Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435
De resultaten 851 tot 872 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Playusa is ongeveer even duur, als je in ponden afrekent. Heb ik afgelopen weken ontdekt. Daar een paar bestellingen gedaan, eens kijken of ze daar sneller zijn dan bij dvdpacific.
    Versturen ze wel naar Europa ivm Play-UK?

    Vind levertijd minder belangrijk dan de prijs.
    Laatst aangepast door kit carson : 15-09-2010 om 08:47

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Versturen ze wel naar Europa ivm Play-UK?

    Vind levertijd minder belangrijk dan de prijs.
    Ja ze leveren naar europa, eergisteren is iig. een bestelling van me verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Playusa is ongeveer even duur, als je in ponden afrekent. Heb ik afgelopen weken ontdekt. Daar een paar bestellingen gedaan, eens kijken of ze daar sneller zijn dan bij dvdpacific.
    Wat een supertip
    The Thin Red Line BD voor 16 pond, minder dan 20 euro dus, inclusief

    Veel goedkoper dan dvdpacific.com of in de sale bij B&N of deepdiscount.com

    Edit: De andere Criterion BD's zijn 18 pond, nog steeds een goede prijs.
    Laatst aangepast door peptalk : 15-09-2010 om 09:43
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #854
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Supertip inderdaad en je kan er gewoon inloggen met je Play.com account.

    TheGodfather aan jou de eer om straks dit draadje nieuw leven in te blazen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #855
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    En nu nog even afwachten of de Douane om de hoek komt kijken.

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    En nu nog even afwachten of de Douane om de hoek komt kijken.
    Met 16 pond moet dat geen probleem zijn, met 18 pond zit het idd op het randje....
    Pond wisselt nogal tussen de 1,20 en 1,25 en dan zijn inclusief prijzen niet zo handig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Nou, ik heb vandaag mijn 'eerste' bestelling geplaatst sinds het nieuwe 'regime'.

    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, in welke staat ik het ontvang en of ik moet bijbetalen.

    Zijn er inmiddels meer mensen hier met nieuwe ervaringen sinds het laatste bericht in juni?
    Ik heb ondertussen al meerdere keren besteld. Ik ontvang alles binnen de 7 à 12 dagen. Maar, tegenover vroeger, moet ik 10€ douane onkosten per pakketje betalen indien de inhoud meer dan 22€ waarde is.
    Alles is goed verpakt.

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen al meerdere keren besteld. Ik ontvang alles binnen de 7 à 12 dagen. Maar, tegenover vroeger, moet ik 10€ douane onkosten per pakketje betalen indien de inhoud meer dan 22€ waarde is.
    Alles is goed verpakt.
    Jup, dat had ik hier 2 weken geleden dus ook. € 20.48 betalen omdat ze de echte waarde erop hadden gezet...
    Daarbij was het pakket ruim 2 weken ondereweg én was het zwaar beschadigd. Inmiddels is een vervangend exemplaar verzonden. Dat was dus waarschijnlijk voorlopig ook weer de laatste keer dvdpacific...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #859

    Standaard

    Nou, ben benieuwd dan. Het is gisteren verzonden, dus verwacht het voor 1 oktober. 20 euro bijbetalen vind ik op zich geen probleem, zolang het maar niet beschadigd aankomt. Als ze dan een vervangend exemplaar sturen, mag je zeker weer 20 euro bijbetalen!
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Als ze dan een vervangend exemplaar sturen, mag je zeker weer 20 euro bijbetalen!
    als het goed is niet want er zijn aan dat vervangend exemplaar geen kosten verbonden, dus staat er ook geen bedrag op het pakketje. het zal me benieuwen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    als het goed is niet want er zijn aan dat vervangend exemplaar geen kosten verbonden, dus staat er ook geen bedrag op het pakketje. het zal me benieuwen...
    Nou nee, lees de kleine lettertjes even zou ik zeggen: de douanekosten zijn immers nooit hun verantwoordelijkheid.
    Consumers are responsible for all duties and taxes imposed by country of delivery.
    Ook voor 'gratis' producten gelden importheffingen als het van buiten de EU komt (en een replacement kun je zien als een gratis product). Heffing wordt berekend over de feitelijke waarde van het product, die is dus niet $0 (ook niet als er gift o.i.d. op staat of als je het écht van je tante in de VS komt als cadeau). Bovendien zal dvdpacific ook nooit $0 op het pakket zetten.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-09-2010 om 17:44

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nou nee, lees de kleine lettertjes even zou ik zeggen: de douanekosten zijn immers nooit hun verantwoordelijkheid.

    Ook voor 'gratis' producten gelden importheffingen als het van buiten de EU komt (en een replacement kun je zien als een gratis product). Heffing wordt berekend over de feitelijke waarde van het product, die is dus niet $0 (ook niet als er gift o.i.d. op staat of als je het écht van je tante in de VS komt als cadeau). Bovendien zal dvdpacific ook nooit $0 op het pakket zetten.
    Ze (de douane) gaat uit van de waarde die op het pakket staat. Ze hebben in een mail expliciet geschreven dat aan deze zending geen kosten verbonden zijn (product- en verzend kosten). Dus dan zetten ze ook geen waarde op het pakket. Heb dat al vaker meegemaakt met ze: dan ze zetten ze dus wel gewoon $0,- op het pakket.
    En als ik wel opnieuw moet betalen ga ik gewoon weer met ze mailen en dat geld terug eisen. Lijkt me logisch.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #863

    Standaard

    Ik had om te proberen, 3 tv series besteld, totale waarde (met verzendkosten) was 88 euro.

    Moest gisteren 27 euro bijbetalen aan de deur. Beetje jammer. Kan ik net zo goed bij Amazon.com ofzo gaan bestellen. Zucht.

    Wel in uitstekende staat aangekomen.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #864
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En je denkt dat dit bij Amazon bestellingen niet voorvalt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik had om te proberen, 3 tv series besteld, totale waarde (met verzendkosten) was 88 euro.

    Moest gisteren 27 euro bijbetalen aan de deur. Beetje jammer. Kan ik net zo goed bij Amazon.com ofzo gaan bestellen. Zucht.

    Wel in uitstekende staat aangekomen.
    We mogen in NL toch tot €150 tax-free importeren en via Schiphol-airport toch tot € 640!?

    Met de oude DVDPacific ('Swedish Mail') in elk geval nog nooit inklaarproblemen gehad.

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En je denkt dat dit bij Amazon bestellingen niet voorvalt

    Was half serieus. Ik bedoel alleen maar aan te geven dat het voordeel om te bestellen bij Pacific nu wel een beetje weg is en ik dus net zo goed bij een andere site kan bestellen. Die misschien nog wel betrouwbaarder zijn (het nieuwe regime van Pacific heeft aan mij geen fan).
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Met de oude DVDPacific ('Swedish Mail') in elk geval nog nooit inklaarproblemen gehad.
    De oude dvdpacific zette altijd een fictieve waarde op de verpakking. Dat is de reden waarom we nooit problemen hadden met de douane. Met de nieuwe dvdpacific, willen ze per se de echte waarde melden op de verpakking. Ik heb al gevraagd om een fictieve waarde te melden maar dat willen ze niet. Spijtig want nu moet ik af en toe 10€ administratieve kosten betalen.

    Bij jullie is dat max. 150€, maar in België is dat max. 22€. boven de 22€ hebben we al prijs. Nu maar hopen dat de Post 1$ niet beschouwd als 1€.

  18. #868

    Standaard

    Hier is het dus blijkbaar ook 22 euro ofzo. Mijn pakje had nog geen 100 euro waarde en ik moest 27 euro bijbetalen.
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #869

    Standaard

    Zie topic douanewaarschuwingen voor meer info
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #870

    Standaard

    Kick.

    Wilde net een bestelling plaatsen bij dvdpacific maar je kunt bij je land niet meer Nederland invullen.
    Kunnen we van hieruit dus niet meer bestellen??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kick.

    Wilde net een bestelling plaatsen bij dvdpacific maar je kunt bij je land niet meer Nederland invullen.
    Kunnen we van hieruit dus niet meer bestellen??
    Het lijt er idd op, ook via paypal niet mogelijk.
    Ik zou zeggen waag er eens een E-mail aan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #872
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Iemand die nog geregeld DVDPacific gebruikt? Wil graag weten of ze nog Douane-vriendelijk zijn.

Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •