Pagina 3 van 35 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #51

    Standaard

    Als ik het dus goed begrijp zou het beter zijn hier dan bij amazon te bestellen ivm douanekosten.
    Ik las alleen op de site dat ze alleen Region 1 (NTSC) DVDs versturen maar wij hebben hier toch PAL, werkt dat dan wel?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Als ik het dus goed begrijp zou het beter zijn hier dan bij amazon te bestellen ivm douanekosten.
    Ik las alleen op de site dat ze alleen Region 1 (NTSC) DVDs versturen maar wij hebben hier toch PAL, werkt dat dan wel?
    Als jouw TV dat aankan wel. De meeste moderne tv's kunnen zowel NTSC als PAL aan volgens mij.

    edit: en je dvd-speler moet uiteraard regiovrij zijn

  4. #54

    Standaard

    Duidelijk, bedankt Eind van de maand maar eens wat bestellen dan.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #55

    Standaard

    Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.
    Zo dat is zuur Welke verzendmethode had je?

    Hopelijk word ik gespaard met mijn pas verscheepte boxset van 75,-...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.
    Zo dat is zuur Welke verzendmethode had je?

    Hopelijk word ik gespaard met mijn pas verscheepte boxset van 75,-...
    International Priority Air Mail Shipping.
    Mijn boxset kwam op $218 inclusief verzenden, reken maar uit wat dat voor een naheffing wordt...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Mijn pakketje met de comlete collectie van The West Wing is er door de TNT uitgevist. Ik kreeg vandaag een brief waarin ik van alles en nog wat moet invullen, er moet ook een commerical invoice meegestuurd worden. Dus ik ben zeer waarschijnlijk de pineut, ik probeer nog even via DVD Pacific een aangepaste commercial invoice te krijgen (is voor hun natuurlijk ook niet prettig als het bedrag op de commercial invoice afwijkt van het bedrag dat ze op het pakketje genoteerd hebben) maar dat zal wel niks worden.
    Zo dat is zuur Welke verzendmethode had je?

    Hopelijk word ik gespaard met mijn pas verscheepte boxset van 75,-...
    International Priority Air Mail Shipping.
    Mijn boxset kwam op $218 inclusief verzenden, reken maar uit wat dat voor een naheffing wordt...
    Ja dat is inderdaad erg pech hebben.
    Het zal wel een erg grote doos geweest zijn, want ik heb er nog nooit last van gehad.
    Die boxset is eigenlijk niet duur, maar als je ook nog rond de 40 euro extra moet gaan betalen is het toch weer minder.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #59

    Standaard

    Ben je mooi klaar mee
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S
    Ik heb al veel zaken besteld van rond de 70$ en nooit geen problemen met douane. Zoals erwin al zei zetten ze er meestal 10-16$ waarde op de verpakking :wink:
    Ik heb een keer bij dvdpacific besteld en toen hebben ze als afzender D. Pacific erop gezet.. Maar geen waarde op de verpakking
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  11. #61

    Standaard

    misschien een stomme vraag maar wil het toch zeker weten
    met verzenden op welke manier dan ook staat er verzenden +.... per item
    en nu is mijn vraag wat valt er bij dvdpacific onder item 1 box of echt per cd/ dvd! Wat ik volgens mij op een andere site las.
    ik wil namelijk Alias Rambaldi box bestellen en zitten 29 dvd's in dus als het per dvd is tel uit je winst

  12. #62

    Standaard

    Helaas je betaalt echt per disc. 1 disc is 1 item. Maar als je precies wilt weten wat je moet betalen dan "bestel" je 'em even, en dan krijg je de totale kosten te zien net voordat je de definitieve order plaatst. Vind je het te veel dan kun je gewoon van de site weggaan.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #63

    Standaard

    Die rambaldi box telt voor 15 items.

  14. #64

    Standaard

    ow gelukkig dat scheelt de helft

    weet je misschien ook of dat geldig bij andere site's of alleen bij Dvdpacific?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    misschien een stomme vraag maar wil het toch zeker weten
    met verzenden op welke manier dan ook staat er verzenden +.... per item
    en nu is mijn vraag wat valt er bij dvdpacific onder item 1 box of echt per cd/ dvd! Wat ik volgens mij op een andere site las.
    ik wil namelijk Alias Rambaldi box bestellen en zitten 29 dvd's in dus als het per dvd is tel uit je winst
    Niet altijd per dvd want ik heb nu de Ultimate Edition van King Kong gekocht die 3 dvd's telt en ik moet maar voor 2 dvd's betalen.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    misschien een stomme vraag maar wil het toch zeker weten
    met verzenden op welke manier dan ook staat er verzenden +.... per item
    en nu is mijn vraag wat valt er bij dvdpacific onder item 1 box of echt per cd/ dvd! Wat ik volgens mij op een andere site las.
    ik wil namelijk Alias Rambaldi box bestellen en zitten 29 dvd's in dus als het per dvd is tel uit je winst
    Niet altijd per dvd want ik heb nu de Ultimate Edition van King Kong gekocht die 3 dvd's telt en ik moet maar voor 2 dvd's betalen.
    Ja ik heb dit ook een keer aan hun gevraagd hoe het nu precies zit met de verzendkosten en ze melden mij toen dat ze bij bepaalde dingen ook rekening houden met het gewicht.
    Dus bijv. de Rambaldi Box tellen ze als 15 items en ik heb ook de Old Boy Tin daar besteld en die tellen ze voor 6 items ondanks dat hij maar 3dvds is. En King Kong EE tellen ze inderdaad maar als 2 items.

    Als je dus zeker wilt weten hoeveel items ze tellen voor een dvd moet je gewoon even kijken bij het afrekenen.
    En bij pre-orders kun je ook altijd even een mailtje sturen dan weten ze het je meestal wel te vertellen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #67

    Standaard

    bedankt voor de info.

    heb net de box via amazon bestelt was het goedkoopst daar en daar tellen ze de box als 1 item dus scheelde ook wat.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    bedankt voor de info.

    heb net de box via amazon bestelt was het goedkoopst daar en daar tellen ze de box als 1 item dus scheelde ook wat.
    Ja maar bij Amazon heb je meer kansen dat je bestelling langs de douane gaat en dat je dus extra onkosten zult hebben. Daarom koop ik nooit bij Amazon. :wink:

  19. #69

    Standaard

    ach voor die 30 euro minder wil ik het wel proberen.

  20. #70

    Standaard

    Gisteren is mijn creditcard binnen gekomen
    en meteen 2 bestellingen gedaan.

    Eéntje bij Play.com (24:Season 5)
    en ééntje bij Pacific (Queer As Folk: Season 2 & Popular: Season 1)

    Hoewel ze bij Pacific Popular bijvoorbeeld als 6 items neerzetten, bleef de prijs hetzelfde. Dus ik begrijp denk ik niet helemaal wat jullie bedoelen. Was al bang dat ik per disc in dezelfde box 22 euro moest betalen...
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Hoewel ze bij Pacific Popular bijvoorbeeld als 6 items neerzetten, bleef de prijs hetzelfde. Dus ik begrijp denk ik niet helemaal wat jullie bedoelen. Was al bang dat ik per disc in dezelfde box 22 euro moest betalen...
    Het ging hier om verzendkosten.
    Bij elke verzending betaal je een standaard bedrag aan verzendkosten + $1 per item.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #72

    Standaard

    Ja, het begintarief ofzo van rond de 4 euro en voor elk item 0,78 eurocent. Er is een maximum van 12 items per zending, dus dat valt te overleven. Verzendkosten waren iets van 13 euro in totaal. Plus de 2 boxen, kwam ik op een totaalbedrag van 69 euro.

    Hopelijk word ik niet genaaid met duane.

    De zendig is iig al 'geshipped'

    *fingers crossed*
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ja, het begintarief ofzo van rond de 4 euro en voor elk item 0,78 eurocent. Er is een maximum van 12 items per zending, dus dat valt te overleven. Verzendkosten waren iets van 13 euro in totaal. Plus de 2 boxen, kwam ik op een totaalbedrag van 69 euro.

    Hopelijk word ik niet genaaid met duane.

    De zendig is iig al 'geshipped'

    *fingers crossed*
    Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #74

    Standaard

    Mijn pakketje is vanochtend bezorgd. Na 7 werkdagen.
    In een leuk kartonnen doosje. De boxen waren in uitstekende staat.

    Alleen van Queer As Folk: Seizoen 2 had ik de originele uitgave verwacht en niet de heruitgave. Het maakt me niet heel veel uit, maar dit had wel duidelijker op hun site mogen staan.

    Ik heb meteen mijn tweede bestelling bij ze gedaan... :wink:
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ja, het begintarief ofzo van rond de 4 euro en voor elk item 0,78 eurocent. Er is een maximum van 12 items per zending, dus dat valt te overleven. Verzendkosten waren iets van 13 euro in totaal. Plus de 2 boxen, kwam ik op een totaalbedrag van 69 euro.

    Hopelijk word ik niet genaaid met duane.

    De zendig is iig al 'geshipped'

    *fingers crossed*
    Denk niet dat je al te bang hoeft te zijn voor de douane, heb nog nooit last gehad van de douane bij DVDPacific.
    Hehe ik heb een iets te grote bek gehad, want ik heb mijn pakjes nog niet binnen na bijna 2 weken. Ik ben dus bang dat ik dit keer wel last van de douane ga krijgen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 3 van 35 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •