Pagina 31 van 40 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Alleen mag het niet he, dus hebben ze het niet onderzocht.
    Misschien denken ze dat ze er mee weg komen, maar dat is wat anders.
    Dat weten we niet. Wellicht hebben ze het wel juridisch onderzocht en biedt de wet die ruimte wel. In de aangehaalde tekst staat ook nabij. Daar kan de scanner onder vallen.

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Alleen mag het niet he, dus hebben ze het niet onderzocht.
    Misschien denken ze dat ze er mee weg komen, maar dat is wat anders.

    Het zijn ook producten waarbij de prijs meteen duidelijk moet zijn, anders dan bijv een tube tandpasta die ongeveer hetzelfde kost. Een dvd of bluray kan €2 kosten of €40.
    Als Jurist zijde kun jij dan toch eenvoudig een aanklacht procedure beginnen tegen de Mediamarkt ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Precies, in Nederland moeten producten duidelijk geprijsd zijn en dit valt daar overduidelijk niet onder. Je kunt immers niet zien wat het kost en moet er een handeling voor doen die vergelijkbaar is met aan medewerker vragen wat iets kost. Dat mag dus niet in een winkel gericht op consumenten (in groothandels wel). Dingen die je in het buitenland vaak ziet, bijv artikelen in etalage zonder prijs, mogen hier ook niet, net zomin als horloges of zonnebrillen in een vitrine waarbij de prijsjes 'weggedraaid' zijn in het bandje of achter het pootje (in de VS heel gewoon). Wellicht mag het in Duitsland wel, waardoor MM deze praktijk hanteert, maar dus niet in Nederland.

    Aangifte doen zal weinig zin hebben (de politie gaat echt niet de MM binnenvallen, niet alles wat illegaal is is een zaak van de politie), maar je kunt het wel bijv bij de Consumentenbond melden, of bij MM landelijk.
    Ik had eigenlijk deze post geplaatst omdat ze wellicht een maas hebben, omdat er staat 'nabij'. De vraag is, wat is nabij, op het rek zelf of binnen een bepaalde afstand?

  4. #754

    Standaard

    Ik was vandaag in Utrecht, want we gingen naar Once Upon A Time In Hollywood. Na de film zijn we nog even bij de Media Markt geweest.

    Wat een trieste bende. Ze hebben de filmsectie naar de linkerkant geschoven, naar een gedeelte wat duidelijk nog niet af is. Het zag er allemaal erg armoedig uit in ieder geval. Ik wilde wat muizen bekijken, maar de verlichting deed het niet in dat stuk en alles lag door elkaar heen.

    Wat betreft het blu-ray aanbod was het ook huilen met de pet op: nog slechts een enkel rek met films. DVD aanbod was wat groter, maar de prijzen zijn compleet van de pot gerukt voor de meeste films. Ze durven gewoon €25,- te vragen voor een enkele disc! En ik heb het niet eens over een 4K release, special edition of een steelbook... Media Markt hanteert prijzen van toen blu-ray net nieuw was op de markt.

    Vermijden deze ballentent.


  5. #755

    Standaard

    Het is inderdaad niet veel soeps meer sinds de verbouwing begonnen is. En het is de vraag of het na de verbouwing zal veranderen. De prijs van Glass is trouwens "normaal". Alle titels van Disney zijn al een tijd € 24,99. Neemt niet weg dat het behoorlijk prijzig is.

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik was vandaag in Utrecht, want we gingen naar Once Upon A Time In Hollywood. Na de film zijn we nog even bij de Media Markt geweest.

    Wat een trieste bende. Ze hebben de filmsectie naar de linkerkant geschoven, naar een gedeelte wat duidelijk nog niet af is. Het zag er allemaal erg armoedig uit in ieder geval. Ik wilde wat muizen bekijken, maar de verlichting deed het niet in dat stuk en alles lag door elkaar heen.

    Wat betreft het blu-ray aanbod was het ook huilen met de pet op: nog slechts een enkel rek met films. DVD aanbod was wat groter, maar de prijzen zijn compleet van de pot gerukt voor de meeste films. Ze durven gewoon €25,- te vragen voor een enkele disc! En ik heb het niet eens over een 4K release, special edition of een steelbook... Media Markt hanteert prijzen van toen blu-ray net nieuw was op de markt.

    Vermijden deze ballentent.
    De nieuwe hoek was inderdaad triest. Ik was er zo weg maar ik wilde mijn geld toch besparen voor de vakantie. Het is dat ik nog een hdmi-kabel nodig had voor de laptop anders was ik er niet geweest. Het was inderdaad ook even zoeken. Een bord op de oude plek was handig geweest. De nieuwe plek zit nu echt in een uiteinde.

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is inderdaad niet veel soeps meer sinds de verbouwing begonnen is. En het is de vraag of het na de verbouwing zal veranderen. De prijs van Glass is trouwens "normaal". Alle titels van Disney zijn al een tijd € 24,99. Neemt niet weg dat het behoorlijk prijzig is.
    Dat zulke prijzen uberhaupt nog gevraagd durven te worden voor normale 1-disc edities. Zo drijf je de mensen wel in de armen van webshops,. streaming of illegaal downloaden. Dit zijn in ieder geval prijzen die ik alleen betaal voor zeer speciale uitgaves.

    Op Amazon.de is Glass trouwens €15,70 en Happy Death Day 2U €11,99. Dat is nogal een verschil met de Media Markt.

  8. #758

    Standaard

    Vanaf donderdag 17 tot & met zondag 20 Oktober is het weer 3 halen, 2 betalen bij Media Markt Nederland

    Bron: Afdelingsleider MM Eindhoven

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf donderdag 17 tot & met zondag 20 Oktober is het weer 3 halen, 2 betalen bij Media Markt Nederland

    Bron: Afdelingsleider MM Eindhoven
    Hebben ze daar in Eindhoven überhaupt nog wel genoeg titels om uit te kiezen? De prijzen die Media Markt hanteert liggen inmiddels zo hoog, dat je zelfs met zo'n actie - als je al wat kunt vinden - amper enig voordeel hebt. Toen ik laatst nog even in Amsterdam MM Arena was ben ik al gauw weggelopen. Ik heb niet eens moeite gedaan om in de schappen te gaan kijken. Geen aanbiedingen meer, alles staat werkelijk door elkaar heen (Blu-ray, DVD, genre's, films en TV-series niet meer apart) en nog maar twee rijen. Ten dode opgeschreven daar. Jammer. Daar gaat geen 3=2 actie nog wat aan veranderen. Ze kunnen die afdeling maar beter opheffen. Heb trouwens het idee dat het Media Markt in zijn geheel niet meer zo florissant draait, ondanks de opening van een nieuw filiaal in Leidschendam, deze week. Vroeger kon je bij wijze van spreken over de hoofden lopen, maar toen ik er twee weken geleden rond 16.00 uur toevallig even was, was het er bijna uitgestorven, zo stil. Zelfs geen rijen voor de kassa's.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #760

    Standaard

    Mee eens Marcel, ik wil nog wel eens kijken bij de MM in de Cruquius en Hoofddorp, en daar is het aanbod ook om van te huilen. En de prijzen, bizar hoog, vooral omdat het titels zijn die al een jaar in de rekken staan. Nauwelijks nieuw aanbod en volgens mij kopen ze maar een paar UHD’s in van een recente titel, bluray al niet veel meer en het meeste is DVD. Vergane glorie.

  11. #761

    Standaard

    Daarnaast blijkt dat ze de laagste prijs garantie afgeschaft hebben. Laatst een oplader nodig, was daar €24 en bij bol €13, was dus bijna het dubbele. Konden ze helaas niets aan doen, orders van het hoofdkantoor die de prijzen bepaalt.

    Neem daarbij dat de films geen prijzen meer hebben in
    Alexandrium, maar dat je per stuk moet scannen voor de prijs.....voor mij heeft MM wel een beetje afgedaan.

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hebben ze daar in Eindhoven überhaupt nog wel genoeg titels om uit te kiezen? ....
    In Eindhoven Centrum nog genoeg keuze/aanbod kwa titels & Alles is er nog gewoon geprijsd!!!.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Daarnaast blijkt dat ze de laagste prijs garantie afgeschaft hebben. Laatst een oplader nodig, was daar €24 en bij bol €13, was dus bijna het dubbele. Konden ze helaas niets aan doen, orders van het hoofdkantoor die de prijzen bepaalt.....
    Dat is niet overal zo kerel. In Eindhoven passen ze het gewoon aan als je aantoont dat het bij Bol.com goedkoper is. Die ervaring heb ik ik altijd, maar komt wellicht ook dat ik er een regelmatige klant ben & de afdelingsleider goed ken van de CD/DVD/Blu-ray afdeling. In Eindhoven doen ze niet moeilijk over de prijs aanpassen voor je, in vergelijking tot andere steden dan. Dus wat je beweert geldt niet voor alle vestigingen!!!

  13. #763

    Standaard

    De afdeling in Eindhoven is inderdaad nog behoorlijk. En de CD's, DVD's en Blu-ray's staan netjes apart. Via onderstaande link kun je zien hoe de afdeling eruit ziet. Je moet daarvoor naar de derde etage gaan en je naar de andere kant van de ruimte navigeren. De afdeling is wel iets kleiner geworden dan op rondleiding en onderstaande foto te zien is, maar nog steeds behoorlijk.

    https://www.mediamarkt.nl/mcs/market...10281,-11.html

    Laatst aangepast door Frank : 12-10-2019 om 13:13

  14. #764

    Standaard

    MM Eindhoven: Games hebben ze op dag van release vaak laat in de middag of zelfs een dag later.Dat probleem is echt iets van de laatste maanden.
    Over de film/muziek afdeling heb ik geen klachten.

    Schiet me net binnen:
    Bij een LE pre-order waar ik 5 Euro vooraf moest betallen ben ik zelfs nooit netjes gebeld dat die niet bechikbaar was.Die 5 Euro kreeg ik natuurlijk wel terug maar die game kon ik nog net met veel moeite ergens anders scoren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2019 om 08:26

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    MM Eindhoven: Games hebben ze op dag van release vaak laat in de middag of zelfs een dag later.Dat probleem is echt iets van de laatste maanden...
    Dag van release laat in de middag pas in de winkel, of volgende dag in winkel. Nou Nou, Wat een wereldprobleem zeg

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dag van release laat in de middag pas in de winkel, of volgende dag in winkel. Nou Nou, Wat een wereldprobleem zeg
    Als ik 45 min in de bus moet zitten en ik kom daar aan dan baal ik wel als ze niets binnen hebben ja.Er is bij mij in de buurt verder niets meer waar ze nog fysieke games hebben.

    Jij hebt daar natuurlijk geen last van want veel Blu-ray's hebben ze regelmatig een dag eerder dan release.

    Het is natuurlijk geen wereldprobleem maar in dit topic mag je toch lekker klagen.

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ik 45 min in de bus moet zitten en ik kom daar aan dan baal ik wel als ze niets binnen hebben ja.Er is bij mij in de buurt verder niets meer waar ze nog fysieke games hebben....
    Misschien van te voren effe bellen? Dan heb je wat meer zekerheid wellicht. Gelukkig kan ik de afdelingsleider direct bellen, dus dat scheelt zeker als ik wil weten of er iets is wat ik wil hebben. Maar een belletje kan jou misschien ook helpen als je wat wil weten,

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien van te voren effe bellen? Dan heb je wat meer zekerheid wellicht. Gelukkig kan ik de afdelingsleider direct bellen, dus dat scheelt zeker als ik wil weten of er iets is wat ik wil hebben. Maar een belletje kan jou misschien ook helpen als je wat wil weten,
    Weet al jaren hoe het daar werkt hoor.

    De laatse maanden is het zo dat de klantenservice niet in het systeem kan zien of ze het product in de winkel hebben.
    Dan heb je nog de winkelvoorraad check op de site en dat systeem werkt ook niet 100%.

    Als het op games aan komt is het de laatse maanden een beetje minder daar.

    Soms op een drukke zaterdag 1 man aan de kassa is ook minder.Zo ik ben m'n oud zeer kwijt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-10-2019 om 14:08

  19. #769

    Standaard

    Nou is het niet alleen in MM NL minder geworden hoor, in Duitsland (Aken) was het aanbod vorige week niet je-van-het. Vooral UHD viel me erg tegen. Weinig aanbod en erg aan de prijs, de meeste titels 34,99. Bluray viel mee en ik heb daar maar de Transporter trilogie (+de reboot Refueled) daar gekocht omdat deel 1 en 2 uncut zijn.

  20. #770

    Standaard

    Het verbaast me dat er kennelijk nog steeds mensen zijn die naar de Media Markt rennen bij zo'n 'voordeel'actie.

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het verbaast me dat er kennelijk nog steeds mensen zijn die naar de Media Markt rennen bij zo'n 'voordeel'actie.
    Rennen is overdreven, ik loop erheen vanaf het station.

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hebben ze daar in Eindhoven überhaupt nog wel genoeg titels om uit te kiezen? De prijzen die Media Markt hanteert liggen inmiddels zo hoog, dat je zelfs met zo'n actie - als je al wat kunt vinden - amper enig voordeel hebt. Toen ik laatst nog even in Amsterdam MM Arena was ben ik al gauw weggelopen. Ik heb niet eens moeite gedaan om in de schappen te gaan kijken. Geen aanbiedingen meer, alles staat werkelijk door elkaar heen (Blu-ray, DVD, genre's, films en TV-series niet meer apart) en nog maar twee rijen. Ten dode opgeschreven daar. Jammer. Daar gaat geen 3=2 actie nog wat aan veranderen. Ze kunnen die afdeling maar beter opheffen. Heb trouwens het idee dat het Media Markt in zijn geheel niet meer zo florissant draait, ondanks de opening van een nieuw filiaal in Leidschendam, deze week. Vroeger kon je bij wijze van spreken over de hoofden lopen, maar toen ik er twee weken geleden rond 16.00 uur toevallig even was, was het er bijna uitgestorven, zo stil. Zelfs geen rijen voor de kassa's.
    Denk dat online shoppen steeds populairder wordt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2019 om 10:06

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Eindhoven Centrum nog genoeg keuze/aanbod kwa titels & Alles is er nog gewoon geprijsd!!!.



    Dat is niet overal zo kerel. In Eindhoven passen ze het gewoon aan als je aantoont dat het bij Bol.com goedkoper is. Die ervaring heb ik ik altijd, maar komt wellicht ook dat ik er een regelmatige klant ben & de afdelingsleider goed ken van de CD/DVD/Blu-ray afdeling. In Eindhoven doen ze niet moeilijk over de prijs aanpassen voor je, in vergelijking tot andere steden dan. Dus wat je beweert geldt niet voor alle vestigingen!!!
    Dan heb jij inderdaad geluk, want het is niet meer het beleid. Kijk maar op de site, geen woord meer over de laagste prijsgarantie. Misschien dat ze het voor jou nog doen, maar het hoeft dus niet.

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou is het niet alleen in MM NL minder geworden hoor, in Duitsland (Aken) was het aanbod vorige week niet je-van-het. Vooral UHD viel me erg tegen. Weinig aanbod en erg aan de prijs, de meeste titels 34,99. Bluray viel mee en ik heb daar maar de Transporter trilogie (+de reboot Refueled) daar gekocht omdat deel 1 en 2 uncut zijn.
    Is Aken zelf of Herzogenrath? In Aken zelf ga ik meestal bij Saturn kijken alhoewel die ook niet groot is.

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is Aken zelf of Herzogenrath? In Aken zelf ga ik meestal bij Saturn kijken alhoewel die ook niet groot is.
    In Aken zelf (filiaal met trap voor de deur). Wist niet dat er ook een Saturn zit. Misschien volgende keer eens kijken.

Pagina 31 van 40 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •