Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Panic Room [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Slap verhaal en absoluut niet spannend. Vond het echt een grote tegenvaller deze film! Alleen die dochter die was wel knap, was dan ook het enige lichtpuntje van deze film. Als je een echte goede film wilt zien, moet je eens naar "The Ring" gaan kijken.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Slap verhaal en absoluut niet spannend. Vond het echt een grote tegenvaller deze film! Alleen die dochter die was wel knap, was dan ook het enige lichtpuntje van deze film. Als je een echte goede film wilt zien, moet je eens naar "The Ring" gaan kijken.
    Ik ben ´t helemaal met jou eens ; behalve ´t oordeel over de dochter...dáár werd ik niet warm of koud van...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Alleen die dochter die was wel knap, was dan ook het enige lichtpuntje van deze film.
    Kom op zeg, dat leek wel een vent.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Alleen die dochter die was wel knap, was dan ook het enige lichtpuntje van deze film.
    Kom op zeg, dat leek wel een vent.
    én nog vond ik "het" niet leuk...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Alleen die dochter die was wel knap, was dan ook het enige lichtpuntje van deze film.
    Kom op zeg, dat leek wel een vent.
    én nog vond ik "het" niet leuk...
    Lol
    Oh, zal maar iets nuttigs zeggen... Ben het volledig met Nathan eens; topfilm (op die dochter na dan...)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    En Nathan vond die dochter ook wel leuk. Alleen een beetje jong misschien.

  7. #32

    Standaard

    Spannende film. Een beetje voorspelbaar. Misschien niet een van de beste film van Fincher. Maar toch wel een geslaagde film. Jodie doet het goed evenals de meisje dat haar dochtertje speelt
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Ik vond het ook een goede film, heb hem in de bioscoop gezien in die tijd, en ook ik vond hem spannend, ik wil hem ook nog wel een keertje thuis zien en heb hem dus ook maar direct besteld, ik zat te wachten op een S.E. maar volgens mij kan dat nog wel jaren duren en voor 10 euro is het nog wel te doen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Alleen die dochter die was wel knap, was dan ook het enige lichtpuntje van deze film
    Ok, het blijft lastig om uit de kast te komen. Misschien helpt dit je op weg: http://members.home.nl/vanrein/gay.dutchplaces.html
    :wink: :wink: :wink:
    Vond het wel een aardige film. Beetje voorspelbaar wat mij betreft maar heb toch mensen bij me thuis met het zweet in de handen zien zitten tijdens een 'voorstelling'.
    Een 8 voor fotografie. Een 9 voor de transfer. Een 7 voor de film.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  10. #35

    Standaard

    Tegenvallende film van Fincher. Had veel ingredienten om goed te zijn. Maar stupide 'slechterikken' maken deze film eerder een commedie dan een triller. Misschien leuk voor het grote publiek, maar de echte Fincherliefhebber trekt zich terug in zijn kamer bij het zien van Pannic Room.

  11. #36

    Standaard

    De film kon me niet echt boeien, ik had er veel meer van verwacht.

  12. #37

    Standaard

    Super mooie film, prachtig camera werk.

    Helaas totaal niet spannend, waardoor ik deze film niet vaak zal bekijken.

    Jammer!

    p.s. ff serieus, dat was een geintje van die dochter? toch?.............


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En Nathan vond die dochter ook wel leuk. Alleen een beetje jong misschien.
    Tssssss! Alhoewel ze er iderdaad niet slecht uit ziet, en nog een sympathieke uitstraling heeft ook
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  14. #39

    Standaard

    Ik dacht echt eerst dat die dochter een jongen was......

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Denissen
    Ik dacht echt eerst dat die dochter een jongen was......
    Vergis je niet, dit soort meisjes hebben de neiging om uit te groeien tot behoorlijke diva´s.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Misschien helpt dit je op weg: http://members.home.nl/vanrein/gay.dutchplaces.html
    :wink: :wink: :wink:
    Heb het eens bezocht maar ik hou het toch lekker bij dat mokkel van Panic Room die ik -kennelijk in tegenstelling tot jou en een aantal anderen- echt een moordwijf vind!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  17. #42

    Standaard

    ik vond het een zeer goede film zo zie ik ze graag

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Dat zou kunnen...
    Nee, ik vond hem echt spannend... tsja... wat zal ik er verder van zeggen. Ik heb weleens van dit soort films die ik echt he-le-maal geweldig vind en dan verder 99% van de mensen die ik spreek die me voor gek verklaren. Oh well... time for my medication...
    Nou ik sluit me bij Nathan aan en behoor dus tot de ene procent dan maar maar ik vond het ook een topfilm !
    Heb hem wel eerst in de bios gezien en dat verandert misschien veel, oja een goede vriend en mijn broer en zijn vrouw vinden het ook alledrie een goede film !

    P.s. heb de DVD zelf ook en indd een TOP kwaliteit alleen wat kaal maar dat vind ik beeld en geluidstechnisch dus helemaal niet erg in dit geval want beeld en geluid blijft het belangrijkst !
    StarTrader

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    De vraag is natuurlijk hoe je een film over een kamertje van, hoeveel, drie bij twee interessanter kan maken...
    Als het de Wachowski Brothers met 2 kamertjes lukt...Dan zal 't ze vast ook wel eens lukken met één kamertje

    Ik heb de film helemaal gratis en voor niks in de bios mogen bekijken van de Veronica Gids en vond het zeker geen slechte film, maar ook geen absolute topper. Zodra de SE uit is maar eens kijken of daar wat interessante extra's opstaan en anders op zoek naar de 'kale' versie voor een prikkie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ok, het blijft lastig om uit de kast te komen. Misschien helpt dit je op weg: http://members.home.nl/vanrein/gay.dutchplaces.html
    LoL! "Homo-zijn in Nederland" Ik wist niet dat er zo'n site bestond joh. Zo leer je nog 'ns wat. Maar mij bevalt 't allemaal prima hoor, ik hoop jou ook?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #45

    Standaard

    Ik heb meerdere malen op dit forum gepost dat ik deze film zwaar vond tegenvallen, maar na hem nog een paar keer gezien te hebben moet ik die mening toch weer intrekken: hij is best wel goed eigenlijk! Ik denk dat iedereen van Fincher verwacht had dat ie, na zo'n meesterwerk als Fight Club, met iets NOG ambitieuzers zou komen. Als je dan zo'n soft-thriller als Panic Room ziet dan kan ik me voorstellen dat ie tegenvalt.

    Toch is deze film, als je het hele Fincher-aspect wegdenkt, heel erg de moeite waard. Het verhaaltje is niet echt complex maar bevat toch best wel een hoop spanning en ook nog een lekkere dosis zwarte humor. De manier waarop het gefilmt is is, zoals we van Fincher gewend zijn, rete-strak en de acteerprestaties zijn welliswaar niet echt 'geinspireerd' maar toch zeker niet slecht. Al met al een prima film vind ik. Als ik een cijfer zou moeten geven dan zou ie een 8 of misschien wel een 8,5 krijgen.

  21. #46

    Standaard

    Iedereen uit mijn omgeving vond deze film niet zo goed, behalve ik.
    De tweede kijkbeurt viel toch een beetje tegen (te hoge verwachtingen zou een rare verklaring zijn, misschien het feit van groot scherm naar televisiebeeld?); hoewel David Fyncher wonderlijke dingen met de camera doet! Laat dat duidelijk zijn. 8)

    Forest Whitaker speelt nochtans zeer goed!
    Ach ja, al bij al nog steeds geen slecht film! :wink:
    "Back when I was picking beans in Guatemala, we used to make fresh coffee, right off the trees I mean. That was good. This is shit but, hey, I'm in a police station."

  22. #47

    Standaard

    Heb 'm gisteren gekocht voor €12.5
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Heb 'm gisteren gekocht voor €12.5
    waar

  24. #49

    Standaard

    Maakt toch niet uit waar die 12 Eurie is... die film is het echt niet waard.

    Het verhaal was vrij mager. Ik kan niet zeggen dat ik met spanning op de bank heb gezeten. En dat terwijl we hem nog expres in het donker keken.
    Ik ben dol op dit genre.. maar dit was een cold shower.

    Maar voor de rest...
    "Your Focus Determines Your Reality." -Qui-Gon Jinn

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Jango
    Maakt toch niet uit waar die 12 Eurie is... die film is het echt niet waard.

    Het verhaal was vrij mager. Ik kan niet zeggen dat ik met spanning op de bank heb gezeten. En dat terwijl we hem nog expres in het donker keken.
    Ik ben dol op dit genre.. maar dit was een cold shower.

    Maar voor de rest...
    voor deze prijs wil ik hem zeker wel hebben, WAAROM

    deze goede regisseur heeft Seven, The Game en Fight Club gemaakt, nou weet ik van andere dat dit over het algemeen nr. 4 is, maar toch reden om te kopen.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •