De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Band of Brothers foutje

    Ik was gisteravond 'part eight - The Breaking Piont' aan het kijken en opeens zag ik een opvallend wit streepje links in het beeld (0:04:43).

    Kan iemand dit bevestigen?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Heb even gekeken en bij mij is het streepje inderdaad ook zichtbaar!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Heb even gekeken en bij mij is het streepje inderdaad ook zichtbaar!
    TOP!
    Bedankt voor de reactie. Ik ben blij dat het niet aan mijn schijfje ligt!
    Nog meer die dit ook hebben...

  5. #5

    Standaard Part 8: The Last Patrol

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.Franzen
    Ik was gisteravond 'part eight - The Breaking Piont' aan het kijken en opeens zag ik een opvallend wit streepje links in het beeld (0:04:43).

    Kan iemand dit bevestigen?
    Ik kan het inderdaad ook bevestigen. Ik heb zowel "The Breaking Point" (part seven) als "The Last Patrol" (part eight) bekeken. Het treedt inderdaad op in part eight (dus "The Last Patrol" en niet "The Breaking Point"). Ik heb een screenshot van het bewuste horizontale lijntje gemaakt. Het lijkt wel op een of ander digitaal foutje, zo zuiver horizontaal is de lijn..... Het is overigens ook slechts 1 frame.

    De screenshot is overigens niet anamorph gecorrigeerd en uitgeknipt.



    Marcel 'Bambi' Versteeg
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #6

    Standaard



    tjezus, je hebt gelijk (Part Eight = The Last Patrol) mijn fout

    dat kan niet duidelijker, ja, dat is 'm

    ik vroeg dit omdat er een kras om mijn schijfje zit en misschien kwam het daardoor, maar nu ben ik gerustgesteld door de reacties....

    nogmaals TOP!


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.Franzen
    <<<< KNIP >>>>
    ik vroeg dit omdat er een kras om mijn schijfje zit en misschien kwam het daardoor, maar nu ben ik gerustgesteld door de reacties....

    nogmaals TOP!


    Ik had het ook bij een andere film gezien laatst alleen ik weet begod niet meer welke

    Trouwens je ziet in part 2 dacht ik ook dat al die vliegtuigen van dat vliegveld opstijgen en hoog in de lucht zie je condensstrepen van lijnvluchten op ongeveer 33.000 voet en volgens mij hadden ze in die tijd nog niet van die vliegtuigen

    GrTZ

  8. #8

    Standaard

    ik heb hem ook bekeken maar ik zie niks...maar de mijne komt niet uit nederland misschien is dat de reden dat ik het niet heb??

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnno
    ik heb hem ook bekeken maar ik zie niks...maar de mijne komt niet uit nederland misschien is dat de reden dat ik het niet heb??
    Ik denk het. Ik heb wel de NL-versie.
    Maar het komt wel vaker voor dat wij in NL extra foutjes op DVD's hebben. Vooral Warner presteert dat!!! Die schenken waarschijnlijk niet zoveel aandacht aan Nederland.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnno
    ik heb hem ook bekeken maar ik zie niks...maar de mijne komt niet uit nederland misschien is dat de reden dat ik het niet heb??
    Ik heb mijn versie uit de UK. Daarbij is het voor zover ik kan nagaan een volledig pan-europese release: dus geen verschil dit keer tussen UK en NL.

    Marcel 'Bambi' Versteeg
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •