Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 122 worden weergegeven.

Discussie: Beste naaktscenes

  1. #51

    Standaard

    Boogie Nights vind ik nog steeds een van de betere naaktscene's hebben. Die met Julianne Moore bedoel ik dan
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    You Sexy Beast.
    You animal!

  3. #53

    Standaard

    JADED WROTE:

    Fight Club --> Je krijgt niet veel te zien, wat spijtig is want the weird lady looks like a crazy fuck.
    ------------------------------------------------

    He he he, heb je wel 'ns de commentary track beluisterd ? Die scene is volledig C.G.I. Dus hetgeen wat je krijgt te zien, is niet Helena Bonham Carter of Brad Pitt. 'T is allemaal iNTEL of SPARC wat je ziet )
    A trainstation is where a train stops, a busstation is where a bus stops,...and on my desk I have a workstation.

  4. #54
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bodhi

    He he he, heb je wel 'ns de commentary track beluisterd ? Die scene is volledig C.G.I. Dus hetgeen wat je krijgt te zien, is niet Helena Bonham Carter of Brad Pitt. 'T is allemaal iNTEL of SPARC wat je ziet )
    Nee nog niet beluisterd.
    Ach maakt toch niets uit ... bij 99,9 % van de hierboven opgenoemde films is het ook allemaal fake sex van de bovenste plank.
    Het gaat om het gevoel dat je krijgt.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Nee nog niet beluisterd.
    Ach maakt toch niets uit ... bij 99,9 % van de hierboven opgenoemde films is het ook allemaal fake sex van de bovenste plank.
    Het gaat om het gevoel dat je krijgt.
    vertel eens Jaded, wat voor gevoel krijg je dan......krijg je dan ineens trek in chips of ???

    beetje nieuwsgierig maar hoor.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #56

    Standaard

    een beetje???
    Yesterday i woke up sucking on a lemon

  7. #57
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    vertel eens Jaded, wat voor gevoel krijg je dan......krijg je dan ineens trek in chips of ???

    beetje nieuwsgierig maar hoor.
    Hetzelfde gevoel als iedereen krijgt denk ik ...
    Opgewonden, zenuwachtiger, levendiger, 'heter', goesting, interesse in ..., alerter, ... you know the drill.

    En dat kreeg ik toch wel bij mijn eerder opgenoemde scenes.
    Maar het minst bij Acid House en Fight Club.

    Zo was dat een beetje bevredigend voor u Martin?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded


    Zo was dat een beetje bevredigend voor u Martin?
    Jaded, Your the greatest.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bodhi
    He he he, heb je wel 'ns de commentary track beluisterd ? Die scene is volledig C.G.I. Dus hetgeen wat je krijgt te zien, is niet Helena Bonham Carter of Brad Pitt. 'T is allemaal iNTEL of SPARC wat je ziet )
    Kleine correctie. De scène is eerst gefilmd/gefotografeerd met twee modellen vanuit een aantal hoeken en daarna in de computer in elkaar gemorpht.
    De basis is dus wel degelijk echt. Maar de modellen zijn later om een CGI jasje heen gevouwen... dit geeft een realistischer effect dan alleen CGI.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    En klaarkomt in de 'poembak'.
    Ook een redelijk rare film moet ik zeggen.
    Ja inderdaad raar, maar ik vond hem wel erg vermakelijk
    Poepen in een krant en deze daarna als voetbal gebruiken....

    Leuk om eens een film te zien met Huub van der Lubbe..
    (zanger van De Dijk)

    HC

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Poepen in een krant en deze daarna als voetbal gebruiken....
    Beckenbauer is ook zo begonnen. Der kaizer kon het dus ook niet helpen dat hij later een beetje bekakt deed.
    En die krant. Die legden wij bij de buren op de stoep, staken ze in de fik en belden dan aan.

  12. #62

    Standaard

    Wat ik ook een mooie naaktscene vond is die van 9 1/2 Weeks. De scene waar Kim Basinger geblinddoekt wordt en Micheal Rourke dan eten en drinken in haar mond doet zij moet raden wat het is. En er zitten nog wel meer mooie stukjes in die film
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #63
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    En er zitten nog wel meer mooie stukjes in die film
    Staat dan ook in mijn wishlist.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Staat dan ook in mijn wishlist.
    Bij mij ook De eerste 9 1/2 Weeks vind ik ook de beste
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #65

    Standaard

    Iemand Monster's Ball gezien??

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Hetzelfde gevoel als iedereen krijgt denk ik ...
    Opgewonden, zenuwachtiger, levendiger, 'heter', goesting, interesse in ..., alerter, ... you know the drill.
    Datzelfde had ik nou ook toen ik de prins Snowwithe zag kussen en dat was nog geheel gekleed......vanwege de kleine kijkertjes natuurlijk???

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Datzelfde had ik nou ook toen ik de prins Snowwithe zag kussen en dat was nog geheel gekleed
    Toen Sneeuwwitje uitkwam kreeg hij (in Engeland althans) het predikaat voor volwassen. Tot nog toe had ik nooit begrepen waarom. Bijna niemand, denk ik.
    Maar hier wordt wel degelijk een tip van de sluier opgelicht.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin

    Toen Sneeuwwitje uitkwam kreeg hij (in Engeland althans) het predikaat voor volwassen. Tot nog toe had ik nooit begrepen waarom. Bijna niemand, denk ik.
    Maar hier wordt wel degelijk een tip van de sluier opgelicht.
    Heel goed Louis, heel goed. Je moet inderdaad haar tip van haar sluier oplichten, dan zie je wat ik bedoel (hidden feature)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Heel goed Louis, heel goed. Je moet inderdaad haar tip van haar sluier oplichten, dan zie je wat ik bedoel (hidden feature)
    Maar goed dat u het zegt, heer Heideveld. Anders had ik beslist gedacht dat je om zo'n tekenfiguur onder de rok te gaan gluren een ouwe vieze ziekelijke pervert moest zijn.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin

    Maar goed dat u het zegt, heer Heideveld. Anders had ik beslist gedacht dat je om zo'n tekenfiguur onder de rok te gaan gluren een ouwe vieze ziekelijke pervert moest zijn.
    Nee, nee, ge hoeft slechts oud te zijn. de rest ontstaat vanzelf dan. Dus ge meugt het nie opstapelen.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Nee, nee, ge hoeft slechts oud te zijn. de rest ontstaat vanzelf dan. Dus ge meugt het nie opstapelen.
    Maar goed dat u het zegt, heer Heideveld. Anders had ik beslist gedacht dat je om zo'n tekenfiguur onder de rok te gaan gluren een oude meneer moest zijn.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Maar goed dat u het zegt, heer Heideveld. Anders had ik beslist gedacht dat je om zo'n tekenfiguur onder de rok te gaan gluren een oude meneer moest zijn.
    Nu weet je waar bij getekende verhaaltjes het woord stripverhaal vandaan kwam.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Nu weet je waar bij getekende verhaaltjes het woord stripverhaal vandaan kwam.
    Henk, dank zij jou niet te overschatten inbreng word ik hier veel slimmer dan goed voor me is.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin

    Henk, dank zij jou niet te overschatten inbreng word ik hier veel slimmer dan goed voor me is.
    Tja, je begint het al door te krijgen, he, ik ben van origine genen Ollander waarschijnlijk. Mij stroomt nog enig Bourgondisch bloed door de aderen, en dan ziet het er boven in 't kupke ook geheel anders naar uit. (rechter lijnen en zo, he)
    Nu is Louis stil, hij heeft sinds 12.00uur nog niet gereageerd en een middagdutje duurt in Belgie toch niet buitensporig lang toch?

  25. #75

    Standaard

    basic instinct is wel leuk en sliver toevallig ook sharon stone en eyes wide shut.En ik doe showgirls er ook bij.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •