Pagina 13 van 40 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht

    Ik merk dat de MM's in mijn buurt (Utrecht, Amsterdam) steeds schraler en duurder worden qua games en films. De anime, sci-fi en Azie-sectie wordt steeds kleiner en met het Blu-Ray aanbod wil het ook niet echt vlotten.
    We leven dan ook in anno 2013, niet meer 2007. VOD wordt nu door ons strot geramd in de Benelux.
    Is Rotterdam niet wat ver van de Belgische grens? Is toch dik anderhalfuur rijden...?

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Rotterdam heeft altijd wel een leuk aanbod qua films.

    Ik merk dat de MM's in mijn buurt (Utrecht, Amsterdam) steeds schraler en duurder worden qua games en films. De anime, sci-fi en Azie-sectie wordt steeds kleiner en met het Blu-Ray aanbod wil het ook niet echt vlotten.
    Ja dat inderdaad nogal ver... iemand die dichtere Media Markt kent die de moeite zijn ?

  3. #303

    Standaard

    Zo te zien kijk je eerder naar het noorden dan naar het oosten. Evenwel, MM Maastricht heeft m.i. een zeer fatsoenlijk aanbod. Maar als je oostwaards rijdt, is er vóór de grens ook nog de MM in Hasselt. Al een tijdje niet geweest, maar toen ik er was, had het een goed aanbod.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    we leven dan ook in anno 2013, niet meer 2007. Vod wordt nu door ons strot geramd in de benelux.
    Is rotterdam niet wat ver van de belgische grens? Is toch dik anderhalfuur rijden...?
    vod?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 14-08-2013 om 20:17

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    vod?
    Video On Demand

  6. #306

    Standaard

    Straks kun je helemaal nergens meer films kopen dankzij die online flauwekul.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Straks kun je helemaal nergens meer films kopen dankzij die online flauwekul.

    Ben hier oprecht bang voor...


    Media Markt Breda is de grootste *** winkel die ik ooit heb bezocht. Was duur maar het ergste was dat er bijna geen films lagen... Leek wel ofdat ze hun laatste kruimels aan het verkopen waren en op het punt van een faillissement staan. Dan besef je pas hoe goed ik het hier in België heb met Media Markt Zwijnaarde en Oostakker :P

  8. #308

    Standaard

    Breda is beperkt, en héél duur! Rotterdam centrum heeft een heel groot aanbod maar is qua prijzen gelijk aan pakweg Antwerpen.

    De goedkoopste in België is Saturn Schoten.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben hier oprecht bang voor...


    Media Markt Breda is de grootste *** winkel die ik ooit heb bezocht. Was duur maar het ergste was dat er bijna geen films lagen... Leek wel ofdat ze hun laatste kruimels aan het verkopen waren en op het punt van een faillissement staan. Dan besef je pas hoe goed ik het hier in België heb met Media Markt Zwijnaarde en Oostakker :P
    Dan woon je niet zo ver van mij Ik moet zeggen het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik echt fysiek naar een winkel ben geweest om mijn schijfjes te gaan halen (buiten die ene keer dat FRS failliet werd verklaard, heb ik mijn tegoedbonnen gelukkig weesten opmaken). Vaak ben ik qua titels bij MM Oostakker ontgoocheld en sommige zaken liggen er toch nog redelijk duur volgens mij.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De goedkoopste in België is Saturn Schoten.
    Met de hoeveelheden die ik insla heb ik met de omweg er mijn benzine mee uit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De goedkoopste in België is Saturn Schoten.
    Bwa Oostakker is goedkoper... Ben 2 weken geleden in Schoten geweest en die was net iets duurder, maar de prijzen zijn vergelijkbaar. Ook aandbod is net wat groter en aantrekkelijker in Oostakker.
    Oostakker Rules!!!

  12. #312

    Standaard

    Oostakker is ook leuk, maar ligt voor mij nét iets te ver.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #313

    Standaard

    De Media Markt in Utrecht is niet zo up-to-date en ruim vertegenwoordigd als bv Rotjeknor.

  14. #314

    Standaard

    Gisteren bij MM Enschede geweest. Echter wordt het ook steeds minder interessant en dus minder leuker om daar naartoe te gaan. Op een aanbieding zo hier en daar zijn de prijzen van vooral de oudere blu ray's schandalig hoog. Je moet echt geluk hebben wil je een leuke deal vinden. Ook is het meer gewoonte dan uitzondering dat dezelfde titels verschillend geprijsd zijn. Dat kan behoorlijk vervelend zijn als je niet, zoals wij, op de hoogte bent van ongeveer de actuele prijzen. Vooral de boxsets rijzen de pan uit qua prijs. Zowel op dvd als blu ray. Dat is toch ooit wel eens anders geweest in Enschede.

    Wat dat betreft keek ik mijn ogen uit bij de MM Hengelo. Aanbiedingen ohne ende. Dat maakt het films jagen tenminste leuk. En maakt waar waarom het altijd leuk was om naar de MM te gaan.

  15. #315

    Standaard

    Dat is volgens mij al tijden zo bij de Mediamarkt. Ik kwam vroeger bijna wekelijks bij de MM Arena, er viel altijd wel wat te scoren.
    Nu is het al tijden een van de duurste winkels in de omgeving (voor zover ze nog over zijn...) en kom ik er nog maar zelden.
    Unieke aanbiedingen zie je er zelden meer en sommige titels zijn, zoals je al zegt, schrikbarend duur. Titels die ergens anders al lang in de aanbieding zijn kosten bij MM nog de normale prijs.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #316

    Standaard

    Ik ben wat maanden terug bij MM Arena geweest, maar het was een tegenvaller. Weinig films, weinig aanbiedingen, veel te hoge prijzen voor oude films waar je tegenwoordig niet meer dan een euro voor wil geven, etc... En de locatie is ook niet echt geweldig, omdat de InterCity vanuit Utrecht daar niet stopt. Maar in Utrecht is nu eigenlijk hetzelfde verval aan de gang. Qua nieuwe films lopen ze ook achter.

  17. #317

    Standaard

    De intercity naar Schiphol stopt daar nog steeds.

    Sinds een jaar of twee heb ik MM Arena op het lijstje gezet van niet mee de moeite waard. Vanuit het niets waren ze met de meeste producten vaak de duurste aanbieder. Zowel Utrecht als Enschede waren altijd al matig. Begin van het jaar in Maastricht geweest en die verraste mij door het aardige aanbod en de prijs. Rotterdam heeft ook altijd een mooi aanbod, maar is altijd al duur geweest. Arnhem vond ik altijd één van de betere, maar sinds de verbouwing is het aanbod wel een heel stuk minder geworden en qua prijs zijn ze zeker niet meer de goedkoopste al gaan ze altijd wel mee met de prijs van de concurrentie als je ze er op wijst.

  18. #318

    Standaard

    Ik had moeten zeggen: de InterCity vanuit Utrecht naar Amsterdam CS.

  19. #319
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kom best behoorlijk vaak in de MM Arena, maar eigenlijk ga ik altijd met lege handen naar huis, Althans met niets uit de MM. Eigenlijk kom ik meer in de MM Amsterdam Noord. Deze is wel wat kleiner, maar soms wat scherper. Beide hebben wel een behoorlijke BD afdeling. In Almere kom ik ook geregeld, maar die vind ik wel de minste. Maar je merkt dan wel dat elke MM eigen prijzen heeft en ook is de ene wat sneller met het in de winkel zetten als de anderen. Het meeste bestel ik ergens online, maar check dan altijd wel of hij bij een van de vestigingen goedkoper is. Het komt dan ook echt maar sporadisch voor dat ik een order (ter plekke) annuleer omdat ik hem dan meeneem. Maar ja, hij zit zo dicht in de buurt dat ik het altijd wel leuk vindt om even te neuzen. Zelfs bij kijken niet kopen! Nou ben ik zelf niet echt zo'n koopjesjager, maar in het filiaal in Amsterdam Noord (Buikslotermeerplein) hebben ze aardig wat bakken met BD's in verschillende prijsklasse. Eén van 5 euro en één van 10 euro.

    Bij mij heeft de MM Arena toegevoegde waarde. Als ik de Arena uitloop na weer een thuiswedstrijd, duiken we altijd nog even de MM in, zodat de grootste drukte al weg is. Sta je niet zo lang meer in de file!
    Ik ga echter nooit speciaal op pad om naar de MM te gaan, tenzij ik specifiek iets nodig heb! Ze hebben natuurlijk veel meer dan alleen BD's.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #320

    Standaard

    MM Den Haag heeft al een jaar geleden de CD/Film sectie flink verkleind. Ooit adverteerden ze met de nieuwe hitzone CD's altijd voor €9,99 maar ook dat is al een tijdje niet meer (ja die kocht ik wel eens) en die zijn allemaal €14,99 en worden geen €9,99 meer. Films idem dito, je moet wel zoeken en soms hebben ze leuke aanbiedingen. Ik loop er meestal wel naar binnen maar kom, net als Claudio, vaak met lege handen naar buiten. Vergelijken loont zeker.

  21. #321

    Standaard

    Je moet wel vergelijken, en meestal doe ik dat via vergelijking sites, want ook nu weer: Mad Max Trilogy kost bij diverse winkels 57,99 euro, maar bij ECI weer 36,99 euro. Ruim 20,00 euro verschil voor dezelfde titel. Het loont zeker de moeite voor prijsverschillen.

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Je moet wel vergelijken, en meestal doe ik dat via vergelijking sites, want ook nu weer: Mad Max Trilogy kost bij diverse winkels 57,99 euro, maar bij ECI weer 36,99 euro. Ruim 20,00 euro verschil voor dezelfde titel. Het loont zeker de moeite voor prijsverschillen.
    Bij Bol.com is ie 37,99 met gratis verzending, bij ECI betaal je nog €1,99 dus die is zelfs nog duurder...

  23. #323

    Standaard

    Nee, want bij een bedrag v.a. 35,00 euro is het ook gratis verzending bij ECI.

    Heb Mad Max Trilogy besteld en kost incl. verzending 36,99 euro.

  24. #324

    Standaard

    Gisteren bij MM Rotterdam geweest en wat een verschil met de vestiging in Utrecht. Ik vind het nog steeds vreemd dat elke MM apart wordt gerund, waardoor prijzen en artikelen bij de ene vestiging verschillen van de andere.

  25. #325

    Standaard

    Dat geldt ook voor MM Arnhem want die is ook erg met zijn prijzen gestegen. Daar hoef ik ook niet meer langs te gaan.

Pagina 13 van 40 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •