De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: 24: Season 2

  1. #1

    Standaard 24: Season 2

    Ik zag de eerste pre-order al online staan. Helaas nog geen artwork. In regio 1 pas geplant voor 02-09-2003 dus regio 2 zal wel nog later volgen.

    Van de R1 prijs wordt je altijd wel vrolijk: €33,80 (excl. verz.)

    Bron: DVDSoon

    Wederom een 6 disk...

  2. #2

    Standaard

    WOW!!! Een must-have.....

    Vorig jaar kwam de engelse r2 de dag na afronding van de tv-uitzending op dvd uit.... Als dat nu weer het geval is, zit je op ongeveer dezelfde datum.

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik wacht toch nog even de R2 af, aangezien deze vorige keer toch best wel een stuk extra film had (omdat er tijdens de UK uitzendingen minder reclame zit)

  4. #4

    Standaard

    Wisten jullie al dat er na season 3 een bioscoopfilm van komt?... jaja!...

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Een film van 24 uur zeker?
    ja, met als titel: season 4...
    Maar geen geintje, hoor!... een film!

  7. #7

    Standaard

    Volgens mij moet hij bij season 4 toch wel een keer slaap gaan krijgen, gezien het menselijk onmogelijk is om 4 dagen op te blijven. En als de film echt 24 uur duurt, voorspel ik nu al dat een deel van het bioscooppubliek ook een deel (vanwege slaap) zullen gaan missen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Volgens mij moet hij bij season 4 toch wel een keer slaap gaan krijgen, gezien het menselijk onmogelijk is om 4 dagen op te blijven. En als de film echt 24 uur duurt, voorspel ik nu al dat een deel van het bioscooppubliek ook een deel (vanwege slaap) zullen gaan missen.
    season 2 speelt zich anderhalf jaar later dan season 1 af!...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    season 2 speelt zich anderhalf jaar later dan season 1 af!...
    Kijk, ik weet dat soort dingen niet... Ik had geen zin om dat 24 weken lang op de BBC te gaan zitten volgen. Ik wacht wel op de DVD release en dan ga ik hem in 1 week kijken (net als season 1: gewoon lekker 4 afleveringen per avond en dat 6 dagen achter elkaar... ). Maar dat van die 1 1/2 jaar verklaart een hoop... Ik dacht al: hoe houdt die vent dat al die dagen achter elkaar vol? Maar ja, zo kan je nog wel wat seizoenen maken inderdaad. Ik werk af en toe ook wel eens een nachtje door (en wel vaker dan eens per 1 1/2 jaar). Niet dat ze zo interessant zijn als die nachten van Jack Bauer hoor...

  10. #10

    Standaard

    Zou de verhaallijn niet ten goede komen als er 2x 24 uur achter elkaar wordt gedraaid. Voor seizoen 1 zaten er al genoeg twists en turns aan. Om daar direct een 2e dag achteraan te doen werkt niet echt.

  11. #11

    Standaard

    Nee joh, komt er ook een seizoen en ook nog een film !!! echt tof,season1 vond ik helemaal te gek,beste serie ooit . season2 heb ik ook nog niet gezien,dus mischien wil ik de r1 wel hebben want om nou te wachten op de r2 met nl subs

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Wisten jullie al dat er na season 3 een bioscoopfilm van komt?... jaja!...
    Wie is jou bron ?

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  13. #13

    Standaard

    Wie is jou bron ?
    Weet ik zelf uiteraard niet, maar wellicht www.countingdown.com
    Daar las ik het volgende:

    May 30, 2003 — As the second season of '24' draws to a close, Fox executives are drawing a tight curtain around what viewers can expect for the third season. You can read what little Fox's Entertainment President, Gail Berman, was willing to say in the article below. Please note, it may contain spoilers for some people.

    De link heb ik niet aangeklikt, aangezien ik nog niets van seizoen 2 weet, en dat zo wil houden tot ik het kan zien.
    Persoonlijk denk ik dat het om een gewoon derde seizoen gaat, maar aangezien Countingdown zich over het algemeen niet met series bemoeit, zou het kunnen dat het om een film gaat...
    Anyway, lees het zelf, zou ik zo zeggen:

    http://www.countingdown.com/movies/3...tem_id=3078530

  14. #14

    Standaard

    Seizoen 1 in 1 weekend bekeken, kortom eurg verslavend 8).
    Nou wachten op de box van seizoen 2
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Season 2 is toppie hoor, veel beter als season 1. Ik las trouwens dat de R2UK box van S2 al begin augustus uitkomt, en in ieder geval een lading deleted scenes krijgt. Ben benieuwd naar de r1 specs

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Ik las trouwens dat de R2UK box van S2 al begin augustus uitkomt, en in ieder geval een lading deleted scenes krijgt.
    That's right! Hij staat ook al vermeld op Play (twee weken geleden nog niet): http://www.playserver4.com/play247.a...2&title=121849

  17. #17

    Standaard

    Ik heb toentertijd alles op de BBC gevolgd en nu heb ik ook van Season 2
    geen episode gemist.

    Zelf vind ik Season 2 wat beter. Echt superspannend.


    Dushen

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Ik heb toentertijd alles op de BBC gevolgd en nu heb ik ook van Season 2
    geen episode gemist.

    Zelf vind ik Season 2 wat beter. Echt superspannend.


    Dushen
    Mooi,ik heb 2 nog niet gezien. maar 1 vond ik al supervet, dus ben benieuwd!

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  19. #19

    Standaard

    een film is een erg slecht idee en ik denk dat het ook niet zal komen, de serie draait om en is bekend geworden om het idee van 'Real Time'. Dit gaat te moeilijk en dom worden voor een film...

  20. #20

    Standaard

    een film zou heus wel te doen zijn.


    bijvoorbeeld van Operation Nightfall.
    dus gewoon wat voor season 1 is gebeurd.

    dat zou wel mooi zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •