Pagina 1 van 40 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #1

    Standaard MediaMarkt Algemeen

    Ik hoor iedereen over MediaMarkt dat deze winkelketen zo goedkoop schijnt te zijn.
    Helaas zit er hier geen in de buurt (Eindhoven).

    Maar als alles daar echt zo goedkoop is kan ik er wel eens een keer met de trein heen gaan.

    Hoe duur is daar nou eigenlijk een nieuwe DVD? Die normaal 70 piek kost.

    Ik kan namelijk wel naar de Makro die hier om de hoek zit
    Alleen die hebben niet van die chille aanbiedingen van 25,- enzo

    Bedankt
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-10-2017 om 17:31

  2. #2

    Standaard

    Een dvd die normaal 70 gulden is bij bijv. de Free Record Shop ,daar is een dvd wel duurder maar oke, is bij de Mediamarkt (meestal) 50 gulden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #3

    Standaard

    FRS fl70 Mediamarkt fl60
    DVD's van fl60 zijn vaak net zo duur bij de Mediamarkt of het scheelt maar enkele guldens. Soms zijn ze zelfs duurder (What's eating Gilbert Grape: FRS39,95 en zelfs een tijdelijke aanbieding 29,95 en bij de Mediamarkt 59,95.

    De duurdere DVD's zijn dus wat goedkoper, ook de boxenzijn ongeveer 10% goedkoper (dus dezelfde prijs bij FRS met coca cola kaart).

    Je moet het bij de Mediamarkt vooral van enkele aanbiedingen hebben.

  4. #4

    Standaard Mediamarkt

    Je kunt zelf online informatie krijgen via www.mediamarkt.nl

    Dennis

  5. #5

    Standaard

    Ik ben er 2 dagen geleden voor het eerst geweest en echt geweldig is het niet.
    De aanbiedingen die ze hebben zijn erg interessant, voor de rest vind ik de prijzen tegenvallen.

  6. #6

    Standaard

    Ben er ook vorige week naartoe geweest en gisteen weer. Of het goedkoper is?
    Ligt er net aan over welke dvd's je het hebt. De één is een stuk goedkoper en de ander weer iets duurder. Soms is het inderdaad voordeliger om naar de frs te gaan (met name een aantal muziek dvd's vond ik aan de dure kant).
    Over het algemeen is het toch wel iets goedkoper als je naar films op zoek gaat. Met name vanaf gisteren, topaanbiedingen!!! Maar blijf ook letten op aanbiedingen van andere winkels/ketens!

  7. #7

    Standaard Re: MediaMarkt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Ik hoor iedereen over MediaMarkt dat deze winkelketen zo goedkoop schijnt te zijn.
    Helaas zit er hier geen in de buurt (Eindhoven).
    (..)
    Ik kan namelijk wel naar de Makro die hier om de hoek zit
    Alleen die hebben niet van die chille aanbiedingen van 25,- enzo

    Bedankt
    Beste Tom, MediaMarkt is over het algemeen goedkoper dan anders. Zoals je al gelezen hebt verschilt dat simpelweg per dvd en periode.

    Maar ik moet zeggen, als je regelmatig naar de Makro gaat, zul je zien dat je de mediamarkt eigenlijk niet nodig hebt, want makro heeft ook heeele aantrekkelijke prijzen.

    Maar deze week bijvoorbeeld is het wel heel erg dol bij MediaMarkt Amsterdam. Voor de mensen die het nog niet gezien hadden, kijk dan bij deze thread:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=7389#post9893

    groetjes Tristan.

    Oh ik wilde nog even zeggen... MediaMarkt is qua prijzen in t algemeen gewoon in de meeste gevallen echt de goedkoopste, qua tv's van wasmachines, van dvd's tot koelkasten. Maarr..ik vind het wel 'zielig'voor de kleinere speciaalzaken.

    MediaMarkt weet uiteraard een heeel groot massaal publiek naar zich toe te trekken en koopt massaal is waardoor produkten per stuk nou eenmaal goedkoper worden.

    De kleinere zaken daarntegen kunnen het soms niet veroorloven om zulke lage prijzen te hanteren. De service mag bij MM soms ook beter: het is soms te druk en dan is er geen goeie bezetting.
    De kassières zijn chago (neem ze niet kwalijk, ze krijgen zoveel/massaal klanten te 'verwerken')...

    Maargoed, ik wil alleen maar zeggen: MediaMarkt concurreert bijna alle andere zaken weg, dat heeft iets oneerlijks gezien de slechtere service. Maarja, wij als consument hebben er alleen maar voordeel van: prijzen gaan elders nu ook steeds lager.

  8. #8

    Standaard

    Ik ga altijd op 'bargain hunt' bij MM.
    Vanochtend naar MM Arena geweest om Se7en S.e. ( 25,- ) en The Mummy returns (55,- ) gehaald.
    Ze hebben gewoon vaak hele leuke aanbiedingen.

  9. #9

    Standaard

    Ik was idd ook voor private ryan gekomen. maja pech gehad.

  10. #10

    Standaard Media markt

    De mediamarkt WAS goedkoop.

    Toen ze in Rotterdam openden stond er een artikel in een plaatselijke krant dat ze het eerste jaar flink met de prijzen zouden stunten om een klantenkring op te bouwen en daarna weer de normale prijs zouden gaan rekenen.
    Het ziet er tegenwoordig naar uit dat dat het geval is.

    Ze hebben regelmatig aanbiedingen die best de moeite waard zijn ,Bijv Miss Congeniality voor 4 tientjes is ook niet duur.
    Hannibal (ik heb er nog 1 over) voor 58 piek !.
    Met CDs zijn ze eigenlijk altijd goedkoper ,zeker het top 50 werk.

    Maar er komen natuurlijk steeds meer zaken bij.
    De hier boven genoemde film What's eating Gilbert Grape (Depp,Decaprio) verkoopt de Trekpleister bijv. al voor 15 piek !!

    Voor diegenen die nog wel eens in Rotterdam winkelen.
    Er zit iets verder als de Mediamarkt ook nog een zaakje dat Bravo discount heet ,Allerlei aanbiedingen en niet eens zo oudere films voor rond de 25 piek !

    Witte boeken zaken beginnen ook al met DVD's dus...........
    Er komt steeds meer !!!!

  11. #11

    Standaard

    Hannibal (ik heb er nog 1 over) voor 58 piek !.
    Erg, wat moet je daar voor hebben??


    Grtzzzz

    Tom

  12. #12

    Standaard

    Waarom is het schop-bericht verwijderd?
    Ik vind dit namelijk vrij interessant...

  13. #13

    Standaard

    snap het ook niet,
    kennelijk is er niemand in voor een lekker loos berichtje
    om de boel eens flink wakker te schudden 8) 8)
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  14. #14

    Standaard

    Ik bedoel, wist ik veel wat mediamarkt was voordat ik deze topic zag!

  15. #15

    Standaard

    hahaha,
    heb ik toch nog iemand kunnen helpen :wink:
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  16. #16

    Standaard

    de prijzen van de MM hier in Heerlen zijn de afgelopen tijd nogal flink gestegen. Ze zijn met veel producten echt niet meer de goedkoopste
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Ik vind het nog steeds jammer dat ze hun prijzen niet vermelden op de website! Nu moet ik altijd op de gok naar de MM gaan in de hoop dat ik er voordeel mee behaal.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  18. #18

    Standaard

    Dat viel mij ook op bij andere MM, ze zijn lang niet altijd meer de goedkoopste, dat was eerst wel altijd standaard.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Ik vind het nog steeds jammer dat ze hun prijzen niet vermelden op de website! Nu moet ik altijd op de gok naar de MM gaan in de hoop dat ik er voordeel mee behaal.
    Zie je precies het effect wat ze ermee willen bereiken :wink:!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    de prijzen van de MM hier in Heerlen zijn de afgelopen tijd nogal flink gestegen. Ze zijn met veel producten echt niet meer de goedkoopste
    Voor alles behalveDVD's is de vestiging in Herzogenrath goedkoper.

  21. #21

    Standaard

    Hier in de buurt zit in ieder geval geen mediamarkt. Denk dat de gene die voor mij het dichtste bij zit in breda is en dat is nog een klere-eind.

    Maarja.. geen mediamarkt voor mij dus waarschijnlijk. Kwam er nog een bij trouwens in de buurt van 's Hertogenbosch?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    er komt er 1 in tilburg,in 2006,en er komt er een in eindhoven,over een maand of 5.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #23

    Standaard

    aahh bedankt. Eindhoven is nog niet zo ver weg. Daar kan ik opzich wel met de bus ofzo naartoe ^^
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    er komt er 1 in tilburg,in 2006,en er komt er een in eindhoven,over een maand of 5.

    mazzel,niels
    In Eindhoven komme we nie graag Niels :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeldeM.
    Hier in de buurt zit in ieder geval geen mediamarkt. Denk dat de gene die voor mij het dichtste bij zit in breda is en dat is nog een klere-eind.

    Maarja.. geen mediamarkt voor mij dus waarschijnlijk. Kwam er nog een bij trouwens in de buurt van 's Hertogenbosch?
    Utrecht is een half uurtje met de trein. (vanaf Den Bosch)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 1 van 40 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •