Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.

Discussie: xXx [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Je stemt dus alleen voor de film en niet voor de dvd?
    Ja,al kan de DVD nog zo mooi verzorgd zijn en bol staan van de extra's,het gaat uiteindelijk toch om de film die erop staat,en die vind ik in dit geval dus zwaar klote....sorry
    Bij het stemmen gaat het in principe om de DVD en niet om de film...

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Je stemt dus alleen voor de film en niet voor de dvd?
    Ja,al kan de DVD nog zo mooi verzorgd zijn en bol staan van de extra's,het gaat uiteindelijk toch om de film die erop staat,en die vind ik in dit geval dus zwaar klote....sorry
    Bij het stemmen gaat het in principe om de DVD en niet om de film...
    Maar als ik het een slechte film vindt,ga ik er dus geen voldoende voor geven.
    Ik neem aan dat jij geen DVD koopt alleen om de extra's en beeld - en geluidskwaliteit,ookal is de film in jouw opzicht nog zo slecht...ik in ieder geval niet.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #28

    Standaard Re: xXx / Fast Furious

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Weet iemand wanneer de box van xXx en The Fast And The Furious te koop is??
    niet dacht ik. volgens mij is deze release gecanceld

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Je stemt dus alleen voor de film en niet voor de dvd?
    Ja,al kan de DVD nog zo mooi verzorgd zijn en bol staan van de extra's,het gaat uiteindelijk toch om de film die erop staat,en die vind ik in dit geval dus zwaar klote....sorry
    Bij het stemmen gaat het in principe om de DVD en niet om de film...
    Maar als ik het een slechte film vindt,ga ik er dus geen voldoende voor geven.
    Ik neem aan dat jij geen DVD koopt alleen om de extra's en beeld - en geluidskwaliteit,ookal is de film in jouw opzicht nog zo slecht...ik in ieder geval niet.
    Maar de stemoptie gaat om de DVD uitgave en niet om de film. Als LotR (wat voor mij de beste film ooti is) een ongelovelijk slechte uitgave zou krijgen zou ik die DVD ook een dikke onvoldoende geven al vind ik de film nog zo goed.
    Het gaat er niet om dat je de film geen slecht cijfer mag geven. Het gaat om het feit dat de stemoptie daar niet voor bedoeld is (althans sinds de laatste discussie daarover).

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Je stemt dus alleen voor de film en niet voor de dvd?
    Ja,al kan de DVD nog zo mooi verzorgd zijn en bol staan van de extra's,het gaat uiteindelijk toch om de film die erop staat,en die vind ik in dit geval dus zwaar klote....sorry
    Bij het stemmen gaat het in principe om de DVD en niet om de film...
    Maar als ik het een slechte film vindt,ga ik er dus geen voldoende voor geven.
    Ik neem aan dat jij geen DVD koopt alleen om de extra's en beeld - en geluidskwaliteit,ookal is de film in jouw opzicht nog zo slecht...ik in ieder geval niet.
    Maar de stemoptie gaat om de DVD uitgave en niet om de film. Als LotR (wat voor mij de beste film ooti is) een ongelovelijk slechte uitgave zou krijgen zou ik die DVD ook een dikke onvoldoende geven al vind ik de film nog zo goed.
    Het gaat er niet om dat je de film geen slecht cijfer mag geven. Het gaat om het feit dat de stemoptie daar niet voor bedoeld is (althans sinds de laatste discussie daarover).
    AAh, oke, zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..
    Nou,dan had ik hem dus inderdaad wel een voldoende moeten geven!
    Maar de film op zich blijf ik slecht vinden :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    was al blij dat we weinig meer hoorden van ene Wesley Snipes.
    Deze vergelijking vind ik ver te zoeken maar goed!

    Vind de film in ieder geval een lange stuntscene, en dat vind ik voor een keer niet erg! Ik zou 'm alleen al voor de Snowboardscene aanschaffen, dat ziet er gewoon erg vet uit en me sub krijgt geen moment rust,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #32

    Standaard

    Als pure actiefilm zeker geslaagd en een dikke aanrader in zijn genre.

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard hhahaha

    wat een bagger zeg, we springen met de motor over een brandend huis leunen achterover pakken ons pistool zodat we beter kunnen schieten en snowboarden van een railing af.... als komische film vond ik hem een 5je waard...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    was al blij dat we weinig meer hoorden van ene Wesley Snipes.
    Deze vergelijking vind ik ver te zoeken maar goed!
    Eeh.. stoere hersenloze met anabolen volgepompte brulmacho speelt hoofdrol in dito aktiefilm...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    was al blij dat we weinig meer hoorden van ene Wesley Snipes.
    Deze vergelijking vind ik ver te zoeken maar goed!
    Eeh.. stoere hersenloze met anabolen volgepompte brulmacho speelt hoofdrol in dito aktiefilm...
    Precies, maar wat dit met Wesley Snipes te maken heeft,
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  11. #36

    Standaard

    ach lekker kijken en niet te veel denken..
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik heb die film in de bios gezien. ik wist niet hoe snel ik weer buiten was.
    Zo beroerd vond ik die film. Geef mij maar de echte James bond.

  13. #38

    Standaard

    Ghe ghe, dat ze deze meuk nog uitbrengen...

    Die vent kan meters de lucht in springen vanaf de grond door op zijn pendaaltjes te gaan staan. Ik kan best wat voor lief nemen, maar dit is wel ERRUG ver gezocht

  14. #39

    Standaard

    Prima vermaakt met deze popcorn-kraker! Is af en toe best lekker, beetje hersenloos vertier.

  15. #40

    Standaard xXx / The Fast And The Furious

    Weet iemand hier meer info over, verschillende mensen op dit forum zeggen dat de box van xXx and The Fast And The Furious er niet komt.

    'k Heb wel gezien dat er een Tricked Edition van The Fast And The Furious komt op DVD, maar dat zal waarschijnlijk R1 zijn

  16. #41

    Standaard

    gewoon een lekkere relax-op-de-bank-zit-met-een-biertje-en-wat-chippies-film 8)

    kom op zeg, wat een negatieve reacties allemaal zeg.
    Dit is een film die je niet al te serieus moet nemen.

    Ik heb meer van deze film genoten dan van de laatste bond

  17. #42

    Standaard Re: xXx

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas fabry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Folkertina
    Leuke film, veel actie en Vin Diesel lekker ding om naar te kijken.
    tja, als dit tegenwoordig de enigste criteria voor een acteur zijn dan kan ik ook net zo goed filmster worden.....

    Het verhaal is ook heel belangrijk hoor
    Maar het oog wil ook wat
    Enof jij daarom ook filmster kan worden geen idee, heb je spierbundels :wink:
    DVD Serie boxen zijn het leukst !!!

  18. #43

    Standaard

    Dit is zo'n kickuh fillum! Ik hou wel van die bizarre stunts. Het verhaal is best ok, but whatever, geen slecht verhaal, gelijk aan een gemiddeld Bond verhaal. verwacht je nu echt een meesterwerk wat dat betreft? Het is absoluut geen slap verhaal.

    Beste quote (misschien niet hememaal quote, maar ongeveer): 'You gotta stop thinking Prague Polica, think Playstation. You gotta blow stuff up'.

    Ik hoorde iemand al zeggen over die laatste Bond film, dat er te veel stunts en special effects in zaten .... OH .... goeie Bond film dus zei ik. Van die mensen die nog naar Bond films kijken en zeggen 'maar dat kan toch niet?'.... DUH .... da's juist het leuke aan Bondfilms en MI-films, dus ook xXx.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Beste quote (misschien niet hememaal quote, maar ongeveer): 'You gotta stop thinking Prague Polica, think Playstation. You gotta blow stuff up'.
    Zoiets maar dan anders
    Dude, you have a bazooka. Stop thinking Prague Police and start thinking Playstation. Blow shit up! idd de beste quote (en toevallig promoot Sony zijn/haar eigen Playstation 1/2/3 nog even tussendoor)

    Trouwens als mensen (nu) al zitten te klagen over xXx (boutfilm enz), maak je borst dan maar nat xXx Squared komt eraan in 2005. Ge bent gewaarschuwd

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    xXx Squared komt eraan in 2005. Ge bent gewaarschuwd
    Dan pas??? Oh well...Terminator, Matrix, Indiana Jones, X-Men. Er is voorlopig toch wel genoeg te beleven in de bios.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  21. #46

    Standaard

    Ik ben een echte Bond fan, toch apart dat niet alle Bond fans of Mission Impossible fans dit ook leuk vonden. Ieder zijn/haar smaak natuurlijk.

    Wat ik altijd wel grappig vind is dat men zo loopt te zeuren over hoe dingen niet kunnen, te ver gezocht zijn. Hoe vergezochter en bizarder de stunt, hoe leuker ik het vind. Neem een Tom Cruise in MI:2, die al staande naast een motor aan het schieten is, SCHITTEREND!

    Maar ieder zijn/haar eigen smaak, ik vind dit een erg kickuh fillum .

    Ja, die quote kwam er niet helemaal lekker uit, ik zat op mijn werk en het was al weer ff terug, ik kan me wel herinneren dat ik 3 keer teruggespoeld had en niet meer bijkwam! Misschien niet 's werelds beste acteur, maar in tegenstelling tot Bond zijn zijn one-liners wel grappig. Die van Bond voel je kilometers van te voren aankomen. Bond moet het dat bij mij ook niet van de one-liners hebben, al moeten ze er natuurlijk wel in zitten hehe!

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  22. #47

    Standaard

    Ik ben onwijze rammstein fan dus daarvoor kocht ik hem ook eigenlijk alleen voor,en de film vondt ik wel ok,niet super,en over die overdreven actie,ach,james bond heef die shit ook...en ook dat vin diesel iedereen op hun bek ramt (ook mensen die aan zijn kant staan) is wel lol
    ''Every man dies, not every man really lives'' - William Wallace - Braveheart .
    ''Sex is a Battle,Love is War'' - Rammstein

    Mijn DVD-Collectie

  23. #48

    Standaard

    Ik heb hem dus in de bios gezien en heb hardstikke genoten van de keiharde actie en mooie stunts.

    De muziek heeft gewoonlijk niet mijn voorkeur maar bij deze film vond ik de soundtrack meer dan gepast.

    Voor mij is dit gewoon een GOEDE film!!

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Leuke film om je geluid uit te proberen, het verhaal stelt namelijk geen f**k voor (een afgekeurd James Bond script?)
    kortom superbit afwachten!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •