Pagina 4 van 40 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    iig hier is dus niets tegen te beginnen ?
    Als het wel binnen 30 km valt zou ik ze er weer op wijzen.
    Het staat ook op hun site: http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3

  2. #77

    Standaard

    Even een vraagje: accepteert de MM ook irischeques?

  3. #78
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved Bekijk bericht
    Even een vraagje: accepteert de MM ook irischeques?
    Nee.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer Bekijk bericht
    Als het wel binnen 30 km valt zou ik ze er weer op wijzen.
    Het staat ook op hun site: http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3
    Hmm ze hebben het nu over 15 km!!!


  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Hmm ze hebben het nu over 15 km!!!
    Tsja, dat krijg je er van als ze in iedere stad een nieuwe winkel openen

  6. #81

    Standaard

    Vandaag (28/01/08 ) bij de Mediamarkt geen BTW betalen op TV's, Hifi, DVD-spelers en -recorder. Morgen dezelfde korting op PC's en laptops.
    Let op: geen korting van 19% maar +-16%
    119 euro wordt 100 euro = 19 euro korting = 119/19 = 15,97%

  7. #82

    Standaard

    Wat een slagveld in de MM ArenA vandaag met die '19% BTW, weg ermee' actie. Alle kassa's open en nog stonden er praktisch altijd twee mensen in de rij met een TV in hun handen.

  8. #83

    Standaard

    Ik heb toch een tv gekocht zonder BTW, kon de verleiding niet weerstaan.

    Maar...a-technisch als ik ben....het beeld is enorm slecht van de tv-zenders. Er staat in de handleiding een "tip" om dat te corrigeren, echter gebeurt er niets.
    DVD-kanaal is wel mooi.

    Verder zit er nog een hoop gezeur op, waar ik niets van snap en volgens mij ook niet voor mij van toepassing is, maar het zou wel handig zijn als er wat duidelijker in zou staan wat de dingen/functies zijn ipv alleen maar codes en afkortingen te gebruiken.

    TV is overigens een LG 26LC51.

    Maar het was inderdaad een slagveld in de MM.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #84

    Standaard

    Ik neem aan dat je analoge kabeltv kijkt? Je zou over kunnen stappen naar digitale tv. Scheelt wel aanzienlijk. Wat je ook nog eerst zou kunnen proberen is een betere antennekabel+connectors kopen, en dan bij voorkeur die van Hirschmann.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #85

    Standaard

    Analoog schijnt bij LCD's en plasma's inderdaad vaak behoorlijk lelijk er uit te zien.

  11. #86

    Standaard

    klopt, wij hebben thuis een LCD televisie van Sharp. Een aantal weken daarna kregen we toevallig een aanbieding van @Home om over te stappen op digitale TV voor eenmalig 30 euro. De kosten voor de digitale ontvanger. Sindsdien kunnen we analoog en digitaal kijken op onze tv, en aangezien m'n moeder er niet zo goed in is met al die afstandbedieningen, kijkt zij nog wel eens naar analoog. Zet ik hem dan voor m'n moeder op het digitale kanaal, dan zegt ze ook meteen dat het er stukken beter uitziet. Het is echt heel duidelijk te zien.


  12. #87

    Standaard

    Ik zag gisteren toen ik in de tram zat dat er op de Beyerlandselaan (Rotterdam-Zuid) een 3e Mediamarkt komt daar.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    klopt, wij hebben thuis een LCD televisie van Sharp. Een aantal weken daarna kregen we toevallig een aanbieding van @Home om over te stappen op digitale TV voor eenmalig 30 euro. De kosten voor de digitale ontvanger. Sindsdien kunnen we analoog en digitaal kijken op onze tv, en aangezien m'n moeder er niet zo goed in is met al die afstandbedieningen, kijkt zij nog wel eens naar analoog. Zet ik hem dan voor m'n moeder op het digitale kanaal, dan zegt ze ook meteen dat het er stukken beter uitziet. Het is echt heel duidelijk te zien.
    leuke actie. Helaas zit ik hier met de UPC en had een tijdje terug digitale tv van ze, maar zag nauwelijks verschil. Zelfde verhaal met digitenne. (Kdl 32s2530)
    Dus zó geweldig vind ik dat digitale tv niet wat wel jammer is wat dat analoge beeld is indd redelijk slecht.

  14. #89

    Standaard

    Media Markt gaat online verkopen

    Na de zomer start Media Markt in ons land met een online winkel. Het betreft vooralsnog een proef. Dit heeft directeur Eckhard Cordes afgelopen week gezegd tijdens een presentatie over de jaarcijfers, zo meldt Channelworld.nl.

    De website van Media Markt is momenteel niet meer dan een online folder waarin verwezen wordt naar prijzenacties en de adressen van lokale vestigingen op staan vermeld.

    In Duitsland heeft het elektronicaconcern al eerder met webwinkels geëxperimenteerd, maar na protest van vestiginghouders werd dit stopgezet. De vestiginghouders vreesden omzetverlies door de online concurrentie. Ook beviel het ze niet dat consumenten via de website inzicht kregen in de prijsverschillen bij de diverse filialen. Vestiginghouders mogen onder voorwaarden zelf prijzenstunts uithalen. Het is niet bekend hoe Media Markt deze problemen met de Nederlandse introductie van de webshop wil voorkomen.

    Bron: Telegraaf.nl

  15. #90

    Standaard

    Sony heeft momenteel een actie waarbij je gratis "The Bourne Trilogy" (bluray) krijgt bij aankoop van één van de volgende artikelen:

    Actiemodellen: BDP-S300, BDP-S500, BDP-S350, BDP-S550, BDP-ES5000, BDV-FS350, BDV-350IS, HTP-BD35SS, HTP-BD35SF.


    De Sony BDP-S350 kost 209 euro bij de MM, maar ik vroeg me af of je daar dan ook die blu-ray box bij krijgt. Er moet namelijk een waardecoupon bij zitten die je moet opsturen naar Sony.

    De Sony BDP-S350 zag ik laatst in een krantje van BCC staan voor 279, inclusief die blu-ray box. Maar dan betaal je er dus gewoon 70 euro voor. Niet echt voordelig dus.

    Heeft iemand misschien wat meer info wat betreft deze actie? En dan het liefst met betrekking tot de MM.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Sony heeft momenteel een actie waarbij je gratis "The Bourne Trilogy" (bluray) krijgt bij aankoop van één van de volgende artikelen:

    Actiemodellen: BDP-S300, BDP-S500, BDP-S350, BDP-S550, BDP-ES5000, BDV-FS350, BDV-350IS, HTP-BD35SS, HTP-BD35SF.


    De Sony BDP-S350 kost 209 euro bij de MM, maar ik vroeg me af of je daar dan ook die blu-ray box bij krijgt. Er moet namelijk een waardecoupon bij zitten die je moet opsturen naar Sony.

    De Sony BDP-S350 zag ik laatst in een krantje van BCC staan voor 279, inclusief die blu-ray box. Maar dan betaal je er dus gewoon 70 euro voor. Niet echt voordelig dus.

    Heeft iemand misschien wat meer info wat betreft deze actie? En dan het liefst met betrekking tot de MM.
    Heb zojuist de Sony BDP-S350 gekocht bij MM Hengelo en heb daarbij een waardebon gekregen voor The Bourne Trilogy. Prijs: 209 euro.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #92

    Standaard

    Sorry maar ze hebben een ontiegelijke rommel bij de jubileum verkoop van MM Breda. Half gescheurde doosen met prijsen van 40 euro..:S

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #93

    Standaard

    Weet iemand welke vestiging van de MM goedkoper is met dvd's,
    MM Alkmaar, MM Amsterdam ArenA of MM Amsterdam Noord.

    Ik woon zelf namelijk in Hoorn, en in de herfstvakantie gaan we naar A'dam en dan kan ik miss. wat goedkope dvd's kopen bij een MM. aangezien ik er niet elke dag kom zou ik graag willen weten welke beetje goede prijzen hanteert op vooral nieuwe titels. Zoals:

    State of Play
    Knowing
    Mirrors
    Watchmen

    Kan iemand mij helpen want ik heb gehoord dat MM alkmaar nogal duur is?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #94

    Standaard

    Ik vind Mediamarkt Arena een beetje tegen vallen de laatste tijd. cd's en blu-rays liggen er niet meer op de dag van release. de blu-rays Monsters en co zou al een tijdje uit moeten zijn, ligt er niet. CSI seizoen 9, Sneeuwitje.. liggen er niet.

    Mediamarkt Almere is momenteel drama, ze zijn aan het verbouwen.. maar even vermijden de komende weken.

  20. #95

    Standaard

    Sneeuwwitje is nog niet uit, dus die mag er ook nog niet liggen.
    Maar ik ben het met je eens dat MM Arena de laatste tijd niet veel interessants te bieden heeft.
    Ik loop steeds vaker met lege handen naar buiten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Sneeuwwitje is nog niet uit, dus die mag er ook nog niet liggen.
    Maar ik ben het met je eens dat MM Arena de laatste tijd niet veel interessants te bieden heeft.
    Ik loop steeds vaker met lege handen naar buiten.
    Krantje van de MM, LG 350 blu-ray speler 122 eurootjes. Erg interessant. Films kopen daar is een ander verhaal.

  22. #97

    Standaard

    Ben het niet helemaal eens met je:
    vorige maand waren een groot deel van de BD's met de sticker Engelse Import afgeprijsd naar 9.90 in MM AMS.

  23. #98

    Standaard Media Markt, kan je onderhandelen

    Weet niet of ik dit nou in de juiste topic plaats. Maar bij Media Markt kan je onderhandelen over de prijs!!!

    Ik heb van mijn vriend een versterker van Onkyo en een Dolby Surround set van Harman Kardon gekregen ( alvast voor mijn verjaardag ) En hij kreeg zo € 100,- van de prijs af!!

    Ook toen wij onze nieuwe tv gingen kopen, met een Blu-Ray speler. Ze hadden al een aanbieding op een blu-ray speler en daar kreeg je 5 Blu-Ray films bij. Maar wij wilde perse een Panasonic, maar wilde ook de 5 Blu-Ray films er bij hebben, en uiteindelijk kreeg ik gewoon de 5 blu-ray films bij mijn panasonic blu-ray speler.

    En een Collega van mij, die koop daar ook regelmatig Blu-Ray films, en als hij aangeeft dat bv, bij een bol.com de Blu-Ray film goed koper is, dan krijgt hij de film mee voor de zelfde prijs als bij bol.com! Let wel, ze controleren dat wel, en gaan kijken bij de site van bv Bol.com!

    Dus er valt best wat te doen bij media markt!!!

    Dit was overgens allemaal bij Media Markt in Hengelo

  24. #99

    Standaard

    Het is vanaf nu mogelijk om online DVD's te bestellen bij MM! Zie http://entertainment.mediamarkt.nl/

    Wie gaat het proberen?

  25. #100

Pagina 4 van 40 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •