Pagina 27 van 40 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #651

    Standaard

    Na vele teleurstellingen loop ik de MM Utrecht niet eens meer binnen als ik in de buurt ben. Het interesseert ze ook helemaal niets daar. Belachelijke prijzen voor films die al jaren oud zijn en al lang in de koopjesbak hadden moeten liggen. En wat er in de koopjesbak ligt is al helemaal om te huilen.

    Nee, ik bestel wel gewoon online. Duurt vaak wat langer, maar is stukken goedkoper.

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Da's de week van 12 februari. Het staat genoteerd.

    Deze week is het trouwens weer (vanaf donderdag) "geen btw week" op de electronica.
    Het begon vanavond al als je zo'n clubkaartje hebt. Gekkenhuis weer, je zou denken dat ze het weggeven. Natuurlijk hadden ze toevallig weer die ene tv die ik voor 1 van de kinderen wilde kopen niet ("maar we hebben wel deze die maar ietsje duurder is" ).

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het begon vanavond al als je zo'n clubkaartje hebt. Gekkenhuis weer, je zou denken dat ze het weggeven. Natuurlijk hadden ze toevallig weer die ene tv die ik voor 1 van de kinderen wilde kopen niet ("maar we hebben wel deze die maar ietsje duurder is" ).
    Ik ben wel geslaagd: LG OLED55E6V. Inmiddels niet meer op voorraad. Levertijd op meeste artikelen is wel 1-9 dagen. Ze verwachten dus waarschijnlijk wel veel bestellingen.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 24-01-2018 om 20:05

  4. #654

    Standaard

    Mediamarkt verhoogt prijzen vlak voor kortingsactie

    AMSTERDAM - Mediamarkt heeft kort voor de grote kortingsactie (tot en met zondag teruggave van de BTW van 21%) zijn prijzen enorm verhoogd. Deze beschuldiging uiten klanten op de Facebookpagina van de mediagigant.

    Jan Dirk Vermeij maakte een screenshot van een soundbar die hij wilde kopen. Vlak voor de actie kostte de ’Heos by Denon’ 599 euro en na het begin, een aantal uren later ineens 699 euro. De soundbar is nu te koop voor 577,65 euro, een korting van 3,5% van de originele prijs. En dus geen 21%. Bij Wehkamp kun je dezelfde soundbar ook voor 577,65 euro kopen.

    Oplichterij
    „Wat een oplichterij. Al de hele week check ik elke dag de prijs van een product. De hele week € 161,00 en nu ineens €185,00”, schrijft Jeffrey Treffers.
    „De prijsverhoging vlak voor een grote kortingsactie is een bekend fenomeen. We zagen het ook bij Black Friday gebeuren”, zegt een woordvoerder van de Consumentenbond. Hij wijst erop dat dit verboden is en dat klanten een klacht kunnen indienen bij de Reclamecodecommissie en bij toezichthouder ACM. „Het is verwerpelijk de klant zo het bos in te sturen.”

    Reactie Mediamarkt
    Een woordvoerster van Mediamarkt zegt dat het bedrijf juist heel transparant is met prijzen. „We werken met dagprijzen en digitale prijskaartjes, deze worden dagelijks geheel automatisch aangepast op basis van de vergelijking met onze grootste concurrenten”, zegt een woordvoerster. Dat je bij Wehkamp de soundbar ook voor 577,65 euro kunt kopen, kan volgens de woordvoerster kloppen. „Want Wehkamp zien we niet als directe concurrent.” De zegsvrouwe wijst er ook op dat als je elders een lagere prijs voor een product ziet, je het product bij Mediamarkt voor dezelfde lagere prijs kunt kopen. Dat klopt, maar dan heb je niet de beloofde 21% korting op de oorspronkelijke prijs.

    Bron: telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/financieel/1...-kortingsactie

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Mediamarkt verhoogt prijzen vlak voor kortingsactie

    AMSTERDAM - Mediamarkt heeft kort voor de grote kortingsactie (tot en met zondag teruggave van de BTW van 21%) zijn prijzen enorm verhoogd. Deze beschuldiging uiten klanten op de Facebookpagina van de mediagigant.

    Jan Dirk Vermeij maakte een screenshot van een soundbar die hij wilde kopen. Vlak voor de actie kostte de ’Heos by Denon’ 599 euro en na het begin, een aantal uren later ineens 699 euro. De soundbar is nu te koop voor 577,65 euro, een korting van 3,5% van de originele prijs. En dus geen 21%. Bij Wehkamp kun je dezelfde soundbar ook voor 577,65 euro kopen.

    Oplichterij
    „Wat een oplichterij. Al de hele week check ik elke dag de prijs van een product. De hele week € 161,00 en nu ineens €185,00”, schrijft Jeffrey Treffers.
    „De prijsverhoging vlak voor een grote kortingsactie is een bekend fenomeen. We zagen het ook bij Black Friday gebeuren”, zegt een woordvoerder van de Consumentenbond. Hij wijst erop dat dit verboden is en dat klanten een klacht kunnen indienen bij de Reclamecodecommissie en bij toezichthouder ACM. „Het is verwerpelijk de klant zo het bos in te sturen.”

    Reactie Mediamarkt
    Een woordvoerster van Mediamarkt zegt dat het bedrijf juist heel transparant is met prijzen. „We werken met dagprijzen en digitale prijskaartjes, deze worden dagelijks geheel automatisch aangepast op basis van de vergelijking met onze grootste concurrenten”, zegt een woordvoerster. Dat je bij Wehkamp de soundbar ook voor 577,65 euro kunt kopen, kan volgens de woordvoerster kloppen. „Want Wehkamp zien we niet als directe concurrent.” De zegsvrouwe wijst er ook op dat als je elders een lagere prijs voor een product ziet, je het product bij Mediamarkt voor dezelfde lagere prijs kunt kopen. Dat klopt, maar dan heb je niet de beloofde 21% korting op de oorspronkelijke prijs.

    Bron: telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/financieel/1...-kortingsactie
    Verrast toch niemand meer? Hetzelfde deed V&D ook vaak bij DVD/BR van Disney bij het prijzencircus. Bijenkorf verkoopt artikelen die ze normaal niet eens verkochten. Enz.
    Ik heb bij MM ooit een hoofdtelefoon gekocht met noise reduction. Mij werd een model getoond die geprijsd was voor 249 eur. Ik zei veel te duur.
    Een paar minuten later kon de verkoper mij wel matsen met een tijdelijke aanbieding en schreef hij een briefje. Kon ik m afrekenen voor 99 eur.
    Sindsdien koop ik niets meer voor de prijs die erop staat bij MM. Ga ook niet altijd met iets weg......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #656

    Standaard

    Dit is al jaren bekend. Doet Bol.com bv ook. Zie bv dit bericht van Kassa 2 jaar geleden:

    https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieu...-kortingsactie

    De woordvoerdster van MM geeft ook helemaal geen antwoord op de vraag, alleen het gebruikelijke verkooppraatje.

    En bij dit: "De zegsvrouwe wijst er ook op dat als je elders een lagere prijs voor een product ziet, je het product bij Mediamarkt voor dezelfde lagere prijs kunt kopen" zit ook een addertje onder het gras. Staat de winkel niet op de lijst van directe concurrenten van MM dan heb je mooi pech.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 25-01-2018 om 22:18

  7. #657

    Standaard

    Is natuurlijk een jaarlijks terrugkeerde open deur, maar de Telegraaf moet natuurlijk ook zijn centjes binnen zien te schrapen
    En de MM lult zich er ook wel uit

    Gewoon altijd prijzen blijven vergelijken, de Tweakers pricewatch geeft bijvoorbeeld al aan dat de betreffende Heos soundbar ook gewoon voor de zelfde prijs verkrijgbaar is bij Coolblue en BCC, en dat lijken me toch wel de 2 meest directe concurrenten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit is al jaren bekend. Doet Bol.com bv ook. Zie bv dit bericht van Kassa 2 jaar geleden:

    https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieu...-kortingsactie

    De woordvoerdster van MM geeft ook helemaal geen antwoord op de vraag, alleen het gebruikelijke verkooppraatje.

    En bij dit: "De zegsvrouwe wijst er ook op dat als je elders een lagere prijs voor een product ziet, je het product bij Mediamarkt voor dezelfde lagere prijs kunt kopen" zit ook een addertje onder het gras. Staat de winkel niet op de lijst van directe concurrenten van MM dan heb je mooi pech.
    In het artikel gaf de zegsvrouw aan dat Wehkamp geen concurrent is.

  9. #659

    Standaard

    Kleine opfrisser. Zoals eerder gemeld door DVD Watcher deze week 3 halen, 2 betalen in Nederland.

  10. #660

    Standaard

    Ik ga vanavond nog wel even langs om een poging te wagen. Maar ik verwacht er weinig van.

    De actie geldt deze keer trouwens ook voor games. Da's misschien wat interessanter.

  11. #661

    Standaard

    Volgens mij doen ze nog steeds aan prijzen verhogen. In Utrecht durven ze 23,99 te vragen voor de standaard blu-ray (28,99 voor de steelbook) van Blade Runner 2049, terwijl op de website alleen de dvd versie beschikbaar is. Prutswinkel.

  12. #662

    Standaard

    Bij ECI en Wehkamp staat hij wel op de website.

  13. #663

    Standaard

    Er is ingebroken bij het distributiecentrum van Media Markt en door het politieonderzoek kan men nu geen bestellingen verzendklaar maken.

    https://www.rtlnieuws.nl/nederland/k...grote-diefstal

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Volgens mij doen ze nog steeds aan prijzen verhogen. In Utrecht durven ze 23,99 te vragen voor de standaard blu-ray (28,99 voor de steelbook) van Blade Runner 2049, terwijl op de website alleen de dvd versie beschikbaar is. Prutswinkel.
    Ben vorige week ook weer eens langs geweest, maar het aanbod is karig en de prijzen onbegrijpelijk hoog.
    En niet alleen is het NL prijsniveau van nieuwe titels gemiddeld 5-8 of 8-12 euro duurder dan buiten NL, maar backcatalogus is vaak helemaal zot...
    Laatst aangepast door Hombre : 07-03-2018 om 11:27
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ben vorige week ook weer eens langs geweest, maar het aanbod ik karig en de prijzen onbegrijpelijk hoog.
    En niet alleen is het NL prijsniveau van nieuwe titels gemiddeld 5-8 of 8-12 euro duurde dan buiten NL, maar backcatalogus is vaak helemaal zot...
    Yup, daarom sla ik de MM ook tegenwoordig over als ik in Utrecht ben. Het interesseert ze ook niks, want ze zijn zo'n beetje de enige winkel waar je nog films kunt kopen. Toen ze nog concurrentie hadden, hadden ze nog wel eens leuke aanbiedingen, maar de laatste jaren is het flink afgegleden (en ingekrompen). Zelfs de aanbiedingen zijn flink aan de prijs, zeker vergeleken met online winkels zoals Amazon, Zavvi, Zoom etc.

  16. #666

    Standaard

    Vanaf a.s maandag 21 Mei tot & met zondag 27 Mei is het weer 3 halen, 2 betalen bij Media Markt Nederland

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Yup, daarom sla ik de MM ook tegenwoordig over als ik in Utrecht ben. Het interesseert ze ook niks, want ze zijn zo'n beetje de enige winkel waar je nog films kunt kopen. Toen ze nog concurrentie hadden, hadden ze nog wel eens leuke aanbiedingen, maar de laatste jaren is het flink afgegleden (en ingekrompen). Zelfs de aanbiedingen zijn flink aan de prijs, zeker vergeleken met online winkels zoals Amazon, Zavvi, Zoom etc.
    Ze zijn inderdaad minder geworden. Boekenvoordeel heeft soms wel iets aardigs maar daar is het ook zeldzaam. Ik slaag tegenwoordig eerder in Duitsland dan hier.

  18. #668

    Standaard

    MM Alexandrium is 'the place NOT to be' geworden wat betreft fysieke media.

    5 rekken met films weggehaald, er zijn voor (3D, UHD en gewone) blu-ray nog maar 2 rekken over. En dan nog een lange wand met DVD's (de meerderheid). Ze hebben wel EINDELIJK besloten om de blu-ray's apart te zetten, wat ze allang hadden moeten doen (zoeken was een crime).
    En die prijzen.....€38 voor een UHD van Harry Potter (terwijl je met die Warner actie bij amazon.it alle films op UHD voor €45 hebt), Justice League UHD voor €35, Batman v Superman 3D voor €511,23 . Die laatste zal wel fout geprijsd zijn, maar bij MM Alexandrium weet je het nooit.

    Kortom, ze kunnen wel zo'n actie 3=2 hebben, maar met de prijzen die ze daar hebben, blijven ze duur. Ik kwam er al steeds minder, maar die was wel de druppel. Echt zinloos om daar nog te kijken.

  19. #669

    Standaard

    net geweest in MM duiven ( ja ook wij hebben er 1)
    daar is de blu ray afdeling verplaatst en aanzienlijk verminderd
    de nieuwste titels nauwelijks tot niet aanwezig
    en de aantallen is erg tegenvallend
    dat word dus buitenland bestellen!

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    net geweest in MM duiven ( ja ook wij hebben er 1)
    daar is de blu ray afdeling verplaatst en aanzienlijk verminderd
    de nieuwste titels nauwelijks tot niet aanwezig
    en de aantallen is erg tegenvallend
    dat word dus buitenland bestellen!
    Ook in Den Haag is de multimedia-afdeling een heel stuk kleiner geworden i.v.m. een "fruitmaatschappij". Ze hebben volgens mij wel redelijk wat Kpop als ik het goed heb gezien. Volgens een personeelslid heeft de multimedia bij hen zijn langste tijd gehad. Ga er dan maar vanuit dat het op termijn zal verdwijnen.

    Daarmee verdwijnt zo een beetje de laatste winkel waar je nog een cd/dvd/bluray etc. direct kan kopen.

    Nu klagen de maatschappijen dat dit niet meer wordt gekocht in NL, maar dan mogen zij mij vertellen waar ik het kan kopen. Mediamarkt verdwijnt en wat mij betreft is er maar 1 NL-webshop en dat is bol.com, maar deze vragen vaak een veelvoud van de adviesprijs.

    Naar het buitenland is geen optie want maatschappijen met traditionele Nl ondertitels hebben ook dit geschrapt.

    Streaming is wat mij betreft geen optie omdat mijn tv er niet geschikt voor is en ik kan het niet betalen. Daarnaast ziet men vaak veel oud spul en loopt men hopeloos achter t.o.v. de VS (netflix) of ziet men vaak heel veel uitsluitend sd-kwaliteit (Pathe)

    Ik begin bijna te denken dat men denkt dat wij in NL in de middeleeuwen leven en achterlijk zijn.

    Wat betreft NL-ondertitels op een bluray etc. dat heb ik gewoon opgegeven.

  21. #671

    Standaard

    Voor de rest alles goed in Kenia? Overdrijven is ook een kunst.

  22. #672

    Standaard

    Ik had afgelopen zaterdag een aparte situatie bij MM Utrecht. Aangezien ik een cadeaukaart en een kortingsbon voor mijn verjaardag kreeg, heb ik deze omgezet in 2 4K-titels. De gewone tv-afdeling leek wat verkleind. Eerst krijg je de top zoveel rijen en begint de tv-afdeling dvd's nu halverwege die rij. Bij de 4k-titels bleek Die Hard verkeerd te zijn geprijsd. aar stond € 511 op. Zodoende even naar een kassa nabij gelopen en die verwees me naar de afdeling om het te corrigeren, Alleen op de afdeling zag ik niemand en dat duurde ook even. Na een aantal minuten weer op zoek gegaan en kwam ik een verkoper nabij de stofzuigers tegen. Die ging het meteen regelen. Ik heb hem voor € 30 gekregen (had ik al in mijn hoofd zitten gezien de andere 4k-titels). Maar als je als MM wil verkopen, hoort er toch iemand op de afdeling te zijn of zet een bel neer zodat iemand even kan drukken voor hulp.

  23. #673

    Standaard

    Bij mijn lokale MM (Zwolle) worden nieuwe 3D-blu-rays nu standaard 35 euro geprijst. Ik weet nog niet zeker of de verkoop van media bij MM op z'n einde loopt of de verkoop in Nederland van 3D Blu-ray's maar ik denk beiden.

  24. #674

    Standaard

    Directeur en FInanciële topman moedermaatschappij vertrekken: https://retailtrends.nl/news/54252/n...bij-mediamarkt

    Er is weer een winstwaarschuwing afgegeven.

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bij mijn lokale MM (Zwolle) worden nieuwe 3D-blu-rays nu standaard 35 euro geprijst. Ik weet nog niet zeker of de verkoop van media bij MM op z'n einde loopt of de verkoop in Nederland van 3D Blu-ray's maar ik denk beiden.
    Viel mij ook al op. Volgens mij is dit alleen bij de Disney 3D Blu-ray's zoals Avengers: Infinity War en Solo: A Star Wars Story.

    De 3D Jurassic World: Fallen Kingdom ligt er voor € 27,99.

Pagina 27 van 40 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •