Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233
De resultaten 801 tot 803 van 803 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verbouwen betekent in deze tijden voor dit soort zaken meestal inkrimpen. Was dan ook zeer verbaasd toen ik onlangs hoorde dat in Leidschendam een nieuwe Media Markt was geopend. Ik zat juist te wachten op het bericht dat ergens in Nederland een Media Markt-vestiging ging sluiten.
    Ik ook. Los van de ontwikkelingen met fysieke media heb ik niet de indruk dat het nog zo goed gaat met MM als in de hoogtijdagen. En ze hebben winkels waarvan de huren ongetwijfeld niet laag zullen zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    De huidige MM in Utrecht blijft triest. Voor de 2e keer zo weggewandeld. Die 'verbouwing' is volgens mij al een jaar bezig. Weet iemand wanneer dat nu eens klaar is?
    Ik was er vrijdag even, maar het is een enorme bouwput met een rommelige uitstraling, slechte verlichting en geen enkele, logische indeling. Ze hebben de film- en muzieksectie wederom verplaatst, maar het aanbod is nog steeds bedroevend. De kassa's voorin de winkel zijn er ook niet meer; Die hebben ze verplaatst naar de zijkant. Ik vraag me af of er uberhaupt een verbouwingsplan is.

Standaard

Even een buitenlandse tip. Als er mensen naar Malaga (Spanje) gaan, kan je de MM in het treinstation overslaan. Er staat 1 klein rekje beneden. Dat is alles aan dvd's. Er is nog een MM bij Plaza Major (buitenrand Malaga) maar die heb ik niet bezocht.

Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233

Instellingen bij het plaatsen van berichten