Pagina 5 van 40 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gezien de prijzen, ik niet.
    Ja, volgens mij verschilt het ook niet zoveel met wat bijv. een Bol.com vraagt. Zulke spectaculaire aanbiedingen zoals je ze in de MM-winkels wel eens tegenkomt ben ik op de site nog niet tegengekomen.

  2. #102

    Standaard

    Zag het v/h weekend ook, maar de prijzen pfuuuuuh
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #103

    Standaard

    Morgen even kijken of er nog wat interessants ligt in de 3e Mediamarkt van Rotterdam, aan de Beijerlandselaan die sinds vandaag open is.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  4. #104

    Standaard

    Wow, die nieuwe mediamarkt in Rotterdam Zuid is echt waanzinnig met zijn prijzen!

    Sex And The City
    MM-Rotterdam Centrum per seizoen: 12,99
    MM- Rotterdam Zuid per seizoen: 23,99

    Sex And The City Complete Box
    RC: 89,99
    RZ: 139,99

    Prison Break Seizoen 4
    RC: 44,99
    RZ: 89,99

    Charmed Compleet
    RC: rond de 80 euro
    RZ: 239,99!!!!

    En zo gaat het lijstje nog wel even door.
    Wolverine single disc was gewoon 23,99!

    Vrijwel alles (ENKELE uitzonderingen) was zeker een paar euro duurder dan in Rotterdam Centrum al dan niet gewoon het dubbele of soms drie-dubbel!!

    Medewerker hoorde ons lachen om de prijzen en durfde te beweren dat zijn prijzen GELIJK waren met Rotterdam Centrum, toen ik enkele voorbeelden gaf wist hij niets te zeggen behalve "Ik blijf bij wat ik net zei". Hij zei ook dat als ik de prijs van Rotterdam Centrum wist die goedkoper was ik het voor die prijs mee mocht krijgen, maar toch, niet iedereen weet dat. Voor een mediamarkt in de niet zo geweldige buurt van Rotterdam Zuid had ik toch wel betere prijzen verwacht.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #105

    Standaard

    Zie je wel. Alles op zuid is waardeloos.
    Concertagenda op Podiuminfo

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Zie je wel. Alles op zuid is waardeloos.

    Haha....toch wint Pathe de Kuip het van Schouwburgplein IMO...
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #107

    Standaard

    Elektronicawinkel Media Markt opent dit voorjaar zijn Nederlandse internetwinkel. Bij opening zal nog niet het hele assortiment te koop zijn.

    De keten streeft ernaar het aanbod snel uit te breiden, aldus een woordvoerder van Metro, het Duitse moederconcern van Media Markt. In eerste instantie ligt de nadruk op 'boxed entertainment', zoals films en software en consumentenelektronica. Mogelijk gaat Media Markt ook al meteen witgoed, zoals wasmachines, online aanbieden.

    De webwinkel wordt een onderdeel van de website van Media Markt Nederland. Het logistiek concern Fiege neemt de distributie voor zijn rekening.

    Het van oorsprong Duitse concern gebruikt Nederland samen met Oostenrijk als proeftuin voor de internetwinkel. De woordvoerder zei dat later dit jaar zal worden geëvalueerd, waarna ook in Duitsland een eerste stap met verkoop via internet zal worden gezet.

    Media Markt is een van de bekendste elektronicaketens van Nederland. Het Duitse Metro zit ook achter de keten Saturn. In totaal zijn er in Nederland 32 vestigingen van Media Markt en Saturn samen.
    Fok.nl

    Ik ben benieuwd

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Fok.nl

    Ik ben benieuwd
    Is toch al open:http://entertainment.mediamarkt.nl/?teaserlink2

  9. #109

  10. #110

  11. #111

    Standaard Online bestellen bij Mediamarkt

    Heeft iemand al eens online besteld bij Mediamarkt?
    Worden de blu-rays geseald geleverd?

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft iemand al eens online besteld bij Mediamarkt?
    Worden de blu-rays geseald geleverd?
    Vorige week 2 dvd's besteld en die werden netjes geseald geleverd. En super snel verzonden. Bestelde en kreeg een uurtje later al een bericht dat de dvd's waren verzonden. De volgende ochtend lagen ze op de deurmat in een zeer stevige kartonnen verpakking. Ga hier zeker meer bestellen aangezien de dichtsbijzijnde MM voor mij 20km verderop is. En dan ben ik meer dan de €1,95 verzendkosten kwijt aan bezinekosten.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Vorige week 2 dvd's besteld en die werden netjes geseald geleverd. En super snel verzonden. Bestelde en kreeg een uurtje later al een bericht dat de dvd's waren verzonden. De volgende ochtend lagen ze op de deurmat in een zeer stevige kartonnen verpakking. Ga hier zeker meer bestellen aangezien de dichtsbijzijnde MM voor mij 20km verderop is. En dan ben ik meer dan de €1,95 verzendkosten kwijt aan bezinekosten.
    Dat is dezelfde reden waarom ik ook online wil bestellen.
    Daarbij komt ook nog eens parkeer geld bij, en het is natuurlijk makkelijk

  14. #114

    Standaard

    waarom is mediamarkt in nl zoveel goedkoper dan belgië
    zucht
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    waarom is mediamarkt in nl zoveel goedkoper dan belgië
    zucht
    Dat heeft vooral te maken met het feit dat in België niet onder de kostprijs verkocht mag worden.
    Concertagenda op Podiuminfo

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Dat heeft vooral te maken met het feit dat in België niet onder de kostprijs verkocht mag worden.
    in nederland wel dan?
    wie doet er dat nou?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    in nederland wel dan?
    wie doet er dat nou?
    Kom op skank, even nadenken waarom dat gedaan wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    in nederland wel dan?
    wie doet er dat nou?
    In Nederland mag je met verlies verkopen, waarom het gedaan wordt? Klanten komen af op het goedkope maar nemen nog andere dingen mee waar wel winst op gemaakt wordt
    Zou in België ook toegelaten moeten worden

  19. #119

    Standaard

    Andere redenen:

    - Uitstraling als de goedkoopste
    - Hoge 'footfall' > elke klant binnen is een 'kans'
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Andere redenen:

    - Uitstraling als de goedkoopste
    - Hoge 'footfall' > elke klant binnen is een 'kans'
    Wat ben je met uitstraling? als je met verlies verkoopt?
    hoe kan je dan blijven bestaan?
    van mij mogen ze uiteraard allemaal met verlies verkopen maar dan kan je toch niet blijven bestaan?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Wat ben je met uitstraling? als je met verlies verkoopt?
    hoe kan je dan blijven bestaan?
    van mij mogen ze uiteraard allemaal met verlies verkopen maar dan kan je toch niet blijven bestaan?
    Al verkopen ze 1000 dvd's met ieder €3,- verlies. Dat is dus €3000,- verlies.
    Als ze alleen al aan 10 van die 200 a 1000 mensen een tv verkopen, met iedere tv €500,- winst, hebben ze daaraan €5000,- verdient. Min die 3000 = €2000,- winst. Daardoor blijven ze bestaan en een MediaMarkt winkel is groot. Elk moment v/d dag zijn er mensen die iets kopen, dus elke dag komt er heel erg veel geld binnen.

    *Misschien een slecht voorbeeld, maar je ziet wel wat ik bedoel.*

    Daarnaast maakt het ze niets uit of ze verlies draaien op een dvd'tje of een blu-ray disc. Ze verkopen er namelijk veel meer soorten en duurdere producten hé!
    --

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Al verkopen ze 1000 dvd's met ieder €3,- verlies. Dat is dus €3000,- verlies.
    Als ze alleen al aan 10 van die 200 a 1000 mensen een tv verkopen, met iedere tv €500,- winst, hebben ze daaraan €5000,- verdient. Min die 3000 = €2000,- winst. Daardoor blijven ze bestaan en een MediaMarkt winkel is groot. Elk moment v/d dag zijn er mensen die iets kopen, dus elke dag komt er heel erg veel geld binnen.

    *Misschien een slecht voorbeeld, maar je ziet wel wat ik bedoel.*

    Daarnaast maakt het ze niets uit of ze verlies draaien op een dvd'tje of een blu-ray disc. Ze verkopen er namelijk veel meer soorten en duurdere producten hé!
    Dat wel, maar wie een dvdtje koopt gaat daarom toch niet een tv kopen he
    Volgens mij gaan mensen daar geen tv kopen, omdat bepaalde blurays(dvds) met verlies verkocht worden
    snap je?
    Dus waarom gebruiken ze die tactiek dan... Ze gaan volgens mij evenveel tv's verkopen als ze die blurays ook niet met verlies verkopen...
    Misschien heb je wel gelijk, maar dan nog snap ik het nut niet nuja, zal wel aan mij liggen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #123

    Standaard

    Laatste poging, Peptalk had er het ook al over:

    - Met lage prijzen lok je mensen. Als er 1000 dvd's verkocht worden aan 500 mensen, draait de MM daarop misschien €3000,- verlies. Maar tussen die 500 mensen zitten altijd een groep mensen die al van plan waren om een nieuwe tv/dvd speler/playstation/computer/foto camera etc. te kopen. Als ze dan toch bij de MM zijn, kopen ze hem daar toch meteen? Van die 500 mensen zijn er misschien wel 20 (zeer realistisch aantal) die een nieuwe tv kopen. Ze kopen deze bij de MM, omdat ze de indruk hebben dat hier alles goedkoper is (mede vanwege de lage prijzen op dvd's/blu-ray's), dus gaan ze maar niet langs de Micro of BCC, aangezien ze toch al bij de MM zijn. MM draait een beetje verlies op kleine producten zoals dvd's en games, maar maakt weer veel winst op grote (lees dure) producten zoals TV's en BD-spelers. Snap je?

    Waarom hebben we hier eigenlijk over?

    Ik laat het iig hierbij, als je het dan nog niet snapt, weet ik het ook niet meer hoor
    --

  24. #124

    Standaard

    ik begrijp wat je bedoelt hoor we hadden het over het feit dat ze dit in belgië niet doen en hier dus stukken duurder zijn ik bedoel
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #125
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nou, dan maak je er toch een dagje Nederland van

    Dichtste voor jou zou dan Middelburg worden, en het is in die streek ook nog eens leuk
    fietsen. Dan combineer je dat toch gewoon
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 5 van 40 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •