Pagina 23 van 40 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee gelukkig niet al is dit wel het geval bij MM Oostende bij de tv series.
    Idem voor Brussel

  2. #552

    Standaard

    Aankomende week is 't geen 3 halen 2 betalen meer, maar 4 halen 3 betalen...

  3. #553

    Standaard

    In België loopt al heel het jaar 2016 de actie 'alles halen, alles betalen.'

  4. #554

    Standaard

    Krijg een beetje het idee dat ik genept word bij de Media Markt Arnhem.

    Vorige week langs geweest voor Star Wars 3D. Prijs van €34,99. Sprak de plaatselijke verkoper er op aan en die zei......"Titels veranderen snel van prijs dus dat kunnen ze nie bijhouden". Mijn reactie daarop was "Vreemd, ligt sinds gisteren pas in de winkel en op internet staat hij goedkoper". Hij zou alles direct gaan omstickeren
    Vandaag het zelfde. Hij was klaar met stickeren van Tarzan 3D........prijs €32,99
    Hierop zij ik: "Dat vind ikvreemd aangezien de prijs op internet €25,99 is".
    Hij kleurde rood, scande de film en zei een beetje stamelend: "Dat komt omdat de film morgen pas verschijnt".
    "Dus jullie gaan morgen alles weer omstickeren?".
    "Euh. Ja, dat hebben we vorige week ook met Star Wars gedaan".
    Die haalde ik vervolgens uit de schappen en daar stond de prijs op van €34,99.
    "Ga hem wel elders halen!".
    Ben de MM een beetje zat. Kan het de verkoper niet helemaal kwalijk nemen, maar als je als klant niet uitkijkt betaal je gewoon te veel. Vind deze aanpak wat misleidend. Hebben jullie hier ervaring mee en mogelijk wat tips?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Krijg een beetje het idee dat ik genept word bij de Media Markt Arnhem.

    Vorige week langs geweest voor Star Wars 3D. Prijs van €34,99. Sprak de plaatselijke verkoper er op aan en die zei......"Titels veranderen snel van prijs dus dat kunnen ze nie bijhouden". Mijn reactie daarop was "Vreemd, ligt sinds gisteren pas in de winkel en op internet staat hij goedkoper". Hij zou alles direct gaan omstickeren
    Vandaag het zelfde. Hij was klaar met stickeren van Tarzan 3D........prijs €32,99
    Hierop zij ik: "Dat vind ikvreemd aangezien de prijs op internet €25,99 is".
    Hij kleurde rood, scande de film en zei een beetje stamelend: "Dat komt omdat de film morgen pas verschijnt".
    "Dus jullie gaan morgen alles weer omstickeren?".
    "Euh. Ja, dat hebben we vorige week ook met Star Wars gedaan".
    Die haalde ik vervolgens uit de schappen en daar stond de prijs op van €34,99.
    "Ga hem wel elders halen!".
    Ben de MM een beetje zat. Kan het de verkoper niet helemaal kwalijk nemen, maar als je als klant niet uitkijkt betaal je gewoon te veel. Vind deze aanpak wat misleidend. Hebben jullie hier ervaring mee en mogelijk wat tips?
    Klinkt eerder als geklungel van de verkoper die niet wil toegeven dat hij verkeerd is.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Klinkt eerder als geklungel van de verkoper die niet wil toegeven dat hij verkeerd is.
    Maar de prijzen komen uit het systeem rollen. Dat kan de verkoper toch niet vanuit zichzelf verhogen?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #557

    Standaard

    De prijs van een filiaal kan best afwijken van de website; dat gebeurt wel vaker. Prijzen van de onderlinge filialen wijken toch ook af?

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De prijs van een filiaal kan best afwijken van de website; dat gebeurt wel vaker. Prijzen van de onderlinge filialen wijken toch ook af?
    En dat is niet vreemd? We hebben het toch over één bedrijf? Als ik bij de Albert Heijn 500 gram gehakt haal (om maar een voorbeeld te noemen) dan is dat toch zowel in de folder als ook in de verschillende Appie Happies de zelfde prijs?????
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #559

    Standaard

    Bij MM Eindhoven is het zo dat ze de prijs bv van Bol.com aanhouden als een Blu-ray of DVD bij MM duurder is, en bij Bol.com dus goedkoper.
    Dan geef ik dat aan, kijken ze op de website, dan zien ze dat het zo is, en krijg ik het item voor de goedkopere prijs mee.
    Zo ervaar ik het tenminste altijd, en ook fijn dat ik daar de medewerkers & bedrijfsleider erg goed ken, dus altijd wel wat te regelen .

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    En dat is niet vreemd? We hebben het toch over één bedrijf? Als ik bij de Albert Heijn 500 gram gehakt haal (om maar een voorbeeld te noemen) dan is dat toch zowel in de folder als ook in de verschillende Appie Happies de zelfde prijs?????
    Vreemd wel inderdaad, want als ik bv bij AH Eindhoven bij station (achterzijde Taxi's) een flesje drinken koop voor € 0,60, en hetzelfde flesje wil kopen bij AH op het station Eindhoven, dan is dat daar 2x zo duur, wat ik ook erg belachelijk vind.

    AH is AH, dus dan zou dat bij een MM ook zo moeten zijn.

    Het zou overal gelijk moeten zijn

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vreemd wel inderdaad, want als ik bv bij AH Eindhoven bij station (achterzijde Taxi's) een flesje drinken koop voor € 0,60, en hetzelfde flesje wil kopen bij AH op het station Eindhoven, dan is dat daar 2x zo duur, wat ik ook erg belachelijk vind.
    Naast station Eindhoven zit een gewone AH. Op het station zit een AH to Go en die formule is van NS Retail. Ander bedrijf dus.

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Naast station Eindhoven zit een gewone AH. Op het station zit een AH to Go en die formule is van NS Retail. Ander bedrijf dus.
    Dat die bij NS Retail hoort wist ik niet. Voor mij is AH AH.

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    En dat is niet vreemd? We hebben het toch over één bedrijf? Als ik bij de Albert Heijn 500 gram gehakt haal (om maar een voorbeeld te noemen) dan is dat toch zowel in de folder als ook in de verschillende Appie Happies de zelfde prijs?????
    Elke vestiging is een aparte onderneming en opereert zelfstandig, met daar boven een holding. Elke vestiging heeft dus o.a. zijn eigen prijsbeleid. De vergelijking met AH gaat dus totaal niet op.
    Dit is echt al sinds de eerste dag dat MM in Nederland kwam het geval. Niet voor niets zijn er bijvoorbeeld bij de pricewatch altijd meldingen welke MM een bepaalde prijs heeft.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Elke vestiging is een aparte onderneming en opereert zelfstandig, met daar boven een holding. Elke vestiging heeft dus o.a. zijn eigen prijsbeleid. De vergelijking met AH gaat dus totaal niet op.
    Dit is echt al sinds de eerste dag dat MM in Nederland kwam het geval. Niet voor niets zijn er bijvoorbeeld bij de pricewatch altijd meldingen welke MM een bepaalde prijs heeft.
    AH bij mij inde buurt zijn ook allemaal franchisenemers. Dus dat vergelijk klopt wat mij betreft niet.

    Maar ik vind het wel interessant dat er over dit punt voor en tegenstanders zijn. Hmmmm. Ik denk dat ik och maar nog meer via internet ga kopen en de MM voorlopig links laat liggen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #565

    Standaard

    Arnhem was altijd één van de voordeligere Mediamarkten. En wanneer een film ergens anders goedkoper was dan deden ze eigenlijk nooit moeilijk om de film voor die prijs te verkopen. Ik heb wel gemerkt dat sinds FRS en de V&D verdwenen zijn en de filmafdeling naar beneden is verhuisd de prijzen over het algemeen ook toegenomen zijn. Mede daardoor kocht ik daar eigenlijk ook niet zoveel meer.

    Maar wellicht kun je door de prijsbelofte regeling nog aan kan tonen dat toen je het product kocht er o.a. in het foldertje een lagere prijs stond.

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De prijs van een filiaal kan best afwijken van de website; dat gebeurt wel vaker. Prijzen van de onderlinge filialen wijken toch ook af?
    Ik had het met FIFA 17. Bij de bak stond prijs x maar bij de kassa kwam een hogere prijs. Ik heb toen de medewerkster op de prijs gewezen en die is gaan bellen zodat het werd aangepast. Ik kreeg hem dus voor de prijs zoals bij de bak vermeld. Dit was MM Utrecht HC.

  17. #567

    Standaard

    Ugh, MM Utrecht is echt een vreselijke winkel geworden sinds ze geen concurrentie meer hebben van de FRS en V&D. Alle films zijn daar véél te duur. Zelfs voor oude films betaal je er de hoofdprijs. Ze hebben nu ook alle blu-ray en dvd aanbiedingen in zo'n grote grabbelton gegooid, waar ze voorheen nog netjes gerangschikt lagen. Als ik ergens een hekel aan heb...

  18. #568

    Standaard

    Vandaag de vorige maand geopende MM in het winkelcentrum Docks bezocht in Brussel (Schaarbeek).
    Zeker geen topper voor entertainment. Brussel Nieuwstraat heeft duidelijk meer te bieden.
    Bij de tv series stonden bluray en dvd gewoon bij elkaar, zeer onoverzichtelijk.
    Wel tamelijk grote aanwezigheid van 4K disks.
    Conclusie als de partner eens wil shoppen is dit MM bezoekje te overwegen anders gewoon doorrijden tot in Brussel Nieuwstraat.

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ugh, MM Utrecht is echt een vreselijke winkel geworden sinds ze geen concurrentie meer hebben van de FRS en V&D. Alle films zijn daar véél te duur. Zelfs voor oude films betaal je er de hoofdprijs. Ze hebben nu ook alle blu-ray en dvd aanbiedingen in zo'n grote grabbelton gegooid, waar ze voorheen nog netjes gerangschikt lagen. Als ik ergens een hekel aan heb...
    Klopt, ik kom er normaal met lege handen uit. HC verder is trouwens achteruitgegaan sinds dat V&D weg is. Het is een erg stille boel geworden. Maar Den Bosch is trouwens ook minder. Ik was er vandaag maar die Pop-up in het oude V&D is verschrikkelijk stil en weinig toevoegend. En La Place is nog steeds het ouderwetse gerommel. Dan staat er 1 de koffie en kassa te doen en 5 man lopen door elkaar bij het bereiden. De onzichtbare manager had meteen eentje van de 5 naar de koffie moeten sturen.

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Klopt, ik kom er normaal met lege handen uit. HC verder is trouwens achteruitgegaan sinds dat V&D weg is. Het is een erg stille boel geworden.
    Dat heeft er ook mee te maken dat ze al tijden aan het verbouwen zijn in en rondom Hoog Catherijne en Utrecht CS.

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat heeft er ook mee te maken dat ze al tijden aan het verbouwen zijn in en rondom Hoog Catherijne en Utrecht CS.
    Dat is bekend. Maar sinds een tijd kan je alleen bij V&D eruit (hoek Xenos) en loop je dus vanaf Etam langs voornamelijk gesloten winkels. Niet echt uitnodigend. Idem de laatste keer vanaf de parkeergarage tussen CS en Mediamarkt. Vroeger was een brede looproute met Van Haaren maar die is daar weg (ging naar de gang nabij de Xenos-uitgang) en hebben ze nu een smalle looproute gemaakt met links en rechts een witte muur. Ik weet dat ze verbouwen en dat dit nog wel even gedoe geeft maar kan je als verbouwer niet er iets levendigs van maken zodat het minder doods oogt. De uitgang van de nieuwe parkeergarage (garage zelf ook) is wel mooi met die natuur maar alleen betaal je het dubbele van elders.Dan kies je wel voor de oude parkeergarage.

  22. #572

    Standaard

    Even allemaal niks meer kopen: Over 2 weken is het weer 3 halen, 2 betalen bij Mediamarkt NL

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Even allemaal niks meer kopen: Over 2 weken is het weer 3 halen, 2 betalen bij Mediamarkt NL
    Bedankt voor de tip! Hopelijk liggen er wat titels aan leuke prijzen dan.

  24. #574

    Standaard

    Ik vind het zo langzamerhand allemaal lood om oud ijzer, dit soort acties. De prijserosie bij Blu-rays is zo enorm dat je over een half jaar hetzelfde of zelfs meer voordeel haalt op titels die je nu zou kopen. Bij dit soort acties is je voordeel het grootst als je allemaal dure titels koopt, bijv. boxsets of (recente) seizoenen van TV-series, maar dat ligt psychologisch voor de meesten altijd wat lastig. Die kopen eerder drie titels van een tientje waarbij ze een luttele 10 euro voordeel hebben. Bovendien lukt het mij tegenwoordig amper nog om drie interessante Blu-rays te vinden. De laatste keren ging ik zelfs met lege handen weer de Media Markt uit. En ik koop geen Blu-rays meer die ik normaal niet gekocht zou hebben, maar omdat ze opeens afgeprijst zijn, opeens wel aantrekkelijk zijn. Voor iemand die nog een Blu-ray collectie aan het opbouwen is of die door zijn kijkachterstand heen is, wellicht nog wel aanlokkelijk, maar niet meer voor mij. Ik laat ze lekker liggen, al kosten ze maar 5 euro of zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #575
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 23 van 40 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •