Pagina 36 van 40 EersteEerste ... 26323334353637383940 LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank voor de info. Ik laat dit aan mij voorbijgaan. De laatste keer dat ik in een Media Markt was (MM Amsterdam Arena, ongeveer november 2019) kon ik geen enkele interessante titel vinden op de sterk uitgedunde muziek- en filmafdeling. Dat zal nu niet anders zijn, als de afdeling überhaupt nog bestaat. En hun webshop is dermate onoverzichtelijk dat ik daar de poging niet eens waag.
    Was er iets meer dan een week geleden op zondag nog in de MM Arena, er waren meer personeelsleden dan klanten in de winkel.

    Het voorlaatste bezoek was denk ik een jaartje ervoor geweest, de schok bij het laatste bezoek was dan ook groot, er stond hoegenaamd bijna helemaal niets meer in het rek. Er waren nog 2 vakjes en die waren nog slecht bezet ook. Wel waren er in het gangpad 2 van die grote bakken waar ze de handel in hadden gepleurd, er stonden wat teksten op de zijkant van die 2 bakken, maar zonder deze teksten te lezen dacht ik begrepen te hebben dat er bedoeld werd, ga hier maar graven hond die je bent, wij van de MM hebben schijt aan de filmliefhebbers en schijfjesverzamelaars.

    Dan 2 dagen geleden, was samen met Pascal(ja,de eigenaar van de red cinema) in Nordhorn, net over de grens in Duitsland. Daar was het aanbod nog zodanig dat je je er nog wel een paar uurtjes kon vermaken, dat hebben we dan ook gedaan. Tussendoor de buit even afgerekend en in de auto gelegd, tijdens deze pauze bij een tentje vlak bij de ingang van de MM, waaruit verlokkende geuren kwamen, een lekker broodje Bratwurst genomen. Hierna zijn we verder gaan shoppen, hier was de hifi afdeling de benaming ook niet meer waard, maar ze hadden nog wel een redelijk aanbod van 4K/BR/DVD spelers, iets dat je hier in Nederland ook wel bijna kunt vergeten. Ja, daar hebben we ons best vermaakt.

    De MM in Nederland, koop er eigenlijk helemaal niets meer, leuke showroom als je een idee wilt opdoen, voor de rest denk ik dat ze geen lang leven meer zijn beschoren, als er meer personeel dan klanten rondlopen lijkt me dat niet erg levensvatbaar meer.

    Een paar jaar geleden was ik al in de winkel geweest.... nu is het me niets eens de moeite meer waard om de folder van een MM in te kijken.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In de vestiging van Eindhoven Centrum is anders nog genoeg te vinden. Wellicht 1 van de weinige vestigingen waar nog een fatsoenlijk aanbod is.
    Verbaast me niets met een regelmatige bezoeker (en koper) zoals jij ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verbaast me niets met een regelmatige bezoeker (en koper) zoals jij ...
    Daar zullen ze meer hart voor Media hebben dan in andere vestigingen wellicht? Maar goede klanten zijn niet onbelangrijk idd.

  4. #879

    Standaard

    De komende dagen gaat de nieuwe vestiging in Antwerpen open. In de Antwerp Tower. Ik ben benieuwd of daar nog een entertainment afdeling gaat zijn want ik hoor verontrustende geruchten dat we op niet veel moeten hopen.

  5. #880

    Standaard

    Zonder verwachtingen nog even binnengelopen bij MM Zwolle en die verwachtingen werden volledig waargemaakt.

  6. #881

    Standaard

    Daarnet even een kijkje gaan nemen in de nieuwe vestiging van MM in de Antwerp Tower. Wat ik vreesde is helaas uitgekomen. Fysieke media is dood en begraven in Antwerpen centrum wat MM betreft. Een entertainment afdeling die voorheen in het Century Center behoorlijk groot was is nu teruggebracht naar één metertje. Gelukkig hebben ze nog wel plaats gehouden voor de zeer irritante en opdringerige verkopers van Luminus die letterlijk voor mijn neus gingen staan toen ik de roltrap opging. De gloriedagen om tijdens het shoppen in het centrum mijn blockbuster bluray te kopen bij MM zijn voorbij. De liefde is over en het ligt niet aan mij.

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In de vestiging van Eindhoven Centrum is anders nog genoeg te vinden. Wellicht 1 van de weinige vestigingen waar nog een fatsoenlijk aanbod is.
    2 (?) rekken die niet volledig gevuld zijn en vrijwel alles duurder dan Amazon.
    Dat was mijn beleving toen ik er enkele weken geleden weer eens binnen liep.

  8. #883

    Standaard

    oei ivm MM Antwerp. Dan is de Fnac nog de enige met een iets ruimer aanbod in A’pen.

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    2 (?) rekken die niet volledig gevuld zijn en vrijwel alles duurder dan Amazon.
    Dat was mijn beleving toen ik er enkele weken geleden weer eens binnen liep.
    Als ik merk dat er iets is wat ik wil hebben (En het is er duurder dan bij bv Bol.com om wat te noemen, dan passen ze voor mij de prijs aan & krijg ik het goedkoper mee).

    Om een voorbeeld te geven: https://www.bol.com/nl/nl/p/metallic...9.ProductTitle

    € 268 dus, Ik krijg de box straks mee voor € 234,99 als hij uitkomt. Toch een leuke winst voor me dacht ik zo.

    Ik ga er morgen 2 Golden Earring LP's ophalen + 1 van Andre Hazes, welke voor mij ook goedkoper zijn dan als ik ze elders zou halen.

    Dus ik slaag er altijd, ook bij een pre-order dus mooie prijzen!

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ik merk dat er iets is wat ik wil hebben (En het is er duurder dan bij bv Bol.com om wat te noemen, dan passen ze voor mij de prijs aan & krijg ik het goedkoper mee).

    Om een voorbeeld te geven: https://www.bol.com/nl/nl/p/metallic...9.ProductTitle

    € 268 dus, Ik krijg de box straks mee voor € 234,99 als hij uitkomt. Toch een leuke winst voor me dacht ik zo.

    Ik ga er morgen 2 Golden Earring LP's ophalen + 1 van Andre Hazes, welke voor mij ook goedkoper zijn dan als ik ze elders zou halen.

    Dus ik slaag er altijd, ook bij een pre-order dus mooie prijzen!
    Maar doen ze dat ook als het bij een buitenlandse site als Amazon goedkoper is? Bol is vaak duur(der).

    Die Metallica box is op Amazon 233,99 en bij deze Nederlandse muziekwinkel € 235.
    https://platenreus.com/product/metal...6lp-14cd-5dvd/

    MM levert die box dus gewoon voor een normaal bedrag.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 30-07-2021 om 20:24

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar doen ze dat ook als het bij een buitenlandse site als Amazon goedkoper is? Bol is vaak duur(der).

    Die Metallica box is op Amazon 233,99 en bij deze Nederlandse muziekwinkel € 235.
    https://platenreus.com/product/metal...6lp-14cd-5dvd/

    MM levert die box dus gewoon voor een normaal bedrag.
    Het wordt gedaan zoals ik het beschrijf. Was maar een voorbeeld om wat te noemen. Ik heb de spullen goedkoper dan een andere NL (web)winkel in ieder geval. En ik koop sowieso liever bij een winkel die ik ken, dan een onbekende winkel zoals platenreus. Maar dat is ieder voor zich.

  12. #887

    Standaard

    Ik was gister in die van Venlo, maar wat ze daar hadden liggen was echt te lachwekkend voor woorden. In totaal nog geen 50 films.

  13. #888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Daarnet even een kijkje gaan nemen in de nieuwe vestiging van MM in de Antwerp Tower. Wat ik vreesde is helaas uitgekomen. Fysieke media is dood en begraven in Antwerpen centrum wat MM betreft. Een entertainment afdeling die voorheen in het Century Center behoorlijk groot was is nu teruggebracht naar één metertje. Gelukkig hebben ze nog wel plaats gehouden voor de zeer irritante en opdringerige verkopers van Luminus die letterlijk voor mijn neus gingen staan toen ik de roltrap opging. De gloriedagen om tijdens het shoppen in het centrum mijn blockbuster bluray te kopen bij MM zijn voorbij. De liefde is over en het ligt niet aan mij.
    Ik word ZIEK van die verkopers van Luminus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik word ZIEK van die verkopers van Luminus.
    Waar ben je geweest Werner?

    In de nieuwe vestiging in Antwerpen is het niet te doen. Ik ben er afgelopen zaterdag een meter binnen geweest om een Mediazine magazine te nemen aan de roltrap en direct stormen ze op je af. Had heel veel zin om mijn magazine te gebruiken om er eens goed op te slaan. Voor alle duidelijkheid normaal ben ik niet agressief maar dit is pure waanzin.

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En ik koop sowieso liever bij een winkel die ik ken, dan een onbekende winkel zoals platenreus.
    De macht van Marketing, en de zwakte van de Massa ,..investeren in markering levert meer op dan investeren in het product of dienst zelf.
    Niet gek dat jij MediaMarkt nog zo de hemel in staat te prijzen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De macht van Marketing, en de zwakte van de Massa ,..investeren in markering levert meer op dan investeren in het product of dienst zelf.
    Niet gek dat jij MediaMarkt nog zo de hemel in staat te prijzen.
    Nee hoor, gewoon een goede band met de medewerkers, maar ook mijn ervaringen met de winkel. Als iemand jarenlang bv Samsung heeft als telefoon bv (en daar goede ervaringen mee heeft), dan stapt ie ook niet snel over naar een ander merk bijvoorbeeld. Pas zag ik er bv een 4K blu-ray staan, die ik behoorlijk aan de prijs vond. Ik zeg toen: Zou je misschien eens kunnen kijken of je wat aan de prijs kan doen? Er werd gekeken & ik kreeg € 5,00 korting om wat te noemen.

    Als er acties zijn hoor ik dat ruim van te voren, ik kan apart laten leggen (ook als er acties zijn) wat ik wil & ze maken leuke prijzen voor me. Nou dan laat ik die winkel niet liggen hoor. Natuurlijk bestel ik ook online, maar ik blijf bij MM een goede klant. En als je er jarenlang al komt, bouw je gewoon een goede band op met de mensen daar. En dat kan leuke dingen opleveren.

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pas zag ik er bv een 4K blu-ray staan, die ik behoorlijk aan de prijs vond. Ik zeg toen: Zou je misschien eens kunnen kijken of je wat aan de prijs kan doen? Er werd gekeken & ik kreeg € 5,00 korting om wat te noemen.
    Ik vind dit toch tamelijk bizar hoor, alsof 't een rommelmarkt is waar je onderhandelt over de prijs.
    Als je als vreemde dit zou vragen zouden ze je recht in je gezicht uitlachen of je wel goed bij je hoofd bent.

  18. #893

    Standaard

    Ik vind het eerlijk gezegd een heel dubieus verhaal dat je bij zo'n grote zaak als Media Markt, die met vaste prijzen werkt, kunt afdingen. Dat zou alleen moeten kunnen als het product elders voor een goedkopere prijs te vinden is.

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik vind het eerlijk gezegd een heel dubieus verhaal dat je bij zo'n grote zaak als Media Markt, die met vaste prijzen werkt, kunt afdingen. Dat zou alleen moeten kunnen als het product elders voor een goedkopere prijs te vinden is.
    Als ik er wat koop (of beter gezegd wil kopen), check ik altijd daar even Bol.com en als dan er een groot verschil is, dan laat ik het ze zien. En dan is het aan hun wat ze er mee gaan doen. Maar nogmaals ik ben er al 23 jaar vaste klant, dus dan ken je elkaar goed. En bovendien: Als je niks vraagt weet je niets. Nee heb je, Ja kun je krijgen.

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als iemand jarenlang bv Samsung heeft als telefoon bv (en daar goede ervaringen mee heeft), dan stapt ie ook niet snel over naar een ander merk bijvoorbeeld.
    Inderdaad het zogenaamde "merkentrouw" oftewel het creëren van marktpositie en monopolie, vooral bereiken door Marketing in plaats van Innovatie.
    In het begin zijn nieuwkomers innovatief zo ook Media Markt, ze hebben eind jaren 90 het Monopolie van de Free Record Shop en de arrogante Hans Breukhoven gebroken.

    Inmiddels zijn ze echter geworden van wat FRS destijds was of eigenlijk nog erger, een vastgeroest bedrijf, een dozenschuiver, verkopers met weinig kennis en interesse van het product ,...maar eigenlijk zijn ze altijd al zo geweest

    De massa (en voornamelijk de 40 plussers) gaat nog massaal naar de Media Markt ze zijn namelijk opgegroeid mat de MM, ze vinden nieuwe technieken, vreemde merken, vreemde winkels, en kopen via internet maar eng.

    Samsung is ook al een goed, of nog een beter, voorbeeld, die zijn erg goed in het ondermijnen/zwartmaken van hun concurrenten.
    Al Jaren lang maken ze IPhone belachelijk om vervolgens een jaar later exact het te doen, zoals het verwijderen van de hoofdtelefoon aansluiting en het weglaten van van de oplader.
    Op TV gebeid maar benadrukken dat OLED inbrand terwijl ze al jaren zelf OLED gebruiken in hun Smartphones en Tablets.
    Ik ben benieuwd hoe ze zich hier weer gaan uitlullen nu ze volgend jaar zelf met OLED TV,s op de markt komen.

    Waarschijnlijk hoeven ze er echter niet veel voor te doen want zodra vele het merk Samsung ziet raken ze tegenwoordig collectief in trance.

    Net als bij een Apple logo of een McDonalds of IKEA paal
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik vind het eerlijk gezegd een heel dubieus verhaal dat je bij zo'n grote zaak als Media Markt, die met vaste prijzen werkt, kunt afdingen. Dat zou alleen moeten kunnen als het product elders voor een goedkopere prijs te vinden is.
    Dat mag ook eigenlijk niet. Ze hebben geen laagste prijsgarantie meer (tot een paar jaar geleden wel) en de prijzen worden door het hoofdkantoor bepaald. Tenminste, dat kreeg ik te horen toen ik korting op een telefoonoplader wilde die bij bol voor de helft (!) van de prijs te koop stond.

    Fijn voor DVDWatcher hoor, dat wel, maar inderdaad erg vreemd voor andere klanten.

  22. #897

    Standaard

    In Duitsland gaan er filialen van Mediamarkt en Saturn dicht: https://www.tagesschau.de/wirtschaft...ungen-101.html
    O.a. Dusseldorf en Münster worden genoemd. Ik kan alleen niet achterhalen wat er in die steden dichtgaat. Münster heeft van beiden een filiaal.

    Edit: Volgens een eerder artikel zou het in beide steden om de Saturn gaan: https://www.24rhein.de/leben-im-west...-90799453.html Bij degene van Münster ben ik laatst nog geweest. Die zit in het centrum.

    Edit 2: Lijst wordt elders ook aangehaald. https://www.morgenpost.de/vermischte...utschland.html Het lijkt dus te kloppen.

    Edit 3: Volgens https://www.chip.de/news/Media-Markt...183402616.html willen ze elders de filialen verkleinen om huur te besparen.
    Laatst aangepast door martwout : 12-08-2021 om 17:09

  23. #898

    Standaard

    Alle lokale winkels kapot gemaakt, en nu kunnen ze zelf het hoofd niet meer boven water houden. Niet zo heel erg, wat mij betreft.
    Gelukkig komen er nu her en der weer kleine zelfstandigen aan bod.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #899

    Standaard

    Afgelopen week in Mediamarkt Rotterdam Alexandrium geweest.
    Nou het is erg triest gesteld met de film afdeling daar.
    Een paar rekjes, alles ook nog eens niet geprijsd, er hangen een soort tablets 2 stuks om het product te scannen voor de prijs, maar die werken niet.
    Alles, blu ray dvd en ook nog cd's en lp's zijn in een hoek gepropt.
    Daar ga ik in ieder geval niet meer heen. Het is zo jammer dat dat weg is.

  25. #900
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik neem al een tijdje niet eens meer de moeite een mediamarkt binnen te lopen als ik ergens winkel. Aanbod nul en de prijzen zijn vastgeroest. Drie keer niks dus...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 36 van 40 EersteEerste ... 26323334353637383940 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •