Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 124 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Memento (1x gezien, erg vaag)
    Vanilla Sky nog niet gezien, maar wel Abre Los Ojos, die was wel vaag maar ik snap em redelijk.
    En toch vond ik Resident Evil wel een beetje vaag.

  2. #77

    Standaard

    25 hours
    brazil
    Blood simple
    adaptation
    One hour photo
    The Hudsucker Proxy
    Exotica
    Lantana
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #78

    Standaard

    12 monkeys
    Swordfish
    Memento
    Unbreakable ook :wink:
    Hele vage films maar meerdere hebben deze
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  4. #79

    Standaard

    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.
    Weet niet of jij Mullholland drive of Donnie Darko gezien hebt,maar kan me haast niet voorstellen dat iemand die films na 1 keer kijken helemaal snapt!!!
    Om Donnie Darko zowiezo helemaal te snappen moet je zelfs op www.donniedarko.com kijken
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.
    Weet niet of jij Mullholland drive of Donnie Darko gezien hebt,maar kan me haast niet voorstellen dat iemand die films na 1 keer kijken helemaal snapt!!!
    Om Donnie Darko zowiezo helemaal te snappen moet je zelfs op www.donniedarko.com kijken
    Ik heb Mulholland Drive (nog) niet gezien.
    Ik heb Donnie Darko meteen toen die op DVD te huur was bekeken, en ik snapte hem wel (niet meteen, maar na de aftiteling nog eventjes nadenken, wel).
    Ik moet wel zeggen dat ik de film niet leuk vond.
    Dit kwam denk ik voornamelijk door de acteurs waar ik niet bepaald een fan van ben.

  7. #82

    Standaard

    Dan raad ik je in ieder geval aan om eens Mulholland Drive te kijken....
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #83

    Standaard

    Full Frontal is ook erg vaag!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.
    Weet niet of jij Mullholland drive of Donnie Darko gezien hebt,maar kan me haast niet voorstellen dat iemand die films na 1 keer kijken helemaal snapt!!!
    Er is ook nog een verschil tussen snappen en denken dat je het snapt...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.
    Weet niet of jij Mullholland drive of Donnie Darko gezien hebt,maar kan me haast niet voorstellen dat iemand die films na 1 keer kijken helemaal snapt!!!
    Er is ook nog een verschil tussen snappen en denken dat je het snapt...
    Inderdaad...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.
    Weet niet of jij Mullholland drive of Donnie Darko gezien hebt,maar kan me haast niet voorstellen dat iemand die films na 1 keer kijken helemaal snapt!!!
    Er is ook nog een verschil tussen snappen en denken dat je het snapt...
    Het maakt niet uit op wat voor manier je het snapt; dit soort films staan open voor verschillende interpretaties.
    Het gaat erom dat je zelf vindt dat de gebeurtenissen in de film logisch, of in ieder geval te snappen zijn.
    Je hoort ook altijd elke regisseur van dit soort films zeggen dat het de bedoeling is dat je hun film voor jezelf bekijkt en dat je zelf de eindjes aan elkaar mag knopen. Dat is juist het leuke aan dit soort films!
    Vergelijk het maar met wiskunde en poëzie.
    Wiskunde snap je of je snapt het niet. Je kan het nauwelijks een beetje snappen en je kan het ook niet op een andere manier snappen.
    Als iemand je vraagt of je een bepaald gedicht snapt, kan je met nee antwoorden en moet je het gedicht nog een keer lezen.
    Als je dan snapt kan je zeggen dat je het bijvoorbeeld een treurig gedicht vond, omdat er iemand dood ging. Iemand anders kan dan weer zeggen dat 'ie het gedicht juist blij vond, omdat de overledene eindelijke uit z'n lijden is verlost.
    Dus je hebt twee soorten snappen. Dit soort films horen bij de tweede soort. Het maakt niet uit 'hoe' je het nou snapt.

    Dit was een heel lang eind, ik hoop dat ik niet te warrig ben, maar ik ga ervan uit dat je wel snapt wat ik bedoel. Snappen op een manier, dus.... nou, ja... eh... laat maar. 8)

  12. #87

    Standaard

    Carnival Of Souls vond ik erg vaag.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik wil mezelf niet prijzen, hoor, maar ik heb met verbazing de antwoorden op het forum gelezen.
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe elke film die ik (na m'n tiende jaar ofzo) heb gezien wel gesnapt.
    Soms raak ik tijdens het kijken van een film een beetje de draad kwijt, maar dan kom ik vijf minuten later meestal wel met één of andere verklaring voor een gebeurtenis.
    Dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ik alijd 100 % geconcentreerd ben tijdens het kijken van een film.
    Dit tot grote frustatie van mijn moeder en zus overigens, omdat als zij dan iets tegen mij zeggen ik niet antwoord, omdat ik simpelweg niet heb gehoord dat zij iets zeiden.
    Ik zit werkelijk altijd helemaal 'in' de film.
    Weet niet of jij Mullholland drive of Donnie Darko gezien hebt,maar kan me haast niet voorstellen dat iemand die films na 1 keer kijken helemaal snapt!!!
    Er is ook nog een verschil tussen snappen en denken dat je het snapt...
    Het maakt niet uit op wat voor manier je het snapt; dit soort films staan open voor verschillende interpretaties.
    Het gaat erom dat je zelf vindt dat de gebeurtenissen in de film logisch, of in ieder geval te snappen zijn.
    Je hoort ook altijd elke regisseur van dit soort films zeggen dat het de bedoeling is dat je hun film voor jezelf bekijkt en dat je zelf de eindjes aan elkaar mag knopen. Dat is juist het leuke aan dit soort films!
    Vergelijk het maar met wiskunde en poëzie.
    Wiskunde snap je of je snapt het niet. Je kan het nauwelijks een beetje snappen en je kan het ook niet op een andere manier snappen.
    Als iemand je vraagt of je een bepaald gedicht snapt, kan je met nee antwoorden en moet je het gedicht nog een keer lezen.
    Als je dan snapt kan je zeggen dat je het bijvoorbeeld een treurig gedicht vond, omdat er iemand dood ging. Iemand anders kan dan weer zeggen dat 'ie het gedicht juist blij vond, omdat de overledene eindelijke uit z'n lijden is verlost.
    Dus je hebt twee soorten snappen. Dit soort films horen bij de tweede soort. Het maakt niet uit 'hoe' je het nou snapt.

    Dit was een heel lang eind, ik hoop dat ik niet te warrig ben, maar ik ga ervan uit dat je wel snapt wat ik bedoel. Snappen op een manier, dus.... nou, ja... eh... laat maar. 8)
    Ik ben het wel met je eens!! Daarom is The Matrix ook zo'n giga suc6 en wordt deel 3 als slecht betiteld. Je kan dan bijna geen iegen invulling meer geven. En dat is wat Reloaded zo briljant maakte. De film zelf niet niet eens zo geweldig maar na die tijd kun je nog uren, maanden, jaren discuseren hoe het gaat aflopen. In deel 3 zie je dat dan en veel mensen waren daar in teleur gesteld. Maar dit maakt de film nog niet slecht!

    Enfin we dwalen af

    You get me point?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #89

    Standaard

    Dit soort vage films vind ik echt geweldig. Je heb zo'n film gezien, je wordt helemaal erin gezogen en als het afgelopen is, blijf de film nog een tijdje in je hoofd rondspoken.
    Ik heb net bijvoorbeeld Pi gezien en dat is ook zo'n vage film. Echt geweldig

    Andere films:
    - Memento
    - Cube 1 en 2
    - Existenz
    - Fight Club
    - The Game
    - The Sixth Sense
    - Unbreakable
    en nog een aantal films.

  15. #90
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Niet zozeer de hele film, maar de scene met the Architect uit the Matrix Reloaded. Heb die scene al 10 keer gezien en ik weet nog steeds niet wat ie allemaal vertelt.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Ik ben het wel met je eens!! Daarom is The Matrix ook zo'n giga suc6 en wordt deel 3 als slecht betiteld. Je kan dan bijna geen iegen invulling meer geven.
    De algemene kritiek op Matrix Revolutions gaat wel een stuk verder en dieper dan een verhaal dat ruimte laat voor interpretatie. Ik denk dat de kritiek zich zelfs het minste op het quasi-open karaker van Revolutions richt. Maar die discussie hebben we in de Matrix-thread(s) ook al gehad.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #92

    Standaard

    Persoonlijk verbaas ik me wel eens over welke films mensen niet snappen...

    ik kan me er toch ECHT niets bij voorstellen dat je helemaal niets snap van films als Vanilla Sky, 12 monkey's, memento, the matrix, existenz, unbreakable, the sixth sense (bout film), fight club. Om er zo een paas te noemen.
    Het verhaal in die films is toch echt wel zo duidelijk uitgelegd dat je toch in ieder geval wel 90% snapt (en daarmee eigenlijk bijna de hele strekking van de film)

    Er zijn ook films waarbij geen (som geen enkele) uitleg gegeven wordt over wat je nou de heletijd hebt zitten kijken bijv enkele David Lynch films zoals bijv. Mulholland Drive (kan iemand me een clou geven?) of donny darko
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    2001 A Space Odyssey. Na een paar keer kijken begrijp ik hem nog steeds niet helemaal. En dat zal gelukkig wel zo blijven ook.
    Dat is de reden dat ik hem ongezien verkocht heb.
    Ik kon mezelf er niet toe zetten de film te gaan bekijken.
    Weg met die zooi
    hoe bedoel je kortzichtig......
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail
    Persoonlijk verbaas ik me wel eens over welke films mensen niet snappen...

    ik kan me er toch ECHT niets bij voorstellen dat je helemaal niets snap van films als Vanilla Sky, 12 monkey's, memento, the matrix, existenz, unbreakable, the sixth sense (bout film), fight club. Om er zo een paas te noemen.
    Het verhaal in die films is toch echt wel zo duidelijk uitgelegd dat je toch in ieder geval wel 90% snapt (en daarmee eigenlijk bijna de hele strekking van de film)

    Er zijn ook films waarbij geen (som geen enkele) uitleg gegeven wordt over wat je nou de heletijd hebt zitten kijken bijv enkele David Lynch films zoals bijv. Mulholland Drive (kan iemand me een clou geven?) of donny darko
    Jij kent heus niet alle verweizingen uit the matrix! Bovendien heeft die film geen oplossing. Is Neo dood volgens jou?! Volgens mij niet. heb jij andere theorie?

    Matrix is een beetje hetzelfde als poezie, heeft meerdere interpetaties en dus niet 1 juiste.

    Maar b.v. in deel 1 zegt die kerel die bij Neo aan de deur komt om zijn illegale software te halen "You're my saveior man, My own personal Jezus Christ", later in deel 3 gaat hij schijnbaar dood als jezus, maar Jezus kwam weer tot leven, daarom denk ik dat MR Anderson dood is (staat ook op bankje waar Oracle op zit aan het einde, "In memorial of Thomas A Anderson) en 'The Franceman' zegt ook "Give me the eye's of the Oracle and I will geive back you're "Savior". Dit soort dingen zijn behoorlijk complex.

    Bovendien zegt The Oracle in deel 1 dat Neo moest kiezen tussen het leven van Morphius of dat van hem zelf. Aan het einde van deel 1 zegt Morphius dan 'There is a difrence between knwing your path and walking it" maar aan het einde van deel 3 maakt hij deze keuze als nog. Dit soort dingen duiden er dus op dat het een BEHOORLIJK complexe film is en je mag hem zeker wel 2X kijken om al deze dingen er helemaal uit te halen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #95

    Standaard

    Laatst weer even Raiders of the lost ark bekeken, 1 van mijn favoriete jeugd sedimenten. Opzich een uiterst vermakelijke film, maar wat ik nu nog steeds niet echt begrijp: wat zit er nou eigelijk precies in die ark ??? Een pracht van een scene als ze hem openen, maar iedereen gaat dood en ze worden "meegesleurd" de ark in. En de enige die overleven zijn indy en die marion omdat ze hun ogen dicht hadden.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Laatst weer even Raiders of the lost ark bekeken, 1 van mijn favoriete jeugd sedimenten. Opzich een uiterst vermakelijke film, maar wat ik nu nog steeds niet echt begrijp: wat zit er nou eigelijk precies in die ark ???.
    [spoiler:4337b71aad]Zoals je kon zien, niets! Alleen wat zand. Anderen zullen verklaren dat het de resten zijn van de Stenen Tabletten met de 10 geboden van Moses, maar het is maar net waar je in wil geloven. [/spoiler:4337b71aad]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Laatst weer even Raiders of the lost ark bekeken, 1 van mijn favoriete jeugd sedimenten. Opzich een uiterst vermakelijke film, maar wat ik nu nog steeds niet echt begrijp: wat zit er nou eigelijk precies in die ark ???.
    [spoiler:1af347f42f]Zoals je kon zien, niets! Alleen wat zand. Anderen zullen verklaren dat het de resten zijn van de Stenen Tabletten met de 10 geboden van Moses, maar het is maar net waar je in wil geloven. [/spoiler:1af347f42f]
    Akkoord, [spoiler:1af347f42f]er zat eerst zand in[/spoiler:1af347f42f] Maar al dat geneuzel wat er daarna wel niet allemaal uitkomt dan ?
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Laatst weer even Raiders of the lost ark bekeken, 1 van mijn favoriete jeugd sedimenten. Opzich een uiterst vermakelijke film, maar wat ik nu nog steeds niet echt begrijp: wat zit er nou eigelijk precies in die ark ???.
    [spoiler:8f16ebb3d7]Zoals je kon zien, niets! Alleen wat zand. Anderen zullen verklaren dat het de resten zijn van de Stenen Tabletten met de 10 geboden van Moses, maar het is maar net waar je in wil geloven. [/spoiler:8f16ebb3d7]
    Akkoord, [spoiler:8f16ebb3d7]er zat eerst zand in[/spoiler:8f16ebb3d7] Maar al dat geneuzel wat er daarna wel niet allemaal uitkomt dan ?
    [spoiler:8f16ebb3d7]Power of God ofzoiets. Het is maar film hè [/spoiler:8f16ebb3d7]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Laatst weer even Raiders of the lost ark bekeken, 1 van mijn favoriete jeugd sedimenten. Opzich een uiterst vermakelijke film, maar wat ik nu nog steeds niet echt begrijp: wat zit er nou eigelijk precies in die ark ???.
    [spoiler:06a5126e79]Zoals je kon zien, niets! Alleen wat zand. Anderen zullen verklaren dat het de resten zijn van de Stenen Tabletten met de 10 geboden van Moses, maar het is maar net waar je in wil geloven. [/spoiler:06a5126e79]
    Akkoord, [spoiler:06a5126e79]er zat eerst zand in[/spoiler:06a5126e79] Maar al dat geneuzel wat er daarna wel niet allemaal uitkomt dan ?
    [spoiler:06a5126e79]Power of God ofzoiets. Het is maar film hè [/spoiler:06a5126e79]
    Het is idd maar een film, maar ik geniet vele malen meer van een film als ik hem helemaal begrijp, vooral het einde.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Het is idd maar een film, maar ik geniet vele malen meer van een film als ik hem helemaal begrijp, vooral het einde.

    Dan hoop ik maar voor je dat je redelijk bij de pinken bent he

    Ikzelf vind het ook wel prettig om een film te "begrijpen" maar ik zit er niet mee als dat door de kronkels die de regisseur in de film heeft aangebracht niet of moeilijk te doen valt. Ik wéét dat ik Mulholland Drive niet helemaal begrijp (evenals Lost Highway trouwens) maar geniet er elke keer nog steeds van als ik hem aanzet. Gesteund door het feit dat zeker een regisseur als David Lynch er een gewoonte van maakt de kijker op het verkeerde been te zetten en wat extra losse eindjes aan het verhaal toe te voegen besef ik dat het niet altijd kan of moet, de film begrijpen.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •