Pagina 32 van 40 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    In Aken zelf (filiaal met trap voor de deur). Wist niet dat er ook een Saturn zit. Misschien volgende keer eens kijken.
    https://www.google.com/maps/place/SA..._BIwCnoECA4QCA

    Hij zit nabij de C&A in het centrum. Is een winkelcentrum. Saturn zit bovenin.

  2. #777

    Standaard

    Hoeveel korting krijg je eigenlijk als je 25 euro per blu-ray betaalt, vergeleken met online winkels?

  3. #778

    Standaard

    Voor normale blu-ray's lijkt het verschil me nauwelijks de moeite: in veel gevallen zul je waarschijnlijk nog steeds meer betalen dan online. Voor UHD blu-ray's en 3D blu-ray's kan het nog wel interessant zijn. Eventueel ook voor boxsets.

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is Aken zelf of Herzogenrath? In Aken zelf ga ik meestal bij Saturn kijken alhoewel die ook niet groot is.
    Tip: In Aken ook altijd eens gaan kijken bij Müller. Is vaak een paar cent goedkoper.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tip: In Aken ook altijd eens gaan kijken bij Müller. Is vaak een paar cent goedkoper.
    Bedankt voor de tip. Ik wist niet dat ze dvd's verkopen.

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ik wist niet dat ze dvd's verkopen.
    Bovenste verdieping.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Voor normale blu-ray's lijkt het verschil me nauwelijks de moeite: in veel gevallen zul je waarschijnlijk nog steeds meer betalen dan online. Voor UHD blu-ray's en 3D blu-ray's kan het nog wel interessant zijn. Eventueel ook voor boxsets.
    Ik kijk dan ook alleen voor de uitgaves van Duitse labels, of versies die niet in NL zijn uitgebracht. Van de zomer de UHD gekocht van Widows, die gewoon op beide discs NL ondertiteling hebben, maar niet in NL wordt uitgebracht. Nu heb ik alleen de Duitse versies van de Transporter-trilogie gekocht, omdat die als enige uncut is (deel 1 en 2). De trilogie plus deel 4 in een boxset voor 17,99 vind ik dan de aankoop wel waard. Op Amazon is ie 2,- goedkoper maar die bespaar ik dan weer met shipping kosten. Dus in principe even duur.

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bovenste verdieping.
    Nog even een laatste vraag. Is het deze: https://www.google.com/search?client...oGbXVsbGVy;mv:[[50.7792337,6.1224459],[50.7773173,6.0851901999999995]];tbs:lrf:!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:4

    Ik zie namelijk 2 Mullers in en rond Aachen. Ik ben in december weer daar (gehele dag) dus kan hem dan even meenemen.

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik kijk dan ook alleen voor de uitgaves van Duitse labels, of versies die niet in NL zijn uitgebracht. Van de zomer de UHD gekocht van Widows, die gewoon op beide discs NL ondertiteling hebben, maar niet in NL wordt uitgebracht. Nu heb ik alleen de Duitse versies van de Transporter-trilogie gekocht, omdat die als enige uncut is (deel 1 en 2). De trilogie plus deel 4 in een boxset voor 17,99 vind ik dan de aankoop wel waard. Op Amazon is ie 2,- goedkoper maar die bespaar ik dan weer met shipping kosten. Dus in principe even duur.
    Ik reageerde eigenlijk op de vraag van Pastichio Rocker waarvan ik dacht dat ie over de "3 voor de prijs van 2" actie van deze week ging. Duitse blu-ray's kunnen in ieder geval vaak heel interessant zijn: ze hebben een hele hoop releases die je nergens anders ziet.

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik reageerde eigenlijk op de vraag van Pastichio Rocker waarvan ik dacht dat ie over de "3 voor de prijs van 2" actie van deze week ging. Duitse blu-ray's kunnen in ieder geval vaak heel interessant zijn: ze hebben een hele hoop releases die je nergens anders ziet.
    Klopt, dat is ook mijn ervaring, als je je eroverheen kunt zetten dat sommige Engelse, Franse etc. films op Blu-ray in Duitsland een Duitse titel op de hoes hebben. Vaak hebben deze films gewoon een taalspoor in de originele taal en Engelse, Duitse of zelfs Nederlandse ondertitels. Kijk maar eens op amazon.de en filter op taal en/of ondertiteling. Je zult verrast zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #786

    Standaard

    Vooral Warner heeft leuke backcatalogue titels in het Duits (of Frans). Heb er een aantal staan.

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf donderdag 17 tot & met zondag 20 Oktober is het weer 3 halen, 2 betalen bij Media Markt Nederland

    Bron: Afdelingsleider MM Eindhoven
    Ik zie niets op de site staan?

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie niets op de site staan?
    Kwam net wel een mail van FAME (MM Amsterdam Centrum) met de melding van deze aktie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie niets op de site staan?
    Bij elk artikel artikel in voorraad staat 3 halen, 2 betalen.

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Kwam net wel een mail van FAME (MM Amsterdam Centrum) met de melding van deze aktie.
    Zulke nieuwtjes weet ik altijd ruim van te voren, dankzij goede verstandhouding met de leiding. Vandaar ik het melde, en als ze het dan niet geloven of zo ...

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bij elk artikel artikel in voorraad staat 3 halen, 2 betalen.
    Bedankt, ik zie het nu bij het product zelf. Vreemd dat het nergens anders ziet in een banner of zo.

  17. #792

    Standaard

    Laatste week van oktober, 2+1 halen in MM België.

  18. #793

    Standaard

    Ik was vandaag in Amsterdam en ik moet zeggen dat de MM/Fame vlakbij het CS toch wel aardig wat leuke dingen heeft staan wat betreft dvd/blu-ray. Voornamelijk veel import van het Arrow, Eureka! en Masters of Cinema label en ook nog voor redelijke prijzen. Zo kan het dus ook.

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik was vandaag in Amsterdam en ik moet zeggen dat de MM/Fame vlakbij het CS toch wel aardig wat leuke dingen heeft staan wat betreft dvd/blu-ray. Voornamelijk veel import van het Arrow, Eureka! en Masters of Cinema label en ook nog voor redelijke prijzen. Zo kan het dus ook.
    Klopt, maar de entertainmentafdeling van die Media Markt verschilt dan ook enorm van die van de gemiddelde MM-vestiging omdat deze nog duidelijk het karakter van de oorspronkelijke FAME-vestiging heeft. Dat zie je aan de omvang van de collectie en de diversiteit aan titels, ook vele speciale uitgaven en inderdaad importtitels zijn daar te krijgen. Qua prijs kun je soms geluk hebben, maar ik vind ze ook niet echt goedkoop.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik was vandaag in Amsterdam en ik moet zeggen dat de MM/Fame vlakbij het CS toch wel aardig wat leuke dingen heeft staan wat betreft dvd/blu-ray. Voornamelijk veel import van het Arrow, Eureka! en Masters of Cinema label en ook nog voor redelijke prijzen. Zo kan het dus ook.
    De laatste keer dat ik er was, vond ik de importafdeling erg duur. Verder wel eens dat de afdeling in orde is. Vooral rond tv-serie's hadden ze veel keuze. Maar ook daar was soms de prijs hoger dan elders.

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik er was, vond ik de importafdeling erg duur. Verder wel eens dat de afdeling in orde is. Vooral rond tv-serie's hadden ze veel keuze. Maar ook daar was soms de prijs hoger dan elders.
    De prijzen voor de genoemde labels lagen zo tussen de 10 en 20 euro, met een enkele uitschieter naar de 25 euro voor een speciale box editie. Die prijzen zie ik ook op Zavvi. TV series heb ik niet echt naar gekeken.

  22. #797

    Standaard

    Fame heeft ook een klantenpas waarmee je 10% korting krijgt. Echter niet op de 3 halen, 2 betalen-actie.

  23. #798

    Standaard

    De huidige MM in Utrecht blijft triest. Voor de 2e keer zo weggewandeld. Die 'verbouwing' is volgens mij al een jaar bezig. Weet iemand wanneer dat nu eens klaar is?

  24. #799

    Standaard

    Was er vorige week nog en ze vertelde me dat de verbouwing nog maanden kan duren (had in april al gereed moeten zijn)
    En of ze straks nog een behoorlijke collectie hebben? Ik vraag het me af, het gaat al jaren hard achteruit.

  25. #800

    Standaard

    Verbouwen betekent in deze tijden voor dit soort zaken meestal inkrimpen. Was dan ook zeer verbaasd toen ik onlangs hoorde dat in Leidschendam een nieuwe Media Markt was geopend. Ik zat juist te wachten op het bericht dat ergens in Nederland een Media Markt-vestiging ging sluiten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 32 van 40 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •