Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 104 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Panic Room [DVD]

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik vind de film niet bijzonder en zeker wel de minste Fincher die ik heb...
    En ik heb er nogal wat!
    Alien3, Seven, The Game, Fight Club en dus Panic Room
    Mijn profiler gevonden?!?
    Hehe, die heb je te goed verstopt :wink: een uitstapje naar IMDB, aangevuld door een wilde gok was genoeg. :P
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik vind de film niet bijzonder en zeker wel de minste Fincher die ik heb...
    En ik heb er nogal wat!
    Alien3, Seven, The Game, Fight Club en dus Panic Room
    Mijn profiler gevonden?!?
    Hehe, die heb je te goed verstopt :wink: een uitstapje naar IMDB, aangevuld door een wilde gok was genoeg. :P
    Vervang in jouw profiler jouw account door mijn account, *en*...
    je ziet dat je goed gegokt hebt!

  3. #103

    Standaard

    Wordt (terecht) gezien als Fincher's zwakste film (alien3 niet meerekend). Ook deze heb ik eerder gezien en had de dvd eigenlijk toen al weg moeten doen, omdat het niet veel meer dan een redelijke thriller is met wel een goed gecreëerde sfeer zoals ik wel van Fincher gewend ben. Het idee vd Panic Room is aardig en de 3 foute boeven zijn goed samengesteld. Leuk voor een keer, maar niet voor in de collectie als je het mij vraagt. Ook deze Fincher gaat er uit.

    6.5

  4. #104

    Standaard

    De pas gescheiden Meg Altman (Jodie Foster), betrekt samen met haar dochter Sarah (Kristin Stewart) een groot landhuis. Dit enorme huis heeft tal van kamers, waaronder een heel speciale panic room. Een ruimte die, in tijd van nood, hermetisch afgesloten kan worden en waarin tal van levensmiddelen zitten, maar ook een eigen telefoonlijn en een flink aantal bewakingscamera's. Als er tijdens de eerste nacht meteen wordt ingebroken, ziet Meg zich gedwongen samen met Sarah de panic room in te vluchten. Wat volgt is een psychologisch spelletje tussen de inbrekers (Forest Whitaker, Jared Leto en Dwight Yoakam) en moeder en dochter. In de afgesloten ruimte blijkt namelijk een kluis te zitten met een behoorlijk waardevolle inhoud.

    Deze psychologische thriller wordt geregisseerd door David Fincher (o.a. "Se7en" en "Fight Club"). Het is een prima film met een flinke dosis spanning en goede prestaties van de cast. Vooral Jodie Foster en Jared Leto laten erg goed acteerwerk zien. De, af en toe behoorlijk beklemmende, beelden laten zich, gecombineerd met een prima soundtrack en de, nogmaals, prima cast lenen voor wederom een prima film van Fincher. 8.0/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •