Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 191 van 191 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het is Dutch Film Works, dus het geluid zal niet verbeterd zijn, ben ik bang.
    Zie het eerste deel van de Ginger snaps trilogie!

    Ik heb de UK versie van Reservoir dogs, prima uitgave.
    Dat is zowiezo een heel andere titel :P
    Maar wat ik vernomen heb is de dvd een tijdje terug uit de handel genomen door hun omdat er geluids problemen waren.
    De subwoofer staat gedurende de gehele film te brommen. Veel te veel bass dus. Echt op het irritante af. Ik heb zelf de sub maar uitgezet en al het laag naar mijn speakers gestuurd. Die kunnen die hele lage frequenties toch niet hard weergeven.

  2. #177

    Standaard

    is er al wat bekend over inruil? anders ga ik 'm gewoon halen en dan de dag erna met mijn bonnetje de oude terug brengen!

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    is er al wat bekend over inruil? anders ga ik 'm gewoon halen en dan de dag erna met mijn bonnetje de oude terug brengen!
    Heb vorige week een mail gestuurd naar DFW maar heb tot op heden nog niks terug gehoord. Dus ik denk dat we een inruil wel kunnen vergeten...
    Four-Star Trader (236)

  4. #179

    Standaard

    is hier ondertussen al wat meer info over?

    anders DFW maar weer es een keertje mailen!

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    is hier ondertussen al wat meer info over?

    anders DFW maar weer es een keertje mailen!
    Ik heb DFW al eens over deze SE gemaild maar ik heb nooit een reply terug gekregen.
    Four-Star Trader (236)

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    is hier ondertussen al wat meer info over?

    anders DFW maar weer es een keertje mailen!
    Ik heb DFW al eens over deze SE gemaild maar ik heb nooit een reply terug gekregen.
    Ze zijn daar niet zo vlot met mailen,ik heb ook al diverse mails gestuurd over dingen,nooit wat van gehoord,slechte zaak.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #182

    Standaard

    van de site www.dfw.nl:

    Dutch FilmWorks B.V.
    Sportlaan 1A,
    4209 AX Schelluinen (NL)

    Tel: (31) 183 610 250

    heb ze net gebeld, de eerste mevrouw die ik eraan kreeg wist van niks en moest dus even checken bij een collega. De volgende medewerker wist er ook niks van en ging het ook weer even nakijken. Toen kwam het oordeel dat ze nog nooit een nieuwe SE hebben gereleased en ze wist zelfs niets van de re-release november vorig jaar! Er is nog nooit een nieuwe disk uitgebracht, hoogstens dezelfde nog eens.

    Toen heb ik ze het probleem vervolgens specificeerde (teveel ruis in de sub etc.) zei ze dat ze er binnen het bedrijf nog nooit van hadden gehoord en ze heeft er een aantekening van gemaakt.

    Het zou allemaal best kunnen, ik weet het niet! Dit is in ieder geval wat ik weet

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    zei ze dat ze er binnen het bedrijf nog nooit van hadden gehoord en ze heeft er een aantekening van gemaakt.
    Met andere woorden de mails die gestuurd worden verdwijnen gelijk in de
    afdeling ongewenste post bij hun
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    zei ze dat ze er binnen het bedrijf nog nooit van hadden gehoord en ze heeft er een aantekening van gemaakt.
    Met andere woorden de mails die gestuurd worden verdwijnen gelijk in de
    afdeling ongewenste post bij hun
    Iets meer 'voeling' met wat er speelt op de markt ( wij, de mensen die zorgen dat ze een boterham verdienen ) kan ook geen kwaad denk ik. Zouden ze daar selecteren op desinteresse ofzo.

  10. #185

    Standaard

    Vraagje, ben nog altijd in bezit van de single disc uitgave. Zou deze nu toch willen vervangen door een 2-disc.
    Voor welke regio2 nl uitgave kan ik dan best gaan, is er een verschil tussen de onlangs verschenen steelbook uitgave en de eerder uitgegeven digipack? Of is enkel de verpakking verschillend? Wie kan mij hiermee helpen?

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Vraagje, ben nog altijd in bezit van de single disc uitgave. Zou deze nu toch willen vervangen door een 2-disc.
    Voor welke regio2 nl uitgave kan ik dan best gaan, is er een verschil tussen de onlangs verschenen steelbook uitgave en de eerder uitgegeven digipack? Of is enkel de verpakking verschillend? Wie kan mij hiermee helpen?
    Allen de verpakkig is anders van de S.E. de rest is volgens mij gelijk.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Vraagje, ben nog altijd in bezit van de single disc uitgave. Zou deze nu toch willen vervangen door een 2-disc.
    Voor welke regio2 nl uitgave kan ik dan best gaan, is er een verschil tussen de onlangs verschenen steelbook uitgave en de eerder uitgegeven digipack? Of is enkel de verpakking verschillend? Wie kan mij hiermee helpen?
    Allen de verpakkig is anders van de S.E. de rest is volgens mij gelijk.
    Ok thnx, denk dat ik dan maar voor de digipack ga, in MM zien liggen voor 14 euro, de steelbook overigens nog nergens tegengekomen.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Vraagje, ben nog altijd in bezit van de single disc uitgave. Zou deze nu toch willen vervangen door een 2-disc.
    Voor welke regio2 nl uitgave kan ik dan best gaan, is er een verschil tussen de onlangs verschenen steelbook uitgave en de eerder uitgegeven digipack? Of is enkel de verpakking verschillend? Wie kan mij hiermee helpen?
    Allen de verpakkig is anders van de S.E. de rest is volgens mij gelijk.
    Ok thnx, denk dat ik dan maar voor de digipack ga, in MM zien liggen voor 14 euro, de steelbook overigens nog nergens tegengekomen.
    Bij Free record shop zit de steelbook in de 2de voor halve prijs.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #189

    Standaard

    En bij de Free Outlet Store stonden ze voor 14,99.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #190

    Standaard

    Ok bedankt jongens zal misschien toch ff op zoek gaan naar de steelbook dan maar hier bij FRS hadden ze hem in elk geval niet, MM trouwens ook niet...

  16. #191

    Standaard

    Ik weet niet wie er nog meer de steelbook versie hebben maar ik heb een vraag. Op de achterkant van de steelcase staat dat er audiocomentaar track op moet staan,maar op de dvd staat die niet,hebben jullie dit
    ook? Stond op die digipack versie wel een audiocomentaar track?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •