Pagina 12 van 40 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #276

    Standaard

    Is in Arnhem niet anders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #277

    Standaard

    Ik heb een probleempje (of ik zie gewoon weg iets niet). op de site staat een actie van 3 BR/cd/dvd's halen en 2 betalen. Ik wil The Master, The Hobbit 3d en Life of Pi 3d bestellen. Ik hoef alleen nog maar te bevestigen. Maar er staat nog steeds als totaalbedrag (incl actiekorting volgens hen) iets meer dan 50 euro
    The hobbit is 22,11, Life of Pi 16,74 en The master 11,38

    In zo'n geval zal het wel zijn dat de 1e 2 betaald moeten en je The Master als goedkoopste gratis hebt. Dan kom ik toch op 38,85. Hoe zit dat dan met die korting? Gewoon een fout neem ik aan? Heb dus nog maar niet bevestigd.

  3. #278

    Standaard

    Volgens mij is de actie alleen in de winkel, niet op de website.

  4. #279

    Standaard

    Jullie hebben wat posts in andere gedeeltes v/h forum gemist. Op de website is er al 33% korting van iedere titel afgehaald.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #280

    Standaard

    OK. Dank je. Dan is het dus niet interessant voor mij. Ik dacht al: eindelijk normale prijzen in Nederland? Voor de korting hoef je het dus niet te doen.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    OK. Dank je. Dan is het dus niet interessant voor mij. Ik dacht al: eindelijk normale prijzen in Nederland? Voor de korting hoef je het dus niet te doen.
    Pieter, aan de vreemde prijzen had je naar mijn gevoel al kunnen afleiden dat hierin de korting al verwerkt is...

  7. #282

    Thumbs down Mediamarkt = oplichting op grote schaal

    Grote slogans : laagste prijsgarantie, actie 21 % BTW korting enz

    Ik vind dat er in de media vééééééééééééééééééél te weinig aandacht wordt besteed aan de gangsterpraktijken van deze firma
    Concreet voorbeeld van april2013 : ik ga kijken naar een A++ koelkast en noteer de prijzen. Tien dagen later : grote actie Korting = Bedrag BTW. Blijkt dat ze nu eventjes eerst de prijzen excl met 20 % van diezelfde koelkasten die ik genoteerd had (3 stuks) hadden verhoogd.

    Nieuw voorbeeld juli 2013 : heb een aanbod vaan een fysieke winkel voor een TV Philips 20 % lager dan Mediamarkt en eis hun laagste prijsgarantie . Nu schermen ze er mee dat het aanbod van deze winkel enkel per mail is gebeurd en dat beschouwen ze niet als een "schriftelijke bevestiging". Ze kunnen nochtans alles navragen

    Mijn vriend had een XBOX, deze is driemaal binnengeweest voor in totaal 5,5 maanden. Na twee jaar en drie weken : weer stuk - Antwoord : sorry meneer, garantie is vervallen . . . .

    Bij Mediamarkt KOOP IK NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer.



    Mocht iedereen zo rechtlijnig handelen, ze zouden gauw stoppen. Nu voelen ze zich steeds de sterkste en MISBRUIKEN ELKE KEER OPNIEUW hun positie

    Bij wie kan je klacht indienen tegen zoiets opdat er ook eens gevolg aan gegeven zou worden ?

  8. #283

    Thumbs down Mediamarkt zijn gangsters en oplichters en geen correcte mensen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout Bekijk bericht
    Ik hoor iedereen over MediaMarkt dat deze winkelketen zo goedkoop schijnt te zijn.
    Helaas zit er hier geen in de buurt (Eindhoven).

    Maar als alles daar echt zo goedkoop is kan ik er wel eens een keer met de trein heen gaan.

    Hoe duur is daar nou eigenlijk een nieuwe DVD? Die normaal 70 piek kost.

    Ik kan namelijk wel naar de Makro die hier om de hoek zit
    Alleen die hebben niet van die chille aanbiedingen van 25,- enzo

    Bedankt
    Mediamarkt zijn gangsters en oplichters en geen correcte mensen

    GA ER NIET

  9. #284

    Standaard

    Je kan geen klacht indienen tegen zaken die volgens de wet correct zijn gebeurd.

    Er is nergens een wet die stelt dat een verkoper zijn prijzen niet mag verhogen net voor een promotie actie. Het is enkel verboden om hogere prijzen te gebruiken tijdens Solden (in België is het dan verplicht de laagste prijs van de 30 dagen ervoor te hanteren als referentieprijs voor de korting).

    Er is nergens een wet die regelt hoe een "laagste prijs" garantie in zijn werk gaat. Enkel de algemene voorwaarden van Media Markt zijn hier van toepassing, en deze is duidelijk dat er enkel een laagste prijs garantie is voor publieke prijzen, dit wil zeggen een prijs die voor iedereen geldig is en ook zo geafficheerd is in de winkel of op een reclamefolder.

    Er is nergens een wet die stelt dat de garantieperiode van twee jaar moet verlengd worden met de tijd dat het product in herstelling is, het lijkt mij ook een gangbare praktijk bij alle winkels, je gaat er volgens mij geen vinden die een toestel van +2 jaar even gratis onder garantie wil herstellen aangezien het de fabrikant is die herstelt en enkel maar gratis als het product niet ouder is dan 2 jaar. Je vriend had beter na de tweede herstelling een vervangtoestel geëist en gesteld dat het product vanaf aankoop niet volledig functioneel was zoals gesteld, natuurlijk zal hij wat duw en trekwerk moeten verrichten maar dat is volkomen mogelijk.

  10. #285

    Standaard

    Dat is nu eenmaal Mediamarkt, valt niet veel aan te doen.
    Zelfde met hun grote acties zoals elke inch is - zoveel €, dan krijg je een hele lijst met merken en types die niet in aanmerking komen en is het uitverkocht kun je ze niet meer bestellen aan deze prijs.
    BD (1243) What i Watch

  11. #286

    Standaard

    Gôh, boeiend, hadden de letters echt niet groter gekund
    Wat slim van je dat je zowaar marketingtrucs ontdekt hebt. En vanzelfsprekend kan ik je meedelen wat ik daar wel met leuke korting heb gekocht, maar daarbij heb ik me zeker toch een oor laten aannaaien?
    Maarre, ik mag graag de prijzen horen van stapels dvd's en BR die jij ergens anders met meer korting weet te vinden?
    En dan niet dat gezeur over wasautomaten, sapcentrifuges en ktv's.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goede Bekijk bericht
    Grote slogans : laagste prijsgarantie, actie 21 % BTW korting enz

    Ik vind dat er in de media vééééééééééééééééééél te weinig aandacht wordt besteed aan de gangsterpraktijken van deze firma
    Concreet voorbeeld van april2013 : ik ga kijken naar een A++ koelkast en noteer de prijzen. Tien dagen later : grote actie Korting = Bedrag BTW. Blijkt dat ze nu eventjes eerst de prijzen excl met 20 % van diezelfde koelkasten die ik genoteerd had (3 stuks) hadden verhoogd.

    Nieuw voorbeeld juli 2013 : heb een aanbod vaan een fysieke winkel voor een TV Philips 20 % lager dan Mediamarkt en eis hun laagste prijsgarantie . Nu schermen ze er mee dat het aanbod van deze winkel enkel per mail is gebeurd en dat beschouwen ze niet als een "schriftelijke bevestiging". Ze kunnen nochtans alles navragen

    Mijn vriend had een XBOX, deze is driemaal binnengeweest voor in totaal 5,5 maanden. Na twee jaar en drie weken : weer stuk - Antwoord : sorry meneer, garantie is vervallen . . . .

    Bij Mediamarkt KOOP IK NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer.



    Mocht iedereen zo rechtlijnig handelen, ze zouden gauw stoppen. Nu voelen ze zich steeds de sterkste en MISBRUIKEN ELKE KEER OPNIEUW hun positie

    Bij wie kan je klacht indienen tegen zoiets opdat er ook eens gevolg aan gegeven zou worden ?

  12. #287

    Standaard

    Dit zijn marketing trucen die inderdaad nogal smerig overkomen maar moet je daar nou zo een drama rond maken... Ik ga wel enkel naar media markt voor films enz. Blijft de goedkooptste en dan kunnen die acties op een tv of wasmachine me gestolen worden. Beetje belachelijk om het oplichting te noemen. Want ik zie niks strafbaars.

  13. #288

    Standaard

    Discussie geplaatst in het algemene Media Markt topic waar dit prima thuishoort

  14. #289

    Standaard

    wat dacht je van vorige week? de 3 halen 2 betalen actie dan. Ik wilde Star Trek into darkness preorderen, toevallig was deze al uitverkocht voor dat hij uberhaupt te koop is en toevallig na de actie kun je hem weer bestellen.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    wat dacht je van vorige week? de 3 halen 2 betalen actie dan. Ik wilde Star Trek into darkness preorderen, toevallig was deze al uitverkocht voor dat hij uberhaupt te koop is en toevallig na de actie kun je hem weer bestellen.
    Gebeurd wel vaker, soms zeggen ze zelfs dat iets uitverkocht is terwijl het in de winkel staat. MM Roeselare toch Beter gewoon niks vragen.
    BD (1243) What i Watch

  16. #291

    Standaard

    Zelfde met de actie 21% btw vrij kopen.
    Bij de kleine lettertjes zie je dan ... uitgesloten zijn deze en deze... dus alle nieuwe tijpen (LCD TV's)

    Zij willen gewoon klanten lokken met deze acties!

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Zelfde met de actie 21% btw vrij kopen.
    Bij de kleine lettertjes zie je dan ... uitgesloten zijn deze en deze... dus alle nieuwe tijpen (LCD TV's)

    Zij willen gewoon klanten lokken met deze acties!
    Joh ....
    Maar ik snap je wel. Maar: als je nu een beetje normaal nadenkt KAN het toch ook niet dat de nieuwste toestellen meteen in de aanbieding zijn. Ze zijn toch zeker niet gek
    Jammergenoeg kom je er nu voor jezelf achter bij de MM. Maar hoe denk je dat de meeste aanbiedingen tot stand komen bij welke winkel danook? Hoe vaak staat er niet bij een aanbieding: van ... voor .... . En dat de oude prijs echt niet de prijs is waarvoor het voorheen in de winkel lag...
    Die Star Trek actie van MissShadows is ook zo'n lekker voorbeeld. Er wordt gemanipuleerd waar je bij staat. Doen ze mi. bij de super ook. Willen ze van een bepaald merk meer verkopen, vul je toch gewoon even niet het goedkopere alternatief bij?
    Feit is dat je bij een aanbieding gewoon goed moet kijken wat het voordeel uiteindelijk is en goed moet uitkijken of jouw artikel er ook onder valt. Jammer genoeg werkt het tegenwoordig zo. Ik vind het trouwens wel echt zielig van MM hoor, zeker bij het Star Trek verhaal. Als het dan al waar is wat ze zeggen, dan geef je als winkelketen een voucher oid zodat je het item dat net uitverkocht is later kunt halen.

  18. #293

    Standaard

    Tja, ik heb een aantal maanden geleden bij de Saturn (moederbedrijf MM) toch een mooie 50" 3D LED TV van Samsung gekocht met een inch-actie. Verder geen addertjes onder het gras, het was precies het model wat in het krantje stond en de korting was precies zo. Dus ik heb er nog geen klachten over....

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik heb een aantal maanden geleden bij de Saturn (moederbedrijf MM) toch een mooie 50" 3D LED TV van Samsung gekocht met een inch-actie. Verder geen addertjes onder het gras, het was precies het model wat in het krantje stond en de korting was precies zo. Dus ik heb er nog geen klachten over....
    De nieuwe types zitten meestal niet in deze acties

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    De nieuwe types zitten meestal niet in deze acties
    Tja, dat neem ik dan maar voor lief. Een voorgaand model betekent niet dattie slecht is. Plus ik heb reviews ervan gelezen en we zijn er tevreden mee! Maar ik vind de ontevredenheid dat er geen nieuwe modellen in kortingsacties zitten (en dat in crisistijd waarbij de detailhandel het slecht heeft) wel typisch Holland op zn gierige smalst en lekker voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Kwaliteit en nieuwe modellen kosten nu eenmaal wat meer, wen er aan en heb OF het geld er voor over OF geduld. Maar het is of-of en niet en-en.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, dat neem ik dan maar voor lief. Een voorgaand model betekent niet dattie slecht is. Plus ik heb reviews ervan gelezen en we zijn er tevreden mee! Maar ik vind de ontevredenheid dat er geen nieuwe modellen in kortingsacties zitten (en dat in crisistijd waarbij de detailhandel het slecht heeft) wel typisch Holland op zn gierige smalst en lekker voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Kwaliteit en nieuwe modellen kosten nu eenmaal wat meer, wen er aan en heb OF het geld er voor over OF geduld. Maar het is of-of en niet en-en.
    Amen!

  22. #297

    Standaard

    Ligt het aan mij of probeert de Media Markt een slaatje te slaan uit het faillissement van o.a. Fame, Boudisque en de FRS? De prijzen zijn aardig verhoogd voor cd's en dvd's. Cloverfield Blu-Ray kostte daar eerst € 7,99 en nu opeens € 9,99, en zo liggen er nog wel meer films die eerder goedkoper waren dan dat ze nu zijn. Media Markt was vroeger zo'n fijne winkel omdat ze vaak veel goedkoper waren, maar dat gaat nu ook niet meer op.

  23. #298
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar bestaat een heel oud Nederlands gezegde over. Iets met brood en dood. Het is dus al eeuwen zo. Goede research doen is gewoon een must en anno 2013 honderd keer eenvoudiger dan 15 jaar geleden. Door die research kom je er tegenwoordig gewoon achter, waar dat vroeger geen optie was!

    Elke consument is vrij om te kopen waar hij wil, niemand wordt ergens toe verplicht!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #299

    Standaard

    Welke media markten dichtbij de belgische grens hebben een degelijk filmaanbod ? Breda, Eindhoven, Bergen op zoom ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 14-08-2013 om 07:10

  25. #300

    Standaard

    Rotterdam heeft altijd wel een leuk aanbod qua films.

    Ik merk dat de MM's in mijn buurt (Utrecht, Amsterdam) steeds schraler en duurder worden qua games en films. De anime, sci-fi en Azie-sectie wordt steeds kleiner en met het Blu-Ray aanbod wil het ook niet echt vlotten.

Pagina 12 van 40 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •