Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zij die wachten op de extended editie groeten u. Voor tussendoor heb ik nog de 3CD XviD rip met AC3 (wel jammer van die copyright messages, maar ik delete hem toch van zodra ik de DVD heb )
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Ik wacht wel op de 4 disc, laat me geen poot uitdraaien door die gieren en verschrikkelijke uitgenarste filmfiguren die er gewoon voor gaan dat iedereen eerst de 2 disc koopt en dan ook nog de 4 disc, geldklopperij in mijn ogen. Als ik hem zo graag wil zien voor begin november huur ik hem wel.
    Dito hier. Ik laat me echt niet zo gek maken om er 2 te kopen!
    Ik snap werkelijk niet dat ze bij a-film denken dat hun consument zo dom is dat ze dit geintje voor de 2e keer kunnen flikken, en verwachten dat we er weer intrapppen !
    Maar ja deze consument laat zich net als de vorige keer niet foppen en wacht op de 4 disk versie die naar ik verwacht wel weer een DTS-ES spoor heeft.
    p.s. zijn daar al spec's bekend van

  3. #28
    darulerz
    Guest

    Standaard

    Ik hem heb al enige tijd op DVD (2x DVD-R)
    en ik moet zeggen dat ik het nog wel uitzing tot de extended versie er is
    en hier geen copyright messages, gewoon een perfecte copy

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Ik wacht wel op de 4 disc, laat me geen poot uitdraaien door die gieren en verschrikkelijke uitgenarste filmfiguren die er gewoon voor gaan dat iedereen eerst de 2 disc koopt en dan ook nog de 4 disc, geldklopperij in mijn ogen. Als ik hem zo graag wil zien voor begin november huur ik hem wel.
    Dito hier. Ik laat me echt niet zo gek maken om er 2 te kopen!
    Ik snap werkelijk niet dat ze bij a-film denken dat hun consument zo dom is dat ze dit geintje voor de 2e keer kunnen flikken, en verwachten dat we er weer intrapppen !
    Sorry hoor, maar als er een filmmaatschappij geen gieren zijn, dan is het Newline wel. LOFTR is een van de weinige titels waarvan het van te voren al bekend is dat er een tweede versie van zal komen. Ik schaf met alle plezier ook de 2-disc versie aan want:
    1. Dat is de enige manier om ook de bioscoop versie te hebben...
    2. Ik heb serieus geen tijd/zin om elke keer naar een versie te kijken die bijna 4 uur duurt, soms is 3 uur lang zat voor mij....

  5. #30

    Standaard

    Zit er een uur extra footage in dan ?!?!?!?

  6. #31

    Standaard

    Ennuh waarom zou je de bioscoopversie willen hebben als je een veel langere en betere versie dan een paar maanden later hebt, een versie zoals de regisseur hem voor ogen had maar niet kon maken omdat hij dan te lang word voor de bios?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Zit er een uur extra footage in dan ?!?!?!?
    43 minuten

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Zit er een uur extra footage in dan ?!?!?!?
    43 minuten
    http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1050423117



    PJ Talks TTT: EE DVD

    Although I'm loathe to cut and paste items directly from the LOTR Fan CLub Magazine (we like to get our own content), we've gotten so many emails about it I may as well post it. Take a look!
    Brandon writes: I have some great news from PJ from the newest LOTR Fan Club Magazine! These are all straight from the interview with Jackson:

    PJ - "We've started editing The Return of the King: I am cutting it in more or less chronological order, and I've probably cut about 25 minutes so far. That's what I spend most of my day on. I have also completed the extended DVD cut of The Two Towers, which I wanted to get done so it didn't interfere too much with The Return of the King. I did that just before and after Christmas."
    Are you looking at about the same amount of additional footage for the Extended Cut of The Two Towers as you had on The Fellowship of the Ring?
    PJ - "We're actually looking at a little bit more. We've ended up with about 43 minutes of additional material: I think The Fellowship had 32 minutes."
    PJ - "I think the thing I am most excited about is the fleshing out and expansion of the Treebeard/Ent story. His story, more than any other single part of the film, was reduced for the theatrical version. Most of the Treebeard stuff is humorous. We have a great scene-which I really would have loved to put in the theatrical version-where he recites really bad poetry to the Hobbits, who are desperately trying not to fall asleep because that would be rude, and they don't want to be rude. In addition to the Treebeard material in that storyline, we also have a really funny sequence with Merry and Pippin and the Ent-draught, which is pretty much taken right from the book. There are a lot more surprises in that extra Fangorn material."

  9. #34

    Standaard

    ik koop ze denk ik ook allebei.

    echter,dit keer koop ik geen 3 exemplaren meer van de 2disc,da was iets te veel van t goede

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  10. #35

    Standaard

    Ik wacht ook op de 4disc. Ik dacht trouwens dat de omslag van de 4disc blauw zou worden. Dat vertelde mijn neef me tenminste.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blAkEz
    Waarom komt de 2disc versie van The Two Towers pas in augustus uit? De 2disc versie van The Fellowship of the ring kwam vorig jaar toch al in mei uit of heb ik dat mis?
    De 2disc van FOTR kwam uit op 8 augustus...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alienzzz
    Sorry hoor, maar als er een filmmaatschappij geen gieren zijn, dan is het Newline wel. LOFTR is een van de weinige titels waarvan het van te voren al bekend is dat er een tweede versie van zal komen.
    Helemaal mee eens. Dit is compliment voor Newline waard, dus: Newline, mijn complimenten.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Ik kan niet w8en tot hij op DVD uitkomt
    Maar ik wacht wel weer op de 4disc versie. Die heeft weer een DTS-track??? en die vond ik bij de vorige de fraaiste DTS-track die ik heb.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Ik wacht wel op de 4 disc, laat me geen poot uitdraaien door die gieren en verschrikkelijke uitgenarste filmfiguren die er gewoon voor gaan dat iedereen eerst de 2 disc koopt en dan ook nog de 4 disc, geldklopperij in mijn ogen. Als ik hem zo graag wil zien voor begin november huur ik hem wel.
    Dito hier. Ik laat me echt niet zo gek maken om er 2 te kopen!
    Ik snap werkelijk niet dat ze bij a-film denken dat hun consument zo dom is dat ze dit geintje voor de 2e keer kunnen flikken, en verwachten dat we er weer intrapppen !
    Maar ja deze consument laat zich net als de vorige keer niet foppen en wacht op de 4 disk versie die naar ik verwacht wel weer een DTS-ES spoor heeft.
    p.s. zijn daar al spec's bekend van
    Ik ga er ook van uit dat de 4 disc-versie een DTS-ES track zal hebben. Daarom heb ik heel bewust de vorige keer ook gewacht. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  15. #40

    Standaard

    Hier zeggen ze tenminste nog eerlijk dat er andere versies volgen
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door blAkEz
    Waarom komt de 2disc versie van The Two Towers pas in augustus uit? De 2disc versie van The Fellowship of the ring kwam vorig jaar toch al in mei uit of heb ik dat mis?
    De 2disc van FOTR kwam uit op 8 augustus...
    Dit was een reactie uit de archieven van onze Lex. Hij is nu naar Milaan om absolute bevestiging te zoeken. 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alienzzz

    Sorry hoor, maar als er een filmmaatschappij geen gieren zijn, dan is het Newline wel. LOFTR is een van de weinige titels waarvan het van te voren al bekend is dat er een tweede versie van zal komen.
    Nee, ze werken allemaal voor niets bij dat bedrijf Tuurlijk proberen ze zoveel mogelijk inkomsten uit de film te halen, wat niet wegneemt dat ik weer beide versies ga kopen

  18. #43

    Standaard

    Ben ik de enige die de LOTR serie niets aan vindt?! Ik ben bij deel één zowat de Bios uitgelopen!!
    RNTfuture® have no fear for the future...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door alienzzz

    Sorry hoor, maar als er een filmmaatschappij geen gieren zijn, dan is het Newline wel. LOFTR is een van de weinige titels waarvan het van te voren al bekend is dat er een tweede versie van zal komen.
    dat ik weer beide versies ga kopen
    Kind van rijke ouders 8) 8) .....natuurlijk
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RNTfuture
    Ben ik de enige die de LOTR serie niets aan vindt?! Ik ben bij deel één zowat de Bios uitgelopen!!
    Laat je niet frustreren. Smaken verschillen nu eenmaal. Maar het ligt er soms ook aan HOE je naar een film kijkt.
    LOTHR is fotografisch een juweel. De 4disc-versie heeft een sublieme DTS-ES track, echt de mooiste die ik heb. Ik ben 54 jaar dus het verhaal is voor mijn leeftijdscategorie wellicht kinderachtig, maar de verhalen hebben een dubbele bodem en getuigen zeker van een sterke fantasie, vele malen groter dan Doornroosje en Roodkapje. Dus als je het als een sprookje ziet is het wederom erg knap. De special-efefcts zijn uniek/eenmalig en het camerawerk is verbluffend.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RNTfuture
    Ben ik de enige die de LOTR serie niets aan vindt?! Ik ben bij deel één zowat de Bios uitgelopen!!
    CULTUURBARBAAR!!!


    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  22. #47

    Standaard

    Ze weten het wel te brengen zeg. "Grootste preview uit de geschiedenis", meuh... Maar die preview wil ik evengoed zeker wel zien.

    Zolang er maar niet weer Franse aftiteling opstaat.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  23. #48

    Standaard

    Was het maar alvast zover, even doorbijten.


    " Do'nt ever say never again ".

    Tot nu toe verzameld.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Volgens mij krijgen wij hier alleen maar de widescreen versie, dat was bij de vorige ook al zo.
    Aangezien het persbericht van A-Film zelf komt, lijkt me dat die informatie over een aparte fullscreen EN widescreen versie wel klopt.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    Citaat Oorspronkelijk gepost door alienzzz
    Sorry hoor, maar als er een filmmaatschappij geen gieren zijn, dan is het Newline wel. LOFTR is een van de weinige titels waarvan het van te voren al bekend is dat er een tweede versie van zal komen.
    Helemaal mee eens. Dit is compliment voor Newline waard, dus: Newline, mijn complimenten.
    Tuurlijk zijn het wel gieren, ze hadden dat welgeteld 1 keer kunnen doen, de 2 disc uitbrengen zonder wat te zeggen over de 4 disc want bij 2 en deel 3 weet iedereen dat hier dan ook wel een 4 disc van komt dus zeiden ze het bij deel 1 ook maar gelijk.
    Die extended cut is allang af en kunnen ze dus ook gewoon uitbrengen tegelijk met de 2 disc, ik zie geen reden om te wachten behalve de door mij bekritiseerde reden.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •