Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Panic Room [DVD]

  1. #1

    Standaard Panic Room [DVD]

    Panic Room [DVD]

    Hallo ik ben David Fincher, ik ben 40 jaar en ik doe Alfred Hitchcock na.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze film viel toch een klein beetje tegen,
    vooral na het zien van Fight Club en Se7en wat toch meesterwerkjes zijn.

  3. #3

    Standaard

    Een film die ik heel graag wil hebben!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  4. #4

    Standaard

    Het verhaal lijkt me nogal slap, maar aangezien iederéén er lyrisch over is moet ik 'm toch maar 'ns kopen

    Leuke recensie.

  5. #5

    Standaard

    Bij "911, please hold" dacht ik "Jammer!"
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #6

    Standaard

    Had er heel wat van verwacht maar de voorspelbaarheid is te hoog en de spanning daar door te laag. Een meesterwerk is het zeer zeker niet.

    Jammer

  7. #7

    Standaard

    Echt een (excuse my French) domme-wijven-film..

    Eerste half uur zit ze in dat hok, alle boefjes beneden.. Lekker blijven zitten.. Tot de boeven boven komen, DAN moet ze ineens het hok uit !? :s

    Nog eentje, met je zaklamp flashen, tot de overbuurman naar het raam komt.. Op dat moment je zaklamp uitdoen, en gaan roepen.. naar de overkant van de straat, terwijl het stormt, en de buurman achter gesloten ramen staan.. BRILJANT !!

    Kortom, zonde van je centen.. zeker gezien de belachelijke CAP..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  8. #8

    Standaard

    Ik vond het echt een grote tegenvaller. Misschien dat de film in de bios wel spannend was, kan ik niet over oordelen. Thuis vond ik hem echt geen moment spannend. Dat de inbrekers enigszins stereotype zijn vind ik heel zachtjes uitgedrukt. Mede daarom vond ik het geen spannende film.
    Fincher weet met zijn vlekkeloze camerawerk, montage en regie, gecombineerd met een sfeervolle soundtrack een ambiance te creeeren....Fincher heeft met deze film helaas niet de lof geoogst die hij wat mij betreft verdient....en een onderschat werk van een regisseur in zijn element.
    Helaas heeft de (door mij eveneens erkende) vakkundigheid van Fincher voor mij niet tot het gewenste resultaat geleid. Ik vind het dus geen onderschat werk, maar gewoon niet de film die het had moeten/kunnen worden.
    Ere wie ere toekomt.

  9. #9

    Standaard

    leuke film, en een ode aan de acteerprestaties van Nicole Kidman

  10. #10

    Standaard

    De film leek me eerst niet zo veel aan, maar heb 'em toen uiteindelijk toch maar gekocht (op aanraden van m'n broer). Geen spijt van gehad, het acteerwerk en filmwerk was goed, alleen het verhaal was iets minder. Gelukkig zat er wel genoeg spanning in

    Aanrader
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Was een behoorlijke tegenvaller......had er meer van verwacht.

  12. #12

    Standaard

    Hmmm,ik heb hem pas geruild op het forum,maar heb er eigenlijk toch wel een beetje spijt van.
    Deze komt zeker nog een keer terug in mijn collectie!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #13

    Standaard

    Ik vond het zeker geen slechte film - herinnerde me wat aan Walter Hill's 'Trespass' - maar ik had er toch wat meer van verwacht. De vraag is natuurlijk hoe je een film over een kamertje van, hoeveel, drie bij twee interessanter kan maken...
    Niet slecht maar niet voor in m'n collectie (of hij moest ergens héél goedkoop liggen ).

  14. #14

    Standaard

    Ik heb de film nog niet aangeschaft maar wel gehuurd op DVD. Zeer goede en spannende film. Ik ben het met deze recensie eens. Dit is een toppertje. Jodie is natuurlijk weer zo . Ik vind het prijs kaart van € 30 euro (nu in sommige winkels al € 20) toch nog iets te hoog voor een film zonder extra's. Wacht nog even met kopen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #15

    Standaard

    Het was geen hele slechte film, maar ook geen goeie. Die 4 uit 5 vind ik erg veel voor deze film.

  16. #16

    Standaard

    ok hier kom ik met een geweldige reactie (not)
    Ik heb de film gewoon op de gok gekocht. De film is wel leuk, ik zal hem niet gauw wegdoen maar ik vond dat de spanning hoger kon. De boeven waren "lief" in plaats van moorddadig en dat maakte het verhaal slecht.

  17. #17

    Standaard

    Matige film voor zo'n goede regisseur.
    Van mij mochten Jodie en haar irritante dochtertje (Het was toch een meisje? 8) ) er best aan gaan.
    En dat lijkt me niet helemaal de bedoeling van de film!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  18. #18

    Standaard

    Spannende thriller met een uitstekende fotografie.

  19. #19

    Standaard

    Erg vermakelijke film, en ik volgens mij heeft Fincher ook niet echt serieus geprobeerd een super spannende film neer te zetten. Ik vond 'm eigenlijk bijzonder geestig met erg grappige momenten. Camera werk en sfeer worden erg goed neergezet, al draaft ie af-en-toe wel een beetje door met mooie camera-bewegingen. Maar de scene aan het begin door het huis (het lange shot) is echt heel erg fraai. Gewoon een leuk tussendoortje van David Fincher.

    greetz, Martin

  20. #20

    Standaard

    Deze discussie is wel meer gevoerd waarbij Nathan zo'n beetje in zijn eentje stond tegenover de rest van de mensheid

    Ik vond het ook een vrij saaie film. Ik begrijp ook totaal niet waar Nathan het vandaan haalt:"nagelafdrukken in het imitatiefluweel". Misschien van het jezelf tegenhouden bij het in slaap donderen?

    Ff serieus: Leuk gefilmd, aardig acteerwerk van JF (de rest van de cast had niet misstaan in GTST), maar meer ook niet. Een echte misser voor Dhr. Fincher.
    3d

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Deze discussie is wel meer gevoerd waarbij Nathan zo'n beetje in zijn eentje stond tegenover de rest van de mensheid
    Dat is Nathan wel gewend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Ik vond het ook een vrij saaie film. Ik begrijp ook totaal niet waar Nathan het vandaan haalt:"nagelafdrukken in het imitatiefluweel". Misschien van het jezelf tegenhouden bij het in slaap donderen?
    Dat zou kunnen...
    Nee, ik vond hem echt spannend... tsja... wat zal ik er verder van zeggen. Ik heb weleens van dit soort films die ik echt he-le-maal geweldig vind en dan verder 99% van de mensen die ik spreek die me voor gek verklaren. Oh well... time for my medication...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik heb weleens van dit soort films die ik echt he-le-maal geweldig vind en dan verder 99% van de mensen die ik spreek die me voor gek verklaren. Oh well... time for my medication...

    Geeft nix jongen.
    Neem je pilletje, ga lekker liggen en droom maar lekker.

    Kus op je voorhoofd.
    3d

  23. #23

    Standaard

    Mijn cijfer voor deze film wordt toch een 6je.
    Het cijfer geeft het al aan. De film krijgt een voldoende... maar ook niet meer dan dat.
    Ik had er meer van verwacht...
    Als complete DVD vind ik hem zelfs waardeloos. Veel te weinig extra's.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  24. #24

    Standaard

    Hmm toen ik deze film de DVD speler in mikte had ik geen flauw idee wat voor film het was. En het enige wat ik er (subjectief) over heb gehoord was "stom"... Dus ja, dan verwacht je er niks van (wat ik ALTIJD doe! Nooit naar andere meninge luisteren, eerst zelf zien) Nou ik heb die nacht met gekrulde tenen en spastische aanvallen gezeten hoor! Ik vond em echt goed...

  25. #25

    Standaard

    Knappe film, strakke DVD, maar ik wacht toch op de SE hoor!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •