De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Music for Montserrat [DVD]

    Music for Montserrat [DVD]

    Concert ten gunste van het in 1995 door een vulkaanuitbarsting getroffen eiland Montserrat.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Echt een prachtige DVD dit! Ik heb hem ook gekeken en het was echt genieten. Allemaal wereldsterren die een prachtig optreden geven.
    Hoogtepunt was voor mij 'Hej Jude' wat Paul McCartney samen met Elton John en Sting zong, samen met alle andere artiesten als background vocals. Prachtige DVD!
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    Geweldig concert, prima geluidskwaliteit, ouderwets genieten!

    Heb de dvd direkt gekocht na het lezen van deze recensie, en zal daar zeker daar geen spijt van te krijgen! :wink:
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de originele DVD, dus zonder DTS, reeds een jaar in bezit en ik moet zeggen het is een echte aanrader. De enige tegenvaller voor mij is dat Sting in mijn ogen wat vals zong, maar dat kan aan mij liggen.

  5. #5

    Standaard

    Heb na het lezen van de recensie deze dvd vandaag gekocht bij de mediamarkt in Nordhorn(D). Schitterend concert maar toch een probleem.
    De DTS track loopt 1 track achter op het beeld. Als het nummer van Phil Collins begint hoor je het geluid van de track ervoor (voorwoord) enz.
    Is dit een bekend probleem of kan ik hem maar beter gaan ruilen.
    De 5.1 en de stereo track zijn wel goed.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pim66
    De DTS track loopt 1 track achter op het beeld. Als het nummer van Phil Collins begint hoor je het geluid van de track ervoor (voorwoord) enz.
    Heel vreemd. Uiteraard had ik daar geen last van anders had je dat wel gelezen. :wink:
    Heb je alle apparatuur al eens even uitgedaan en opnieuw begonnen. Anders de DVD eens in een andere set (PC, buur, kennis) proberen.

  7. #7

    Standaard

    Heb hem net geretourneerd, de andere die ze nog hadden had hetzelfde probleem (terplekke geprobeerd).
    Ga het vanavond proberen bij de FRS. Hopelijk hebben die een goede serie.

    Groeten, Pim

  8. #8

    Standaard

    Gelukkig, wel een goede serie bij de FRS!
    Bedankt voor je prima recensie, ik sluit me bij je aan.
    Topconcert!

    Pim

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •