Pagina 2 van 40 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander__12
    Dat viel mij ook op bij andere MM, ze zijn lang niet altijd meer de goedkoopste, dat was eerst wel altijd standaard.
    Dat was voorheen ook niet, maar die hype bestond wel. iedereen riep het, iedereen riep elkaar na, ik was een van de weinigen die aantoonde dat FRS vaak goedkoper was, maar ja..... eigenwijs die jongens en meisjes op DVD.NL :wink:
    MM is heel even goedkoop als iets net is uitgebracht en dan maar voor enkele artikelen en voor korte tijdsduur, zo bouwden ze handig het goedkoop-imago op. 8).
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  2. #27

    Standaard Toegangsbeleid MM

    Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

    Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

    Iemand anders soortgelijke ervaringen?

    Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.

  3. #28

    Standaard Re: Toegangsbeleid MM

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

    Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

    Iemand anders soortgelijke ervaringen?

    Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.
    Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.

  4. #29

    Standaard Re: Toegangsbeleid MM

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

    Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

    Iemand anders soortgelijke ervaringen?

    Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.
    Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.
    Eerst waren de kluisjes van MM Heerlen ook verplicht, dit is nu niet meer het geval. Ik kan nu gewoon met m'n schooltas nog om de MM inlopen
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #30

    Standaard Re: Toegangsbeleid MM

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

    Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

    Iemand anders soortgelijke ervaringen?

    Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.
    Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.
    Eerst waren de kluisjes van MM Heerlen ook verplicht, dit is nu niet meer het geval. Ik kan nu gewoon met m'n schooltas nog om de MM inlopen
    klopt, maar heb inmiddels wel ervaren dat t er ook vanaf hangt wie er staat te controleren. Soms mag je je tas mee naar binnen nemen, soms niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #31

    Standaard

    De mediamarkt is vaag!!!

    ik woon zelf in Amsterdam in de buurt van de Mediamarkt en mijn ervaringen zijn eigenlijk negatief....
    op Audio en video gebied zijn ze niet goedkoop volgen bijna altijd de advies prijs... De aanbiedingen zijn vaak wat verouderde series ook niet echt interessant.
    Wat wel aardig is, is de DVD/CD afdeling ze hebben veel en voor een scherpe prijs.
    De rest is eigenlijk matig!!! koop zelden wat bij ze en ik woon er praktisch om de hoek....

    Mijn advies vergelijk de prijzen goed hun standaard assortiment is niet echt goedkoop, sommige aanbieding zijn wel interessant als je daar voor gaat.

  7. #32

    Standaard Re: Toegangsbeleid MM

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

    Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

    Iemand anders soortgelijke ervaringen?

    Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.
    Vind dit een goeie actie, de kluisjes die er zijn dienen ervoor om je spullen in te zetten, als ze dat dan vragen en je doet het niet, dan is het toch normaal dat ze je weigeren.
    Eerst waren de kluisjes van MM Heerlen ook verplicht, dit is nu niet meer het geval. Ik kan nu gewoon met m'n schooltas nog om de MM inlopen
    klopt, maar heb inmiddels wel ervaren dat t er ook vanaf hangt wie er staat te controleren. Soms mag je je tas mee naar binnen nemen, soms niet
    Heb het nog nooit meegemaakt in Utrecht. Maar dat zou wat zijn, moet je naar het station bijvoorbeeld... (maken ze zelfs reclame mee) Dan mag er van mij iemand meelopen naar de andere uitgang maar mijn tas(sen) gaan voor geen goud in die vage kluisjes van ze...

  8. #33

    Standaard Re: Toegangsbeleid MM

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Ik kom voorlopig niet meer bij de Mediamarkt in Antwerpen, nadat de "Security" me daarjuist weigerde door te laten met één enkel plastic tasje van een andere winkel (niet eens een concurrent).

    Moest het in een kluisje doen, ja die dus altijd stuk zijn. Ben mooi weer weggegaan, ze bekijken het daar maar.

    Iemand anders soortgelijke ervaringen?

    Rotterdam-Binnenwegplein zijn ze vrij makkelijk. Maar in het begin was daar geen enkele controle, dus dat nu terugdraaien is lastig denk in.
    Die kluisjes vind ik complete onzin. Als je bv in Antwerpen langs de andere beneden ingang gaat houden ze je niet tegen (staat ook bijna nooit een bewaker) want daar beneden zijn geen kluisjes. Voor zover ik weet tenminste, maar tot voor kort kwam ik daar heel vaak en altijd nam ik die ingang om die domme kluisjes met succes te vermijden.

  9. #34

    Standaard

    Kluisjes en MM Eindhoven:
    Via de boveningang (zo ga ik altijd) mag je ze gewoon meenemen.

    Gisteren via de straatingang (voor t eerst) meteen bingo: of ik mn tas in die kluis wilde doen.
    Dus ik tegen die gast: waarom? van al die keren dan ik hier kom is dit de eerste keer!
    Hij: ligt aan degene die staat te controleren (!!) , het is verplicht,
    behalve als je niet € 1 of € 2 op zak hebt (dit moet als 'borg' in de kluis)
    Dus ik: ik heb alleen papiergeld op zak

    Vage lui daar.....

  10. #35

    Standaard

    ik vraag het hier nog eens...hebben ze bij MM Eindhoven nog goede receivers voor een mooie prijs?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik vraag het hier nog eens...hebben ze bij MM Eindhoven nog goede receivers voor een mooie prijs?
    Je hebt PM trouwens ook, maar wat is je max prijs?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37

    Standaard

    MediaMarkt en tassen: waarom iedereen de MediaMarkt moet mijden

    Vandaag dacht ik eens lekker op mn vrije middag de MM in te gaan; oa wat PC spullen halen en nog even rondsnuffelen.

    Ik kom daar aan (vol goede zin); en besloot mijn tas in een van de kluizen te leggen; maar ik zag dat dit niet mogelijk was: ik had namelijk geen € 1 of € 2 munt om er in te stoppen.
    Ik pakte mijn tas weer en wilde doorlopen (iets waar ik de vorige keer geen probleem mee had, en er waren zat andere mensen die met tas binnen waren).

    De beveiligingsman hield me echter tegen: de tas (een klein model sporttas) MOEST de kluis in!
    Ik vond dit vreemd en zei dat er binnen diverse mensen met tas waren! Sterker: op dat moment liep er een vrouw met tas zo naar binnen!
    Zijn antwoord: dit waren regels, en die golden niet voor vrouwen! (Over de mannen met tas hoorde ik hem verder niet...wellicht deed hij z'n werk niet goed toen die naar binnen zijn gelopen?)

    Enfin, ik werd doorverwezen naar de klantenservice....waar een behoorlijke rij stond (het kon wel even duren voordat ik mijn twee 50 cent munten voor 1 euro munt had ingewisseld).
    Hier had ik geen zin in, dus sprak ik een meneer aan die zojuist zijn tas in een kluis had gestopt.
    Helaas: deze meneer kon niet wisselen.

    De beveiligingsman zag dit (alsmede de lange rij bij de klantenservice) maar hield voet bij stuk.

    Dat er mensen met tassen binnenwaren? Tja, daarvoor golden blijkbaar andere regels!

    Mijn hele zin om er naar binnen te gaan was inmiddels verdwenen....wat ik ook duidelijk heb gemaakt, alsmede het feit dat men op deze manier mensen wegjaagt en dat ik liever naar een winkel ga waar men wél klantvriendelijk is.

    Blijkbaar ben ik niet de enige.....het kan erger!
    Tijdje terug:
    Vriendin van een vriend van me wil bij de MM een stofzuiger kopen; ze had hiervoor een enorme pot met kleingeld.
    Met de pot in haar (jaja, voelen jullie hem al aankomen?) TAS (juist ja! wat een verrassing!) wil ze de zaak binnengaan!

    'Nee' zegt de stoere beveiligingsman! Die tas moet in de kluis! (vreemd; tegen mij werd straks gezegd dat voor vrouwen deze regel niet geldt!?)
    'Ja, dat kan wel' zegt ze, 'maar in die tas zit het geld waarmee ik dadelijk ga betalen!'
    Tja.....niets mee te maken: de tas moest in de kluis.
    Conclusie: geen nieuwe stofzuiger.

    Nu ik toch bezig ben.....

    December 2005: Ik wil een kerstcadeau halen; een nieuwe homecinemaset voor mijn ouders.
    Op de betreffende afdeling liep 1 persoon die bezig was met klanten, maar gelukkig: bij een PC terminal stond een verkoper niets te doen.
    Ik eropaf; om te vragen of hij een bepaalde set voor mij uit het magazijn kon halen (ik wist exact welke het zou worden, ik hoefde geen advies).
    Nope, dat ging niet....want hij 'was bezig' (bezig met wat?)

    Conclusie: mij zien ze er niet meer terug....nooit meer.
    Ik hoop overigens dat niemand er ooit nog heen gaat

    Mijn mening: MediaMarkt. 'Ik ben toch zeker niet gek?'
    Inderdaad! Ik ben niet gek nee! Daarom haal ik niets meer bij jullie!

    Overigens heb ik ze mijn verhaal gemaild....en ben benieuwd naar de reactie.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Blijkbaar ben ik niet de enige.....het kan erger!
    Tijdje terug:
    Vriendin van een vriend van me wil bij de MM een stofzuiger kopen; ze had hiervoor een enorme pot met kleingeld.
    Met de pot in haar (jaja, voelen jullie hem al aankomen?) TAS (juist ja! wat een verrassing!) wil ze de zaak binnengaan!

    'Nee' zegt de stoere beveiligingsman! Die tas moet in de kluis! (vreemd; tegen mij werd straks gezegd dat voor vrouwen deze regel niet geldt!?)
    'Ja, dat kan wel' zegt ze, 'maar in die tas zit het geld waarmee ik dadelijk ga betalen!'
    Tja.....niets mee te maken: de tas moest in de kluis.
    Conclusie: geen nieuwe stofzuiger.

    Ik snap het, maar waarom met een pot kleingeld een stofzuiger kopen? zet het op de rekening ofzo, mensen hebben er alleen maar last van als je met heel veel kleingeld gaat betalen.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat een gezeik om niks.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Wat een gezeik om niks.
    niks ja....
    Van mij vangen ze niks meer

  16. #41

    Standaard

    Het tassenbeleid bij veel MM-vestigingen is inderdaad zeer klantonvriendelijk, vooral ten opzichte van mannen, aangezien handtasjes van vrouwen niet geweerd worden.

    Als ik direct uit mijn werk kom, heb ik een rugtas met ondermeer mijn portemonee, laptop van de zaak, zonnebril, mp3-speler en PDA bij me. Allemaal spullen die ik niet mag of verantwoord kan achterlaten in de auto.

    Voor zulke spullen zijn de bagagekluizen geen oplossing. Ieder lid van het dievengilde kan die sleuteltjes ... laat ik het maar niet gaan uitspellen, want je snapt het al.

    Dus die bagagekluizen zijn misschien veilig genoeg voor een tasje drogisterijartikelen of supermarktboodschappen e.d., maar niet voor echt waardevolle zaken.

    De beveiligingsmensen snappen dit ook wel, dus ik regel meestal om de tas (op eigen risico) bij de informatiebalie af te geven. Maar het blijft een gedoe, is klantonvriendelijk en nog steeds niet echt veilig voor mij.

    Laatst moest ik bij MM Arena twee keer mijn tas afgeven. Toen ik mijn portemonnee nodig had om te betalen bij de kassa, mocht ik mijn tas nog steeds niet richting kassa meenemen.

    Overigens heeft Saturn Rotterdam Zuidplein dezelfde policy.

    Klantonvriendelijke MM-vestigingen zijn onder meer:
    MM Zoetermeer
    MM Arena
    MM Hengelo (werd zelfs bijna als een dief bejegend door een verkoopmedewerker bij wie ik nota bene een bestelling plaatste)
    MM Breda

    Bij deze vestigingen kom ik dus ook zelden of nooit meer terug. Alleen al de gedachte aan weer zo'n gesprek met een beveiligingsmedewerker staat me tegen.

    Klantvriendelijk (lees: normaal) zijn:
    Beide MM Rotterdam vestigingen
    MM Utrecht
    MM Den Haag

    Al met al heb ik begrip voor de situatie dat men wat tegen winkeldiefstal wil doen. Echter, de man/vrouw discriminatie en de gevaarlijke kluisjes zijn onacceptabel tegenover vermogende impulskopers zoals ik.

    Edit: MM Enschede gewijzigd in MM Hengelo.

  17. #42

    Standaard

    Bij MM Zoetermeer ben ik nog nooit tegengehouden en ik kom altijd met tas binnen... Laats hielp de security dude me zelfs met inpakken

    edit: wat is dat gedoe met die dubbele posts tegenwoordig

    edit 2: of driedubbele posts
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #43

    Standaard

    edit: dubbelpost gewist, na vreemd webservergedrag bij definief maken reply
    (...)

  19. #44

    Standaard

    Als je je kop niet mee hebt dan word het moeilijk :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #45

    Standaard

    Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
    Geen kluisjes en een redelijk personeel.

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Even ter aanvulling van een 'klantvriendelijke MM' is de MM in Groningen.
    Geen kluisjes en een redelijk personeel.
    Precies . Sluit ik me bij aan.

  22. #47

    Standaard

    Het zuster bedrijf, Marko / Lukas Klamer, is vaak net nog iets goedkoper dan MM. Dus indien in bezit van een kaart is dit een goed alternatief. Overigens geldt ook daar, heel duidelijk beleid bij de ingang dat alle tassen groter dan A4 niet naar binnen mogen. Maar daar staat het er tenminste duidelijk.

    Een leuke manier om de MM terug te pakken is de volgende, zelf al eens gedaan met 2 dvd's:

    Men zoekt in de meestal chaotische rotzooi die ooit wellicht alfabetisch bedacht is maar nu allang niet meer is, al is het maar omdat ze opeens een ondoorgrondelijke verdeling hebben gemaakt in het DVd aanbod, de dvd's die men wil hebben. Hoe meer hoe leuker.

    Met de gekozen / gewilde dvd's gaat men nu in de rij bij de kassa staan. Na betaling komt de grap. In veel vestigingen krijg je direct een stempel op je bon met "gecontroleerd meegenomen". Nu vraag je aan de vaak niet vrolijke kassa medewerker of hij / zij even je dvd's uit het seal wil halen en elke dvd op krassen zou willen bekijken. Zodra ze ook maar met haar vingers op het schijfje komt ipv de rand ga je natuurlijk mekkeren en zeg je dat je een wil zonder vinger vlekken. Je hebt ze immers volgens de bon gecontrellerd voor je ze meenam.

    Toevallig zat bij mij een van de 2 gekochte dvd's waar ik dit bij uit haalde nog vol krassen ook. De kassa dame toen kon ook meteen de reden van de stempel niet meer begrijpen, maar hij is er nog altijd.

    Moeten ze inderdaad maar niet zo'n dom beleid met tassen voeren, 50 % van de keren mag ik zo naar binnen en 50 % van de keren niet. En moeten ze die stempel daar stoppen waar het licht niet schijnt.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    MediaMarkt en tassen: waarom iedereen de MediaMarkt moet mijden

    Vandaag dacht ik eens lekker op mn vrije middag de MM in te gaan; oa wat PC spullen halen en nog even rondsnuffelen.

    Ik kom daar aan (vol goede zin); en besloot mijn tas in een van de kluizen te leggen; maar ik zag dat dit niet mogelijk was: ik had namelijk geen € 1 of € 2 munt om er in te stoppen.
    Ik pakte mijn tas weer en wilde doorlopen (iets waar ik de vorige keer geen probleem mee had, en er waren zat andere mensen die met tas binnen waren).

    De beveiligingsman hield me echter tegen: de tas (een klein model sporttas) MOEST de kluis in!
    Ik vond dit vreemd en zei dat er binnen diverse mensen met tas waren! Sterker: op dat moment liep er een vrouw met tas zo naar binnen!
    Zijn antwoord: dit waren regels, en die golden niet voor vrouwen! (Over de mannen met tas hoorde ik hem verder niet...wellicht deed hij z'n werk niet goed toen die naar binnen zijn gelopen?)

    Enfin, ik werd doorverwezen naar de klantenservice....waar een behoorlijke rij stond (het kon wel even duren voordat ik mijn twee 50 cent munten voor 1 euro munt had ingewisseld).
    Hier had ik geen zin in, dus sprak ik een meneer aan die zojuist zijn tas in een kluis had gestopt.
    Helaas: deze meneer kon niet wisselen.

    De beveiligingsman zag dit (alsmede de lange rij bij de klantenservice) maar hield voet bij stuk.

    Dat er mensen met tassen binnenwaren? Tja, daarvoor golden blijkbaar andere regels!
    Doe de volgende keer niet zo moeilijk en geef de tas aan de balie af.
    Maar inderdaad, de regels die op tassen geldt is vaag (de ene keer kom je er wel mee binnen, de andere keer niet).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Doe de volgende keer niet zo moeilijk en geef de tas aan de balie af.
    There won't be a next time....

    Voor DVDs vind ik het overigens een t*ringzaak:
    ipv alles op alfabet te zetten zetten ze het op prijsvolgorde....

    Dus stel je wil 'Sin City' dan moet je eerst weten wat de prijs van de DVD is....(of je moet bij tig bakken de letter S doornemen)

  25. #50

    Standaard

    Ik heb nooit een probleem met een Tas gehad.. zelfs met me Motorhelm (waar je toch iemand makkelijk mee knock out slaat) kom ik altijd probleemloos binnen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 2 van 40 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •