Pagina 21 van 40 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sterker nog: het is tegenwoordig een zeldzaamheid als ik iets niet online koop.
    NL uitgaves koop ik haast altijd offline. Te duur via bol.com of dergelijke. Bijna altijd alles bij Media Markt.

  2. #502

    Standaard

    Hier ook redelijk wat online, nu nog even voor elkaar zien te krijgen dat die
    internetwinkels het fatsoen gaan krijgen om wat meer en duidelijker info
    te geven over het te verkopen item., het liefst met ook een duidelijke scherpe
    afbeelding van de achterkant van de hoes zodat ik zelf ook kan kijken
    wat er aan audio en subs op staat, beeldformaat, extra's, runtime etc etc etc,
    want nu vind ik het echt bedroevend en houd het mij vaak tegen om wat
    online te kopen.....

    Tevens die schijfjesboeren verplichten relevante info op hun hoezen te
    zetten.... kun je nog eens iets terugsturen als het niet klopt, al zou je dat
    nu eigenlijk ook al moeten kunnen doen.... of meer moeten doen als
    je op de hoes kunt zien dat het toch niet is dat je verwacht had...
    Have fun and enjoy your collection

  3. #503

    Standaard

    Daarom is dvdprofiler wel nuttig. Daar heb je een afbeelding van de backcover o.a.

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Daarom is dvdprofiler wel nuttig. Daar heb je een afbeelding van de backcover o.a.
    Ja..... als alles online zou staan en voordat het uit is, er zitten ook heel veel onbetrouwbare
    profielen bij, zeker de profielen die door figuren als bijvoorbeeld een D!rk-J@n online gezet worden,
    dat figuur moet zo nodig als eerste zijn, staan bergen waardeloze profielen van hem online,
    en als iets al uit komt moet je weer wachten voordat het goed gekeurt wordt omdat er een
    waardeloos profiel staan van jantje ik wil de eerste zijn.

    Gewoon die winkels verplichten knappe info te geven, waarom moet ik me een slag in de rondte
    zoeken om aan info te komen?

    Snap echt niet dat de consumenten dit nog blijven pikken.... wel eens de aanbiedingen
    van De Telegraaf gezien..... info zo min mogelijk en liefst niet wat wel van belang is, alleen
    maar een hoop bla bla bla.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Gewoon die winkels verplichten knappe info te geven, waarom moet ik me een slag in de rondte
    zoeken om aan info te komen?
    De winkel moeten het doen met de informatie die zij ook aangeleverd krijgen. Zij hebben ook niet alles zo lang van tevoren dat ze de informatie goed krijgen.
    Je moet bij de distributeurs/maatschappijen zijn, niet bij de winkels.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #506

    Standaard

    Ik had graag in mijn eigen winkel ook de backcovers van dvd's gezet, echter wordt het niet gedaan en is het niet standaard beschikbaar bij de filmmaatschappijen. Als je dan al eens een backcover vraagt dan krijg je de gehele print file voor de drukkerij van 100 MB, want een gewone versie hebben ze gewoon niet.

  7. #507

    Standaard

    In Belgie is er volgende week weer de BTW actie.

  8. #508

    Standaard

    Deze is niet geldig op DVD's.

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De winkel moeten het doen met de informatie die zij ook aangeleverd krijgen. Zij hebben ook niet alles zo lang van tevoren dat ze de informatie goed krijgen.
    Je moet bij de distributeurs/maatschappijen zijn, niet bij de winkels.
    kristofke
    Ik had graag in mijn eigen winkel ook de backcovers van dvd's gezet, echter wordt het niet gedaan en is het niet standaard beschikbaar bij de filmmaatschappijen. Als je dan al eens een backcover vraagt dan krijg je de gehele print file voor de drukkerij van 100 MB, want een gewone versie hebben ze gewoon niet.
    Momenteel zijn mijn aankopen op een dieptepunt aangekomen, scheelt wel..... houd nu bergen salaris over

    Wel jammer dat ze te beroerd zijn om knappe info te verstrekken, iedereen denkt nu makkelijk overal onder
    zijn verantwoording weg te kunnen komen, de winkels geven het niet en ook van de uitgevers kun je niet op aan.

    Dan blijft de klant over die zelf verantwoordelijk is voor zijn aankopen en onderzoek dient te doen..... moet ie
    natuurlijk wel die info krijgen.

    Voorbeeld:

    Ik weet dat The Last Witch Hunter te koop is met DTS X...... maar waar??????

    Hier komt Belga Films uit met zijn slechte info, in engeland E-ONE, ook al geen info op dat gebied.

    Op DVDProfiler kun je ook al niet vertrouwen op correcte info, hier op het forum zitten ook veel
    mensen met ongeschikte apparaten.....

    Ergens weer gezien dat de Scandinavische landen deze titel wel weer hebben met DTS X.....
    is dat ook de UK uitgave???? de Engelse DVDProfilers hebben de titel nog niet online staan
    en de online winkels geven niet thuis met knappe info, triest triest triest

    Heb vandaag maar de US versie besteld, wel zone1, maar daar spaar ik dan mijn Oppo momenteel
    dan maar voor.

    Zolang ik nergens online knappe info krijg is er bij mij voorlopig een beetje de lol vanaf, ik laat
    me niet langer voor de gek houden door uitgevers en verkopers die de kopers maar van alles
    willen verkopen maar te beroerd zijn om knappe info er bij te verstrekken.

    Vinden ze het gek dat de verkopen achteruit hollen, ik niet..... Netflix wordt steeds meer mijn vriend
    en mijn verzameling is ook geduldig, genoeg leuk spul om nog eens een keertje te bekijken.

    Als men wat wil verkopen..... dan moet men maar eens komen met knappe info, dat geld voor
    bijna alle internetwinkels.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #510

    Standaard

    Vanaf a.s maandag 23 Mei tot & met zondag 29 Mei is het weer 3 halen, 2 betalen bij Mediamarkt.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf a.s maandag 23 Mei tot & met zondag 29 Mei is het weer 3 halen, 2 betalen bij Mediamarkt.

    Belgie of Nederland?
    BD (1243) What i Watch

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Belgie of Nederland?
    In ieder geval Nederland.

  13. #513

    Standaard

    Lijkt erop dat Belgie hier niet meer wilt aan meedoen.
    Is al weer meer dan een jaar geleden...
    BD (1243) What i Watch

  14. #514

    Standaard

    Inderdaad, België loopt duidelijk achter.

    Ik was daarnet in Mediamarkt Mechelen en moet toegeven dat ik het zeer moeilijk zou vinden om daar 3 items te vinden.
    Is deze Mediamarkt op weg om de slechtste van België te worden?
    Ik vrees van wel, sinds de sluiting van de eerste verdieping is het daar een ramp qua aanbod.

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Inderdaad, België loopt duidelijk achter.

    Ik was daarnet in Mediamarkt Mechelen en moet toegeven dat ik het zeer moeilijk zou vinden om daar 3 items te vinden.
    Is deze Mediamarkt op weg om de slechtste van België te worden?
    Ik vrees van wel, sinds de sluiting van de eerste verdieping is het daar een ramp qua aanbod.
    Is in Roeselare niet veel beter hoor qua aanbod. Elk jaar krimpt het.
    BD (1243) What i Watch

  16. #516

    Standaard

    Aan de andere kant: als ik zo de posts van onze Belgen zie, dan zijn de prijzen in de Vlaamse Media Markt-vestigingen vaak een stuk lager dan in Nederland...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aan de andere kant: als ik zo de posts van onze Belgen zie, dan zijn de prijzen in de Vlaamse Media Markt-vestigingen vaak een stuk lager dan in Nederland...
    Ik vind de Mediamarkt in Hasselt qua Blu-ray prijzen toch vaak wat duurder als die in Maastricht. Ik kom dan ook eerder in Maastricht dan die in Hasselt.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Is in Roeselare niet veel beter hoor qua aanbod. Elk jaar krimpt het.
    Idem in Brussel.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Inderdaad, België loopt duidelijk achter.

    Ik was daarnet in Mediamarkt Mechelen en moet toegeven dat ik het zeer moeilijk zou vinden om daar 3 items te vinden.
    Is deze Mediamarkt op weg om de slechtste van België te worden?
    Ik vrees van wel, sinds de sluiting van de eerste verdieping is het daar een ramp qua aanbod.
    Media Markt Mechelen gaat sluiten wegens te weinig bezoekers. Ze zijn op zoek naar een locatie aan de rand van de stad.

    Kans is groot dat er dus binnenkort wel een kortingsactie komt om zo weinig mogelijk stock te moeten verhuizen.

  20. #520

    Standaard

    Niet moeilijk, hè? Mechelen spant de kroon in het pesten van automobilisten. Waar ik vroeger al eens naar Mechelen ging shoppen, heb ik daarvan afgezien omdat je er verdomme meer kwijt bent aan parkeergeld dan aan uitgaven!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #521

    Standaard

    blu ray aanbod gaat zeer sterk achteruit bij de mediamarkt. vandaag in Duiven geweest, zeer beperkte inventaris. prijzen erg hoog. en de meeste standaard titels die wel online staan, staan niet in winkel. veel verschil in prijzen met online en winkel.
    the hatefull eight wou ik halen, maar deze was 19,99... ik gaf aan dat deze in Arnhem gehaald is voor 12,99, moest ik maar naar Arnhem toe.

    fijne winkel in Duiven.....


  22. #522

    Standaard

    De handel lijkt steeds minder belangstelling te hebben in de verkoop van
    de diverse schijven, denk dat ze het liefst willen dat je de handel zelf
    tegen schofterig hoge prijzen legaal zelf download

    Op de hoezen minimale info, bij de online winkels minimale info, slechte
    praktijken van lokale uitgevers met uitgeklede audio tracks en dan
    willen ze van UHD een nieuwe melkkoe gaan maken....

    DACHT HET NIET!

    Ze kunnen mijn bout hachelen, begin echt te denken dat het een soort
    van maffia is die steeds meer schijt aan zijn klanten krijgt, en dat terwijl
    de kopers van schijfjes nog de betalende klant is.

    Verbaas me steeds minder dat het downloaden zonder er voor te betalen
    een steeds grotere aanhang krijgt, zoals het nu gaat jaag je de liefhebbers
    van schijfjes gewoon weg.

    Zoals het nu gaat krijgen ze mij echt niet aan de UHD en als ze niet gewoon
    doorgaan met ATMOS en DTS X op Blu ray.... ja wat zal ik zeggen

    Ben vandaag niet op pad gegaan naar de MM, denk dat ik momenteel
    niet eens 3 titels zou kunnen vinden die ik echt graag zou willen hebben
    (en zeker niet voor de prijzen die ze er voor durven vragen)

    Bij een vorige actie eens bij MM Arena geweest, leek wel of ze al het
    recente materiaal uit de winkel hadden gehaald.... alleen maar oude meuk.

    Iemand al geweest en nog leuke dingen gezien?
    Have fun and enjoy your collection

  23. #523

    Standaard

    Weet iemand of bij MM Rotterdam centrum de kassa de goedkoopste gratis rekent, of van ieder 33% ??
    MM Rotterdam alexandrium is dacht ik wel ieder 33% ...maar weet ik ook niet zeker.

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Weet iemand of bij MM Rotterdam centrum de kassa de goedkoopste gratis rekent, of van ieder 33% ??
    MM Rotterdam alexandrium is dacht ik wel ieder 33% ...maar weet ik ook niet zeker.
    Denk dat je overal alleen de goedkoopste gratis krijgt, je krijgt naar verhouding de
    korting over alle schijfjes.

    Ik zou zelf zulk voordelig mogelijk stapeltjes maken..... als je er al meer dan 3 kunt vinden
    Have fun and enjoy your collection

  25. #525

    Standaard

    De laatste keer was het bij Rotterdam centrum gewoon 33% . Nog even bij Alexandrium geweest, maar ik kon er gewoon niet aan 3 komen...wat een prijzen daar.

Pagina 21 van 40 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •