De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gratis Dare Devil Promo DVD bij Movie MAX en DVD Concurrent

    Ik heb gezocht maar kon dit topic niet vinden, mocht het een dubbelpost zijn... mijn excuses.



    Bij Movie MAX

    Gratis Making of Dare Devil DVD voor Movie MAX klanten!!!
    Vanaf 20 maart ligt 'ie voor je klaar bij alle Moviestores. En helemaal gratis!!! "The Making of Dare Devil" is een DVD die naast het unieke behind the scenes materiaal ook nog de originele bioscooptrailer en de trailers van een aantal andere recente toppers bevat. Dare Devil gaat 20 maart in première in de Nederlandse bioscopen maar Movie MAX geeft je nu vast de kans op een voorproefje met deze fantastische DVD. Wees er snel bij want op = op natuurlijk.
    Bij DVD Concurrent.nl
    The making of DareDevil is helemaal gratis als je een bestelling boven 30 euro plaatst bij de DVD Concurrent.

    Deze DVD laat je bijna één uur lang genieten van de wonderbaarlijke special effect die in deze film zijn gebruikt.

    Voeg 'm toe aan je winkelmandje en deze DVD komt gratis mee met je bestelling.
    Ik kreeg de promo bij Movie MAX en hij is oké, in ieder geval leuk voor in de verzameling

  2. #2

    Standaard

    Ik kreeg hem gratis mee bij videoland, maar vond het Amaraydoosje mooier :wink: .

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem ook gkregen bij Movie Max (wel al 2 weken terug). Ik zag nu ook dat je bij de Dvd concurrent ook de promodvd gratis krijgt, maar daar moet je dan wel weer voor 30 Euro bestellen
    Dus ik ben blij dat de promodvd gratis heb gekregen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •