 5-10 jaar geleden was dan is er helemaal niks meer van over.

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je het vergelijkt met hoe het 5-10 jaar geleden was dan is er helemaal niks meer van over.
    Tja, de wereld verandert en je houdt dat niet tegen, ook al ben je er niet blij mee. Niet iedere verandering is een verbetering, maar dat is voor iedereen anders. Nog even en je kunt een nieuwe TV, luidspreker, auto enz. nergens meer in het echt zien, horen, ervaren, ruiken... Ik hoop niet dat het ooit zo ver komt, maar kopers van bijv. een Tesla weten inmiddels niet anders.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #831
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    10 jaar geleden begon het verval ook al langzaam in werking te treden. Kijk naar grote electronicawinkels in London. Virginia megastore verdween. HMV is vrijwel geheel weg. En hier in Nederland kon je voorheen wel 10 winkels langs om te kijken waar je film goedkoper was of zoals bij V&D eerder in de schappen lag. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat de MM straks ook verdwijnt. Overal waar je nu winkelt tref je alleen nog maar kledingwinkels. Het fysieke hoort straks bij het verleden en Corona geeft nog een schop na. Het is jammer, maar helaas. Maar zelf ben ik daar ook best debet aan; ik bekijk iets in de winkel om het thuis online te bestellen. Het aanbod is groter en de prijs vaak beter en ze brengen het thuis als service. In het geval van fysieke media is het zelfs best logisch met al de luxe van streaming... Het is gewoon niet meer van deze tijd, helaas...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #832

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    10 jaar geleden begon het verval ook al langzaam in werking te treden. Kijk naar grote electronicawinkels in London. Virginia megastore verdween. HMV is vrijwel geheel weg. En hier in Nederland kon je voorheen wel 10 winkels langs om te kijken waar je film goedkoper was of zoals bij V&D eerder in de schappen lag. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat de MM straks ook verdwijnt. Overal waar je nu winkelt tref je alleen nog maar kledingwinkels. Het fysieke hoort straks bij het verleden en Corona geeft nog een schop na. Het is jammer, maar helaas. Maar zelf ben ik daar ook best debet aan; ik bekijk iets in de winkel om het thuis online te bestellen. Het aanbod is groter en de prijs vaak beter en ze brengen het thuis als service. In het geval van fysieke media is het zelfs best logisch met al de luxe van streaming... Het is gewoon niet meer van deze tijd, helaas...
    En ook die kledingwinkels hebben het zwaar. Ik betrap mezelf ook erop trouwens. Ik zie veel titels staan die ik nog via Netflix moet kijken. Dan koop ik het nu nog niet. Alleen als het leuk is op Netflix overweeg ik het qua BR of DVD aan te schaffen. Outlander seizoen 5 en Beentjes (Finkers) wil ik wel binnenkort kopen.

  9. #834

    Standaard

    Als je weet dat bijna alles tegenwoordig al snel in prijs daalt of dat er sales zijn, dan wacht je ook gewoon totdat het zo ver is. Ik koop bijna niks voor de volle mep, want 9 van de 10x is er een sale of daalt de prijs al snel.

    Ik zie hier mensen in het 'Wat heb je gekocht op blu-ray-topic' vaak films voor de hoofdprijs betalen, terwijl ze een tijdje later al in de uitverkoop liggen. Zonde van je geld dus.

  10. #835
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat blijft persoonlijk. De een vindt dat hij al zo lang moet wachten eer hij eindelijk op fysieke media uitkomt en worden al lang van te voren lekker gemaakt en gepreorderd. Weer een ander zal zeggen; "waarom koop je ze eigenlijk, ze komen straks toch op Netflix, Amazon Prime of Disney+?". Lastig te bepalen wat iemand kietelt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #836

    Standaard

    Ik was er nog nooit geweest, maar was vandaag in de buurt en ging eens een kijkje nemen bij MediaMarkt De Aker in Amsterdam West.
    Nou, ik had me de moeite kunnen besparen. Totaal niet interessant (meer?).
    Slechts een kleine stelling met een mix van DVD en Blu-ray en een verdwaalde UHD, nauwelijks recente titels en een afgrijselijk gebruik: niets is geprijsd! Je hebt dus totaal geen idee wat je voor een titel moet betalen. Een prijsscanner heb ik in de winkel niet gezien, dus ik ben maar weer snel de winkel uitgelopen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #837

    Standaard

    Volgens mij is een winkelier verplicht om zijn artikelen te prijzen. Al hij dat dus nalaat, dan hoef je ervoor niet te betalen, lijkt me. Al zal die vlieger wel niet opgaan, denk ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #838

    Standaard

    In Wilrijk ook bijna geen prijzen meer ....wel scanners.
    Heb deze ochtend bijna 2 minuten tevergeefs de SE van Once upon a time in Hollywood proberen te scannen.
    Netjes terug gezet en doorgegaan.

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je weet dat bijna alles tegenwoordig al snel in prijs daalt of dat er sales zijn, dan wacht je ook gewoon totdat het zo ver is. Ik koop bijna niks voor de volle mep, want 9 van de 10x is er een sale of daalt de prijs al snel.

    Ik zie hier mensen in het 'Wat heb je gekocht op blu-ray-topic' vaak films voor de hoofdprijs betalen, terwijl ze een tijdje later al in de uitverkoop liggen. Zonde van je geld dus.
    Doe hetzelfde, maar soms gaat dat mis. Dacht Outlander seizoen 5 voor een mooi prijsje van € 25,-- bij bol.com te kopen, pre-order. Elders duurder. Zat hij vorig week direct al in de 2 + 1 (dag)aktie, en had ik hem omgerekend voor € 20,-- kunnen kopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    In Wilrijk ook bijna geen prijzen meer ....wel scanners.
    Heb deze ochtend bijna 2 minuten tevergeefs de SE van Once upon a time in Hollywood proberen te scannen.
    Netjes terug gezet en doorgegaan.
    Misschien als strategie om meer te verkopen, maar helaas heeft dit een omgekeerd effect op mij.

  16. #841

    Standaard

    Als Media Markt weigert om hun producten te prijzen, dan betekent dit kennelijk dat je dus gewoon over de prijs kunt onderhandelen, lijkt me. Sla je slag, zou ik zeggen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #842

    Standaard

    In R'dam Alexandrium staan die scanners ook, maar dat werkt voor geen meter. Soms ben je een minuut bezig om het produkt te laten scannen, soms komt er geen resultaat omdat het niet herkent wordt. En ze missen nu alle impulskopen omdat iets goedkoop geprijsd is (soms denk je: voor die prijs neem ik het wel mee, terwijl je niet perse op zoek was naar die film). Baggersysteem.

  18. #843

    Standaard

    Site van de overheid:

    Moet er een prijs op een product staan?

    Producten in winkels moeten een prijsaanduiding hebben. De prijs (inclusief BTW) kan op het product zelf staan of op het rek waarin het product ligt. Er geldt een uitzondering voor een paar producten waar geen prijs op hoeft te staan.

    Het lijkt me dus dat de mediamarkt in overtreding is.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #844

    Standaard

    Waarom deze discussie weer van stal halen? Dien een klacht in bij Media Markt of de ACM als je het er niet mee eens bent.

  20. #845

    Standaard

    Ik ben de afgelopen dagen naar MM Zoetermeer & MM Den Haag geweest. Vandaag ga ik naar MM Rijswijk.
    Mijn bevindingen voor UHD films zijn:

    MM Zoetermeer: Kom hier af en toe. Heeft best nog wel grote afdeling van film! Echter de UHD films zijn beperkt. Helaas is het schap niet echt gevuld (lege kale plekken). Er zijn wel een paar nieuwe films, maar het gros van de UHD films zijn al wat langer uit. Ze hebben de nieuwe UHD release: "The Call Of The Wild" echter is dit een import zonder NL ondertitels voor de UHD die erin zit. Ik heb dit ook aangegeven, omdat er nergens staat dat dit een import versie is. Het personeel keek mij aan en nam de UHD mee. Echter gisteren keek ik en toen stond de UHD gewoon weer in het schap zonder enige melding. De UHD StarWars films hadden wel een melding dat het hier ging om de UHD release zonder NL ondertitels! Waarom denk ik dan? Waarom UHD films in het schap leggen die geen NL ondertitels hebben!

    Uiteindelijk had ik de UHD release "War Dogs"meegenomen. Deze bleek bij het afrekenen bij de kassa maar 13 euro te kosten! 13 euro voor een UHD release! Ik vond het een koopje en mijn dag kon niet meer stuk. 'S Avonds deze film gekeken en ook nog de Flixster code ingewisselt die verrasend genoeg nog werkte

    MM Den Haag: Dit was een echte verrasing voor me! Wat een uitgebreide collectie van UHD films! Gewoon veel aanbod en alles zag er netjes uit. Nog een praatje gemaakt met degene die over die afdeling ging en hem gecomplimenteert met de grote keuze uit UHD films. Hij kon mij vertellen dat de verkoop van films belabbert gaat en ze praktisch niets meer verkopen. Ik heb in de MM Den Haag de UHD film: "Doctor Sleep" meegenomen. Helaas was deze verkeerd geprijst (in het nadeel van mij) en heb ik moeten aangeven dat de prijs 7 euro goedkoper was op hun eigen website. Al met al een geweldig aanbod van UHD films!

    MM Rijswijk: Ik ben hier twee maanden geleden geweest. Ze hadden nog wel wat films, maar het was een klein schap. De UHD films die ik daar kon vinden waren allemaal in een protected box (teveel diefstal hier misschien?) Het aanbod was erg miniem. Vandaag nog eens kijken wat ze hebben. Ik heb er niet veel hoop op, maar goed.

    MM Leidschehage: Dit is een gloednieuwe MM. Ik ben hier een paar maanden geleden geweest. In deze MM hebben ze dus geen enkele UHD film! Ze hebben een rekje met daarin wat films, voornamelijk kinderfilms. Het is uiterst bedroefend.

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD Bekijk bericht
    ... Waarom UHD films in het schap leggen die geen NL ondertitels hebben!...
    .
    Omdat niet iedereen per se Nederlandse ondertitels nodig heeft. Veel filmliefhebbers kunnen zich prima redden met Engelse ondertitels (of zelfs zonder ondertitels). Je hoeft niet ieder gesproken woord van een film te kennen om de film te kunnen begrijpen. Er zijn zelfs films waarvan je je afvraagt waarom er überhaupt een dialoog ingestopt is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #847

    Standaard

    @ZoekenDVD, ik heb sterk het idee dat je regelmatig teveel betaalt voor UHD's. Bij amazon, zoom en zavvi zijn vaak aanbiedingen zoals 2 voor 30 pond of 3 voor 30 pond. Doctor Sleep zat bijvoorbeeld laatst ook in die 3 voor 30 actie. En met de aankomende black friday deals....

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    @ZoekenDVD, ik heb sterk het idee dat je regelmatig teveel betaalt voor UHD's. Bij amazon, zoom en zavvi zijn vaak aanbiedingen zoals 2 voor 30 pond of 3 voor 30 pond. Doctor Sleep zat bijvoorbeeld laatst ook in die 3 voor 30 actie. En met de aankomende black friday deals....
    Yep.... zijn eigenlijk ook de enige "winkels" waar ik nog wel eens wat koop en heel zelden bij Bolletje...... als ze iets hebben waarvan het dan ook nog lijkt of ze zich lelijk in de prijs hebben vergist..... in hun nadeel dan Omdat MM hier zo'n beetje de markt heeft verpruts en daarna de liefhebbers in de kou heeft laten staan koop ik daar op schijfjes gebied zo goed als helemaal niets meer, dat was vroeger wel anders.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #849

    Standaard

    Vanaf Maandag 7 December weer de actie ''3 halen, 2 betalen''.

    Hoelang de actie gaat duren is nog niet bekend, want waarschijnlijk langer dan 1 week.

  25. #850

    Standaard

    Zijn er uberhaupt nog wel mensen die hier films of apparatuur kopen?

Pagina 34 van 40 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •