Pagina 33 van 40 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verbouwen betekent in deze tijden voor dit soort zaken meestal inkrimpen. Was dan ook zeer verbaasd toen ik onlangs hoorde dat in Leidschendam een nieuwe Media Markt was geopend. Ik zat juist te wachten op het bericht dat ergens in Nederland een Media Markt-vestiging ging sluiten.
    Ik ook. Los van de ontwikkelingen met fysieke media heb ik niet de indruk dat het nog zo goed gaat met MM als in de hoogtijdagen. En ze hebben winkels waarvan de huren ongetwijfeld niet laag zullen zijn.

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    De huidige MM in Utrecht blijft triest. Voor de 2e keer zo weggewandeld. Die 'verbouwing' is volgens mij al een jaar bezig. Weet iemand wanneer dat nu eens klaar is?
    Ik was er vrijdag even, maar het is een enorme bouwput met een rommelige uitstraling, slechte verlichting en geen enkele, logische indeling. Ze hebben de film- en muzieksectie wederom verplaatst, maar het aanbod is nog steeds bedroevend. De kassa's voorin de winkel zijn er ook niet meer; Die hebben ze verplaatst naar de zijkant. Ik vraag me af of er uberhaupt een verbouwingsplan is.

  3. #803

    Standaard

    Even een buitenlandse tip. Als er mensen naar Malaga (Spanje) gaan, kan je de MM in het treinstation overslaan. Er staat 1 klein rekje beneden. Dat is alles aan dvd's. Er is nog een MM bij Plaza Major (buitenrand Malaga) maar die heb ik niet bezocht.

  4. #804

    Standaard

    In Den Bosch is die afdeling (vooral 4K) zo uitgedunt, dat kopen daar niet meer interessant is.

  5. #805

    Standaard

    Aangepaste openingstijden
    Vanaf dinsdag 17 maart gelden er aangepaste openingstijden voor alle 50 MediaMarkt-winkels. Hieronder staan de nieuwe openingstijden:

    • Maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    • Zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur


  6. #806
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    In België gaat MediaMarkt nog een stap verder, de winkels blijven tot nader order gesloten. Dus bestellen kan alleen nog via de website.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Aangepaste openingstijden
    Vanaf dinsdag 17 maart gelden er aangepaste openingstijden voor alle 50 MediaMarkt-winkels. Hieronder staan de nieuwe openingstijden:

    • Maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    • Zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur

    Dus op de rustige uren gooien ze de tent dicht... Beetje vreemd. Kunnen beter alleen 's avonds dan open zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Aangepaste openingstijden
    Vanaf dinsdag 17 maart gelden er aangepaste openingstijden voor alle 50 MediaMarkt-winkels. Hieronder staan de nieuwe openingstijden:

    • Maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    • Zaterdag en zondag van 12.00 tot 17.00 uur

    Dus je propt het aantal bezoekers van 1 dag in een middag. Lijkt me gaan handige move. Gewoon Bijenkorf volgen en voorlopig sluiten.

  9. #809
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De Bijenkorf sluit waarschijnlijk vooral omdat ze meer personeel rondloopt als klanten. Bij de winkels van Gamemania hetzelfde. Maar elk bedrijf zal zijn eigen overwegingen maken.
    Aan de andere kant kan de mediamarkt net als Gamemedia zijn spullen ook online aanbieden... Het zijn onzekere tijden voor elk bedrijf en proberen ze het beste ervan te maken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #810

  11. #811

    Standaard

    Vanaf Maandag 27 Juli tot en met Zondag 2 Augustus weer de actie ''3 halen, 2 betalen''

  12. #812

    Standaard

    Moedermaatschappij Mediamarkt en Saturn gaat banen schrappen en sluit niet uit dat er verliesgevende filialen dicht gaan. De ontslagen gaan vooral buiten Duitsland gebeuren: https://www.ad.nl/economie/mediamarkt-en-saturn-gaan-duizenden-banen-schrappen~a120ec66/


    Laatst aangepast door martwout : 05-08-2020 om 15:33

  13. #813

    Standaard

    Het verbaast mij niet. Eerst kwam ik er echt elke week omdat ze leuke aambiedingen hadden, nu nog maar zelden. Prijsgarantie kennen ze niet meer, zelfs niet als om een winkel een paar meter verderop gaat. Webshop ziet er niet uit en wordt slecht onderhouden. Van marktleider maar marktlijder.

  14. #814

    Standaard

    er moet echt toch iets gebeuren, Corona heeft enkel het onvermijdelijke in stroomversnelling gebracht,...hun shopreviews liegen er niet om

    Dat ze zoveel onder de Corona pandemie te lijden hebben geeft wel aan dat ze online nauwelijks meetellen, zeker gezien Bol juist 65% groei laat zien in vergelijking met de zelfde periode vorig jaar.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    er moet echt toch iets gebeuren, Corona heeft enkel het onvermijdelijke in stroomversnelling gebracht,...hun shopreviews liegen er niet om

    Dat ze zoveel onder de Corona pandemie te lijden hebben geeft wel aan dat ze online nauwelijks meetellen, zeker gezien Bol juist 65% groei laat zien in vergelijking met de zelfde periode vorig jaar.
    Idem hier. Ik kom er nog weleens maar verlaat het de laatste tijd meer zonder dan met aankoop. Mijn ouders hadden laatst een nieuwe vaste telefoon nodig. Dat hebben we via Coolblue besteld en 2 dagen erna in Utrecht afgehaald. Zeer correct personeel daar. Mijn vader had nog een draadloze koptelefoon nodig. Dat werd netjes uitgelegd en zijn keuze voor eentje van JBL van 60 euro (heb er zelf ook 1 en tevreden) werd niet naar een duurdere geduwd.

  16. #816

    Standaard

    De shopreviews van MediaMarkt zijn al jaren slecht, dus dat is niet iets van de laatste tijd. Ze hadden hun slag kunnen slaan tijdens de coronaperiode, maar hun online service en website is gewoon waardeloos. Ze lijken nu dezelfde kant op te gaan als de Free Record Shop en we weten allemaal wat daar uiteindelijk mee is gebeurd. Er zijn inderdaad veel betere online winkels met betere service en snellere levering.

  17. #817

    Standaard

    Net terug van vakantie en uiteraard enkele MM-filialen gezien. Dat varieerde van bedroevend tot in orde.

    De bedroevende zaken waren: Zwolle, Assen, Groningen (degene naast Primark) en Emmen. Die hadden minimaal tot zelfs eigenlijk geen afdeling.
    Voor de goede MM ben ik in Limburg de grens gepasseerd. Herzogenrath was in orde. Saturn Aachen ging ook nog.

  18. #818

    Standaard

    In Nederland is fysieke media zoals dvd en blu-ray dan ook op sterven na dood. In Duitsland en omringende landen leeft het wel nog wat meer.

    Dat winkels zoals Media Markt de laatste jaren hun films verkochten voor een hogere prijs dan elders zal daar ook aan hebben bijgedragen.

  19. #819

    Standaard

    In Eindhoven centrum is er anders nog volop te vinden. Maar dat is misschien een uitzondering op de NL filialen?

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Eindhoven centrum is er anders nog volop te vinden. Maar dat is misschien een uitzondering op de NL filialen?
    Heeft dat er misschien mee te maken dat ze één hele goede klant hebben met een zeer brede smaak, die wekelijks langs komt en met tassen vol de deur uit gaat?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heeft dat er misschien mee te maken dat ze één hele goede klant hebben met een zeer brede smaak, die wekelijks langs komt en met tassen vol de deur uit gaat?
    Hahaha, dat zou je gaan denken ja . Nee zonder dollen, Ik denk dat ze een beter beleid voeren in Eindhoven waardoor er een flinke afdeling was, is en blijft. Gelukkig maar, want anders blijft er niks over kwa fysieke winkels.

  22. #822

    Standaard

    Hier in Nieuwegein volgt MediaMarkt de films op Netflix op de voet.
    Alles wat MediaMarkt aanbiedt, staat op Netflix.
    En elke losse film kost slechts 2 maandabonnementen bij Netflix.

  23. #823

    Standaard

    De functie van fysieke winkels is behoorlijk aan het veranderen.

    Een paar jaar geleden kon je nog kijken en luisteren naar wat er te koop is. Nu heb je in sommige winkels alleen de mogelijkheid om even te kijken hoe een receiver of balk er uit ziet. Ik was laatst in Groningen Sontplein en daar hebben ze de moeite genomen om een paar demo-opstellingen te maken, maar alleen met balken en een bijzondere set van HK met de draadloze sateliet luidsprekers, maar daar heb ik geen muziek en films kunnen vinden. In Ede is geen demo-opstelling te vinden, maar nog wel een afdeling met films en muziek. Die in Ede ziet er daardoor meer uit als een markt dan als een beurs waar ze je graag willen laten horen en zien wat er te koop is. Dit maakt het zo wel erg lastig om een set te verkopen waar mensen veel plezier van kunnen hebben, zelfs wanneer de basis van de set een balk is.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Eindhoven centrum is er anders nog volop te vinden. Maar dat is misschien een uitzondering op de NL filialen?
    Utrecht ook. En ook R'dam en A'dam zijn nog aardig. Maar de filialen in NO-Nederland waren echt zeer minimaal. Hooguit 1 rekje. Binnen 2 minuten stond ik weer buiten. Herzogenrath had nog een flink aanbod. Daar kon je echt even door de bakken bladeren.

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Utrecht ook. ..
    Utrecht ook? Dat is wel heel erg achteruit gegaan hoor, vraag hier maar rond aan de mensen.

Pagina 33 van 40 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •