Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Volgens mij krijgen wij hier alleen maar de widescreen versie, dat was bij de vorige ook al zo.
    Aangezien het persbericht van A-Film zelf komt, lijkt me dat die informatie over een aparte fullscreen EN widescreen versie wel klopt.
    Ik twijfel eerlijk gezegd nog daarover. Aangezien de DVD beschrijvingen in het Engels staan weet ik niet of je het woordje of in het Nederlands moet lezen.
    Als je het in het Engels leest en vertaald staat er namelijk: Widescreen (2.35:1) van fullscreen versie van de film

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Tuurlijk zijn het wel gieren, ze hadden dat welgeteld 1 keer kunnen doen, de 2 disc uitbrengen zonder wat te zeggen over de 4 disc want bij 2 en deel 3 weet iedereen dat hier dan ook wel een 4 disc van komt dus zeiden ze het bij deel 1 ook maar gelijk.
    Die extended cut is allang af en kunnen ze dus ook gewoon uitbrengen tegelijk met de 2 disc, ik zie geen reden om te wachten behalve de door mij bekritiseerde reden.
    Newline geeft je tenminste al gelijk een keuze. Of je koopt de 2-disc versie maar geen 4-disc. Of je koopt de 4-disc maar dan moet je langer wachten. Of je koopt allebei.
    De keus is geheel aan jou. Niets gieren, gewoon een marketing strategie die een stuk netter is dan de meeste DVD uitgevers hanteren (niets vertellen over toekomstige nieuwe uitgaven van een DVD).

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  3. #53

    Standaard

    Kan niet wachten tot ik ze in mijn bezit hebt.
    Weet iemand toevallig al of er ook een 4 disc extended komt met beeldjes zoals we hadden met FOTR, of was dat 1malig zodat je nu alle delen tussen de argonath kan zetten ?

    Denk dat ik gewoon ook de 2-disc koop omdat ik dat met FOTR ook deed, al is het alleen maar voor de 10 min. preview voor ROTK.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  4. #54

    Standaard

    Ik wacht wel op de Extended Versie.

    Die rode kaft is denk ik beter. En als ze dan een bruine van ROTK doen is t helemaal goed vind ik. Voor de previeuw van Rotk koop ik de bios versie niet hoor. Ik w8 wel tot ik die op kazaa vind. Klinkt wel vaag maar zo veel geld heb ik niet en als ik de Extended Versie eenmaal heb dan kijk ik de bios versie tog niet meer denk ik :S.
    Als boekensteunen lijkt t mij logisch dat ze voor TTT de ''Two Towers'' Barad-dur en Orthanc doen en voor ROTk.. hmm misschien Aragorn/Elessar (zie mijn nickname :P) en de Mouth Of Sauron? Of Sauron zelf, er stond ergens op internet dat PJ Sauron misschien wil laten verschijnen in ROTK. Hij vond dat Sauron niet alleen een Oog kon blijven :S. Kweenie hoor ik vind t geen goed plan. Dan is t einde minder spannend denk ik omdat t Oog zich dan niet opeens omdraait enzo naar Frodo en Sam enz enz helaas worden het spoilers als ik t verder uit wil leggen maar jullie weten t vast ook allemaal . Of misschien Merry en de Witch King zou ook leuk zijn. Of Denethor en Aragorn.
    Veel keuzes!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Ik twijfel eerlijk gezegd nog daarover. Aangezien de DVD beschrijvingen in het Engels staan weet ik niet of je het woordje of in het Nederlands moet lezen.
    Als je het in het Engels leest en vertaald staat er namelijk: Widescreen (2.35:1) van fullscreen versie van de film
    Hehe, leuke redenatie.
    Maar wees gerust hoor... het is gewoon een Nederlands persbericht, dus je mag dat woordje gerust als "of" interpreteren.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Ik twijfel eerlijk gezegd nog daarover. Aangezien de DVD beschrijvingen in het Engels staan weet ik niet of je het woordje of in het Nederlands moet lezen.
    Als je het in het Engels leest en vertaald staat er namelijk: Widescreen (2.35:1) van fullscreen versie van de film
    Hehe, leuke redenatie.
    Maar wees gerust hoor... het is gewoon een Nederlands persbericht, dus je mag dat woordje gerust als "of" interpreteren.
    Het verhaaltje erboven staat inderdaad in het Nederlands. De rest alleen niet Daarom vind ik het zo vreemd :wink:

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Het verhaaltje erboven staat inderdaad in het Nederlands. De rest alleen niet Daarom vind ik het zo vreemd :wink:
    Ik zie het ja... hmm, ik denk gewoon een tikfout ofzo hoor. Het is inderdaad een kromme zin.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Volgens mij krijgen wij hier alleen maar de widescreen versie, dat was bij de vorige ook al zo.
    Aangezien het persbericht van A-Film zelf komt, lijkt me dat die informatie over een aparte fullscreen EN widescreen versie wel klopt.
    stond er vorige keer ook en toen klopte het ook niet.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RNTfuture
    Ben ik de enige die de LOTR serie niets aan vindt?! Ik ben bij deel één zowat de Bios uitgelopen!!
    Laat je niet frustreren. Smaken verschillen nu eenmaal. Maar het ligt er soms ook aan HOE je naar een film kijkt.
    LOTHR is fotografisch een juweel. De 4disc-versie heeft een sublieme DTS-ES track, echt de mooiste die ik heb. Ik ben 54 jaar dus het verhaal is voor mijn leeftijdscategorie wellicht kinderachtig, maar de verhalen hebben een dubbele bodem en getuigen zeker van een sterke fantasie, vele malen groter dan Doornroosje en Roodkapje. Dus als je het als een sprookje ziet is het wederom erg knap. De special-efefcts zijn uniek/eenmalig en het camerawerk is verbluffend.
    Bovendien komt daar nog eens bij dat ik de extended 4-disc versie van FOTR een van de allerbeste DVD-boxen vind, die ik in mijn bezit heb. Naast de extended film zijn de 2 DVDs boordevol met extra's zeker de moeite waard. (Er staan niet enkel van die lullige dingen "ter opvulling" van een DVD op). Je merkt gewoon dat aan die DVDs ontzettend veel aandacht is besteedt en ik heb er dan ook met veel plezier naar zitten kijken. En pas als je hebt gezien welke voorbereidingen noodzakelijk waren voor deze films, ga je de films nog meer waarderen!
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  10. #60

    Standaard

    kleur is nog niet bekend bij mijn weten....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyEngelen
    <KNIP>
    En pas als je hebt gezien welke voorbereidingen noodzakelijk waren voor deze films, ga je de films nog meer waarderen!
    Juist, helemaal mijn woorden.

    ik ga zeker voor de extended versie, misschien dit keer wel met giftset( als die komt).

    ik ben trouwens nog steeds op zoek naar de giftset van FOTR, jammer dat ik die niet gewoon erbij gekocht heb.

  12. #62

    Standaard

    zou er weer franse aftiteling op staan? net als de vorige lotr 2 disc release. daar moest het immers vanwege de franse audiotrack.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Tuurlijk zijn het wel gieren, ze hadden dat welgeteld 1 keer kunnen doen, de 2 disc uitbrengen zonder wat te zeggen over de 4 disc want bij 2 en deel 3 weet iedereen dat hier dan ook wel een 4 disc van komt dus zeiden ze het bij deel 1 ook maar gelijk.
    Die extended cut is allang af en kunnen ze dus ook gewoon uitbrengen tegelijk met de 2 disc, ik zie geen reden om te wachten behalve de door mij bekritiseerde reden.
    Newline geeft je tenminste al gelijk een keuze. Of je koopt de 2-disc versie maar geen 4-disc. Of je koopt de 4-disc maar dan moet je langer wachten. Of je koopt allebei.
    De keus is geheel aan jou. Niets gieren, gewoon een marketing strategie die een stuk netter is dan de meeste DVD uitgevers hanteren (niets vertellen over toekomstige nieuwe uitgaven van een DVD).
    Helemaal eens met Bas. De spreiding van de 2-Disc en 4-Disc versie vind ik uit marketing-oogpunt logisch. Door de 4-disc in november uit te brengen, wakker je de interesse voor de komende bioscoop-release weer aan. En daar is niets mis mee. Die gasten zitten er ook om geld te verdienen, natuurlijk, maar doen dat heel wat netter dan andere producenten.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  14. #64

    Standaard

    Sorry hoor, maar als er een filmmaatschappij geen gieren zijn, dan is het Newline wel. LOFTR is een van de weinige titels waarvan het van te voren al bekend is dat er een tweede versie van zal komen.

    Sorry hier ook hoor. Maar hoeveel consumenten denk je dat er bij internetsite's zoals deze aangesloten alle toppics lezen en weten dat er over een paar maanden een 4 disc editie uitkomt?
    Met alle respect hoor maar er bestaan alleen maar gierige filmmaatschappijen! Anders breng je ze wel samen uit zoals bijv. monsters en co, en reken je niet van die schoftelijke prijzen kijk bijvoorbeeld maar eens in australie.

  15. #65

    Standaard

    Was het al maar 18 november...

  16. #66

    Standaard

    Op de FRS site staat trouwens 19 juni... Foutje ?

    http://www.freerecordshop.nl/shop/co...VDreleases.asp
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Uit een nieuwsbrief van mijn plaatselijke DVD verkoper las ik het volgende omtrent de uitgvae van de Two Towers.

    Disc 1 bevat zowel de 2.35:1 Widescreen versie als de fullscreen versie.

    Ik extra nog een nagevragd of dat wel klopt en wat blijkt hun hebben bij A-film nagevraagd A film zou het volgende gezgd hebben.

    Volgens A-film wordt het toch echt 2 versies op 1 disc.

    ik zelf snap het niet helemaal. De two towers is een vrij lange film waarvan ik het al knap vind dat ze een versie op een schijfje geperst krijgen. Hoe willen ze dan ook nog eens een widescreen en full screen op het zelfde schijfje proppen. Zijn twee aparte uitgaves niet beter?

    De widescreen mensen zitten echt niet te wachten op een full screenversie die onnodig ruimte op de schijf inneemt en beter gebruikt had kunnen worden voor een hogere bitrate qua beeld en geluid.

    Weet iemand hoe het echt zit?

  18. #68

    Standaard

    Ik las dat somige speciaal w8 op de DTS versie(4 disc)

    Dat ben ik ook zeer zeker van plan :P

    MAAR DTS (ES)wil NIET zeggen dat het een betere geluidskwaliteit heeft dan AC3 (5.1)

    Wat ik wel 100% zeker weet is dat deze dvd ee MUST is voor de film lover en dan moet je hem gewoon erbij hebben

  19. #69

    Standaard

    Ik las dat somige speciaal w8 op de DTS versie(4 disc)

    Dat ben ik ook zeer zeker van plan :P

    MAAR DTS (ES)wil NIET zeggen dat het een betere geluidskwaliteit heeft dan AC3 (5.1)

    Wat ik wel 100% zeker weet is dat deze dvd ee MUST is voor de film lover en dan moet je hem gewoon erbij hebben


    ************************************************** ***********
    A combination between Tannoy and Rel for your home theater is perfect
    ************************************************** ***********

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •