Een deel kan verplaatst worden naar de gameafdeling, want die staat al een tijd deels leeg. Maar daar is lang niet genoeg ruimte om alles naar toe te verplaatsen.
En het is al zo weinig daar.
Het zal wel ongeveer hetzelfde worden als bij bijvoorbeeld de Media Markt Arena.
![]()
Lekker importeren. Bol.com is veel te duur. Er zijn 30+ online winkels waar ik af en toe iets koop, laat het allemaal bij mijn UK of US adres bezorgen en eens per 2-3 maanden forward ik het naar Nederland. Optimaal gebruik maken van sales, koopjes op eBay.com & UK, etc. en het kan nog best leuk zijn.
--
Nieuwe info wat betreft MM Eindhoven: Wat al zeker was, is dat de bovenste (3e) etage gaat verdwijnen, en nu zijn er ook plannen om ook de 2e etage leeg te maken. Zodat er straks dus alleen maar de begane grond overblijft, dan wordt het dus een soort van stadswinkel. Wat er met de 2e & 3e etage daarna gaat gebeuren is nog niet bekend, misschien eventueel verhuur/verkoop aan een andere winkel!
Dus ook deze vestiging gaat enorm krimpen helaas.
Media Wie? Komt we vaag bekend voor. Was iets van vroeger toch?![]()
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next x2, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS4 Pro, Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7 Plus.
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
Dan hebben wij in Vlaanderen nog redelijk veel geluk met onze Mediamarkten. In Wilrijk en zeker nog in Schoten is er véél te vinden. Antwerpen da's een aflopende zaak.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
De bovenste gedeelte van MM Eindhoven is compleet leeg & niet meer toegankelijk voor het publiek. De Entertainment afdeling is heftig verkleind & niet alles wat er voorheen boven stond, is meer te plaatsen op de nieuwe plek. Dus je hoeft hier niet meer te komen, als je er tenminste nog kwam.
Ik hou het voortaan lekker bij Bol & de diverse Amazons!
Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-04-2023 om 15:50
Waar is de entertainmentafdeling naar toe verplaatst?
Ik ben vandaag naar de MM Eindhoven geweest om te kijken hoe de entertainmentafdeling er nu uit ziet en eerlijk gezegd viel het me mee. Ik had zoiets verwacht als in MM Arena (zie foto hierboven), maar het is wat uitgebreider (zie foto's hieronder). De 4K-titels staan echter oneerbiedig in een verrijdbaar rood rek waarin het lastig bladeren is. Hopelijk gaan ze dat nog veranderen.
De afdeling is nu op de eerste etage. Daarnaast zijn nu de games te vinden. Op de plek waar de games stonden staan nu de televisies.
![]()
Ah oke.Tja ik snap wel dat ze het nu zo doen.
Het is wel erg stil op deze afdeling, bijna geen mens te zien en dat op een zaterdag. Dat geeft te denken...
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS
Wat had je verwacht dan? Drommen mensen op zoek naar dvd’s en 4K blurays?
Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II
Er liepen redelijk wat mensen rond in de tijd dat ik er was, maar die heb ik niet allemaal op de foto gezet.![]()
MediaMarkt verkoopt de films ook nog eens veel duurder dan bv een Amazon, dus dat de mensen wegblijven... tja, logisch lijkt me. Zo zie ik op de foto nog altijd meer dvd's dan blu-rays. Dat kan echt niet meer in een tijd van 4K films. Wie koopt er nog dvd's??
Je zou denken dat 1080p nu wel de norm is.