Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 116 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Die Another Day (SE) [DVD]

    Die Another Day (SE) [DVD]

    James Bond is terug, en wel voor de 20ste keer. Zal James ook ditmaal zegevieren?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me een leuke bond film weer. Gaat hem gauw halen!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Deze zal ik zker aanschaffen. Heb nog geen James Bond films in mijn collectie. Maar deze komt er zker. Film is leuk, leuke actie, leuke special effects. De dvduitgave is ook mooie uitgave
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Wat me een beetje tegen valt van je resencie en andere site's (behalve dvdhome) hebben dat ook dat er eigelijk helemaal niets word vertelt dat er een optie Nederlandse subs bij de extra's (ook bij het Commentaar en niet bij de trailers) mogelijkheid is.
    Je de menu's in het Nederlands kan kiezen.
    Wat weer twee + punten opleverd.
    Ook dat er een dubbele cover mogelijkheid is en daar weer om heen weer een hoes,daar hoor ik dus ook niks over.

    Er is ook nog een Easter egg te vinden van Jinx hoe ze uit de zee komt die je van 4 kanten kan bekijken.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Deze zal ik zker aanschaffen. Heb nog geen James Bond films in mijn collectie. Maar deze komt er zker. Film is leuk, leuke actie, leuke special effects. De dvduitgave is ook mooie uitgave
    Ik ben benieuwd. Zal hem ook wel gaan aanschaffen als ie voor een lief prijsje te koop is. Ik heb nog ruimte in dat grote JB koekblik
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Zoals ik de recensie lees lijkt het alsof je DaD een topfilm vindt, maar je geeft hem maar 3,5 bolletjes. Klopt dat?

    Nou moet ik zeggen dat ik het eens ben met die 3,5 bolletjes, want als ik mensen hoor zeggen dat DaD de beste Bond ooit moet zijn vind ik dat heel erg overdreven. Oke, hij is niet slecht, maar de beste?! Yeah right. Gelukkig zei je dat niet in de recensie! :wink:
    Welcome to... "The Family"

  8. #8

    Standaard

    Ik vond het geluid van de DVD echt fantastisch..

  9. #9

    Standaard

    Prima film en hij staat al in de preorder. Hopen dat ik hem snel binnen krijg

  10. #10

    Standaard

    Ik wacht nog even op een goed prijsje, maar deze komt zeker in mijn collectie.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  11. #11

    Standaard

    Vanwege de fraaie uitvoering van de DVD en de 19 delen die ik reeds in mijn bezit heb is dit verplichte kost. Ik heb me prima vermaakt met de film al vond ik de film op momenten wel erg 'over the top' en meer dan je van een gemiddelde Bondfilm mag verwachten. De surfscène is daar een goed voorbeeld van. Ik vond het nummer van Madonna wel aardig trouwens. 7 mei toch maar even naar de DVD winkel.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Deze zal ik zker aanschaffen. Heb nog geen James Bond films in mijn collectie. Maar deze komt er zker. Film is leuk, leuke actie, leuke special effects. De dvduitgave is ook mooie uitgave
    Ik ben benieuwd. Zal hem ook wel gaan aanschaffen als ie voor een lief prijsje te koop is. Ik heb nog ruimte in dat grote JB koekblik
    En je wilt toch je JB collectie compleet houden Lex
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Is deze film niet al te krijgen bij de MM en bij blokker ofzo?

  14. #14

    Standaard

    Heb hem net bij E-Plaza Utrecht gekocht, en het is een juweeltje!
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  15. #15

    Standaard

    echt vette film een van de beste bonds vind ik maar kun je de film al ergens kopen
    greetz tom

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de dvd al meer dan een week in huis.
    Bij de blokker weg. Ik ben zeer te spreken over de film.
    Mooi geluid en zeer mooi beeld. James op zijn best

    Zeker een aanrader

  17. #17

    Standaard

    Welke blokker dan wel niet?

  18. #18

    Standaard

    Ik vond de EE bij wijlen te storend om het beeld zo een hoge score te geven.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  19. #19

    Standaard

    Ik vond Die Another Day een slechte Bondfilm die geen enkele kans maakt om ooit in m'n collectie te komen, hoe fraai de DTS-uitvoering dan ook mag zijn. Er zijn naar mijn mening menig Bondfilms die BETER zijn dan dit vehikel. Het eerst half uur was goed in deze film maar daarna ging het steil bergaf. Het verbaast me enorm om te lezen dat iedereen dit een "topfilm" vond ...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi Wan Kenobi
    Het verbaast me enorm om te lezen dat iedereen dit een "topfilm" vond ...
    Dan heb je niet goed gelezen!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi Wan Kenobi
    Het verbaast me enorm om te lezen dat iedereen dit een "topfilm" vond ...
    Dan heb je niet goed gelezen!
    Inderdaad!
    Welcome to... "The Family"

  22. #22

    Standaard

    Uitstekende dvd-uitgave van deze toch wel bijzonder leuke bondfilm.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    . Ik vond het nummer van Madonna wel aardig trouwens.
    Dan ben je de eerste. Ik ben de tweede
    Hij's afgelopen dinsdag verstuurd; met wat geluk is-ie er woensdag al!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Er is ook nog een Easter egg te vinden van Jinx hoe ze uit de zee komt die je van 4 kanten kan bekijken.
    Ongewijfeld het hoogtepunt van deze dvd. De film zelf is duidelijk een van de mindere uit de serie.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #25

    Standaard

    Ik heb deze Bond in de bios gezien en ik vond hem erg "over de top" zoals iemand anders ook al aangaf. Ok...ook een aantal leuke stukken en stunts en natuurlijk Hale Berry, maar het was erg overdreven allemaal en nogal te, vond ik.

    Ik zal hem ook niet echt op DVD kopen dan. De DVD zelf ziet er wel goed uit qua beeld/geluid en extra's enzo, maar ja..

    Hein

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •