Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 110 worden weergegeven.

Discussie: Hero (jet Li)

  1. #1

    Standaard Hero (jet Li)

    Hero :

    Hoe kom ik in het hidden menu van deze film ??????????????


    Dushen

  2. #2

    Standaard

    offtopic:
    Hoe is deze film?

    offtopic

  3. #3

    Standaard

    Crouching Tiger Hidden Dragon deel 2.
    ipv Chow Yun Fat - Jet Li.

    Veel slow mo zwaardgevechten.

    Mooi uitgewerkt.

    Dushen

  4. #4

    Standaard

    Ben benieuwd. Verwacht hem al een tijdje.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Crouching Tiger Hidden Dragon deel 2.
    ipv Chow Yun Fat - Jet Li.

    Veel slow mo zwaardgevechten.

    Mooi uitgewerkt.

    Dushen
    Beetje oppervlakkig bekeken he.

    De film heeft wel wat weg van CTHD, maar is zeker niet bijna hetzelfde. De opzet van het verhaal deed me meer denken aan Rashomon en de gevechten zijn wat extravaganter dan in CTHD, haast overdreven mooi.

    Ik vind CTHD wel beter, maar Hero is ook een goede film en sowieso prachtig om naar te kijken.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  6. #6

    Standaard re

    The cast van Hero is beter, de beelden en het geluid ook dan van CTHD, waar de film ook totaal niets mee te maken heeft..

    (IMHO)

    Rico 8)

  7. #7

    Standaard

    Eind Juni komt in China (en waarschijnlijk kort daarop in HK) de langverwachte UNCUT Director's version van deze film uit!!!
    Zoals jullie waarschijnlijk/misschien al wisten, is de film zoals we die nu kunnen, het resultaat van Miramax, die eiste dat de regiseur de film zou inkorten, waardoor er nu vaak de kritiek ge-uit wordt dat de film te weinig diepte heeft.
    Binnenkort dus de film, zoals die oorspronkelijk bedoelt was om gezien te worden

    De regiseur, Yang Zimou, is trouwens zo ontzettend pissed-off geraakt door de werkwijze van miramax (eerst het eisen dat de film ge-cut zou worden, anders zou Miramax de film niet uitbrengen in de US theatres en andere dreigende taal zoals we gewend zijn van Miramax, daarna het hele oscar-debacle, waardoor Hero alleen toegelaten kon worden in de categorie 'beste buitenlandse film' (niet gewonnen) en de verder erg slechte marketing van de film door Miramax), dat hij nu zijn volgende film (ook een wuxia-film, ook deze keer met Zhang Ziyi in de cast) NIET door Miramax laat uitgeven, maar door Columbia!

    Ook Stephen Chow Sing Chi (Shaolin Soccer) ziet voor zijn volgende film af van Miramax, en is naar Columbia gestapt
    Dit vanwege de ontzettend slechte behandeling die Chow's laatste film, Shaolin Soccer, kreeg van Miramax (Cuts, dubbed, delayed release, censuur, slechte marketing etc.)

  8. #8

    Standaard

    Welke versie is nou het beste om te kopen?
    Bij DVDAsian zag ik 4 versies liggen:

    Hero: Special Edition (2 Disc Set) (Region-3), Studio: Edko Films
    http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvda...ml?id=IhcCUtkE

    Hero: Limited Collector's Gift Box (3000 Edition - DTS, DVD-9) + Picture Gallery Book with Director's Signature, Studio: Guang Dong Face Audio (China)
    http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/15113.html

    Hero: Special Edition (DTS, DVD-9 Dual Layer), Studio: Guang Dong Face Audio (China)
    http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/15114.html

    Hero, Studio: Guang Dong Face Audio (China)
    http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/14978.html

    Ik weet niet of er nog meer andere versies uit zijn.

    Een vriend van mij vertrouwt die studio's uit China niet, dus hij zei dat ik beter die van Edko kon nemen. Wat zijn jullie meningen hierover?
    "Rog, grab the cat!" - Martin Riggs

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Eind Juni komt in China (en waarschijnlijk kort daarop in HK) de langverwachte UNCUT Director's version van deze film uit!!!
    Zoals jullie waarschijnlijk/misschien al wisten, is de film zoals we die nu kunnen, het resultaat van Miramax, die eiste dat de regiseur de film zou inkorten, waardoor er nu vaak de kritiek ge-uit wordt dat de film te weinig diepte heeft.
    Binnenkort dus de film, zoals die oorspronkelijk bedoelt was om gezien te worden

    De regiseur, Yang Zimou, is trouwens zo ontzettend pissed-off geraakt door de werkwijze van miramax (eerst het eisen dat de film ge-cut zou worden, anders zou Miramax de film niet uitbrengen in de US theatres en andere dreigende taal zoals we gewend zijn van Miramax, daarna het hele oscar-debacle, waardoor Hero alleen toegelaten kon worden in de categorie 'beste buitenlandse film' (niet gewonnen) en de verder erg slechte marketing van de film door Miramax), dat hij nu zijn volgende film (ook een wuxia-film, ook deze keer met Zhang Ziyi in de cast) NIET door Miramax laat uitgeven, maar door Columbia!

    Ook Stephen Chow Sing Chi (Shaolin Soccer) ziet voor zijn volgende film af van Miramax, en is naar Columbia gestapt
    Dit vanwege de ontzettend slechte behandeling die Chow's laatste film, Shaolin Soccer, kreeg van Miramax (Cuts, dubbed, delayed release, censuur, slechte marketing etc.)
    Goed nieuws, maar waar heb je die datum vandaan ?

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Ook Stephen Chow Sing Chi (Shaolin Soccer) ziet voor zijn volgende film af van Miramax, en is naar Columbia gestapt
    Dit vanwege de ontzettend slechte behandeling die Chow's laatste film, Shaolin Soccer, kreeg van Miramax (Cuts, dubbed, delayed release, censuur, slechte marketing etc.)[/quote]

    De hemel zij geprezen!!!

    Geen Miramax(e) hoera hoera hoera!!!!

    Rico

  12. #12

    Standaard


    Ben ook wel erg nieuwsgierig wat nu de beste uitgaven is?????

    iemand hem al in bezit????
    i'm the monkey king, here to make amonkey out of you

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kungfufilms.nl

    Ben ook wel erg nieuwsgierig wat nu de beste uitgaven is?????

    iemand hem al in bezit????

    Hero?

    Ik heb Hero: Special Edition (2 Disc Set) (Region-3) en die heeft prima beeld en geluid..

    R

  14. #14

    Standaard

    weet iemand iets van deze nieuwe versie

    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...ection-videos/

    er staat nog niet veel bij maar ziet er wel mooi uit

    of kan ik beter voor de andere le gaan als ik die nog ergens kan krijgen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    weet iemand iets van deze nieuwe versie

    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...ection-videos/

    er staat nog niet veel bij maar ziet er wel mooi uit

    of kan ik beter voor de andere le gaan als ik die nog ergens kan krijgen
    Tja, er staat wel heel weinig info bij en japanse dvd's zijn altijd duur, dus ik tast volledig in het duister

  16. #16

    Standaard

    Weet iemand of er een Regio 2 versie uitkomt van HERO? zoals een Nederlandse release? ... zoniet ... ga ik wel de Regio 3 / HongKong Versie kopen ...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    Weet iemand of er een Regio 2 versie uitkomt van HERO? zoals een Nederlandse release? ... zoniet ... ga ik wel de Regio 3 / HongKong Versie kopen ...
    Voor zover ik weet komt de film eerst nog in de bioscoop volgend jaar.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb gehoord dat ons aller geliefde DFW half volgend jaar de film uit gaat geven op DVD. Kan me niet precies herinneren wanneer, maar ergens na april/mei dacht ik.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransuha
    Ik heb gehoord dat ons aller geliefde DFW half volgend jaar de film uit gaat geven op DVD. Kan me niet precies gerinneren wanneer, maar ergens na april/mei dacht ik.
    En die verprutsen het toch weer

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Voor zover ik weet komt de film eerst nog in de bioscoop volgend jaar.
    29 Januari 2004 volgens IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0299977/releaseinfo
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransuha
    Ik heb gehoord dat ons aller geliefde DFW half volgend jaar de film uit gaat geven op DVD. Kan me niet precies herinneren wanneer, maar ergens na april/mei dacht ik.
    OK ... Dat betekent IMPORTEREN voor mij ... DFW en/of WWC brengen alleen maar TROEP uit :'( ... als het gaat om Aziatische films ...

  22. #22

    Standaard

    aanvulling: Hero bij DFW

    Ik heb net een Line-Up folder van DFW in handen gekregen. Hier staat release van Hero op februari 2004.
    Daar op de DVD-release lijst van DFW Hero niet op februari staat, is dit zeer waarschijnlijk de release in de bioscoop.

  23. #23

    Standaard

    Als ik zie wat DFN heeft gepresteerd en hoe ze iedere keer weer de meest fantastische releases weten te verkloten. Wanneer we kijken naar hoe DVD's in Korea uitkomen en hoe ze vervolgend door DFN of WWC worden uitgebracht. Ik heb er nu een aantal uit Korea (Friend, Musa (die voor de internationale markt ook nog eens iets van 25 min. was ingekort), My Sassy Girl and Failan, en dat zijn allemaal prachtige uitvoeringen.)

    In Azie worden de films echt wel goed uitgebracht, vaak DTS, breedbeeld, een sloot aan extra's, maar dat wordt niet overgenomen op de NL release, en waarom, weet jij het, want de logica ontgaat mij echt volledig. Misschien dat de rechten exclusief voor eigen land zijn. Zoals hier met Discovery Of Heaven, (Brotherhood of the wolf, Crying Freeman en Amelie in Frankrijk) dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.

    Ik heb hero nog niet gezien, ook al kan ik me echt niet bedwingen om deze R2 2-disc te kopen. Zeker nu hij nog maar iets van 25/27 euro is bij R-disc. Maar ik heb uiteindelijk liever de eigenlijke uitgave, en dan moet ik wachten. Ook al schijnt het geluid super superkwijl te zijn bij de huidoge R3 release. Ik vond CTHD echt een van de beste films van de afgelopen 5 jaar, en ben zelden zo onder de indruk geweest van een film. Ik ben zelf verschillende keren in China geweest, ik ken de sfeer, de verhalen en legenden, maar al te goed, en deze zijn ongekend mooi neergezet in deze film.

    Maar recent zijn er bij Hong Kong Cinema (dat wil zeggen in de afgelopen paar jaar) ook een paar releases uitgebracht die niet mis waren. En waar je zelfde sooet films voorgeschoteld krijgt. Echter (zoals Bey Logan op het commentaar ook wel toegeeft bij Magnificent Warrior) is het steeds minder mogelijk om gasten te vinden die echt goed zijn in de beheersing van hun lichaam, zoals Sammo Hung, Jackie Chan, Donnie Yen of Jet Li dat kunnen, dus wordt het ook steeds moeilijker om dergelijke films te maken. En als ze dan goed zijn gaan ze naar Hollywood en worden het watjes, kijk naar Jackie Chan bijvoorbeeld, wat hij deed in Drunken Master, Snake in the eagles shadow en wat hij nu doet in Tuxedo of Rush Hour, dat stelt echt niets meer voor. Wat dat betreft is Jet Li dan nog de enige die goed bezig is, ik bedoel ik vond Kiss Of The Dragon een erg strerke film. En daarom weet ik ook dat Hero dat ook zal zijn.

    Een kung fu film die zich afsleept in het oude China, met Jet Li, dat kan echt niet misgaan. Wachten maar ok de DC dan, lijkt het.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Op yesasia.com staat voor 23 januari een special edition aangekondigd:

    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...c/version-all/

    Er staat geen running time bij, maar dit kan wel eens de uncut versie zijn waar monkeypeaches.com het over heeft. Alhoewel dit wel een Japanse release is en geen Chinese.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •