Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb nu echt genoeg van die polls...nu staan er weer 7 polls bovenaan!!!
    "There will be no dawn for men."

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Ik heb nu echt genoeg van die polls...nu staan er weer 7 polls bovenaan!!!
    Gewoon niet lezen...dan heb je er ook weinig last van :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #28

    Standaard

    Op zich vind ik Polls wel leuk en zo kom je ook het 1 en ander te weten, zelfs dingen waar je nog nooit van gehoord heb.
    Natuurlijk moet je niet gebombardeerd worden met Polls maar aan de andere kant is het ons (forumleden) wel makkelijk gemaakt om Polls te maken want voordat de site vernieuwd was wist ik niet eens hoe ik Polls moest maken (had me er toen ook niet echt in verdiept) en nu is dat dus een stuk makkelijker (volgens mij) dus vind ik het niet vreemd dat er de laatste tijd een hoop Polls gemaakt zijn.
    Maar dat zal vast wel weer minder worden, alles wat nieuw is is leuk in het begin en gaat na een tijdje toch weer vervelen.

  4. #29

    Standaard

    en er zijn weer 2 polls bij...

    We hebben al aardig wat regisseurs gehad dus die houden straks op hopelijk. Er zijn daarintegen wat meer Acteurs/actrices dus dat zal nog wel even doorgaan...
    "There will be no dawn for men."

  5. #30

    Standaard

    Kunnen we dan ook iets doen aan de "ik ook" antwoorden? Dit is nog veel erger dan enkele polls, soms zit er meer als de helft "ik ook" antwoorden of andere onzin in een thread waar we ook niets aan hebben ...

    PS no offense, ik wil niemand speciaal onder de loep nemen en zeker geen beschuldigingen uiten maar dit lijkt me een algemeen verschijnsel ...
    PS misschien een beetje off topic maar dit lag al langer op mijn maag ...
    :wq

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    Kunnen we dan ook iets doen aan de "ik ook" antwoorden? Dit is nog veel erger dan enkele polls, soms zit er meer als de helft "ik ook" antwoorden of andere onzin in een thread waar we ook niets aan hebben ...
    Ik ook!

    Nee, onzin. Vind een polletje op zijn tijd niet erg, maar de laatste tijd schieten ze als paddestoelen uit de grond.

    Mijn conclusie/advies: Poll met mate!

  7. #32

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
    Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

    Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

    Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

    Wie vindt dit ook.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
    Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

    Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

    Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

    Wie vindt dit ook.
    Ik ook! :wink: Neej, ff serieus: die polls vind ik altijd wel gezellig. Het is wel grappig om te zien wat mensen van bepaalde dingen denken. En hey, we kunnen nu eenmaal niet zulke orginele dingen bedenken als de webmasters van IMDB.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  9. #34
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Ik vind het eigenlijk een beetje onzinnig dat we rustig aan zouden moeten met het plaatsen. Ik en vele met mij vinden polls namelijk LEUK.
    Bovendien, waarom wordt ons deze optie anders geboden?

    Nu is het inderdaad niet goed dat deze polls de andere disussies op filmdiscussies wegdrukken en ik vraag daarom nogmaals aan de heren van DVD.nl of het niet mogelijk is hier een speciale plek voor te creeren is. Deze hoeft niet perse in het forum gedeelte van DVD.nl, deze polls kunnen ook elders geplaatst worden. Bijvoorbeeld via een button op de mainpage van DVD.nl

    Polls zijn immers ook een leuke en vaste waarde op andere goede filmsites zoals IMDB en Aint-it-cool-news.com

    Wie vindt dit ook.
    Zelf neem ik nauwelijks deel aan polls maar storen doen ze me ook niet. Indien de optie geboden wordt is het nogal flauw om er dan weer allerlei beperkingen op te gaan zetten.

    Uit polls vloeien soms trouwens mooie film en / of dvd discussies voort. Ofwel word de optie dus behouden ofwel verdwijnt ze, ergens de grijze zone daartussenin met als omschrijving "niet te veel polls" zorgt enkel voor een hoop onduidelijkheden en misverstanden.

    Het feit dat die polls helemaal bovenaan staan is toch het feit dat er veel op gereageerd wordt ?

    Nu ja ... het maakt me allemaal niet zoveel uit, maar een optie aanbieden en er dan hopen restricties op gaan toepassen heeft volgens mij ook niet veel zin.

  10. #35

    Standaard

    Is het niet eens tijd om deze restrictie op polls te heroverwegen?

    Ik snap zelf nog steeds niet wat er tegen is, zolang het met mate (dwz geen 10 nieuwe polls per dag openen) gebruikt wordt.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Is het niet eens tijd om deze restrictie op polls te heroverwegen?

    Ik snap zelf nog steeds niet wat er tegen is, zolang het met mate (dwz geen 10 nieuwe polls per dag openen) gebruikt wordt.
    Mee eens :wink:
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  12. #37
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    count me in

    ik vind het wel leuk , een poll

  13. #38

    Standaard

    niet zeuren! als je de poll niet wil zien, doen, ect., lekker overslaan en naar de volgende topic gaan! toch?
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  14. #39

    Standaard

    Kunnen jullie niet alle gesloten topics deleten ofzo dat zou een boel ruimte schelen en het bladderd wat sneller
    Is maar een voorstel
    Impressive MOST Impressive!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    Kunnen jullie niet alle gesloten topics deleten ofzo dat zou een boel ruimte schelen en het bladderd wat sneller
    Is maar een voorstel
    Ik denk niet dat dat kan. De forum-software is (volgens mij) hele algemene software (wellicht open source, maar toch) die je niet zo 1-2-3 zelf aanpast... Andere fora heb ik gezien, hebben dit "probleem" ook...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    Kunnen jullie niet alle gesloten topics deleten ofzo dat zou een boel ruimte schelen en het bladderd wat sneller
    Is maar een voorstel
    Hoezo gesloten? Dit is een sticky onderwerp, zo van: jongens, gebruik de poll-functie met mate. Niemand zit te wachten op een poll hoe Tom Cruise zijn volgende kind moet noemen..

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ben het wel mee eens dat het niet in Filmdiscussies thuishoort. Misschien verplaatsen naar General Chat ?
    Inderdaad, ik vind ze wel leuk. Degenen die zich eraan ergeren kunnen ze altijd nog negeren toch?
    Er valt weinig aan te negeren als de hele pagina volstaat met polls...
    Hoe dan ook, heb er niet echt iets op tegen, maar je kan het ook overdrijven zoals je ziet
    jah idd.. je het kan het ook overdrijven.. maar persoonlijk vind ik het ook neijj zoo erg..

    xxx Nadiia

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Hoezo gesloten? Dit is een sticky onderwerp, zo van: jongens, gebruik de poll-functie met mate. Niemand zit te wachten op een poll hoe Tom Cruise zijn volgende kind moet noemen..
    A. Hubbard
    B. Ron
    C. L. Ron
    D. Hubby
    E. Ron L.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Tijd voor ene poll.
    Wat is de voornaam van Johan Cruijf?

    a. Gerrit
    b. Jordy
    c. Johan
    d. Werner


  20. #45

    Standaard

    Uhm...de voornaam van Johan Cruijf....ik denk antwoord a....Gerrit??
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •