Pagina 8 van 40 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #176

    Standaard

    1 bon per klant = 1 bon te gebruiken per keer dat je iets komt kopen

    Als je het wil beperken tot 1 bon per ontvanger, dan moet er zoiets staan als "slechts eenmaal geldig" of iets als "slechts geldig voor de ontvanger van deze mail" of whatever.

    Een klant is geen vaste persoonsomschrijving.

    Wat ik daar mee ben als men weigert, weinig waarschijnlijk, maar het is gewoon een bijzonder knullig opgestelde waardebon. Volgens mij loopt het boekjaar teneinde en hebben ze nog een duwtje nodig in de omzetcijfers.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Maar dan blijft het toch nog altijd 1 bon PER KLANT?
    Of heb jij geprobeerd om meerdere malen te passeren aan de balie (in verschillende vermommingen )?
    In Antwerpen zijn er 2 infobalies, op elke verdieping één, met bijna dagelijks ander personeel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Je bedoelt collectie emailadressen? Maar je hebt die allemaal bij mediamarkt geregistreerd of niet?
    Neen nog niet, maar om zeker te zijn heb ik ze alvast geregistreerd, moest er in de toekomst een actie komen met unieke kortingsbonnen.

    Dat is trouwens nergens illegaal of zo om meerdere e-mail adressen in te schrijven.
    Laatst aangepast door kristofke : 26-05-2011 om 16:59

  2. #177

    Standaard

    Dat je het zo uitgebreid gaat verdedigen zegt mij eigenlijk al dat je weet dat het niet klopt .
    Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik zeg alleen dat ik mij er niet lekker bij zou voelen, maar dat ben ik .

  3. #178

    Standaard

    Vandaag ook terug geweest . Mad seizoen 4 op bluray meegenomen voor 30 euro. Ze kijken niet meer naar de emaildressen die erop staan volgens mij.

  4. #179

    Standaard

    Toen ik bij de infobalie passeerden boven waren ze wel adressen aan het controleren. Toen ik beneden ging was het druk en blijkbaar heb ik een betrouwbaar gezicht en was het in 5 seconden afgerekend tsja kzal nog wel zien voor morgen

  5. #180

    Standaard

    Vandaag ook geweest (rond 15u00)...

    Toch wel even nuanceren wat hier boven staat, hoor!

    Mail-adres werd wel degelijk gecontroleerd en bovendien identiteitscontrole!
    Je moet verplicht jouw paspoort afgeven en dan noteren ze op jouw bon je naam, ID-nummer, etc....

    Was er speciaal even naar Antwerpen voor gereden...
    Had nog met het idee gespeeld om zowel langs boven- als de benedenverdieping eens te passeren, maar dat gaat dus niet (meer)!

    Het is maar dat jet het weet voor diegene die ook er over nadenken om een daguitstap naar het mooie Antwerpen te plannen!

  6. #181
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Het is maar dat jet het weet voor diegene die ook er over nadenken om een daguitstap naar het mooie Antwerpen te plannen!
    Dan neem je toch gewoon je ganse familie mee
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Vandaag ook geweest (rond 15u00)...

    Toch wel even nuanceren wat hier boven staat, hoor!

    Mail-adres werd wel degelijk gecontroleerd en bovendien identiteitscontrole!
    Je moet verplicht jouw paspoort afgeven en dan noteren ze op jouw bon je naam, ID-nummer, etc....

    Was er speciaal even naar Antwerpen voor gereden...
    Had nog met het idee gespeeld om zowel langs boven- als de benedenverdieping eens te passeren, maar dat gaat dus niet (meer)!

    Het is maar dat jet het weet voor diegene die ook er over nadenken om een daguitstap naar het mooie Antwerpen te plannen!
    Nee? Heb je het dan gekregen of niet...?
    Verdomme, was van plan morgen speciaal naar Antwerpen te gaan, maar ik sta natuurlijk niet in hun mailinglist dusja...

  8. #183

    Standaard

    Bij mij is het gisteren ook niet meer gelukt...


  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Bij mij is het gisteren ook niet meer gelukt...
    Omdat je al eens geweest was ofwat? Want wat controleren ze dan? Zou ik mijn vriendin bv kunnen laten gaan met haar emailadres? Of moet je op de mailinglijst staan?

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Omdat je al eens geweest was ofwat? Want wat controleren ze dan? Zou ik mijn vriendin bv kunnen laten gaan met haar emailadres? Of moet je op de mailinglijst staan?
    Ja, wil nu ook eens wat meer duidelijkheid hierover, wat ze nu juist controleren.
    Heb me net ingeschreven bij hun e-zine? Nu sta ik toch op hun mailinglijst?

  11. #186

    Standaard

    Even ter verduidelijking voor wie nog zoekt te gaan met de bon:

    Het gaat dus inderdaad niet meer. Ze controleren je e-mail adres en indien dat niet in de mailinglijst staat krijg je gewoon niets. Ik zei dan dat ik er nochtans sinds vanmorgen in zou moeten staan, maar dat geldt blijkbaar ook niet. Pff, helemaal voor niets geweest...

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Nee? Heb je het dan gekregen of niet...?
    Verdomme, was van plan morgen speciaal naar Antwerpen te gaan, maar ik sta natuurlijk niet in hun mailinglist dusja...
    Voor alle duidelijkheid: ik heb gisteren ook niks meegekregen...
    Eerst hadden ze alles gecontroleerd, mijn identiteitskaart gevraagd, alles afgeschreven, maar uiteindelijk toch niks!
    Bon hebben ze wel gehouden voor "een volgende aktie"!

    Nu is het echter zo dat mijn mailadres wel degelijk -sinds een aantal jaar- ingeschreven staat op hun nieuwsbrief, maar toch vonden ze mijn adres niet terug.
    Reden (hoogstwaarschijnlijk) is omdat ik destijds bij de inschrijving "OOSTAKKER" gekozen had als 'mijn winkel' en dus niet "ANTWERPEN"!

    Ook helemaal voor niks naar ginder geweest... maar ach, het is altijd wel eens leuk om daar rond te lopen... en The Disney Store was ook wel eens een bezoekje waard!

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Bij mij is het gisteren ook niet meer gelukt...

    Ze zullen hebben gedacht dat je een hollander was

    Die willen ook alles zo goedkoop mogelijk.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Voor alle duidelijkheid: ik heb gisteren ook niks meegekregen...
    Eerst hadden ze alles gecontroleerd, mijn identiteitskaart gevraagd, alles afgeschreven, maar uiteindelijk toch niks!
    Bon hebben ze wel gehouden voor "een volgende aktie"!

    Nu is het echter zo dat mijn mailadres wel degelijk -sinds een aantal jaar- ingeschreven staat op hun nieuwsbrief, maar toch vonden ze mijn adres niet terug.
    Reden (hoogstwaarschijnlijk) is omdat ik destijds bij de inschrijving "OOSTAKKER" gekozen had als 'mijn winkel' en dus niet "ANTWERPEN"!

    Ook helemaal voor niks naar ginder geweest... maar ach, het is altijd wel eens leuk om daar rond te lopen... en The Disney Store was ook wel eens een bezoekje waard!
    Hahah, de Disney Store was ook mijn troost.

  15. #190

    Standaard

    Mij maakt het niet meer uit. Ik heb uiteindelijk Robin Hood BD (Steelbook), Saving Private Ryan BD, The Fifth Element BD, The Lovely Bones BD en War of the Worlds BD voor €7,8


  16. #191

    Standaard

    Ach ik ga morgen nog eens proberen aangezien ze mij nog nooit gecontroleerd hebben, en zal mijn origineel e-mail adres er op schrijven. En mijn Pa heeft de mail ook gehad en wil mij ook wel een BD schenken

    De vraag is dus of ze achteraf al die e-mail adressen overtypen in een database etc.

    De volgende actie zal waarschijnlijk toch wel iets doordachter verlopen

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    jep geen enkele controle

    de bon is trouwens 5 jaar geldig, maar moet wel ineens opgebruikt worden integenstelling tot de traditionele cadeaukaarten die met een saldo werken

    maar dat is geen probleem denk ik

    morgen nog maar eens langs gaan dat is trouwens niet verboden aangezien er staat "1 per klant", morgen ben ik weer een andere klant, weliswaar dezelfde persoon maar dat staat er niet eh.
    Hoezo vijf jaar? Bij de voorwaarde staat 24/05 tem 31/05.
    Dat zijn toch gewoon 5 dagen?

  18. #193

    Standaard

    Ja maar de eerste dag van de actie was nog niet iedereen goed op de hoogte, en toen kreeg je in ruil voor je bon een traditionele Media Markt cadeaubon, en die zijn 5 jaar geldig.

    Daags nadien moest men afrekenen aan de infobalie en ging het bedrag gewoon rechtstreeks af van het totaal en kreeg je geen cadeaubon meer in de plaats.

  19. #194

    Standaard

    Heeft iemand al 2 keer geprobeerd met hetzelfde e-mailadres?


  20. #195

    Standaard

    Ik heb al een keer een bon gebruikt met mijn origineel e-mail adres, maar werd toen niet gecontroleerd. Morgen weet ik dus of ze dit achteraf toch nog controleren, en vooral of ze het markeren.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De volgende actie zal waarschijnlijk toch wel iets doordachter verlopen
    Of in elk geval iets eerlijker, want het kan niet dat de één met een stapel naar buiten gaat en dan de andere met lege handen naar huis moet!

  22. #197

    Standaard

    Vrijdag iets absurds meegemaakt in MM Utrecht. Daar staat een grote bak, midden in de winkel, met Blu-ray's voor €5 p. st. Grote poster op de bak met afbeeldingen van alle titels, waaronder Hot Fuzz. Die wilde ik hebben, maar lag niet meer in de bak. Wat verder in de winkel gekeken, en in het gewone rek stond 'ie nog wel, maar dan voor €12.99. Ik ben dat dus na gaan vragen, omdat het me wat vreemd lijkt dat een film duurder is, alleen maar omdat 'ie op een andere plek staat. Maar ja hoor, het is exact dezelfde versie als die eigenlijk in die uitverkoopbak hoort, maar alleen omdat 'ie in het rek stond in plaats van in de bak, krijg je hem niet mee voor €5. Wat een onzin!

  23. #198

    Standaard

    Heb kontakt gehad met MM Nederland over de LOTR Box, en de man die ik gesproken had vertelde me dat ik alles in de mail moest zetten, en het moest toesturen, en dan zou ik wel wat terugvernemen.

    Ben benieuwd.

    P.s Sorry voor dit beetje offtopic berichtje, maar enerzijds vond ik wel dat het hier ook bij vermeld kon worden.

    Dit is overigens mijn mail aan MM Nederland :

    Geachte mensen,

    Enige tijd geleden stonden de Blu ray boxen van ''Star Wars - The Complete Saga'' & ''Lord of the Rings Extended Trilogy'' op de site voor een zeer lage prijs vermeld.
    Ik heb toen een bestelling geplaatst voor zo'n box (LOTR), en kreeg toen de bevestigingsmail van de bestelling en van de betaling ervan binnen.

    Alleen na een aantal dagen kreeg ik een mail binnen dat jullie de bestelling geannuleerd hadden, en de kosten werden terugbetaald.

    Dat vond ik niet leuk, maar wel begrijpelijk gezien de lage prijs.

    Ik heb toen de mailtjes meteen verwijderd, daarom heb ik die nu dus helaas niet meer voor handen.

    Maar nu is het zo dat de volgende mail de deur is uitgegaan naar de mensen die de Star Wars Complete Saga Blu ray hadden besteld :

    ''Beantwoorden |Media NL, Internet aan "undisclosed-r.
    details weergeven 11:26 (2 minuten geleden)

    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bestelling van de “Star Wars - The Complete Saga” blu-ray box.
    Door een fout in onze webwinkel heeft dit artikel tijdelijk verkeerd geprijsd gestaan.
    Zo heeft u deze box kunnen bestellen voor de waanzinnige prijs van € 19,99 in plaats van €99,00.

    Hoewel dit een enorm prijsverschil betreft beseffen wij dat de fout bij ons lag, daarom zullen wij alle geplaatste en betaalde bestellingen netjes uitleveren voor € 19,99 (excl. verzendkosten).

    De verwachte leverdatum van deze box is 17 september.

    Media Markt vind service erg belangrijk en we hopen dan ook dat u deze oplossing waardeert.

    Graag zien we u weer terug in de webwinkel van Media Markt!

    Met vriendelijke groet,

    Uw Media Markt Team ''

    Dit is natuurlijk een mooi gebaar van jullie richting de bestellers van de SW blu ray box, alleen zou ik het persoonlijk wel een mooi gebaar vinden, als jullie ook tegemoet komen aan de mensen die de LOTR Extended Edition Blu ray box besteld hebben.

    Natuurlijk besef ik dat ik dat niet kan verlangen dat het daadwerkelijk zal gebeuren, maar vind het wel zo netjes als alles op 1 lijn gaat, en niet het ene wel en het andere niet.

    Hopelijk leveren jullie ook aan ons de Blu ray box van LOTR Extended Edition alsnog uit.
    Via mijn gegevens staan er geen gevens van de laatste paar maanden, maar daarin heb ik daadwerkelijk wel bestellingen gedaan, alleen melden jukllie dat daar niet.

    Vandaar ik de bestelnummer niet kan vinden.

    Enigste wat ik kan vinden is dat ik hem besteld heb op 30-04-2011 (Betalingsgegevens : BETALINGSKENM. 20811
    0020000353842799 30-04-11 13:49
    20811
    MP Retail )

    Maar ik heb telefonisch kontakt gehad met het hoofdkantoor van MM Nederland, en zijn zeiden me dat ik het maar in een Mail moest zetten, en dat jullie via mijn mail wel konden zien dat ik de bestelling geplaatst had.

    Mijn gegevens zijn als volgt:

    Dhr ...........................
    .......................
    ......................

    Hopelijk laten jullie me wat weten als reactie op deze mail.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Dhr ........... ............

    Zal hoogstwaarschijnlijk wel niks uithalen, maar niet geschoten is altijd mis lijkt me.

    Zal ook wel commentaar krijgen hier wellicht dat ik dat niet kan verlangen, weet ik zelf ook wel, maar anderzijds zijn de kwesties rond de boxen wel vergelijkbaar.

    Dus ben toch benieuwd hoe ze het gaan oplossen voor de LOTR box bestellers.

    Als je de ene groep helpt, zou het leuk zijn als je de andere ook helpt

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ze geven toe dat ze een fout hebben gemaakt met SW, dan kunnen ze ook toegeven dat ze een fout hebben gemaakt met LOTR.

    Een fout is een Fout.

    Maar ik zal hier niet verder op ingaan.
    Ik heb je reactie uit het Star Wars topic even hier er bij gezet en dat van de fout toegeven daar heb je helemaal gelijk in, maar ik blijf wel bij mijn standpunt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #200

    Standaard

    Vandaag bericht gehad van de MM... Hieperdepiep...we krijgen Star wars: The Complete Saga toch voor € 19,99. Zie bijgevoegde antwoorde van de MM:

    "Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bestelling van de “Star Wars - The Complete Saga” blu-ray box.
    Door een fout in onze webwinkel heeft dit artikel tijdelijk verkeerd geprijsd gestaan.
    Zo heeft u deze box kunnen bestellen voor de waanzinnige prijs van € 19,99 in plaats van €99,00.
    Hoewel dit een enorm prijsverschil betreft beseffen wij dat de fout bij ons lag, daarom zullen wij alle geplaatste en betaalde bestellingen netjes uitleveren voor € 19,99 (excl. verzendkosten).

    De verwachte leverdatum van deze box is 17 september.
    Media Markt vind service erg belangrijk en we hopen dan ook dat u deze oplossing waardeert.
    Graag zien we u weer terug in de webwinkel van Media Markt!

    Met vriendelijke groet,
    Uw Media Markt Team"
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

Pagina 8 van 40 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •