Pagina 6 van 40 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nou, dan maak je er toch een dagje Nederland van

    Dichtste voor jou zou dan Middelburg worden, en het is in die streek ook nog eens leuk
    fietsen. Dan combineer je dat toch gewoon
    wie zegt dat ze daar ook zo goedkoop zijn? en een 1,5 u rijden voor een bluraytje, is me net wat te ver hoor
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #127
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Webshop van Media Markt is prima alternatief naast Bol.com, FRS of Wehkamp.nl. Ze hebben vaak scherpe prijzen. Soms is het wel zo dat ze een product voor 25,- laten zien, maar als je op het product klikt, laten ze de goede prijs zien. Ze zijn erg snel met versturen en ze verpakken elke keepcase, steelbook in stevige kartonnendoosjes.

    We hebben er een goede webwinkel bijgekregen.

  3. #128

    Standaard

    Ik was vandaag weer eens in de Media Markt Rotterdam Centrum, maar goedkoop zijn te helemaal niet meer. Weinig lage(re) prijzen hoor. Kun je beter naar de FRS gaan.

    Al hadden ze wel 3 bakken staan met blurays 5 voor 20 euro. Eden Lake, 1408, de Saw-films, Expendables-collection films, een paar meiden-films. Al was het maar om wat in te slaan en te verhandelen

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik was vandaag weer eens in de Media Markt Rotterdam Centrum, maar goedkoop zijn te helemaal niet meer. Weinig lage(re) prijzen hoor. Kun je beter naar de FRS gaan.

    Al hadden ze wel 3 bakken staan met blurays 5 voor 20 euro. Eden Lake, 1408, de Saw-films, Expendables-collection films, een paar meiden-films. Al was het maar om wat in te slaan en te verhandelen

    nou veel van de 3 voor 25 dvd's kosten bij Media Mrkt R'dam minder dan nok de FRS er vlak naast.

    Veel series ook, Poirot bv 20 ipv 23 euro (seizoen 12)

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Al hadden ze wel 3 bakken staan met blurays 5 voor 20 euro.

    Ze zijn gewoon 4 euro per stuk. Als je er 2 neemt, betaal je 8 euro etc. Toen ik bij de kassa opmerkte, dat het dan niet echt een voordeel is, zei de kassa-dame "Dat klopt, maar op deze manier kopen mensen er 5 en zijn wij er sneller vanaf."
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #131

    Standaard

    Gisteren een aantal Blurays voor €4/stuk online besteld, wel meteen 3 op backorder Iemand enig idee of dat het normaal gesproken lang duurt bij de MM voordat ze weer stock hebben?

    Ik moest we overigens rot zoeken om online m'n order status te kunnen vinden, je komt er niet via je account pagina... Doe er je voordeel mee :
    http://entertainment.mediamarkt.nl/uw_bestelinfo/

  7. #132

    Standaard

    Ik zie dat Piranha 3D wordt aangeprezen voor 19,99. Heb er 16,99 voor betaald in de winkel. Strange.

  8. #133

    Standaard

    De winkels staan deels los van het internet. Ze mogen zelf onder de prijs zitten omdat het een franchise is.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira Bekijk bericht
    Gisteren een aantal Blurays voor €4/stuk online besteld, wel meteen 3 op backorder Iemand enig idee of dat het normaal gesproken lang duurt bij de MM voordat ze weer stock hebben?

    Ik moest we overigens rot zoeken om online m'n order status te kunnen vinden, je komt er niet via je account pagina... Doe er je voordeel mee :
    http://entertainment.mediamarkt.nl/uw_bestelinfo/
    Heb je die back-orders inmiddels al binnen? Ik heb er nog 6 staan van 15jan, maar heb ze nog niet ontvangen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #135

    Standaard

    Ik wil via deze weg alle mensen waarschuwen die van plan zijn om naar vestiging A'dam Arena te gaan, ze zijn weer eens aan het verbouwen en dat gebeurt op zo'n chaotische manier dat zo'n beetje de hele begane grond één grote puinhoop is en dus onbereikbaar is. Boven is ook de DVD/Blu Ray afdeling gedeeltelijk verbouwd en veranderd, ze zijn nog niet klaar hoop ik want anders is het er niet beter op geworden. Vooral de Blu Ray afdeling is een stukkie kleiner geworden en dus onoverzichtelijker, alles is nu in die kleine inham gepropt.


  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik wil via deze weg alle mensen waarschuwen die van plan zijn om naar vestiging A'dam Arena te gaan, ze zijn weer eens aan het verbouwen en dat gebeurt op zo'n chaotische manier dat zo'n beetje de hele begane grond één grote puinhoop is en dus onbereikbaar is. Boven is ook de DVD/Blu Ray afdeling gedeeltelijk verbouwd en veranderd, ze zijn nog niet klaar hoop ik want anders is het er niet beter op geworden. Vooral de Blu Ray afdeling is een stukkie kleiner geworden en dus onoverzichtelijker, alles is nu in die kleine inham gepropt.
    Het is inderdaad een rommeltje op dit moment. Ik ga ervan uit dat de huidige plek van de Blu-rays maar een tijdelijke is en dat na de verbouwing er meer ruimte voor wordt gereserveerd. En dan hoop ik meteen dat ze die oude Samsung (Plasma? LCD?) vervangen door wat nieuwers want dat grote onscherpe scherm met die enorme blauwzweem is niet echt een reclame voor Blu-rays. Op de begane grond staan er genoeg, dus...

  12. #137

    Standaard

    Ik heb zojuist iets besteld bij mediamarkt, maar eerst was het op voorraad en nu staat er backorder. Krijg je producten die al wel op voorraad zijn dan al wel binnen?

    Duidelijkheid op de website is niet echt te vinden.

  13. #138

    Standaard

    Ik heb een Once Upon A Time In The West op Blu-ray er besteld en kreeg een bevestigingsmailtje. Echter, de website geeft aan dat ik geen bestellingen heb. Weet iemand hier meer van?
    The future is Blu

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb een Once Upon A Time In The West op Blu-ray er besteld en kreeg een bevestigingsmailtje. Echter, de website geeft aan dat ik geen bestellingen heb. Weet iemand hier meer van?

    goed vraag heb Once Upon A Time In The West ook besteld, maar mijn account op mediamarkt.nl geeft ook geen bestelling weer. Heb net die starwars box besteld, maar daar is dit ook het geval.

    Geen idee hoe dit normaal gaat bij de mediamarkt, maar vreemd is het zkr. misschien is dit wel normaal bij pre-orders?

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Bij Pre-orders van/bij de MM dus altijd meteen alles betalen? En als bv de prijs nog daalt voor de release krijg je neem ik aan netjes je geld terug...?

    Niemand?
    Laatst aangepast door theregiment : 07-05-2011 om 13:46

  17. #142

    Standaard

    Wat is MM Alexandrium toch een matige winkel....nu hebben ze een 'actie' met de 2e blu-ray voor de helft van de prijs.
    Ik heb de titels die ik nog wilde even bekeken, en in alle gevallen was ik bij de frs goedkoper uit (zonder korting!). Ze zijn simpelweg duur.

    En daarnaast heeft daar iemand het onzalige idee gehad om een verandering aan te brengen: ze hebben nu geen aparte blu-ray hoek, maar ze hebben alle blu-ray's tussen de DVD's gezet (op genre). Makkelijk zoeken? Nee dus. Naast het feit dat je nu in heel veel bakken moet zoeken, hebben ze meerdere films ook nog bij het verkeerde genre gestopt.
    Star Trek moviebox tussen de tv-series, Gandhi bij de romantiek enz.

    Lekker hoor.

  18. #143

    Standaard

    X-files seizoenen in de aanbieding bij MM online
    Seizoen 4 €7,50
    Seizoen 6 €10,-
    Seizoen 8 €10,-
    http://entertainment.mediamarkt.nl/uitgebreid_zoeken/
    helaas alleen deze 3, maar het scheelt toch minstens €20,-

  19. #144

    Standaard

    Hey,

    Hihi, ...MM Alexandrium is een complete butzaak!
    De prijzen van de Blu-Ray's zijn er nog duurder dan dat ze op de officiele MM site staan vermeld
    Ben daar vorige week donderdagavond even geweest (lekker gratis parkeren en zonder al die drukte, Hihi)
    Wou daar dus Narnia 3 & Megamind gaan halen.
    Narnia 3 was 21,99€ & Megamind was 24,99€ geprijsd.
    Daar gaan ze natuurlijk niet voor mee naar huis!
    Dus ik naar de balie en gemeld dat ze beide online 19,99€ kosten.
    Hij heeft ze wel voor mij anders geprijsd, ...Maar ging niet echt met plezier en klant vriendelijkheid.
    Ik vind het altijd een stelletje chagrijnig ongeinteresseerde verkopers,
    Die maar een beetje rond lopen te huppelen in die afdeling.

    En de nieuwe ordening met de BR's bij de DVD's te voegen,
    Is inderdaad waardeloos, ...Je zoekt je eigen nu helemaal een bult.
    En je loopt van hot naar her.
    Wie dit verzonnen heeft weet ik niet, ...Maar hij heeft in ieder geval geen verstand van praktisch verkopen


    Greets Ferry, ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat is MM Alexandrium toch een matige winkel....nu hebben ze een 'actie' met de 2e blu-ray voor de helft van de prijs.
    Ik heb de titels die ik nog wilde even bekeken, en in alle gevallen was ik bij de frs goedkoper uit (zonder korting!). Ze zijn simpelweg duur.

    En daarnaast heeft daar iemand het onzalige idee gehad om een verandering aan te brengen: ze hebben nu geen aparte blu-ray hoek, maar ze hebben alle blu-ray's tussen de DVD's gezet (op genre). Makkelijk zoeken? Nee dus. Naast het feit dat je nu in heel veel bakken moet zoeken, hebben ze meerdere films ook nog bij het verkeerde genre gestopt.
    Star Trek moviebox tussen de tv-series, Gandhi bij de romantiek enz.

    Lekker hoor.

  20. #145

    Standaard

    De mediamarkt is per stad verschillend. Dus in Arnhem kan dezelfde BD goedkoper liggen dan in Amsterdam. Het is een beetje de markt volgen. FRS of bol.com hebben soms aardige aanbiedingen. Piranha heb ik voor maar 10 euro gekocht. Dus gewoon goed kijken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #146

    Standaard

    Ik kom regelmatig bij MM A'dam Arena en soms bij MM Cruquius en ik kan zeggen dat het bij deze twee vestigingen wel meevalt, wat de prijzen betreft hou ik hier bij DVD.nl o.a. de pricewatch threads in de gaten en als ze ergens anders goedkoper zijn dan krijg ik ze eigenlijk zonder problemen mee voor de lagere prijs. MM A'dam Arena is weer "compleet" na een lange verbouwing maar de Blu Ray afdeling is hier intact gebleven al zie je wel bij sommige genres nieuw uitgekomen Blu Ray's naast de DVD's in de vakken staan. Ik denk dat het vooral met het personeel te maken heeft en tuurlijk loopt er ook bij de twee bovenstaande vestigingen ongeïnteresseerd personeel rond maar dat heb je bij elke winkel. Het personeel is niet altijd even deskundig en houdt er gewoon niet van als ze geconfronteerd worden met fanatici als wij die alles beter (denken) te weten .


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Bij Pre-orders van/bij de MM dus altijd meteen alles betalen? En als bv de prijs nog daalt voor de release krijg je neem ik aan netjes je geld terug...?
    Niemand?

  23. #148

    Standaard

    Je moet inderdaad meteen betalen bij Media Markt, maar ik weet niet of ze geld terugstorten als de prijs lager is op de releasedatum.

  24. #149

    Standaard

    ik heb een vraagje zou iemand me kunnen vertellen , als ik 4 blu-ray's koop bij media markt wat het me dan zal kosten aan verzendkosten?

  25. #150

    Standaard

    ik dacht €1,95, maar een manier om er achter te komen is door 4 blurays in je winkelwagen te stoppen en dan de inhoud van je winkelwagen bekijken, als je wilt kun je dan alsnog produkten verwijderen

Pagina 6 van 40 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •