Pagina 29 van 40 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Als ik op Mediamarkt.nl kijk zie ik die actie niet. Vreemd....
    Je ziet de actie op het moment dat je een artikel kiest. In de winkel (Zwolle) was de actie (nog) niet zichtbaar.

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Als ik op Mediamarkt.nl kijk zie ik die actie niet. Vreemd....
    Hij is er echt, korting wordt in je winkelmandje verrekend. Had gisteren een mail van Fame gekregen, zo kwam ik er achter.

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Als ik op Mediamarkt.nl kijk zie ik die actie niet. Vreemd....
    https://www.mediamarkt.nl/nl/categor...ek-488118.html

    meerdere akties, ff w8 totdat de juiste banner komt

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hij is er echt, korting wordt in je winkelmandje verrekend. Had gisteren een mail van Fame gekregen, zo kwam ik er achter.
    Thanx....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #705

    Standaard

    Gisterenavond tegen beter weten in even langs geweest en er (zoals verwacht) geen enkel zinvol setje van 3 uit weten te vissen.

  6. #706

    Standaard

    Die webwinkel van Media Markt stelt op Blu-ray gebied ook helemaal niets voor. Heel veel artikelen uitverkocht (maar misschien nog ergens in het land een verdwaald exemplaar in een vestiging te vinden...) en van veel titels nog maar één exemplaar aanwezig. Kortom, net zo rijk gesorteerd als de fysieke winkels tegenwoordig. Knappe jongen (of meid) die nog drie Blu-rays (om wat te noemen) bij elkaar kan scharrelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die webwinkel van Media Markt stelt op Blu-ray gebied ook helemaal niets voor. Heel veel artikelen uitverkocht (maar misschien nog ergens in het land een verdwaald exemplaar in een vestiging te vinden...) en van veel titels nog maar één exemplaar aanwezig. Kortom, net zo rijk gesorteerd als de fysieke winkels tegenwoordig. Knappe jongen (of meid) die nog drie Blu-rays (om wat te noemen) bij elkaar kan scharrelen.
    Is dat alleen nu of al langer zo? Ik moet zeggen dat de webshop van MM bij mij wel onderaan staat qua bestellen. Het is nooit breed geweest. Dan ga ik liever voor Bol.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dat alleen nu of al langer zo? Ik moet zeggen dat de webshop van MM bij mij wel onderaan staat qua bestellen. Het is nooit breed geweest. Dan ga ik liever voor Bol.
    .
    Je kunt inderdaad beter voor bol.com, Bookspot (voormalig ECI), Wehkamp of eventueel DVD Outlet gaan, als we het over Nederlandse websites hebben voor het kopen van DVD's en Blu-rays.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Knappe jongen (of meid) die nog drie Blu-rays (om wat te noemen) bij elkaar kan scharrelen.
    Ben vanmiddag toch naar huis kunnen gaan met een Blu-ray, DVD en CD.

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ben vanmiddag toch naar huis kunnen gaan met een Blu-ray, DVD en CD.
    Ja, zo kan het ook, maar 3 Blu-rays of 3 DVD's vinden die je nog niet hebt bij zo'n schamele collectie als zo tegenwoordig in de winkels nog maar hebben, gaat bijna niemand meer lukken, tenzij je net begint met verzamelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #711

    Standaard

    In Utrecht hanteert Media Markt een 2 voor €15,- 'korting', ware het niet dat alle blu-rays in de bak €7,50 kosten. Oplichters.

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    In Utrecht hanteert Media Markt een 2 voor €15,- 'korting', ware het niet dat alle blu-rays in de bak €7,50 kosten. Oplichters.
    In Zwolle ook. En ook een 2 voor € 10,00. Gelukkig bij ons geen bak, maar staan ze netjes in een rek.

    Nadeel is dat die actie's al bijna een jaar lopen, en er bijna geen nieuwe titels bijkomen.

  13. #713

    Standaard

    Het lijkt erop dat Media Markt de pijp aan Maarten geeft, wat betreft Blu-ray's en DVD's.
    Althans in het filiaal in Zaandam.
    Ik was er vandaag en het zag er zo uit:
    mm_zaandam.jpg

    Veel lege schappen, veel titels zonder prijs en nauwlijks nieuwe releases.
    Geen Captain Marvel, geen Mary Queen of Scots, geen Cold Pursuit etc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #714
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zij het iets minder rigoureus, maar Almere was vandaag niet beter.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #715

    Standaard

    In Eindhoven nog genoeg Blu-ray's, DVD's & CD's te vinden, dus daar geen reden tot paniek in ieder geval.

  16. #716

    Standaard

    De kant die het opgaat is evengoed wel duidelijk. Groningen en Deventer hadden ruim een jaar geleden (toen ik er voor het laatst was) ook al een heel minimaal assortiment. En hier in Zwolle merk ik dat ze de boel ook aan het uitdunnen zijn.

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Eindhoven nog genoeg Blu-ray's, DVD's & CD's te vinden, dus daar geen reden tot paniek in ieder geval.
    Nogal logisch met jou als vaste klant ("afzetgebied")
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #718
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Meestal wil ik in hoofddorp en bij de Arena nog wel gokje wagen. Vooral hoofddorp heeft een relatief groot UHD BD-schap. Maar eigenlijk wil ik niet eens meer in Nederland shoppen. UK is écht schrikbarend goedkoper voor zowel 3D als UHD BD. En voor mij (BTW-nummer) al helemaal (voor zolang het duurt).
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar eigenlijk wil ik niet eens meer in Nederland shoppen. UK is écht schrikbarend goedkoper voor zowel 3D als UHD BD.
    Klopt. Bol en MM vragen vaak de hoofdprijs en dan is het elders goedkoper. Ik blijf het vergelijken.

    En voor mij (BTW-nummer) al helemaal (voor zolang het duurt).
    Zolang het voor je bedrijf is. Ik kan helaas niets met de btw van dvd's.

  20. #720
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ook niet, maar hoef het daarom ook niet te betalen als ik buiten de grens 'inkoop'. .
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #721

    Standaard

    MediaMarkt holt natuurlijk al jaren achteruit als het op films en games aankomt. Dat is niks nieuws onder de zon.

    Ik koop 95% van al mijn films online, soms eentje bij Boekenvoordeel en heel soms bij Media Markt. Voor volle filmrekken bij deze toko moet je tegenwoordig naar Duitsland.

  22. #722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Voor volle filmrekken bij deze toko moet je tegenwoordig naar Duitsland.
    Maar dat heeft alleen zin als je er toevallig toch moet zijn, anders gaat je hele mogelijke voordeel op aan benzine- en (eventueel) parkeerkosten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar dat heeft alleen zin als je er toevallig toch moet zijn, anders gaat je hele mogelijke voordeel op aan benzine- en (eventueel) parkeerkosten.
    Je bent sowieso goedkoper uit als je online koopt. Maar inderdaad, een ritje naar Duitsland heeft alleen nut als je er bent, vaak komt of vlak bij de grens woont. Maar voor de hardcore bakkenstruiners onder ons is het wellicht een optie.

  24. #724

    Standaard

    Maar niet iedereeen heeft een rijbewijs, dus niet iedereen kan spijtig genoeg naar de duitse MM vestigingen

  25. #725

    Standaard

    Vorig jaar mei nog bij Saturn Hamburg geweest (grootste consumentenelektronica winkel ter wereld), en enkele MediaMarkten in Berlijn, maar ondanks het grote aanbod was het er overal maar relatief rustig.

    De gouden tijden zijn allang voorbij voorbij voor de MediaMarkt.
    Ooit hebben ze zowat alle kleine electronica zaken van de markt geconcurreerd. Inmiddels lijken ze de boot te missen, zijn niet meer van deze tijd en lijken ze zelf het slachtoffer te worden van marktwerking.

    Het is al weer een tijd geleden dat ik bij MediaMarkt Eindhoven ben geweest, toen hadden ze de winkel zojuist omgebouwd tot een MediaMarkt nieuwe stijl.

    Wat een verschrikkelijk concept is/was dat.
    Ik weet niet of het nog altijd zo is daar ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 29 van 40 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •