Pagina 11 van 40 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht

    Verkoper paste direct alle prijzen aan op mijn aangeven dus dat sierde hem dan weer wel. Maar ik snap niet dat ze dat zelf niet een beetje in de gaten houden.
    De 'laagste prijs garantie' is dan ook niet een garantie dat het item daadwerkelijk als laagst geprijsd in de winkel ligt.
    de enigste garantie die ze geven is dat je het item tegen de zelfde prijs als elders meekrijgt als je zelf kunt aantonen dat de prijs elders lager is.

    Jammer genoeg denken de meeste mensen dat vanwege deze (nep) garantie de prijzen in de winkel daadwerkelijk de laagste zijn,... maar dat is natuurlijk ook het doel van de Mediamarkt.

    Mediamarkt heeft net als elke multinational en winkelketen slimme en geheide mannetjes in dienst op de marketingafdeling.
    Dit is ook een van de redenen dat kleine zelfstandige winkeliers moeilijk tegen de grote mannen kunnen opboksen en zich verenigen in overkoepelende organisaties
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #252

    Standaard Re:

    Brabants Dagblad
    MediaMarkt opent filiaal in Den Bosch

    DEN BOSCH - MediaMarkt heeft een overeenkomst getekend voor de huur van winkelruimte op de Meubelboulevard in de Herven in Den Bosch.
    Volgens een woordvoerder van het bedrijf wordt de zaak midden volgend jaar geopend. Het gaat om ongeveer 4800 vierkante meter en er is werkgelegenheid voor zeventig tot tachtig personen.

  3. #253

    Standaard

    Een tweetal weken terug was ik in Mediamarkt Schoten en zag daar een actie 2 blurays voor 15 euro.
    Dit waren films in de bluray masters serie.
    Ik heb er toen geen aangekocht omdat ik dacht ik koop ze wel in Mediamarkt Antwerpen.
    Daar was de actie vandaag echter niet terug te vinden.
    In Saturn wel maar een beperkt aantal.

    Ik zoek vooral volgende films:
    - de eerste 3 X-men films
    - de twee fantastic 4 films
    - Robocop
    - Master & commander

    Ik heb de komende week heel weinig tijd om in Schoten te geraken.
    Mocht er echter iemand van dit forum in de buurt zijn, kan je dan eens kijken of de films er aanwezig zijn.

    Mocht er iemand richting Saturn Wilrijk gaan gelieve dan ook eens te kijken A.U.B.

    Alvast bedankt.

  4. #254

    Standaard

    Een beetje jammer dat hun website niet up to date is qua prijzen. Vooral de dvd en blu-ray prijzen verschillen nogal tussen winkel en website. Zo heb ik de Tinker Tailor Soldier Spy Blu-Ray voor € 5,49 gekocht in de winkel in Utrecht, maar op de website staat deze voor € 19,99! Dan ben je dus 3,5x duurder uit als je 'm online zou bestellen.

  5. #255

    Standaard

    De website en de winkel (onderling ook) staan los van elkaar qua prijzen, dat is altijd zo geweest.

  6. #256

    Standaard

    Een tijd geleden was ik eens in Eindhoven (waar ik in het verleden nog weleens wat TV-series heb gekocht) maar ik schrok toen van de verhoogde prijzen van vooral de series. Zijn die hoge prijzen nog steeds zo of zijn ze weer normaal vergeleken met andere zaken?

  7. #257

    Standaard

    MM maakt gigantisch veel schuld in een aantal vestigingen. Vanuit het hoofdkantoor is besloten dat ze niet tot nauwelijks meer aan stunt prijzen gaan doen of in ieder geval verhoogde prijzen gaan voeren (meer richting de adviesprijs/marktconform.

    Dus dat kan 1 van de oorzaken zijn.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    MM maakt gigantisch veel schuld in een aantal vestigingen. Vanuit het hoofdkantoor is besloten dat ze niet tot nauwelijks meer aan stunt prijzen gaan doen of in ieder geval verhoogde prijzen gaan voeren (meer richting de adviesprijs/marktconform.

    Dus dat kan 1 van de oorzaken zijn.
    Daar hoeven wij dus ook niet meer heen te gaan, en vooral m.b.t. het zgn. big brother huis systeem.

  9. #259

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    MM maakt gigantisch veel schuld in een aantal vestigingen. Vanuit het hoofdkantoor is besloten dat ze niet tot nauwelijks meer aan stunt prijzen gaan doen of in ieder geval verhoogde prijzen gaan voeren (meer richting de adviesprijs/marktconform.

    Dus dat kan 1 van de oorzaken zijn.
    Op zich kan ik het begrijpen maar een ruime 30 euro voor een seizoenbox van b.v. NCIS vond ik vergeleken met andere zaken wel weer te marktconform.

  10. #260

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan dit weekend naar Bremen te gaan. Is hier iemand die hier al eens is geweest?? Ik lees dat er in deze stad twee mediamarkten zijn...
    Welke is beter qua assortiment etc, ik hoor het graag.

    gr. KJ
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan dit weekend naar Bremen te gaan. Is hier iemand die hier al eens is geweest?? Ik lees dat er in deze stad twee mediamarkten zijn...
    Welke is beter qua assortiment etc, ik hoor het graag.

    gr. KJ
    gewoon beide langs gaan..

  12. #262

    Standaard

    MediMarkt van 3-9 june 16% korting op 'alles', maar is dit ook op Blu ray/DVD/CD?

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    MediMarkt van 3-9 june 16% korting op 'alles', maar is dit ook op Blu ray/DVD/CD?
    Alles lijkt me alles he

  14. #264

    Standaard

    16% koring op: TV en Hifi, Foto en Video, NAS en Mediaspelers, Car-Hifi en Portable Audio, Telefoons en Navigatie, Notebooks en Tablets, en Witgoed en Huishoudelijk.

    Dus niet op Blu-ray, DVD en CD.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 02-06-2013 om 19:24

  15. #265

    Standaard

    En dan is bijv. de Panasonic VT, DT en ST serie ook weer uitgesloten. De leuke kleine lettertjes.

  16. #266

    Standaard

    Ik kan de bestelling niet plaatsen op de site van MM
    Bij bevestigen "bestelling verwerken" kom ik altijd op het zelfde scherm terug!

    Heeft hier nog iemand problemen mee?
    Laatst aangepast door The Puma : 08-07-2013 om 21:17

  17. #267

    Standaard

    Heeft waarschijnlijk niets met mediamarkt te maken, maar ik kan ook niets bestellen via Fnac. Ik gebruik mijn maestro-kaart en het blijft zeggen dat de Kaartnummer niet correct of niet compatible is, maar dat kan niet.

  18. #268

    Standaard

    Ik had gisteravond Finding Nemo 3d besteld, en kreeg vanochtend een mailtje dat ze een storing hadden gehad op de site, dus dat bestellingen wat later verzonden zouden worden. Dus dat zal ook wel de reden zijn waarom jullie geen bestellingen konden plaatsen.

  19. #269

    Standaard

    Ik heb inderdaad kunnen bestellen.

  20. #270

    Standaard

    Kan helaas nog niet bestellen.
    Welke browser hebben jullie? (heb explorer en firefox geprobeerd, maar beide hebben het zelfde problem)

  21. #271

    Standaard

    Met Firefox heb ik geen problemen

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Met Firefox heb ik geen problemen
    Ik begrijp er niets van.
    Heb IE10, Firefox en opera geinstalleerd, maar helaas. kan de bestelling niet bevestigen.

    Waar kan dit problem aan liggen

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik begrijp er niets van.
    Heb IE10, Firefox en opera geinstalleerd, maar helaas. kan de bestelling niet bevestigen.

    Waar kan dit problem aan liggen
    Ik had vorige week hetzelfde probleem met Saturn (zelfde bedrijf, site etc.) en ik heb firefox. Twee dagen later heb ik het weer geprobeerd en toen ging het wel. Ik kan dus alleen maar adviseren blijven proberen.

  24. #274

    Standaard

    Blegh, wat een ballentent hebben wij hier in Almere (qua films en CD's dan).
    De films, CD's en games staan nu beneden, wat wel trappen lopen scheelt, maar het is een vrij trieste bedoeling. Het aanbod is ongeveer 50% kleiner geworden, de prijzen zijn al lang niet meer zo interessant als voorheen en het sorteersysteem van de titels zijn verre van ideaal.
    Jammer...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  25. #275
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, dat viel me verleden week ook op. Vond het boven veel prettiger, Maar naast die kom ik vooral in de MM Arena en A'dam Noord, waar de Arena me voorkeur heeft!.
    Snap het overigens wel. Nog ff snel een filmpje meepakken als je naar de kassa gaat!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 11 van 40 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •