Pagina 26 van 40 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als hij echt zo gereageerd heeft is dat niet normaal, als het op een andere manier is gezegd zoals; Dan kunt u hem het beter daar bestellen als u deze film graag wilt hebben, dan klinkt het al professioneler. Hangt van MM af wat voor vrijheden zij hun call-center personeel geven of hun eventuele partner waar ze het aan uitbesteden.
    Waarschijnlijk heb je toch te vaak gebeld naar de afdeling en gaat het nu via een call-center Raymond
    MM heeft dat uitbesteed aan een call-centre, maar het is niet op een andere manier gezegd Pepijn. Het is letterlijk zo gezegd ''Nou meneer, dan gaat u hem toch lekker daar kopen, probleem opgelost!!!!''

    Ik vind dat gewoon erg asociaal, kan er niks anders van maken. En dat heeft niks te maken hoevaak er gebeld word, want dat valt enorm mee. Gelukkig heb ik directe nummers van de afdelingschef (mocht hem ten alle tijde bellen, want dan werd ik sneller geholpen volgens hem), alleen was hij er nu niet, vandaar ik naar het algemene nummer belde. En dit is echt niet klantvriendelijk.

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    MM heeft dat uitbesteed aan een call-centre, maar het is niet op een andere manier gezegd Pepijn. Het is letterlijk zo gezegd ''Nou meneer, dan gaat u hem toch lekker daar kopen, probleem opgelost!!!!''

    Ik vind dat gewoon erg asociaal, kan er niks anders van maken. En dat heeft niks te maken hoevaak er gebeld word, want dat valt enorm mee. Gelukkig heb ik directe nummers van de afdelingschef (mocht hem ten alle tijde bellen, want dan werd ik sneller geholpen volgens hem), alleen was hij er nu niet, vandaar ik naar het algemene nummer belde. En dit is echt niet klantvriendelijk.
    Dan zou ik die afdelingschef eens inlichten als je hem weer spreekt, want dat hoort zo echt niet gezegd te worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zou ik die afdelingschef eens inlichten als je hem weer spreekt, want dat hoort zo echt niet gezegd te worden.
    Dat ga ik zeker doen, ik ga hem zo snel mogelijk hierop aanspreken.

  4. #629

    Standaard

    Ik zou het gewoon loslaten. Gegeven de marktsituatie vrees ik dat het personeel van dit soort afdelingen weinig toekomstperspectief meer heeft.

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zou ik die afdelingschef eens inlichten als je hem weer spreekt, want dat hoort zo echt niet gezegd te worden.
    Ik heb hem gesproken en hij was furieus, hij vond dit echt niet normaal. Hij zei dat ik zijn naam had moeten vragen, want dan was het hek van de dam voor hem. Zo ga je niet met klanten om zei hij.

  6. #631

    Standaard

    Ben 2 Mediamarkten in Rotterdam afgegaan (Centrum en Beijerlandselaan) om te kijken hoe het staat met de aanwezige nieuwe releases, en dat viel zeker niet tegen. Hoop dat dat virus van andere vestigingen waar titels gewoon niet aanwezig zijn of nog duurder dan normaal worden neergezet niet overwaait naar Rotterdam.
    Uiteraard zijn de prijzen van Mediamarkt sowieso veel te hoog voor films op Blu-ray (zeker 3D) en UHD, maar met deze actie is het altijd wel ff lekker om wat titels te kopen die ik de afgelopen tijd heb laten staan in de schappen om deze actie af te wachten. Goedkoopste gratis, dan zijn de gemiddelde prijzen van de 3 films redelijk aanvaardbaar.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  7. #632

    Standaard

    Ik ben al een tijdje lid van de club en liep vandaag nietsvermoedend naar binnen om een netwerkkabel te halen. Reken je die af en blijk je de winnaar te zijn van de Kassa Kans. Dus met netwerkkabel van € 8 en een cadeaukaart van € 50 naar huis gegaan. Ze vroegen nog of ik een foto wilde voor de site maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik heb ze wel bedankt voor de prijs. De dame van de kassa was ook verbaasd. Ze had de prijs nog niet eerder bij haar kassa gehad.

  8. #633

    Standaard

    Koop d'r nog maar zelden, maar heb nu even een flinke slag geslagen.
    Marvel-titels, Iron Man 1 t/m 3, Captain America 1 t/m 3, Thor 1 en 2 en Ant-Man €10 per stuk, nu dus €6,66.

  9. #634

    Standaard

    In Ede is er gelukkig ook nog weinig veranderd sinds mijn laatste bezoek aan het begin van het jaar en de medewerkers zijn nog steeds behulpzaam als altijd. Ben er met 9 leuke titels naar buiten gelopen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #635
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is inderdaad heel wisselend waar je komt. Gisteren in Hoofddorp geweest en daar was de inperkwoede nog niet toegeslagen. Geen vetpot, maar drie niet volledig gevulde rijen. De 4K-UHD en de 3D-Blu-ray's stonden in ieder geval op de juiste plaats. ET UHD BD meegenomen, na wat getwijfel. Maar goed, The Mummy in 4K of 3D stond niet in de schappen, terwijl hij al een paar dagen uit is. Gelukkig lag er ergens een niet geprijsde verdwaalde op een toonbank en heb die maar meegenomen. Was niet goedkoper dan bij Bol of zo... Je merkt dat ze echt niets meer overmatig op voorraad willen hebben.

    Ik heb gewoon nog wel vaak de neiging om - als ik dan toch in het weekend moet gaan shoppen met vrouwlief - toch wat mee wil nemen waar ik me in interesseer. Online had ik hem eerder in huis gehad en niet duurder.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is inderdaad heel wisselend waar je komt. Gisteren in Hoofddorp geweest en daar was de inperkwoede nog niet toegeslagen.
    De inkrimping in Hoofddorp heeft een aantal maanden geleden al plaatsgevonden. De afdeling was een jaar geleden een stuk groter dan dat deze nu is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #637

    Standaard

    Utrecht HC was ook niet echt veranderd t.o.v. mijn vorige bezoek.

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Toen ik het aankaartte bij een van de medewerkers van MM Utrecht dat Alien: Covenant aan de overkant bij Boekenvoordeel drie euro goedkoper was kreeg ik te horen: "Nou, dan koop je 'm toch lekker daar?" Wat nou laagste prijsgarantie?
    Volgende keer moet je 'm toch maar eens op deze pagina attenderen:
    http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/ove...uid=2oxJfWGiVU
    Met grotere letters kun je het nauwelijks verkondigen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Volgende keer moet je 'm toch maar eens op deze pagina attenderen:
    http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/ove...uid=2oxJfWGiVU
    Met grotere letters kun je het nauwelijks verkondigen.
    Let wel op de kleine lettertjes. Boekenvoordeel is niet één van de partijen waarmee ze vergelijken (BCC, BOL (exclusief Plaza), Coolblue, EP, Expert, Apple, Bose, Canon, Dyson, Harman Kardon, HP, JBL, Samsung, Philips).

    http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

    Dus voor films en series wordt alleen met bol.com vergeleken en we weten dat die schreeuwend duur zijn.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Let wel op de kleine lettertjes. Boekenvoordeel is niet één van de partijen waarmee ze vergelijken (BCC, BOL (exclusief Plaza), Coolblue, EP, Expert, Apple, Bose, Canon, Dyson, Harman Kardon, HP, JBL, Samsung, Philips).

    http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

    Dus voor films en series wordt alleen met bol.com vergeleken en we weten dat die schreeuwend duur zijn.
    Ah, dus dat "Altijd" moet je duidelijk met een heel pak zout nemen. Het betreft dus maar een heel kleine selectie uit het groot aanbod van aanbieders.
    Voor een groot deel fabrikanten, die standaard de adviesprijs berekenen voor hun producten. Zo schiet dat niet op nee...
    Daar is een uitdrukking voor; een wassen neus.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zojuist gebeld naar Mediamarkt Eindhoven (maar kreeg een centrale ergens in Nederland), met de vragen of ze The Mummy ook op Steelbook hadden (of zie die op voorraad in Eindhoven hadden), maar die eikel dacht dat het alleen daar uit kwam.

    Ik zeg eikel vanwege het volgende: Vervolgens vraag ik of ze ''It Comes At Night'' op voorraad hebben, en vervolgens zegt die. Nee sorry meneer, die komt alleen in Duitsland uit. Ik zeg, die is bij ECI.nl wel te koop. Nou meneer, dan gaat u hem toch lekker daar kopen, probleem opgelost!!!!

    Wat een lompe k.t reactie van hem, is dat normaal?
    Misschien vinden ze je een lastige vent.

  17. #642

    Standaard

    Als het goed is, dan is er in week 7 weer de actie 3 halen, 2 betalen bij MM Nederland.

    Bron: Afdelingschef Eindhoven

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als het goed is, dan is er in week 7 weer de actie 3 halen, 2 betalen bij MM Nederland.

    Bron: Afdelingschef Eindhoven
    Da's de week van 12 februari. Het staat genoteerd.

    Deze week is het trouwens weer (vanaf donderdag) "geen btw week" op de electronica.

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Deze week is het trouwens weer (vanaf donderdag) "geen btw week" op de electronica.
    Bij Media Markt FAME (Amsterdam Oosterdok) blijkbaar ook op de entertainment (CD/DVD/BD), volgens hun nieuwsbrief
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #645

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Dat wordt dan even niks kopen
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Bij Media Markt FAME (Amsterdam Oosterdok) blijkbaar ook op de entertainment (CD/DVD/BD), volgens hun nieuwsbrief
    Volgens website MM niet op films: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens website MM niet op films: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html
    Daarom zeg ik ook, volgens de nieuwsbrief. Maar ik het moet het wel nuanceren: dit geldt namelijk alleen op Donderdagavond 25 januari.
    MediamarktBTW.jpg
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #648

    Standaard

    Ik werk momenteel in Utrecht. Toen ik bij dezelfde opdrachtgever in 2013/2014 werkte, liep ik geregeld de MM binnen en steeds hadden ze nieuwe aanbiedingen. Tafels en bakken waar je lekker doorheen kon graaien. Nu werk ik dus bij dezelfde opdrachtgever sinds augustus 2016. Tegen beter weten in, loop ik nog wel eens naar binnen. Niets meer van die leuke aanbiedingen. Het wordt steeds minder. Er komt bijna geen nieuw aanbod bij behalve wat blockbusters.

    Bij de MM in Amsterdam Noord is het aanbod bijna helemaal weg. Ook daar had je diverse gangen en tafels met stapels afgeprijsde titels dat steeds werd ververst.

    Ik liep laatst weer eens binnen bij de Fame in Amsterdam. Helemaal een drama. Daar hebben ze dus import blu-rays. Masters of Cinema voor 29,99 ofzo. Die haal je online voor zeker de helft van de prijs. Wie koopt daar nu nog?

    Nee, het aanbod in winkels wordt minder en minder....

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht

    Ik liep laatst weer eens binnen bij de Fame in Amsterdam. Helemaal een drama. Daar hebben ze dus import blu-rays. Masters of Cinema voor 29,99 ofzo. Die haal je online voor zeker de helft van de prijs. Wie koopt daar nu nog?

    Nee, het aanbod in winkels wordt minder en minder....
    Hilarisch is vooral dat de importprijzen blijven terwijl de Nederlandse uitgave in de rekken staan. Welke gek gaat €60 betalen voor een import van Batman vs Superman 4k terwijl de NL versie een paar hoezen verderop staat voor €30...

  25. #650

    Standaard

    Mediamarkt Zoetermeer heeft niet veel meer en is veel te duur. Rotterdam centrum is nog wel redelijk goed gevuld en kan je soms leuke aanbiedingen tegenkomen. MM alexandrium is ook niet veel meer, maar wel soms leuke aanbiedingen. Laatst blu-ray van Yello gekocht voor 18,99 en Nolan 4K box gekocht voor 139,-. Den Haag heeft wel vaak veel goedkope blu-ray’s liggen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 26 van 40 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •