Pagina 3 van 68 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1688 worden weergegeven.

Discussie: King Kong (2005)

  1. #51

    Standaard

    Idd, ik ben overtuigd door zijn geweldige performance in "School of Rock", super leuke film trouwens!


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Idd, ik ben overtuigd door zijn geweldige performance in "School of Rock", super leuke film trouwens!
    Daar heb ik een trailer van gezien. Moest nog net niet braken. :x :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #53

    Standaard

    LOS ANGELES (Zap2it.com) - Colin Hanks and Kyle Chandler are boarding the ship to take them to "King Kong."
    The pair joins Naomi Watts, Jack Black, Adrien Brody and Andy Serkis in "Lord of the Rings" director Peter Jackson's remake of the 1933 classic monster film.

    The update centers on an adventurer filmmaker Carl Denham (Black) who is trying to make his mark in 1930s New York. He goes on an expedition to a remote island, captures a gigantic gorilla and brings him back to New York for exhibition. Beautiful actress Ann Darrow (Watts) accompanies them and gets pulled into a terrifying adventure when she inspires the beast's tender feelings for her.
    Betekent dit dat ook de nieuwe film zich in de jaren '30 afspeelt???

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    LOS ANGELES (Zap2it.com) - Colin Hanks and Kyle Chandler are boarding the ship to take them to "King Kong."
    The pair joins Naomi Watts, Jack Black, Adrien Brody and Andy Serkis in "Lord of the Rings" director Peter Jackson's remake of the 1933 classic monster film.

    The update centers on an adventurer filmmaker Carl Denham (Black) who is trying to make his mark in 1930s New York. He goes on an expedition to a remote island, captures a gigantic gorilla and brings him back to New York for exhibition. Beautiful actress Ann Darrow (Watts) accompanies them and gets pulled into a terrifying adventure when she inspires the beast's tender feelings for her.
    Betekent dit dat ook de nieuwe film zich in de jaren '30 afspeelt???
    Lijkt me wel he.

  5. #55

    Standaard

    Vindt ik jammer. Lijkt me leuker als het verhaal zich in het heden had afgespeeld. Straks wordt het een echte kopie van het origineel.

  6. #56
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Jack Black

    Nog even over de casting van Black. Na het zien van School Of Rock denk ik eerlijk gezegd dat Jacksons keuze misschien niet zo vreemd is. Hoewel die film bol staat van de voorspelbaarheden en eigenlijk niets meer dan een soort Death Poets Society voor de kinderen is, was ik erg onder de indruk van Blacks komische talent, de 'chemistry' die hij opbouwde met de erg goed gecaste, nooit irriterende kinderen en de zeer goede regie van Richard Linklater, een regisseur om in de gaten te houden (OT: nu bezig aan de Philip K. Dick adaptatie 'A Scanner Darkly'). Kort gezegd: School Of Rock had evengoed een zwakke 'komedie' kunnen zijn maar werd door de bovenvermelde factoren een aangename, erg grappige en onvoorstelbaar ontspannende kwaliteits-mainstreamfilm.

    En wat Kong betreft: in de (ondertussen herschreven) eerste versie van het scenario van Peter Jackson en Fran Walsh (uit 1996 en online te vinden bij o.a. Joblo.com) wordt Blacks personage, Carl Denham beschreven als: [spoiler:29ab73a8b7] "Denham is a showman, a larger than life character - part Orson Welles, part John Huston - a man in love with his own legend. Denham is overweight, has no taste in wardrobe and sweats profusely" [/spoiler:29ab73a8b7]

    Ik hoop trouwens dat de uitspraken en capriolen van Denham behouden blijven want hoewel deze eerste versie diepgang mist en nogal onevenwichtig is, zit het met de gitzwarte, politiek incorrecte humor ([spoiler:29ab73a8b7] zo houdt Denham een betoog over de relevantie van 'native hooters' in natuurdocumentaires [/spoiler:29ab73a8b7]) en de geschifte actie wel goed.

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  7. #57

    Standaard

    Weer wat nieuwe info:

    De King Kong cast van Peter Jackson is verder aangevuld. Jamie ‘Billy Elliot’ Bell zal documentairemaker Jack Blacks cameraman spelen en de minder bekende Evan Parke is gecast om The Venture te besturen; het schip dat naar Scull Island vaart om Naomi Watts uit handen van de verschrikkelijke aap te redden.

    Bron: Planet.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Weer wat nieuwe info:

    De King Kong cast van Peter Jackson is verder aangevuld. Jamie ‘Billy Elliot’ Bell zal documentairemaker Jack Blacks cameraman spelen en de minder bekende Evan Parke is gecast om The Venture te besturen; het schip dat naar Scull Island vaart om Naomi Watts uit handen van de verschrikkelijke aap te redden.

    Bron: Planet.nl
    Blegh als je de cast bekijkt, krijg ik een heel sterk vermoeden dat het fiasco van King Kong 1976, al dan niet King Kong Lives, nog overtroffen gaat worden. Allemaal vooroordelen, maar ik begin toch echt te twijfelen of het wel wat wordt

  9. #59

    Standaard

    Originele King Kong meisje is overleden



    10-08-2004 - Bron: Sitecast - King Kong-meisje overleden
    NEW YORK (ANP) - Fay Wray, de blonde actrice die de longen uit haar lijf gilde in de klassieker King Kong, is zondag op 96-jarige leeftijd in New York overleden. Dat berichtte de New York Times maandag.
    Wray, geboren in Canada in 1907, speelde in ongeveer honderd films, maar bleef haar hele leven bekend als het liefje van King Kong. De reusachtige aap droeg haar in de originele versie uit 1933 in zijn grote hand mee naar de top van het Empire State Building, legde haar liefdevol op een rand en stortte toen naar beneden terwijl hij de vliegtuigjes van zich afsloeg.
    De actrice begon haar carrière in 1928 in de stomme film The Wedding March van Erich von Stroheim. Na King Kong speelde de blondine in films zoals The Vampire Bat en Dr. X, waarin zij andermaal een hulpeloze en in gevaar verkerende heldin neerzette. Ook had zij rollen in films met Gary Cooper en Ronald Colman.
    In 1993 zei Wray in een interview dat zij zich nooit heeft kunnen ontworstelen aan het imago van schreeuwend King Kong-meisje. ,,Onlangs zei een zesjarig jongetje nog tegen mij dat hij mij al zijn halve leven wilde ontmoeten.''

  10. #60

    Standaard

    Chud.com heeft de hand weten te leggen op wat mogelijk de officiële one-sheet teaser poster is van Peter Jackson's aanstaande film King Kong.



    Justplay

  11. #61

    Standaard

    aparte samenstelling. heeft wel wat.

  12. #62

    Standaard

    Dit is zeker de film waar ik het meest naar uit kijk volgend jaar. Ben zo benieuwd hoe de aap eruit gaat zien.
    Godzilla was ik ook erg benieuwd naar in 1998 maar dit was voor mij een grote tegenvaller

  13. #63

    Standaard

    Volgend bericht verscheen op dvdzine:


    Acteur bestudeert gorilla's voor 'King Kong'
    30 augustus 2004

    Acteur Andy Serkis is naar Rwanda geweest om daar het gedrag van gorilla's te bestuderen, voor zijn nieuwe rol van King Kong. Serkis, die in 'The Lord of the Rings'-films model stond voor het computergeanimeerde personage Gollum, gaat zichzelf verplaatsen in de reuzenaap. Deze remake staat onder regie van 'Rings'-maker Peter Jackson. Serkis verzorgt ook het geluid van de aap.

    Naomi Watts, die in de film wordt ontvoerd door de aap, zegt maandag tegen de Dominion Post dat Serkis 'veel research' heeft gedaan in Rwanda. "Hij heeft fantastische videobanden meegenomen uit Afrika met allemaal gorilla's erop. We moeten allemaal bekend worden met dat apengedrag."

    Andere acteurs Adrien Brody en Jack Black zijn onder de indruk van Jacksons werk. "Dit zou wel eens de grootste film aller tijden kunnen worden", denkt Black. 'King Kong' gaat volgend jaar kerst in première.


    Bron: DVDZINE.NL
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #64

    Standaard

    De berichten blijven binnen stromen...


    Cast van King Kong arriveert in Nieuw-Zeeland

    De cast van King Kong, bestaande uit onder andere Naomi Watts, Jack Black, Adrien Brody en Andy Serkis, is aangekomen in Nieuw-Zeeland. De acteurs zullen zich nu voorbereiden voor de filmproductie, waarvan deze maand de opnames van start gaan in Wellington. Hun verblijf zal ongeveer zes maanden duren.

    Het team heeft inmiddels een complete rondleiding gehad over het studiocomplex en de befaamde Weta Workshop en Weta Digital studios, en zijn -volgens acteur Adrien Brody (The Pianist) "allen erg onder de indruk van de voorbereidingen, de passie en de liefde die al in het project zijn gestoken door het complete productieteam."

    Acteur Jack Black was eveneens onder de indruk. "Het gaat geweldig worden. Als de film er maar voor de helft zo goed uitziet als ik heb gezien van de storyboards, kan het nog de grootste film aller tijden worden."

    King Kong is een remake van de gelijknamige film uit 1933. De film word geregisseerd en geproduceerd door Peter Jackson, die wereldwijd bekend werd door de Lord of the Rings-filmtrilogie. King Kong klimt eind volgend jaar de bioscopen binnen.




    Bron: Filmfan.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #65

    Standaard

    Andy Serkis hoefde eigenlijk niet meer Weta Digital kent ie beter dan welke acteur dan ook.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Andy Serkis hoefde eigenlijk niet meer Weta Digital kent ie beter dan welke acteur dan ook.
    Ik dacht dat hij er al woonde.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Peter Jackson's gorilladroom 05-09-2004



    Peter Jackson is bezig met de voorbereidingen voor de film 'King Kong'. Jackson probeerde als tiener al een remake te maken van de film uit 1933 met een video 8 camera. Jackson (42) gaat nu met drie Oscars op zak voor 'Lord of the Rings' zijn jeugddroom vervullen.


    "Het is fantastisch dat ik de film mag maken, als kind was het een van mijn favoriete films. Het heeft mij geïnspireerd om filmregisseur te worden." Een van de grote veranderingen ten opzichte van het origineel is dat de karakters van de hoofdrolspelers meer zullen worden uitgewerkt. 'Het is erg leuk om je in de psychologische achtergronden te verdiepen van een oude eenzame gorilla die een jonge vrouw ontmoet'.

  18. #68

    Standaard

    Er is een nieuwe website geopend ala onering.net over deze nieuwe film.
    Er is onder andere een eerste glimp te zien van de productie van de film.

    http://www.kongisking.net/

    Lijkt me wel aardig om te volgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    Leuke site, deze ga ik zeker volgen

    Vindt alleen Adrien Brody als de rol van Jack een beetje jammer. Had toch een wat stoerder iemand verwacht.

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Volgend jaar ook weer veel merchandise

    Playmates Toys Awarded Master Toy License for "King Kong"

    Peter Jackson's 2005 remake to receive action figures!

    Playmates Holdings Limited announced today that its US based subsidiary, Playmates Toys has been appointed as the master toy licensee under the terms of a worldwide licensing agreement with Universal Studios Consumer Products Group for Universal Pictures' December 2005 release, King Kong, from three-time Academy Award winner Peter Jackson (The Lord of the Rings trilogy).

    Playmates Toys will create a line of action figures and accessories.

    Universal Studios Consumer Products Group continues to confirm licensing and promotional opportunities across all King Kong product categories including apparel, accessories, interactive games, publishing, collectibles, fine art, home furnishing, food and beverages, gifts, stationery products and wireless communication devices and accessories.

    Source: PR Newswire

  22. #72

    Standaard

    Toch leuk

    Welcome Dutch Fans!

    9/20/04, 11:49 am EST - Celeborn

    We have mirrored KongisKing.net in Dutch and named it...KongisKing.nl! If you are looking for our content in dutch, including exclusive dutch message boards, check it out! [Click Here] http://www.kongisking.nl/

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    ik vind kong is kind een geweldige site.

  25. #75

Pagina 3 van 68 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •