De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter widescreen vraag

    Hallo, ik heb gister de widescreen versie van harry potter gekocht, maar als ik op de disc 1 zelf kijk staat er op de disc geprint: "Standaard" Disc 1 Film.

    Betekend dit dat ze een verkeerde disc in m'n widescreen hoesje hebben gestopt? Wie kan dit voor me nakijken?

    Met vriendelijke groet,

    Rikus

  2. #2

    Standaard

    op mijn 4-3 versie staat ook "standaard disc 1",

    maar je kan het toch zien als je hem afspeelt ???
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Ik weet voor 90% zeker dat op mijn widescreen versie Widescreen op disc 1 staat
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #4

    Standaard

    Mijn widescreen tv pakt gewoon automatisch widescreen maar ik ben er niet helemaal zeker of hij het beeld gewoon uitrekt of niet.

  5. #5

    Standaard Re: Harry Potter widescreen vraag

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rikusk
    Hallo, ik heb gister de widescreen versie van harry potter gekocht, maar als ik op de disc 1 zelf kijk staat er op de disc geprint: "Standaard" Disc 1 Film.

    Betekend dit dat ze een verkeerde disc in m'n widescreen hoesje hebben gestopt? Wie kan dit voor me nakijken?

    Met vriendelijke groet,

    Rikus
    Stop hem in je speler zou ik zeggen, dan weet je het toch...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rikusk
    Mijn widescreen tv pakt gewoon automatisch widescreen maar ik ben er niet helemaal zeker of hij het beeld gewoon uitrekt of niet.
    Zet je TV handmatig in de 16:9 stand en als je dunne zwarte balken onder en boven ziet, dan is het de Widescreen versie.

    Of anders pak je een screenshot uit het artikel van Koen Koene en vergelijk je welke versie je hebt.

  7. #7

    Standaard

    Klopt het is de standaard versie, de zwarte balken zijn nergens te bekennen, ook niet op een normale tv. Potverdorie, kan ik hem weer terug sturen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •