De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "The Simpsons - The Complete Third Season" 26-8

    Na lang, heel heel lang, wachten issie daar dan toch: het complete derde Simpsons seizoen op DVD: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    Welliswaar Amerika, maar dan zal de Europese versie toch niet lang op zich laten wachten. Helaas nog niets te vinden over de extra's maar ach, het lange wachten is in augustus eindelijk voorbij!

  2. #2

    Standaard

    Het kan zijn dat de Europese versie iets vroeger te krijgen is. Dat was namelijk met de vorige twee seizoenen ook zo, en met Futurama al helemaal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    ow, hij was dus al bekend op het forum... nou ja, denk je eens wat nieuws te kunnen vertellen...

  5. #5

    Standaard

    Dat schiet toch niet op zo?

    Star Trek TNG: alle 7 seizoenen in een jaar.
    X-Files: ieder half jaar een seizoen. (23-4, seizoen 6!)

    Simpsons...een seizoen per jaar of zo?
    Dan heb ik een pensioen tegen de tijd dat de laatste seizoenen worden uitgebracht...en dan kan ik 't natuurlijk niet meer betalen......
    When you're right, no one remembers. When you're wrong, no one forgets.

  6. #6

    Standaard

    Er waren wat problemen met het uitbrengen van de seizoenen. Wat precies weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het niet de bedoeling is ze maar eens per jaar te laten verschijnen. Als we Fox moeten geloven zal seizoen 4 dan ook niet lang op zich laten wachten. Ik vind eens per half jaar wel een mooie, da's ook beter voor de portefuille...

  7. #7

    Standaard

    Het was verheugend nieuws die release datum. Van mij mogen ze elke mand een Seizoen uitbrengen. Het is misschien niet goed voor de portemonne maar voor deze serie heb ik het wel over.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #8

    Standaard

    Dat is natuurlijk ook wel weer zo, want het is en blijft een briljante serie.
    Zelfs de nieuwe afleveringen zijn nog geweldig!

  9. #9

    Standaard

    No, you don't have to call the weather service to check the temperature in Hell. It looks as if The Simpsons Season Three is on track to make its August 26th release date, and today Fox issued the official specs for the multi-disc set that'll retail for $49.98 when it hits stores in a few months.

    Here are the details:

    Disc One:

    Commentary on all episodes.
    When Flanders Failed pop-up Storyboards & sketches.

    Disc Two:

    Commentary on all episodes.
    Flaming Moe's pop-up Storyboards.
    Multi Language (Treehouse Of Horror II)
    Sketches

    Disc Three:

    Commentary on all episodes.
    Baby Translator.
    Radio Bart pop-up Storyboards & Sketches
    Simpsons Character Poster
    Audio Outtakes

    Disc Four:
    Commentary on all episodes.
    Colonel Homer pop-up Storyboards & Sketches
    Jukebox Feature
    Ziet er netjes uit dacht ik zo
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Kijk dat zijn de extra's die bij zo'n serie horen! Deden ze dat ook aar bij Friends... (ja, ze doen het nu wel, maar dan moeten ze allemaal vervangen worden in de collectie...)

    Maar dit ziet er allemaal weer perfect uit!

  12. #12

    Standaard

    Even een update;

    De extra's zijn nu als volgt (al zijn zo veel Easter Eggs vreemd, vooral omdat het gaat om interessant materiaal voor de fans en niet om een kleine bonusbeloning voor het vinden ervan):

    Disc 1:
    Commentary on all episodes
    When Flanders Failed Pop-Up
    Storyboards
    Baby Translator
    Commercials
    Easter Eggs: Barbara Bush Letters Featurette and George Bush Quote Featurette

    Disc 2:
    Commentary on all Episodes
    Flaming Moe's Pop-Up
    Storyboards
    Baby Translator
    Multi Language Featurette
    David Silverman Sketches
    Easter Eggs: Macy's Thanksgiving Day Parade, Peoples Choice Awards, Emmy Awards, Dan Quayle Potato/Potatoe, Loggers Controversy Featurette, SNPP.com Easter Egg
    Maggie 8-Ball (ask Homer)

    Disc 3:
    Commentary on all episodes
    Radio Bart Pop-Up
    Baby Translator
    The Simpsons Character Poster
    Animation discussion with Matt Groening, Jim Brooks and Al Jean
    Easter Eggs: Audio outtakes, Kelsey Grammer outtakes, outtakes from "Homer at the Bat," Ad Lib Hee Haw Names, "The Otto Show" funny run between Hank and Spinal Tap, Mr. Burns outtakes of "Excellent" line from "Brother Can You Spate Two Dimes?" Danny Devito's additional Baby Translator lines, Homer's run while interrupting Herb, Barney and Boggs belching contest from "Homer at the Bat" and audio tape of the table read for "Treehouse of Horror II"

    Disc 4:
    Commentary on all episodes
    Baby Translator
    Colonel Homer Pop-Up
    Jukebox Feature (11 songs)
    Easter Eggs: Unseen promo footage of Colonel Homer
    Interactive Game Trailer

    UK release staat op 28 juli. Nederland kreeg seizoen 2 vorig jaar een maand voor de UK, dus met een beetje geluk hebben wij hem eind juni

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •