Pagina 25 van 40 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kwam er afgelopen week achter dat de MM in Gent is verdwenen.
    Dit was samen met de vestigiging van Mechelen een Mediamarkt die sneuvelde.

  2. #602

    Standaard

    Voor mijn part mogen ze MM Antwerpen sluiten.

    Het woord verandering kennen ze daar niet, altijd hetzelfde in de rekken, zeer boertige verkopers en dan die digitale prijskaartjes. Handig voor mensen die kleurenblind zijn (zoals ik).

  3. #603
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vorige week dinsdag was ik even bij de Media Markt Amsterdam Arena en ik trof het niet want ze waren net de gehele Blu-ray / DVD / CD-afdeling aan het verbouwen. Dat beloofde niet veel goeds, want meestal slaan ze aan het inkrimpen. Ik ben de dagen erna niet meer langsgeweest, dus ik weet niet hoe het er nu uit ziet, maar eigenlijk kan ik er zelden nog maar iets van mijn gading vinden. Leuke aanbiedingen van nieuwe titels hebben ze al jaren niet meer, maar ook wat er verder staat (stond?) is nog steeds pittig aan de prijs. Dan slaag ik vaker bij bol.com, Wehkamp, eci of bij buitenlandse webshops. Ik denk dat het niet lang meer zal duren of de Blu-ray / DVD / CD-afdeling is verdwenen.
    Nou, ik dacht "rij vandaag even snel naar de Arena om te snuffelen in het 4K-rek" en ik wou Pirates in 3D halen. Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Nog steeds waren ze bezig. Ik denk weinig opgeschoten. Nog maar twee rijen grote chaos. Alles door elkaar. De nieuwe Pirates 3D moest ik uit een grote grabbelbak halen na heel lang zoeken. 4K was compleet verdwenen en alles stond klakkeloos door elkaar. Zoeken naar een naald in een hooiberg. Op een gegeven moment sprak ik maar een wat oudere medewerker aan die klaarblijkelijk ook door de bomen het bos niet meer zag. "4K? Nee, kom over een week of twee maar terug". Het kan zomaar zijn dat het er dan een stuk beter uitziet, maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat films kopen in de winkel geen optie meer is. Presentatie 0,0. Prijs behoorlijk! Ik heb nog wel gevonden waar ik voor kwam en het aanbod is nog steeds groter dan bij andere shops in de buurt. Maar ik denk inderdaad dat dit nier meer dan een kwestie van tijd is.

    Lang leve online en dan kun je net zo goed buiten de grens gaan kijken, want wellicht slaat het drama hier ook straks toe, maar dan online. Disney is daar min of meer al mee begonnen met UHD BD.

    Maar goed, het verbaasd me allemaal ook weer niet...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-10-2017 om 17:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kwam er afgelopen week achter dat de MM in Gent is verdwenen.
    Nuja verdwenen. Ze hebben die vestiging buiten de stad verplaatst in de Makro. Ik koop in Belgie bijna alle NL releases bij Media Markt omdat ze het goedkoopst zijn en gelukkig zijn de winkels in Gent nog aangenaam om te komen al helpt het natuurlijk ook dat ze nieuwe releases bijna 5 dagen op voorrand in de rekken leggen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik dacht "rij vandaag even snel naar de Arena om te snuffelen in het 4K-rek" en ik wou Pirates in 3D halen. Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Nog steeds waren ze bezig. Ik denk weinig opgeschoten. Nog maar twee rijen grote chaos. Alles door elkaar. De nieuwe Pirates 3D moest ik uit een grote grabbelbak halen na heel lang zoeken. 4K was compleet verdwenen en alles stond klakkeloos door elkaar. Zoeken naar een naald in een hooiberg. Op een gegeven moment sprak ik maar een wat oudere medewerker aan die klaarblijkelijk ook door de bonen het bos niet meer zag. "4K? Nee, kom over een week of twee maar terug". Het kan zomaar zijn dat het er dan een stuk beter uitziet, maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat films kopen in de winkel geen optie meer is. Presentatie 0,0. Prijs behoorlijk! Ik heb nog wel gevonden waar ik voor kwam en het aanbod is nog steeds groter dan bij andere shops in de buurt. Maar ik denk inderdaad dat dit nier meer dan een kwestie van tijd is.

    Lang leve online en dan kun je net zo goed buiten de grens gaan kijken, want wellicht slaat het drama hier ook straks toe, maar dan online. Disney is daar min of meer al mee begonnen met UHD BD.

    Maar goed, het verbaasd me allemaal ook weer niet...
    Bij MM Eindhoven (SON) hebben ze nog wel een redelijk aanbod. Echter geen enkele is geprijsd. Je moet alles zelf scannen.
    Dat is helemaal niks, Ik ben daar afgehaakt. Met elke disc naar de scanner lopen om te kijken wat de dagprijs is.......
    Zelfs de zogenaamde aanbiedingen zijn niet meer geprijsd.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Voor mijn part mogen ze MM Antwerpen sluiten.

    Het woord verandering kennen ze daar niet, altijd hetzelfde in de rekken, zeer boertige verkopers en dan die digitale prijskaartjes. Handig voor mensen die kleurenblind zijn (zoals ik).
    Geldt ook voor Utrecht. Daar liggen nog steeds dezelfde 'aanbiedingen' als van een jaar geleden.

  7. #607

    Standaard

    Online is het ook niet veel. Vandaag even gekeken voor wat UHD's met de 3=2 actie, maar alleen de wat oudere titels voor zulke hoge prijzen dat er geen leuke deal te vinden is voor mij. Ging op zoek naar Alien:Covenant en Kong:Skull Island,maar die zijn ineens niet meer beschikbaar en dus niet te bestellen. Ook niet voor de afhaal, waar ik deze week geen tijd voor heb. Ik zal er niet veel meer bestellen in ieder geval.
    Laatst aangepast door korenjw : 23-10-2017 om 08:41

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, ik dacht "rij vandaag even snel naar de Arena om te snuffelen in het 4K-rek" en ik wou Pirates in 3D halen. Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Nog steeds waren ze bezig. Ik denk weinig opgeschoten. Nog maar twee rijen grote chaos. Alles door elkaar. De nieuwe Pirates 3D moest ik uit een grote grabbelbak halen na heel lang zoeken. 4K was compleet verdwenen en alles stond klakkeloos door elkaar. Zoeken naar een naald in een hooiberg. Op een gegeven moment sprak ik maar een wat oudere medewerker aan die klaarblijkelijk ook door de bomen het bos niet meer zag. "4K? Nee, kom over een week of twee maar terug". Het kan zomaar zijn dat het er dan een stuk beter uitziet, maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat films kopen in de winkel geen optie meer is. Presentatie 0,0. Prijs behoorlijk! Ik heb nog wel gevonden waar ik voor kwam en het aanbod is nog steeds groter dan bij andere shops in de buurt. Maar ik denk inderdaad dat dit nier meer dan een kwestie van tijd is.

    Lang leve online en dan kun je net zo goed buiten de grens gaan kijken, want wellicht slaat het drama hier ook straks toe, maar dan online. Disney is daar min of meer al mee begonnen met UHD BD.

    Maar goed, het verbaasd me allemaal ook weer niet...
    Buiten de deur winkelen voor onze hobby is bijna een ver verleden.

    Bij ons hier in het dorp komt het steeds vaker voor dat ze bij Intertoys zelfs de grote games niet op de dag van de release krijgen.

    Vroeger was misschien niet alles beter maar wel een stuk leuker.

  9. #609

    Standaard

    Eigenlijk is sinds het einde van V&D de prijzen bij MM omhooggeschoten. Nieuwe seizoenen waren vroeger rond de € 30 (tenminste die ik wilde kopen) maar nu kan je er een tientje bij zetten. En dat vind ik te gortig. En dan maar afvragen waarom de mensen het niet meer kopen. Of ze hebben iets niet. Ik merk zelf gewoon dat ik minder koop. En dan slaag ik nog eerder in MM Amsterdam (nabij CS) of in Rotterdam. Maar vaak is het nu vaak in het buitenland zoals bij Carrefour in België of bij een hyoermarché in Frankrijk.

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Buiten de deur winkelen voor onze hobby is bijna een ver verleden.

    Bij ons hier in het dorp komt het steeds vaker voor dat ze bij Intertoys zelfs de grote games niet op de dag van de release krijgen.

    Vroeger was misschien niet alles beter maar wel een stuk leuker.
    Ja..... heel erg triest, vond het vroeger niet erg als de wederhelft ging shoppen, dan ging ik de
    Free Record shop, een van Leest, V&D of whatever in om wat leuks te scoren..... nu ga ik
    niet graag meer mee als de wederhelft gaat shoppen voor schoenen of kleding, dat soort winkels
    kunnen mij niet echt boeien.

    Denk dat de slimme online winkels met goede zoekmogelijkheden en de wat meer uitgebreide info
    over de schijfjes een steeds grotere kans gaan maken, zeker als de prijs een beetje redelijk is en
    daar prijzen ze zich hier in NL zelf al weer de markt mee uit.

    Koop hier bijna niets meer en ik heb hier toch bergen gekocht.....

    Mis ze wel al die winkels waar je zo lekker in de bakken kon rommelen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #611

    Standaard

    De tijd dat ik me uren kon vermaken in het centrum van Eindhoven mis ik echt.Nu kom ik in Eindhoven alleen nog maar bij de MM [ook daar steeds minder] & McDonald's.

    Het had wel wat als je dan bij van Leest een stapetje CD's ging luisteren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-10-2017 om 12:02

  12. #612

    Standaard

    Vandaag bij MM Leeuwarden wezen kijken voor 3=2 blu-ray. Veel te hoge prijzen daar dat zelfs 3=2 geeneens interessant is. Allemaal titels die al weer wat maanden uit zijn nog steeds voor minimaal 16 tot maximaal 25 euro in de rekken. Daarna bij boekenvoordeel twee mooie recente titels gehaald voor 15 euro. Zij hebben tenminste nog af en toe aantrekkelijke aanbiedingen en zitten vaak onder de gebruikelijke vraagprijzen zoals bol en MM.

  13. #613

    Standaard

    Toen ik het aankaartte bij een van de medewerkers van MM Utrecht dat Alien: Covenant aan de overkant bij Boekenvoordeel drie euro goedkoper was kreeg ik te horen: "Nou, dan koop je 'm toch lekker daar?" Wat nou laagste prijsgarantie?

  14. #614

    Standaard

    De Duitse MM's verschillen heel erg met de Nederlandse vestigingen. Een ruim filmaanbod (véééél limited editions en steelbooks) en ook nog eens prijzen die kunnen concurreren met de online aanbieders zoals bv Amazon.

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Vandaag bij MM Leeuwarden wezen kijken voor 3=2 blu-ray. Veel te hoge prijzen daar dat zelfs 3=2 geeneens interessant is. Allemaal titels die al weer wat maanden uit zijn nog steeds voor minimaal 16 tot maximaal 25 euro in de rekken. Daarna bij boekenvoordeel twee mooie recente titels gehaald voor 15 euro. Zij hebben tenminste nog af en toe aantrekkelijke aanbiedingen en zitten vaak onder de gebruikelijke vraagprijzen zoals bol en MM.

    3=2 blu-ray : is deze actie alleen bij MM Leeuwarden of bij alle vestigingen?
    ik kan deze online via mediamarkt.nl niet terugvinden?

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    3=2 blu-ray : is deze actie alleen bij MM Leeuwarden of bij alle vestigingen?
    ik kan deze online via mediamarkt.nl niet terugvinden?
    Alle vestigingen uiteraard.

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik kan deze online via mediamarkt.nl niet terugvinden?
    De korting wordt automatisch verrekend als je 3 artikelen in je winkelwagentje hebt gestopt.

  18. #618

    Standaard

    Kon mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen, en ben vanmiddag dus ook nog even langs Media Markt Amsterdam Arena gegaan om te kijken of ze met de verbouwing van de Blu-ray / DVD / CD-afdeling nu eindelijk klaar waren. Net als Claudio dezelfde ervaring. Ben me rot geschrokken. Niet alleen was het nog steeds niet af, maar de vijf rijen met schappen Blu-rays, DVD's en CD's zijn nu teruggebracht tot slechts 2 (!). Alles stond door elkaar heen, er was geen systeem meer in te ontdekken. 4K Blu-rays lagen in een mand in een rek op wieltjes, 3D Blu-rays waren uitgestort in een grabbelbak, maar zonder de bijbehorende prijzen; en onderin de schappen waren DVD's en Blu-rays op elkaar gestapeld die ze niet kwijt konden, zonder enige systematiek. Kortom, het was een rotzooi en aanfluiting van de eerste orde. Meer schappen gaan er niet komen, dus waar ze met alle Blu-rays, CD's en DVD's heen moeten die niet in de schappen passen? Ik zou het niet weten. De wanhoop was ook op de gezichten van het rondlopend personeel af te lezen. Op deze manier kunnen ze de afdeling maar beter opheffen, want hier gaat geen hond meer wat kopen, zeker niet tegen de hoge prijzen die ze hardnekkig blijven hanteren. Ja, vertelden ze me, er worden steeds minder Blu-rays en DVD's gekocht... Niet zo gek toch als je prijzen tussen 20 en 40 euro blijft vragen. Nee, dit was de laatste keer dat ik voor dit type product Media Markt Amsterdam Arena binnen ben gelopen. Ik hoop dat Fame in de Amsterdamse binnenstad dit lot voorlopig nog bespaard blijft. Anders wordt het alleen nog maar via internet kopen. Dat is leuk (niet).
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 25-10-2017 om 19:36
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De tijd dat ik me uren kon vermaken in het centrum van Eindhoven mis ik echt.Nu kom ik in Eindhoven alleen nog maar bij de MM [ook daar steeds minder] & McDonald's.

    Het had wel wat als je dan bij van Leest een stapetje CD's ging luisteren.
    Herkenbaar. V&D, Blokker, twee maal de Free Record Shop, de afdeling in de Bijenkorf, het is allemaal verdwenen.
    Nu is 't alleen nog Mediamarkt, Boekenvoordeel en CeX, sinds die verbouwing echter van de Mediamarkt koop ik d'r nog maar zelden.
    Voorheen lagen d'r toch altijd wel een flink aantal titels voor €5, die ook vernieuwd werden, nu liggen d'r maar een paar die er ook al eeuwen liggen.

  20. #620

    Standaard

    Ik zag gisteren ook bij m'n lokale vestiging (Zwolle) dat de actie er weer was en vandaag heb ik er met moeite nog een interessant setje van 3 uit weten te vissen. Hier in Zwolle heeft de vestiging nog wel een vrij uitgebreide selectie maar ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat dat ook teruggebracht gaat worden tot een paar schappen. In het verleden was er bij dit soort acties altijd een flinke aanloop maar nu zie je er bijna geen mens meer rondlopen. DVD's en Blu-ray's in gewone winkels is heel binnenkort een ding uit het verleden.

  21. #621

    Standaard

    Gisteren ook nog eens geweest naar de Mediamarkt in Maastricht en ook hier zijn de prijzen tegenwoordig ongelooflijk duur. Ik heb moeite moeten doen om aan 3 films te komen zodat ik een iets of wat aanvaardbare deal had. Recentere 3D uitgaves waren allemaal rond de 35 euro. En ook een film als Logan (die toch al een aantal maanden uit is) stond nog steeds aan 19,99€. Dan ga je vanzelf bestellen op het internet of importeren.

  22. #622

    Standaard

    Zojuist gebeld naar Mediamarkt Eindhoven (maar kreeg een centrale ergens in Nederland), met de vragen of ze The Mummy ook op Steelbook hadden (of zie die op voorraad in Eindhoven hadden), maar die eikel dacht dat het alleen daar uit kwam.

    Ik zeg eikel vanwege het volgende: Vervolgens vraag ik of ze ''It Comes At Night'' op voorraad hebben, en vervolgens zegt die. Nee sorry meneer, die komt alleen in Duitsland uit. Ik zeg, die is bij ECI.nl wel te koop. Nou meneer, dan gaat u hem toch lekker daar kopen, probleem opgelost!!!!

    Wat een lompe k.t reactie van hem, is dat normaal?

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hier in Zwolle heeft de vestiging nog wel een vrij uitgebreide selectie maar ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat dat ook teruggebracht gaat worden tot een paar schappen.
    Dat terugbrengen had ik in Zwolle al bij de CD's (die behoorlijk leeg waren) totdat men vorige week de rekken weer helemaal had bijgevuld met oudere titels.

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zojuist gebeld naar Mediamarkt Eindhoven (maar kreeg een centrale ergens in Nederland), met de vragen of ze The Mummy ook op Steelbook hadden (of zie die op voorraad in Eindhoven hadden), maar die eikel dacht dat het alleen daar uit kwam.

    Ik zeg eikel vanwege het volgende: Vervolgens vraag ik of ze ''It Comes At Night'' op voorraad hebben, en vervolgens zegt die. Nee sorry meneer, die komt alleen in Duitsland uit. Ik zeg, die is bij ECI.nl wel te koop. Nou meneer, dan gaat u hem toch lekker daar kopen, probleem opgelost!!!!

    Wat een lompe k.t reactie van hem, is dat normaal?
    Als hij echt zo gereageerd heeft is dat niet normaal, als het op een andere manier is gezegd zoals; Dan kunt u hem het beter daar bestellen als u deze film graag wilt hebben, dan klinkt het al professioneler. Hangt van MM af wat voor vrijheden zij hun call-center personeel geven of hun eventuele partner waar ze het aan uitbesteden.
    Waarschijnlijk heb je toch te vaak gebeld naar de afdeling en gaat het nu via een call-center Raymond

    Heb zelf van de week een kijkje genomen in Arnhem. Afdeling is niet veel leger dan voor heen, maar de prijzen zijn echt te hoog. Titels die richting de 20 euro lopen en die in de UK al in de 5 voor 30 Pond actie's zitten. Met lege handen vertrokken daar....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als hij echt zo gereageerd heeft is dat niet normaal, als het op een andere manier is gezegd zoals; Dan kunt u hem het beter daar bestellen als u deze film graag wilt hebben, dan klinkt het al professioneler. Hangt van MM af wat voor vrijheden zij hun call-center personeel geven of hun eventuele partner waar ze het aan uitbesteden.
    Waarschijnlijk heb je toch te vaak gebeld naar de afdeling en gaat het nu via een call-center Raymond
    Och, ik kreeg een soortgelijke reactie toen ik zei dat Alien Covenant bij Boekenvoordeel 3 euro goedkoper was, en dat was in de winkel zelf. Het interesseert ze geen moer daar.

Pagina 25 van 40 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •