Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 116 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Kan iemand me vertellen of je het hoesje kan omdraaien zodat het een mooi geheel met de andere 19 DVD's vormt?

    Dit was eerder wel aangekondigd namelijk.
    Niet dat ik 'em niet ga halen of zo

  2. #27

    Standaard

    Ik heb nog niemand een opmerking horen maken over het feit dat de bijnaam van die another day Buy another day is . Er zitten toch iets van 250 verborgen reclames in ofzoiets.

    Ondanks dat komt deze bond film zeker in mijn collectie (ik ben nou eenmaal een sucker voor goed geluid ), en eindelijk wordt 007 eens een keer gevangen genomen. (iets wat overigens het enige realistiche aan deze film is 8)
    "Some ************s are always trying to iceskate uphill" (BLADE)
    Mijn DVD Collectie
    Mijn HT

  3. #28

    Standaard

    Heerlijke over-the-top actie (was toch eigenlijk altijd al zo met Bond ?) met talloze knipoogjes naar eerdere films. Ik vind deze zeker een van de beste Bonds en ga hem aanschaffen zo snel 'ie uitkomt.

  4. #29

    Standaard

    Vond het een ongeloofwaardige baggerfilm...

    Dus ik laat de DVD wel voor wat het is, en spaar door voor die wagen van bond !! DAMN wat een mooie kar...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #30
    Junior Member Avatar van Reynier
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    Horst aan de Maas / Tilburg

    Standaard

    Tja, je houdt ervan of niet. Inderdaad erg over the top maar dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Vond het een mooie film en met de vele extra's is de DVD voor mij toch wel de aanschaf waard (al gedaan overigens).

  6. #31
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik w8 denk nog een tijdje tot ie ongeveer rond de 15 euro is net als de andere bonds...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Vond het een ongeloofwaardige baggerfilm...

    Edit
    Maar volgens mij zijn alle JB films ongeloofwaardig :wink: Dat is volgens mij toch een beetje de kracht van de films
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Vond het een ongeloofwaardige baggerfilm...

    Edit
    Maar volgens mij zijn alle JB films ongeloofwaardig :wink: Dat is volgens mij toch een beetje de kracht van de films
    Volgens mij ook. Ik herinner me nog een achtevolging met een tank....
    ALLE Bond films zijn over the top en ik vond DAD niet erger of minder erg.
    Robert.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Maar volgens mij zijn alle JB films ongeloofwaardig :wink: Dat is volgens mij toch een beetje de kracht van de films
    Niet allemaal vind ik. Er zijn er wel een paar die een stuk realistischer zijn. For your eyes only is een goed voorbeeld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Maar volgens mij zijn alle JB films ongeloofwaardig :wink: Dat is volgens mij toch een beetje de kracht van de films
    Niet allemaal vind ik. Er zijn er wel een paar die een stuk realistischer zijn. For your eyes only is een goed voorbeeld.
    Probeer dat maar eens met een eend, geloofwaardig is anders :wink:.


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Maar volgens mij zijn alle JB films ongeloofwaardig :wink: Dat is volgens mij toch een beetje de kracht van de films
    Niet allemaal vind ik. Er zijn er wel een paar die een stuk realistischer zijn. For your eyes only is een goed voorbeeld.
    Probeer dat maar eens met een eend, geloofwaardig is anders :wink:.

    Hoho, een eend heeft uitstekende schokdempers hoor

    Maar dat is toch anders dan een onzichtbare auto...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar dat is toch anders dan een onzichtbare auto...
    Inderdaad, daar werd in mijn ogen toch ook wel een grens mee overschreden, waardoor het toch meer kinderfilms worden .

  13. #38

    Standaard

    ik heb hem gelijk in mijn collection gedaan

  14. #39

    Standaard

    Kom op mensen, James Bond is een cartoon... (niet letterlijk opvatten graag); hij is een fantasiefiguur en dan kan alles.

    Iedereen die dit een minpunt vind van Bondfilms moet ze gewoon niet kijken.

  15. #40

    Standaard zijn de extra's ook nederlands ondertiteld

    Weet iemand of de extra's bij deze DVD ook allemaal nederlands zijn ondertiteld.

  16. #41

    Standaard

    Ja de extra's zijn allemaal ondertiteld.
    In het menu staat een taalcodering als je die op Nederlands zet
    krijg je bij alle extra's een een Nederlandse ondertiteling.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Maar volgens mij zijn alle JB films ongeloofwaardig :wink: Dat is volgens mij toch een beetje de kracht van de films
    Als je gaat er vanuit gaat dat er in de meeste James Bond-films dingen gebeuren die in het echt niet kunnen (of zullen gebeuren), dan klopt dat. Maar in een heleboel James Bond-films kun je je voldoende verplaatsen zodat het allemaal wel geloofwaardig wordt (volgens mij heet dat 'Suspension of disbelief', ofwel 'opschorting van ongeloof'). Een achtervolging met een tank is op zich wel geloofwaardig. 't Zal alleen niet vaak voorkomen. Die Another Day is zo overdreven modern (o.a. de veelgenoemde onzichtbare auto , CGI-surf-scène , communistische Koreaan die binnen één jaar volledig getransformeerd is naar een ras-Engelsman (zonder accent) en een geslaagde zakelijke carrière ). Voeg daarbij een niet al te sterk script (o.a. toevallig komt er in the middle of nowhere iemand op een snow-bike voorbij als 007 om transport verlegen zit ), en de zucht naar 'moderne editing'-rage , en de grens tussen een leuke Bond-film en een gemiddelde vlees-noch-visch-film is ruimschoots overtreden.
    De enige twee pluspunten van deze film waren Halle Berry.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #43

    Standaard

    Ikvond hem van de nieuwe jb films met p.brosnan het meest over de top
    getilde film van de vier.
    Jinx ziet er wel lekker uit maar of,em daarom koop weet ik niet.

    Heeft iemand hem al voor een leuke prijsje gezien??

    DVD minnend nederland een fijne kijkavond gewenst

  19. #44

    Standaard

    Watt hoor ik nu... : enige nadeel de titel song?
    Whaha die song roeleerde zwaar!
    Bond moet ook met de tijd en stijl mee van de artiest die het nummer zingt...

  20. #45

    Standaard

    Zo te zien is het een mooie dvd uitgave maar ik ben geen fan van JB dus ook dit exemplaar komt niet in mijn collectie.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Kom op mensen, James Bond is een cartoon... (niet letterlijk opvatten graag); hij is een fantasiefiguur en dan kan alles.
    Maar er zijn ook grenzen. Ik denk niet dat Ian Fleming zover had willen gaan naar totaal ongeloofwaardige dingen zoals een onzichtbare auto. Maar goed, hij moet met zijn tijd meegaan zullen we maar aanhouden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik denk niet dat Ian Fleming zover had willen gaan naar totaal ongeloofwaardige dingen zoals een onzichtbare auto.
    Misschien niet, maar ik vond die radioactiviteit-afwas-scène uit Dr. No ook behoorlijk vergezocht hoor.
    Tuurlijk... we stappen even onder de douche en we zijn clean... geloven we het zelf?

    Point is: als je een Bond-film kijkt moet je gewoon alles slikken alsof het de normaalste zaak van de wereld is, anders vergal je je eigen plezier i.m.o.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Point is: als je een Bond-film kijkt moet je gewoon alles slikken alsof het de normaalste zaak van de wereld is, anders vergal je je eigen plezier i.m.o.
    Daar heb je gelijk in... En niet alleen Bondfilms :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #49

    Standaard

    Goede of slechte Bond-film? Hij hoort bij mijn collectie te zijn! Geen enkele Bond-film is ooit geloofwaardig geweest, waarom zou deze het dan wel moeten zijn? Film is ontspanning en spanning. So what? Nog enkele dagen en ik HEB HEM!!!! Volgende 007 (met Brosnan 5) pas in 2005.

  25. #50

    Standaard

    Vraagje: Dit is een van de weinige DTS-ES titels die ik ken in het NL-segment. Waarom dan toch dat standaard DTS-logo en niet het originele DTS-ES logo?

    Volstrekt onbelangrijk overigens, maar ik ben toch nieuwsgierig...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •