Pagina 39 van 40 EersteEerste ... 29353637383940 LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    MM Eindhoven gaat over een tijdje verbouwd worden. De bovenste afdeling (waar de entertainment afdeling zich bevind) gaat als goed is verdwijnen & de inhoud van die afdeling gaat verdeeld worden over de 1e 2 etage's. Wat er gaat gebeuren met de bovenste etage is nog niet bekend, maar zal wellicht een soort magazijn gaan worden. In ieder geval gaat de Entertainment afdeling ook daar verkleind worden!
    Dat is toch al verdeeld ?
    Games liggen al niet op de film/muziek afdeling.

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is toch al verdeeld ?
    Games liggen al niet op de film/muziek afdeling.
    Wat er nu nog boven staat, gaat daar dus weg & wordt verdeeld over de andere 2 etage's. Dus over een tijdje een kleinere vestiging daar dus.

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat er nu nog boven staat, gaat daar dus weg & wordt verdeeld over de andere 2 etage's. Dus over een tijdje een kleinere vestiging daar dus.
    Ah op die manier.

  4. #954

    Standaard

    Een deel kan verplaatst worden naar de gameafdeling, want die staat al een tijd deels leeg. Maar daar is lang niet genoeg ruimte om alles naar toe te verplaatsen.

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een deel kan verplaatst worden naar de gameafdeling, want die staat al een tijd deels leeg. Maar daar is lang niet genoeg ruimte om alles naar toe te verplaatsen.
    Dan zal het minder worden met aanwezige artikelen, want de bovenste afdeling gaat compleet verdwijnen!

  6. #956

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En het is al zo weinig daar.
    Klopt, blijven dus alleen zowat de Bol & Amazon's over voor aankopen doen.

  8. #958

    Standaard

    Het zal wel ongeveer hetzelfde worden als bij bijvoorbeeld de Media Markt Arena.


  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, blijven dus alleen zowat de Bol & Amazon's over voor aankopen doen.
    Bij games is het nog wat breder maar ik weet dat jij puur een film/muziek freak bent.Het is in 10 jaar tijd hard gegaan.

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, blijven dus alleen zowat de Bol & Amazon's over voor aankopen doen.
    Lekker importeren. Bol.com is veel te duur. Er zijn 30+ online winkels waar ik af en toe iets koop, laat het allemaal bij mijn UK of US adres bezorgen en eens per 2-3 maanden forward ik het naar Nederland. Optimaal gebruik maken van sales, koopjes op eBay.com & UK, etc. en het kan nog best leuk zijn.
    --

  11. #961

    Standaard

    Nieuwe info wat betreft MM Eindhoven: Wat al zeker was, is dat de bovenste (3e) etage gaat verdwijnen, en nu zijn er ook plannen om ook de 2e etage leeg te maken. Zodat er straks dus alleen maar de begane grond overblijft, dan wordt het dus een soort van stadswinkel. Wat er met de 2e & 3e etage daarna gaat gebeuren is nog niet bekend, misschien eventueel verhuur/verkoop aan een andere winkel!

    Dus ook deze vestiging gaat enorm krimpen helaas.

  12. #962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nieuwe info wat betreft MM Eindhoven: Wat al zeker was, is dat de bovenste (3e) etage gaat verdwijnen, en nu zijn er ook plannen om ook de 2e etage leeg te maken. Zodat er straks dus alleen maar de begane grond overblijft, dan wordt het dus een soort van stadswinkel. Wat er met de 2e & 3e etage daarna gaat gebeuren is nog niet bekend, misschien eventueel verhuur/verkoop aan een andere winkel!

    Dus ook deze vestiging gaat enorm krimpen helaas.
    Je ziet er ook heel weinig mensen dus ik sta er niet van te kijken.Wel vind ik het heel jammer dat het zo gaat.
    Straks kom ik alleen nog in het centrum voor de Mc Donalds.

  13. #963
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Media Wie? Komt we vaag bekend voor. Was iets van vroeger toch?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #964

    Standaard

    Dan hebben wij in Vlaanderen nog redelijk veel geluk met onze Mediamarkten. In Wilrijk en zeker nog in Schoten is er véél te vinden. Antwerpen da's een aflopende zaak.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #965

    Standaard

    De bovenste gedeelte van MM Eindhoven is compleet leeg & niet meer toegankelijk voor het publiek. De Entertainment afdeling is heftig verkleind & niet alles wat er voorheen boven stond, is meer te plaatsen op de nieuwe plek. Dus je hoeft hier niet meer te komen, als je er tenminste nog kwam.

    Ik hou het voortaan lekker bij Bol & de diverse Amazons!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-04-2023 om 16:50

  16. #966

    Standaard

    Waar is de entertainmentafdeling naar toe verplaatst?

  17. #967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waar is de entertainmentafdeling naar toe verplaatst?
    De afdeling er onder als het goed is in de hoek. Ik ben er nog niet geweest, maar dat is me telefonisch verteld. Maar is echt nog maar een fractie van wat het was.

  18. #968

    Standaard

    Ik ben vandaag naar de MM Eindhoven geweest om te kijken hoe de entertainmentafdeling er nu uit ziet en eerlijk gezegd viel het me mee. Ik had zoiets verwacht als in MM Arena (zie foto hierboven), maar het is wat uitgebreider (zie foto's hieronder). De 4K-titels staan echter oneerbiedig in een verrijdbaar rood rek waarin het lastig bladeren is. Hopelijk gaan ze dat nog veranderen.

    De afdeling is nu op de eerste etage. Daarnaast zijn nu de games te vinden. Op de plek waar de games stonden staan nu de televisies.






  19. #969

    Standaard

    Ah oke.Tja ik snap wel dat ze het nu zo doen.

  20. #970

    Standaard

    Het is wel erg stil op deze afdeling, bijna geen mens te zien en dat op een zaterdag. Dat geeft te denken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #971

    Standaard

    Wat had je verwacht dan? Drommen mensen op zoek naar dvd’s en 4K blurays?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het is wel erg stil op deze afdeling, bijna geen mens te zien en dat op een zaterdag. Dat geeft te denken...
    De laatste paar jaar kan ik het niet anders dan zo.Fijne afdeling voor mensen die mensenschuw zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2023 om 20:54

  23. #973

    Standaard

    Er liepen redelijk wat mensen rond in de tijd dat ik er was, maar die heb ik niet allemaal op de foto gezet.

  24. #974

    Standaard

    MediaMarkt verkoopt de films ook nog eens veel duurder dan bv een Amazon, dus dat de mensen wegblijven... tja, logisch lijkt me. Zo zie ik op de foto nog altijd meer dvd's dan blu-rays. Dat kan echt niet meer in een tijd van 4K films. Wie koopt er nog dvd's??

  25. #975

    Standaard

    Je zou denken dat 1080p nu wel de norm is.

Pagina 39 van 40 EersteEerste ... 29353637383940 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •