Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 110 worden weergegeven.

Discussie: Hero (jet Li)

  1. #26

    Standaard

    mijn laatste zending is onderschept door de douane ( yesasia)
    heeft iemand al ervaring gehad. ???
    wat zijn de bijkomende kosten ? ( waarde pakket € 43,-)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Op yesasia.com staat voor 23 januari een special edition aangekondigd:

    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...c/version-all/

    Er staat geen running time bij, maar dit kan wel eens de uncut versie zijn waar monkeypeaches.com het over heeft. Alhoewel dit wel een Japanse release is en geen Chinese.
    nop dit is niet de uncut versie
    kwou eerst de japanse versie kopen maar nu dat de uncut versie er bijna aankomt kan ik beter nog wat langer wachten...

  3. #28

    Standaard

    iemand al bericht van de uncut versie, want zit wel op deze film te wachten. Het is jammer om te horen dat er in de film geknip moest worden vanwege studio politiek

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    En als ze dan goed zijn gaan ze naar Hollywood en worden het watjes, kijk naar Jackie Chan bijvoorbeeld, wat hij deed in Drunken Master, Snake in the eagles shadow en wat hij nu doet in Tuxedo of Rush Hour, dat stelt echt niets meer voor. Wat dat betreft is Jet Li dan nog de enige die goed bezig is, ik bedoel ik vond Kiss Of The Dragon een erg strerke film. En daarom weet ik ook dat Hero dat ook zal zijn.

    Een kung fu film die zich afsleept in het oude China, met Jet Li, dat kan echt niet misgaan. Wachten maar ok de DC dan, lijkt het.
    De films die jij aanhaalt, die heeft ie jaren geleden gemaakt toen hij nog een stuk jonger was. En dan KAN hij ook veel meer dan nu. Vergelijken met recent werk vind ik dan ook niet helemaal juist. Niet dat zijn nieuwe films goed zijn. Ook moet je niet vergeten, de Hollywood films daarin mag hij niet meer alle stunts zelf doen, omdat de verzekeringen veel hoger liggen, maar ook het budget. Mocht hem wat overkomen dan hebben zij een flinke kostenpost. In de HK films doet Jacky nagenoeg alles zelf.

    Wat betreft Jet Li, die heeft een fantastische techniek, maar Kiss of the Dragon dat blijft een slechte film. Vreemde FX, die hij helemaal niet nodig heeft.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    En als ze dan goed zijn gaan ze naar Hollywood en worden het watjes, kijk naar Jackie Chan bijvoorbeeld, wat hij deed in Drunken Master, Snake in the eagles shadow en wat hij nu doet in Tuxedo of Rush Hour, dat stelt echt niets meer voor. Wat dat betreft is Jet Li dan nog de enige die goed bezig is, ik bedoel ik vond Kiss Of The Dragon een erg strerke film. En daarom weet ik ook dat Hero dat ook zal zijn.

    Een kung fu film die zich afsleept in het oude China, met Jet Li, dat kan echt niet misgaan. Wachten maar ok de DC dan, lijkt het.
    De films die jij aanhaalt, die heeft ie jaren geleden gemaakt toen hij nog een stuk jonger was. En dan KAN hij ook veel meer dan nu. Vergelijken met recent werk vind ik dan ook niet helemaal juist. Niet dat zijn nieuwe films goed zijn. Ook moet je niet vergeten, de Hollywood films daarin mag hij niet meer alle stunts zelf doen, omdat de verzekeringen veel hoger liggen, maar ook het budget. Mocht hem wat overkomen dan hebben zij een flinke kostenpost. In de HK films doet Jacky nagenoeg alles zelf.

    Wat betreft Jet Li, die heeft een fantastische techniek, maar Kiss of the Dragon dat blijft een slechte film. Vreemde FX, die hij helemaal niet nodig heeft.
    Vreemde FX in Kiss of the Dragon?? Noem eens wat dan?

    Sterke punt van deze film was juist dat het eens "normale" vechtscenes had, zonder wireworks of CGI. Enige wat ik zou kunnen verzinnen is het stukje met de biljartbal...weet je zeker dat je niet in de war bent met The One?
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    En als ze dan goed zijn gaan ze naar Hollywood en worden het watjes, kijk naar Jackie Chan bijvoorbeeld, wat hij deed in Drunken Master, Snake in the eagles shadow en wat hij nu doet in Tuxedo of Rush Hour, dat stelt echt niets meer voor. Wat dat betreft is Jet Li dan nog de enige die goed bezig is, ik bedoel ik vond Kiss Of The Dragon een erg strerke film. En daarom weet ik ook dat Hero dat ook zal zijn.

    Een kung fu film die zich afsleept in het oude China, met Jet Li, dat kan echt niet misgaan. Wachten maar ok de DC dan, lijkt het.
    De films die jij aanhaalt, die heeft ie jaren geleden gemaakt toen hij nog een stuk jonger was. En dan KAN hij ook veel meer dan nu. Vergelijken met recent werk vind ik dan ook niet helemaal juist. Niet dat zijn nieuwe films goed zijn. Ook moet je niet vergeten, de Hollywood films daarin mag hij niet meer alle stunts zelf doen, omdat de verzekeringen veel hoger liggen, maar ook het budget. Mocht hem wat overkomen dan hebben zij een flinke kostenpost. In de HK films doet Jacky nagenoeg alles zelf.

    Wat betreft Jet Li, die heeft een fantastische techniek, maar Kiss of the Dragon dat blijft een slechte film. Vreemde FX, die hij helemaal niet nodig heeft.
    Vreemde FX in Kiss of the Dragon?? Noem eens wat dan?

    Sterke punt van deze film was juist dat het eens "normale" vechtscenes had, zonder wireworks of CGI. Enige wat ik zou kunnen verzinnen is het stukje met de biljartbal...weet je zeker dat je niet in de war bent met The One?
    Dat stukje waarin hij in een jump 3 mensen neertrapt, waarin hij terugkaatst via een balk. Volgens mij was dat niet the One, ook niet Kiss of the Dragon, maar Romeo must die. Ik heb me erin vergist, maar Kiss of the Dragon had weer een slap verhaal...

  7. #32

    Standaard

    Ik heb zojuist de HK Import 2-disc DTS-SE besteld van Hero. Kan iemand mij vertellen of de extra's engels ondertiteld zijn of dat ze engels gesproken zijn (zoals bijv. een paar interviews dacht ik)?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Crouching Tiger Hidden Dragon deel 2.
    ipv Chow Yun Fat - Jet Li.

    Veel slow mo zwaardgevechten.

    Mooi uitgewerkt.

    Dushen
    Beetje oppervlakkig bekeken he.

    De film heeft wel wat weg van CTHD, maar is zeker niet bijna hetzelfde. De opzet van het verhaal deed me meer denken aan Rashomon en de gevechten zijn wat extravaganter dan in CTHD, haast overdreven mooi.

    Ik vind CTHD wel beter, maar Hero is ook een goede film en sowieso prachtig om naar te kijken.
    Vind ik ook, HERO mag veel hoger worden ingeschat dan CTHD.
    Vooral panoramisch/cinematografisch (of hoe moet ik het zeggen) is de film beter, alsook acteerwerk/beeld/geluid/verhaal.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Linders
    Ik heb zojuist de HK Import 2-disc DTS-SE besteld van Hero. Kan iemand mij vertellen of de extra's engels ondertiteld zijn of dat ze engels gesproken zijn (zoals bijv. een paar interviews dacht ik)?
    Alle versies van deze film die op deze film zijn uitgegeven hebben geen engelse subs.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  10. #35

    Standaard

    Je hebt gelijk. Er zitten inderdaad geen subs bij de extra's. Gelukkig maakt dit niet zoveel uit omdat het zelfs in de "making of" vooral om de beelden gaat en niet zozeer om de tekst.

  11. #36

    Standaard

    ff uit het asian film forum overgenomen:

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...hreadid=374685

    De extended version komt dus uit over 2 daagjes. Al zie ik hem nog nergens bij de bekende shops staan.

    Iemand?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  12. #37

    Standaard

    Ik heb inmiddels de film in een filmhuis gezien. Met 2.0 geluid. Zucht !!! En daarom ook dat ik de 2-disc heb aangeschaft die in Hong Kong te krijgen is. De DTS 6.1 ES van deze film is weergalloos en echt echt diep heftig. Subtiel maar zo mooi.

    Om het te gaan vergelijken met CTHD gaat mij nog steeds echt te ver. En de illusie (mede ook omdat er vanuit China zo over werd geoordeeld) dat het om een vervolg zou gaan ontgaat mij helemaal. Kunnen zij zelf nog niet eens de Qin van de Qing dynastie onderscheiden.

    Beide zijn erg mooi, maar was zeer zeker door CTHD veel dieper geraakt. Ik ben overigens erg benieuwd of er nog meer van dit soort films of de markt zijn.

    Heeft iemand Swordsman II gezien, deze blijkt ook van dezelfde regiseur te zijn als van Hero. En Raise Of The Red Latern wil ik ook nog steeds op DVD maar is ook niet makkelijk te krijgen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    ff uit het asian film forum overgenomen:

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...hreadid=374685

    De extended version komt dus uit over 2 daagjes. Al zie ik hem nog nergens bij de bekende shops staan.

    Iemand?
    Ik heb hem inmiddels besteld bij DDDHouse

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    ff uit het asian film forum overgenomen:

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...hreadid=374685

    De extended version komt dus uit over 2 daagjes. Al zie ik hem nog nergens bij de bekende shops staan.

    Iemand?
    Ik heb hem inmiddels besteld bij DDDHouse
    Same here :P.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    ff uit het asian film forum overgenomen:

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...hreadid=374685

    De extended version komt dus uit over 2 daagjes. Al zie ik hem nog nergens bij de bekende shops staan.

    Iemand?
    Ik heb hem inmiddels besteld bij DDDHouse
    Same here :P.
    Toch wel de `wooden box` hé

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Toch wel de `wooden box` hé
    Is dit de versie met de wooden box?

    http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/...productID=3855

    En dat voor maar 130 HK$, ongeveer 13 euro?

    Als iemand dit even kan bevestigen bestel ik hem ook meteen.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  17. #42
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Toch wel de `wooden box` hé
    Is dit de versie met de wooden box?

    http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/...productID=3855

    En dat voor maar 130 HK$, ongeveer 13 euro?

    Als iemand dit even kan bevestigen bestel ik hem ook meteen.
    Zou hem moeten zijn ja, verwacht er echter niet teveel van .

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Zou hem moeten zijn ja, verwacht er echter niet teveel van .
    Van de "wooden" box bedoel je?

    De kwaliteit van de DVD zelf zal wel in orde zijn toch?
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  19. #44

    Standaard

    De Ultimate Edition is een absolute aanrader!


  20. #45

    Standaard

    Heb de Extended Edition aangeschaft dus zal binnenkort wel laten weten hoe de kwaliteit daarvan is. Denk dat dat wel goed zit
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Heb de Extended Edition aangeschaft dus zal binnenkort wel laten weten hoe de kwaliteit daarvan is. Denk dat dat wel goed zit
    Ben erg benieuwd naar je mening.

    Vind het sowieso al vreemd dat het maar 1 dvd is waar alles op staat. De korte versie heeft al bijna de hele dvd nodig voor alleen de film, dus 30 minuten extra beeldmateriaal en ook nog extra's erop, beetje krapjes voor 1 dvd.

    Verder denk ik dat ik toch ff wacht tot de R1 release. Die wordt naar het schijnt ook 120 minuten en als deze nou eens extra's heeft kan ik ze tenminste zien
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Heb de Extended Edition aangeschaft dus zal binnenkort wel laten weten hoe de kwaliteit daarvan is. Denk dat dat wel goed zit
    Ben erg benieuwd naar je mening.

    Vind het sowieso al vreemd dat het maar 1 dvd is waar alles op staat. De korte versie heeft al bijna de hele dvd nodig voor alleen de film, dus 30 minuten extra beeldmateriaal en ook nog extra's erop, beetje krapjes voor 1 dvd.

    Verder denk ik dat ik toch ff wacht tot de R1 release. Die wordt naar het schijnt ook 120 minuten en als deze nou eens extra's heeft kan ik ze tenminste zien
    Daar heb je natuurlijk gelijk in. Wat betreft de DVD zelf; volgens mij staan er niet zoveel extra's op dus ik vind het zelf nog wel meevallen
    Eventueel koop ik ook nog de R1, hangt er een beetje vanaf of ik de lange versie beter vind.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Heb de Extended Edition aangeschaft dus zal binnenkort wel laten weten hoe de kwaliteit daarvan is. Denk dat dat wel goed zit
    Ben erg benieuwd naar je mening.

    Vind het sowieso al vreemd dat het maar 1 dvd is waar alles op staat. De korte versie heeft al bijna de hele dvd nodig voor alleen de film, dus 30 minuten extra beeldmateriaal en ook nog extra's erop, beetje krapjes voor 1 dvd.

    Verder denk ik dat ik toch ff wacht tot de R1 release. Die wordt naar het schijnt ook 120 minuten en als deze nou eens extra's heeft kan ik ze tenminste zien
    Daar heb je natuurlijk gelijk in. Wat betreft de DVD zelf; volgens mij staan er niet zoveel extra's op dus ik vind het zelf nog wel meevallen
    Eventueel koop ik ook nog de R1, hangt er een beetje vanaf of ik de lange versie beter vind.
    En daar ben ik nou het meest benieuwd naar. Is deze versie wel beter?

    Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat deze extended edition 3 verschillende uitgaves heeft, zelfs waarbij je kan kiezen tussen dvd5 en dvd9, heb ik nog nooit bij een release gezien.
    En hoe kan het dat dat deze dvd eerst op ebay te krijgen was en daarna pas via de gewone shops?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #49

    Standaard

    Op eBay was ie niet sneller beschikbaar, ook daar zou ie pas op de releasedatum worden verstuurd. Als ik het goed begrepen heb is er trouwens maar 1 extended versie, en niet 3. Die anderen waren volgens mij de korte versies.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Op eBay was ie niet sneller beschikbaar, ook daar zou ie pas op de releasedatum worden verstuurd. Als ik het goed begrepen heb is er trouwens maar 1 extended versie, en niet 3. Die anderen waren volgens mij de korte versies.
    Nee er zijn 3 versies van de extended, elk 118min

    - DVD-5 versie zonder extras
    - DVD-9 versie met 30 min extras
    - DVD-9 versie met 60 min extras

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •