Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 191 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Slipcase? of gewoon keepcase?

  2. #27

    Standaard

    Volgens de beschrijving zit er een slipcase bij. Voor mij die van Mr Blonde. Michael Madsen is nl Mr Cool himself, maar dat is weer een heel ander onderwerp
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  3. #28

    Standaard

    Voor 08-11 staat de NL-release in de planning!
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  4. #29
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Iemand die de Mr.Blonde edition voor mij zou willen bestellen ( geen cc namelijk ) Verzendkosten voor mij natuurlijk.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Voor 08-11 staat de NL-release in de planning!
    HOE WAT WAAR ETC heb je dit gelezen???!??!?!?!

    *ontsteekt vreugdevuur
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Voor 08-11 staat de NL-release in de planning!
    HOE WAT WAAR ETC heb je dit gelezen???!??!?!?!

    *ontsteekt vreugdevuur
    Wat een nieuws! Waar haal je het vandaan?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Iemand die de Mr.Blonde edition voor mij zou willen bestellen ( geen cc namelijk ) Verzendkosten voor mij natuurlijk.
    Voor cd-wow heb je geen CC nodig.

  8. #33
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Iemand die de Mr.Blonde edition voor mij zou willen bestellen ( geen cc namelijk ) Verzendkosten voor mij natuurlijk.
    Voor cd-wow heb je geen CC nodig.

    Ik denk ook niet dat je er zo een NL acceptgiro'tje bijkrijgt ofwel?

  9. #34

    Standaard

    Als ik het goed heb kan je het ook overschrijven naar een Nederlands Bankrekeningnummer van CDWOW

    -> maarre Markys vertel meer!
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  10. #35

    Standaard

    Betalen zonder CC kan niet via CD Wow.com, wel via CD Wow.net:

    http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=12462&pp_nr=1
    Reservoir Dogs €18.99 per stuk
    Vervolgens klikken op:
    gewenste artikel in mandje deponeren ('kaufen')
    'zur kasse gehen'
    'Kreditkarte'
    'weiter'
    persoons- en adresgegevens invullen
    'Nein Ich möchte bezahlen und dann gehen'.
    Dan kun je kiezen tussen verschillende betalingsmogelijkheden(betalingsverkeer wordt voor CD Wow afgehandeld door het Nederlandse BIBIT):
    o.a. Rabo direct en overboeking (iedereen met een eigen bankrek. kan overboeken naar een andere rekening, hetzij via internet, hetzij ouderwets via overschrijvingsformulieren)

    ps: als je via overschrijvingsformulieren betaalt, kan het wel een week duren voor je een bestelbevestiging via email van CD wow ontvangt. Ligt er nl. aan hoe snel het geld door de bank wordt overgeschreven naar de rekening van CD Wow

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Als ik het goed heb kan je het ook overschrijven naar een Nederlands Bankrekeningnummer van CDWOW

    -> maarre Markys vertel meer!
    Staat in najaars line-up van Dutch Film Works die ik onder ogen heb gehad. Verder heb ik nog geen specificaties.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Als ik het goed heb kan je het ook overschrijven naar een Nederlands Bankrekeningnummer van CDWOW

    -> maarre Markys vertel meer!
    Staat in najaars line-up van Dutch Film Works die ik onder ogen heb gehad. Verder heb ik nog geen specificaties.
    maar das wel al heel goed nieuws! Het blijft binnen 2004 dus een 10th anniversary zou nog kunnen Heb DFW al denk 5 mailtjes gestuurd mbt Reservoir Dogs (in de afgelopen 3 maanden) maar nooit antwoord op gehad
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  13. #38

    Standaard

    Nou hopen dat wel alle extra's erbij zitten en dat het probleem van de single disc versie met het geluid opgelost is...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Heb net de UK special edition ontvangen via de post.

    SUPERCOOLE UITGAVE!!!!

    Heel mooi artwork, één van de mooiste die ik ooit gezien heb, echt super. Kan helaas geen foto's plaatsen.

    Verwacht niet dat de NL uitgave ooit aan deze zal kunnen tippen.

    Groeten

  15. #40

    Standaard

    Volgens VanLeest.nl verschijnt deze special edition op 8 november in Nederland.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Volgens VanLeest.nl verschijnt deze special edition op 8 november in Nederland.
    Voor die prijs mogen we dan ook wel wat verwachten... :P
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #42

    Standaard

    Vandaag heb ik via Play de UK SE ontvangen die een paar dagen terug is uitgekomen. Ziet er goed uit! Boel veel extra's en hele coole geanimeerde menu's.

    Zie hier een uitvoerige recensie:
    http://www.dvdbulletin.co.uk/reviews/333/

    Screenshots van de menu's waren al eerder in dit topic te zien:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=21088

  18. #43

    Standaard

    **laat maar, even lezen en ik heb een antwoord **

  19. #44

    Standaard

    Het juli-nummer van het Engelse filmtijdschrift Empire bevat een recensie van de special edition DVD van Reservoir Dogs. De DVD is matig ontvangen.

    Empire is niet helemaal tevreden over de extra's. Vooral het audio commentaar is volgens het blad telleurstellend omdat QT teveel wordt onderbroken door commentaar van cast en crew.

    Klik hier voor het artikel.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Het juli-nummer van het Engelse filmtijdschrift Empire bevat een recensie van de special edition DVD van Reservoir Dogs. De DVD is matig ontvangen.

    Empire is niet helemaal tevreden over de extra's. Vooral het audio commentaar is volgens het blad telleurstellend omdat QT teveel wordt onderbroken door commentaar van cast en crew.

    Klik hier voor het artikel.
    omdat QT teveel wordt onderbroken door commentaar van cast en crew ?

    Lijk me logies,ze zitten daar toh niet voor niks
    Hoor toch liever ook wat van de andere dan van QT alleen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #46

    Standaard

    Volgens de reviews is de beeldkwaliteit van deze uitgave trouwens wel wat beter dan de R1. Minder scherp, maar wel een stuk kleurgetrouw.

    R1 is nogal flets. Maar weet niet of ik hem daarom moet vervangen....
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  22. #47

    Standaard

    de kwaliteit van de oude UK release schijnt nogsteeds gelijk / beter te zijn dan de nieuwe special edition. kan iemand dit toevallig met screenshots vergelijken?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    de kwaliteit van de oude UK release schijnt nogsteeds gelijk / beter te zijn dan de nieuwe special edition. kan iemand dit toevallig met screenshots vergelijken?
    Dat is ook weer zo ja.

    Op dvd-basen.dk ff zoeken op reservoir dogs R2 en dan heeft een van die reviews daar een vergelijking van gemaakt.

    (heb niet zo'n zin zelf te zoeken )
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #49

    Standaard


    SE


    Oude Release

    Ik wist dat er verschillen waren... Maar nu ik dit zie ben ik toch wel blij dat ik mijn pre-order optijd heb gecanceled...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  25. #50

    Standaard

    Even op een rijtje zetten:

    welke verschillende releases zijn er nu en wat is degene met de beste beeldkwaliteit?

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •