Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.

Discussie: Jackie Brown

  1. #1

    Standaard Jackie Brown

    Aangezien deze film bij Play.Com in de aanbieding is gegaan wil ik hier wel een aantal dingen over weten. Is de film het waard om aan te schaffen op DVD?? Is ie goed? Is ie vet? Wat is ie eigenlijk?
    Pulp Fiction van Q.T. was fantastisch. Is Jackie Brown vergelijkbaar??
    Laat het ff weten.
    Thnx

  2. #2

    Standaard

    pulp fiction is uiteraard veeeeeeeeel beter als jackie brown.

    toch heeft jackie ook enorm leuke stukken,en vind ik t een topfilm,die voor die 10 pond/15 euro,gelijk door mij is aangeschaft!!

    2disc,DTS,prachtig toch? mijn eerste jackie brown kostte me 70 gulden,voor een kale 1disc import uit engeland!!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    via deze link kun je hem bestellen voor 7,99 bij cdwow!

    http://www.cd-wow.com/promotion.php?...27-70423-39833


    Groetjes!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  4. #4
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Persoonlijk vind ik Jackie Brown misschien nog wel beter dan Pulp Fiction. Een prachtig verhaal, schitterende dialogen, lekkere jaren '70 muziek en... Robert DeNiro

  5. #5

    Standaard

    ja,ik vind pulp toch net mooier,misschien omdat het de eerste van tarantino was die ik zag...

    maar,ernest,we zijn t er vast over eens dat het gehele 'ouvre' van quentin om te smullen is!!

    niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #6
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    maar,ernest,we zijn t er vast over eens dat het gehele 'ouvre' van quentin om te smullen is!!
    niels
    Ja, op het tweede deel van From Dusk 'till Dawn na dan, maar dat is ook geregisseerd door Robert Rodriguez 8).

  7. #7

    Standaard

    Jackie Brown kan je gewoon kopen hoor. Ik vind hem maar weinig onder doen voor Reservoir Dogs en Pulp Fiction. De stijl is hetzelfde, echter dit is een film met een wat persoonlijker verhaal over de hoofdpersoon Jackie Brown, briljant neergezet door Pam Grier. Verder ook een uitstekende cast.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    8 pond is idd goedkoop.
    Alleen weet je bij play 100% zeker dat je hem krijgt.

  9. #9
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik heb vanmiddag toevallig Jackie Brown gekeken... Echt een topfilm... Pulp al een tijdje niet gezien maar zeker van een heeeeel hoog niveau... leuke verrassingen in het verhaal... zeker het einde...
    Anyway Volgens mij kan je 'm voor nog geen tientje bij de FRS halen!
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ProductID=5165

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge Drek
    8 pond is idd goedkoop.
    Alleen weet je bij play 100% zeker dat je hem krijgt.
    Ik heb een stuk of 12 dvd's bij cdwow besteld, altijd binnen 10 dagen geleverd... maar das offtopic..

    Ben iig heel benieuwd naar Jackie Brown, want voor 7,99 kon ik hem niet laten liggen!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Persoonlijk vind ik Jackie Brown misschien nog wel beter dan Pulp Fiction. Een prachtig verhaal, schitterende dialogen, lekkere jaren '70 muziek en... Robert DeNiro
    Nou! Lekkere vette rol heeft die DeNiro ook!!!
    3d

  12. #12
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Anyway Volgens mij kan je 'm voor nog geen tientje bij de FRS halen!
    Dat kun je dus beter niet doen, vanwege de specificaties (o.a. 1.33:1 Pan & Scan ) en geen extra's. Investeer dan een paar € meer en bestel de 2-disc Collector's Edition (zie de post van Karen). Super beeld en geluid (DTS) en bomvol extra's. Vanwege het hoge niveau van de dialogen kun je deze film (als je al kiest voor ondertiteling) beter met Engelse dan met Nederlandse subtitles bekijken!

  13. #13
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Persoonlijk vind ik Jackie Brown misschien nog wel beter dan Pulp Fiction. Een prachtig verhaal, schitterende dialogen, lekkere jaren '70 muziek en... Robert DeNiro
    Nou! Lekkere vette rol heeft die DeNiro ook!!!
    Vind ik wel, met name dat gefrunnik met Bridget Fonda

  14. #14

    Standaard

    Met welke film kun je Jackie (eventueel) het beste vergelijken? Misschien iets in de richting van "The 51st State" ofzo?

  15. #15
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FLEPSER
    Met welke film kun je Jackie (eventueel) het beste vergelijken? Misschien iets in de richting van "The 51st State" ofzo?
    Nee, absoluut niet! Dan nog eerder met Pulp Fiction...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Persoonlijk vind ik Jackie Brown misschien nog wel beter dan Pulp Fiction. Een prachtig verhaal, schitterende dialogen, lekkere jaren '70 muziek en... Robert DeNiro
    Nou! Lekkere vette rol heeft die DeNiro ook!!!
    Vind ik wel, met name dat gefrunnik met Bridget Fonda
    het feit dat QT deNiro deze rol toebedeeld heeft, zegt genoeg over QT zelf...
    3d

  17. #17
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Vanwege het hoge niveau van de dialogen kun je deze film (als je al kiest voor ondertiteling) beter met Engelse dan met Nederlandse subtitles bekijken!
    Film kijken met Engelse ondertiteling? Zet ze dan helemaal uit! Ik ben niet doof :wink:

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FLEPSER
    Met welke film kun je Jackie (eventueel) het beste vergelijken? Misschien iets in de richting van "The 51st State" ofzo?
    Nee.... Help.
    Hij is veel origineler. Ook weer meer dialogen. Héérlijke muziek. echt geweldig. Ook het verhaal is dit maal echt een verhaal dat ergens over gaat itt pulp fiction (wat weer de kracht van die film was).

    Ik heb Jackie gisteren gekeken en ik vond het errug de moeite waard.
    Robert.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FLEPSER
    Met welke film kun je Jackie (eventueel) het beste vergelijken? Misschien iets in de richting van "The 51st State" ofzo?
    Nee, absoluut niet! Dan nog eerder met Pulp Fiction...
    Pulp Fiction met een wat menselijker en minder geweldadig verhaal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    als je al kiest voor ondertiteling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin [b
    Weber[/b] (toch geen familie van?)]Film kijken met Engelse ondertiteling? Zet ze dan helemaal uit! Ik ben niet doof
    Mijn idee, dus 8)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Persoonlijk vind ik Jackie Brown misschien nog wel beter dan Pulp Fiction. Een prachtig verhaal, schitterende dialogen, lekkere jaren '70 muziek en... Robert DeNiro
    Nou! Lekkere vette rol heeft die DeNiro ook!!!
    Vind ik wel, met name dat gefrunnik met Bridget Fonda
    het feit dat QT deNiro deze rol toebedeeld heeft, zegt genoeg over QT zelf...
    Nadat ik hem voor het eerst zag vond ik De Niro maar een beetje ongeinteresseerd rondlopen. Na het zien van de extra's kwam ik erachter dat dat ook de bedoeling was van QT
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Persoonlijk vind ik Jackie Brown misschien nog wel beter dan Pulp Fiction. Een prachtig verhaal, schitterende dialogen, lekkere jaren '70 muziek en... Robert DeNiro
    Nou! Lekkere vette rol heeft die DeNiro ook!!!
    Vind ik wel, met name dat gefrunnik met Bridget Fonda
    het feit dat QT deNiro deze rol toebedeeld heeft, zegt genoeg over QT zelf...
    Nadat ik hem voor het eerst zag vond ik De Niro maar een beetje ongeinteresseerd rondlopen. Na het zien van de extra's kwam ik erachter dat dat ook de bedoeling was van QT
    i rest my case
    3d

  23. #23

    Standaard

    En Reservoir Dogs? Wat vinden jullie van deze film. Bij mijn weten is er van deze film nog geen S.E. uit (bij Play.Com in ieder geval niet)

    Welke van deze drie Q.T. films is de beste en in welke volgorde zou jij ze eventueel willen ordenen.
    1. Pulp Fiction
    2. Jackie Brown
    3. Rerservoir Dogs

  24. #24

    Standaard

    Mijn top 3:
    Reservoir Dogs
    Pulp Fiction
    Jackie Brown

    Maar deze ontlopen elkaar zeer weinig!!!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    pulp fiction
    reservoir dogs/from dusk till dawn
    jackie brown
    true romance
    four rooms(nog niet gezien,vandaag gehaald)

    van reservoir dogs word je helemaal doodgegooid met versies~!

    er is een 1disc,in 3 regios,en dus dito verpakkingen
    en er zijn de 2disc se in aussieland
    en de 2disc MR edities in regio1
    ik heb hiervan de MR Brown versie,DTS geluid!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •